Belgia, Liege
Sectorul de telemarketing în care operăm se confruntă cu o concurență puternică, care a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii 10 ani. Această concurență și căutarea clienților cu orice preț au dus la abateri în gestionarea resurselor umane și în calitatea serviciilor oferite clienților. De aceea, am decis să lucrăm la certificarea SA8000 pentru a demonstra că sectorul centrelor de apeluri p...
Accueil Télésecrétariat a conceput un serviciu de permanență telefonică special adaptat la cerințele PME, PMI și profesiilor liberale pentru a fi mereu prezent la contactele dumneavoastră, grație serviciului său de telesecrétariat telefonic din Paris. Nevoile unui serviciu de recepție telefonică sunt importante:​ - Răspunde la toate apelurile dumneavoastră, - Oferă informațiile dorite interlocutor...
Franța, Nice
Concentrați-vă pe activitatea dumneavoastră principală și încredințați unui partener experimentat în domeniul B2B relația cu clienții. Programarea întâlnirilor, apeluri web, relații cu clienții înainte și după vânzare, calificarea fișierelor clienților...
Țările de Jos, Helmond
De la mâini umede la leaduri calde. Generarea optimă de leaduri asigură că ajungi la clienții tăi de vis. Urechea noastră atentă, implicarea sinceră și o poveste bine structurată ne ajută să aducem leaduri calitative potrivite pentru afacerea ta. În plus, suntem pregătiți să te sprijinim cu traininguri, vorbitori invitați și diverse alte activități de marketing. Îndrăznești să ne suni? Te provocăm...
Regatul Unit, London
Biroul din LONDRA susține mii de clienți cu nevoile lor de afaceri. Clienții noștri variază de la start-up-uri, cu un număr de afaceri de nișă care testează piața înainte de a angaja personal și a închiria spații; mici afaceri cu între unu și zece angajