...Linie de asistență/Telefon de servicii; Vânzări telefonice active; Help Desk; Externalizare în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Externalizare completă; Externalizare în funcție de timp; Externalizare Front-Office; Externalizare orientată pe sarcini; Sistem ACD;...
Țările de Jos, Den Haag
Bel&Tell este un centru de apeluri profesionist situat în Haga. Printr-o conversație bună cu clienții dumneavoastră, nu folosim un script fix, ci oferim fiecărui apel telefonic o notă personală. Cu bogata noastră experiență și cunoștințe, suntem partenerul potrivit care generează lead-uri B2B de calitate pentru dumneavoastră!
Țările de Jos, Bergen Op Zoom
Outvance Contactcenters este un centru de contact multilingv. Ajutăm companiile să îmbunătățească accesibilitatea și rezultatele contactului cu clienții pe multiple canale pentru servicii, vânzări și social. Servicii pe care le oferim Sprijinim contactul cu clienții 7 zile pe săptămână cu auto-serviciu pe site-ul dvs. web/webshop, chat live, servicii telefonice, servicii pentru clienți, webcare, b...
Germania, Halle
3wPhone se prezintă ca o agenție profilată pentru suport inteligent în vânzările Business-to-Business. Suntem optimizatorul preferat de vânzări pentru companiile de tehnologie și IT, precum și centrul de competență pentru cercetarea de piață telefonică. 3wPhone apreciază clienții pretențioși cu produse, servicii și/sau soluții complexe, care au așteptări ridicate în ceea ce privește suportul în v...
Franța, Levallois Perret
Serviciile noastre: - Relații cu clienții prin telefon - Relații cu clienții prin e-mail - Asistență pentru comerțul electronic - Transferuri de magazine - E-chat - Servicii specifice dedicate...
Belgia, Antwerpen
AAC este specializat în gestionarea apelurilor telefonice zilnice ale companiilor și profesiilor libere. AAC oferă în Europa un serviciu telefonic foarte personalizat pentru mai mult de 600 de clienți. O echipă de operatori telefonici profesioniști și multilingvi răspunde la telefon în numele dumneavoastră, ia notițe, oferă informații sau face programări, dacă este necesar. Procedurile de dispatch...
Regatul Unit, Hampshire
Recepționer Virtual Londra oferă serviciu de răspuns telefonic în Londra începând de la 10 £ pe lună. Poți încerca gratuit serviciul nostru de răspuns la apeluri și asistent virtual. Înscrie-te acum pentru perioada noastră de probă de 7 zile!
Franța, Saint Maur Des Fossés
PhingooCRM este o soluție CRM pentru centrele de contact bazată pe cloud în modul SaaS. Phingoo este o marcă comercială a grupului Spartel Services, care este un grup francez ce operează în principal în domeniile noilor tehnologii, VoIP, telecomunicații, externalizare, marketing și relația cu clienții. Spartel Services este prezent pe piața franceză din 2005. PhingooCRM este o soluție inovatoare c...
Dispoziția crescută de schimbare a clienților de energie prezintă noi provocări pentru furnizorii de energie - atât riscuri, cât și oportunități. tms energy! - unitatea de Customer Care specializată pe piața energetică de la tms connected! vă ajută să evitați unele dintre acestea și să profitați în mod constant de celelalte. Furnizorii de energie beneficiază nu doar de experiența noastră îndelunga...
Bulgaria, Sofia
Suntem o companie tânără și dinamică cu sediul în Sofia, Bulgaria, oferind soluții creative și inovatoare în domeniile marketingului, outsourcing-ului și serviciilor de afaceri. Serviciile noastre se adresează: - Companiilor din Austria, Germania și Elveția care doresc să se extindă în Bulgaria și Turcia - Companiilor din Turcia interesate de piețele din Bulgaria, Austria, Germania și Elveția ...
Țările de Jos, Amersfoort
ContactCare este un furnizor de servicii B2B care se ocupă de contactul cu clienții și gestionarea relațiilor. La ContactCare observăm o cerere în creștere pentru un contact optim cu clienții și birouri virtuale. Serviciile noastre se concentrează, printre altele, pe Serviciul Telefonic, Inbound, numere 0800 și 0900, și Outbound. Cu Serviciul Telefonic, companiile se asigură de o disponibilitate t...
Bulgaria, Sofia
Specializați în servicii B2B, campanii de telemarketing/telesales, generare de lead-uri și campanii de marketing prin email. Experți în CRM, distribuitor Salesforce.com pentru Bulgaria. Oferim servicii la nivel mondial, cu o acoperire lingvistică largă (engleză, germană, franceză, italiană, cehă, spaniolă, chineză, thailandeză, indoneziană, olandeză etc.). Creăm, curățăm și profilăm baze de date; ...
Țările de Jos, Amsterdam
Tricycle Telemarketing este un specialist în telemarketing B2B. Lucrăm pentru organizații care activează în piața business-to-business și oferă produse sau servicii complexe. Ne ocupăm de generarea de lead-uri de vânzări de calitate și de atragerea de clienți potențiali la un nivel înalt. Colaborăm cu angajați cu studii superioare (HBO/WO) care au ani de experiență în achiziția telefonică și sunt ...
Ucraina, Lviv
Echipa noastră este formată din profesioniști foarte calificați, experți în domeniu cu competențele necesare pentru a oferi clienților servicii complete de cea mai bună calitate. SERVICIUL CLIENȚILOR: Clientul tău va primi răspunsuri cuprinzătoare la întrebările sale: despre companie, produsele sale, promoțiile, în orice moment convenabil pentru el, datorită muncii profesionale a specialiștilor.
Franța, Chatou
PHONEO este un grup de teleservicii situat în inima Casablanca-ului. A fost fondat în 2003, de către profesioniști din domeniul informaticii, telecomunicațiilor și centrelor de apeluri. Oferim clienților noștri servicii de outsourcing offshore și inshore în domeniul BPO. Acoperim domeniile Front Office (apeluri incoming și outgoing, email, SMS) până la Back Office (introducerea și procesarea datel...
Regatul Unit, London
Odondo oferă servicii de asistență pentru clienți externalizate, scalabile, plătite pe măsură ce sunt utilizate. Prin valorificarea rețelei noastre de agenți din Marea Britanie care lucrează de acasă, asociem experiența relevantă din industrie cu afacerea dumneavoastră pentru a crea experiențe și rezultate mai bune pentru clienți.
Germania, Stuttgart
Social Touchpoint este un partener de dialog full-service pentru managementul profesional al clienților, specializat în servicii de comunicare Enterprise2.0. Ca o companie modernă, Social Touchpoint oferă clienților săi abordări integrate de servicii, marketing și vânzări. Sarcini: Dezvoltarea de abordări integrate și integrabile de servicii, marketing și vânzări și optimizarea proceselor existen...
Belgia, Gent
O echipă de 30 de telemarketeri entuziaști, care vă ajută să vă creșteți vânzările! Secretul nostru? Telemarketingul este a doua noastră natură, e logic având aproape 20 de ani de experiență cu o echipă stabilă de telemarketeri. Vânzări, planificarea agendei, interviuri aprofundate: acesta este singurul lucru pe care îl facem, dar în care suntem foarte buni! Filosofia noastră: puțin zgomot, multă ...
Țările de Jos, Utrecht
Suntem aici pentru a vă ușura munca la un preț competitiv, în noua lume din jurul nostru totul se învârte în jurul flexibilității. Hollandse Centrale face ușor să vă adaptați munca cât mai flexibil posibil, fără a fi constrâns de nimic. Hollandse Centrale este dotată cu un instrument care ne permite să gestionăm multiple apeluri de ieșire și de intrare, chat, SMS și sisteme IVR. Un proiect începe ...
Spania, Barcelona
Procomark este o companie care oferă servicii de Marketing Direct, concentrându-se pe activitățile sale în domeniul comercial B2B atât la nivel național, cât și internațional. Procomark completează procesul de vânzări al clienților săi, externalizând activitățile de prospectare ale departamentelor de marketing și vânzări (outsourcing comercial). Dispunem de o rețea de platforme cu delegații în Mad...
Regatul Unit, Bridgnorth
Unity4 oferă capacități avansate de centru de contact, de la tehnologie la oameni, acasă sau la birou, alimentate de cloud, impulsionate de inovație. Unity4 are două divizii majore de operare. Unity4 Tehnologia Centrului de Contact oferă platforma sa de centru de contact bazată pe cloud, RapportCMS, pe o bază de plată pe utilizare. RapportCMS a fost conceput cu înțelegerea că excelența centrului d...
Țările de Jos, Willemstad
Asistentul dumneavoastră este specializat în oferirea unui serviciu telefonic profesional și prietenos cu clienții, precum și în furnizarea de servicii de secretariat care să vă elibereze de sarcini. Ne distingem de cincisprezece ani prin abordarea noastră personalizată și capacitatea de a ne pune în locul clientului. Din biroul nostru din Willemstad, echipa noastră dedicată de angajați reprezintă...
@FRIENDS este unul dintre principalii furnizori de servicii de comunicație din Germania. O echipă de management și agenți de dialog cu experiență solidă este garanția unei colaborări care oferă rezultate măsurabile pentru obiectivele dumneavoastră de afaceri. @FRIENDS se bazează pe infrastructură IT de ultimă generație și soluții profesionale de telecomunicații în domeniul tehnologiilor ACD și Dia...
Danemarca, København Nv
Partner Dialog este aici pentru a ajuta afacerea orientată spre client să își atingă obiectivele de vânzări - și, de preferat, să le depășească. Avem experiența și competențele necesare, și suntem partenerul solid care contribuie la crearea de relații pe termen lung cu clienții. Una dintre competențele noastre de bază este să ne asigurăm că îți menținem pipeline-ul cu adăugarea de noi oportunități...
Regatul Unit, Dunfermline
Serviciu de răspuns telefonic cu sediul în Edinburgh Te poți baza pe noi. Suntem aici pentru tine 24/7. Îți vom oferi liniște sufletească. Fiecare apel pe care îl răspundem și fiecare comunicare cu clientul tău va fi profesională; pentru că știm că cele mai bune relații se construiesc pe încredere.
Belgia, Bruxelles
Ebos este o companie de telemarketing care face parte din grupul Rossel, cel mai mare grup de presă din Belgia. Organizația noastră este condusă din sediul central din Belgia și dispune de numeroși colaboratori multilingvi pentru a gestiona operațiuni de marketing în întreaga Europă. Datorită motivației lor, a expertizei noastre și a echipamentelor de înaltă tehnologie, E-Bos este capabilă să gest...
Belgia, Bruxelles
Compania T-Group este un centru de contacte internațional care sprijină zilnic companiile în fidelizarea clienților lor. Specialist în relația cu clienții la distanță, T-Group le permite astfel să se concentreze pe activitatea lor principală, îmbunătățind în același timp calitatea unor verigi esențiale ale strategiei lor comerciale. T-Group oferă, de fapt, o gamă completă de produse și servicii pe...
Spania, Irun
Suntem un Centru de Apeluri care oferă servicii de calitate, gestionat de profesioniști experți pe piața telemarketingului și comercializării serviciilor. Abordarea noastră constă în a oferi un lucru de calitate, personalizat și la conveniența dumneavoastră, precum și un serviciu adaptat cerințelor sectorului dumneavoastră și, bineînțeles, ale clienților/prospectilor dumneavoastră. Obiectivul nost...
Danemarca, Viby J
La Valeur A / S, ne ocupăm cu canvass-ingul, stabilirea întâlnirilor și serviciul pentru clienți. Astfel, Valeur A / S are patru piloni solizi ca fundament, care sunt obținuți prin experiența pe care proprietarii și personalul Valeur au dezvoltat-o pe parcursul a douăzeci de ani în domeniu. Cei patru piloni sunt: telemarketing, Centru de Contact, analiză, Academie.
Lituania, Vilnius
UAB FCR MEDIA LIETUVA face parte din grupul internațional FCR Media, care cuprinde 12 companii în Lituania, Letonia, Estonia, Slovacia, Republica Cehă, Irlanda, Suedia, Finlanda, Rusia, România, Ungaria și Uruguay și ocupă o poziție de lider pe piața mass-media și publicitate din Lituania. Compania își propune să fie cel mai bun furnizor de lead-uri pentru micile și mijlociile afaceri din piețele ...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play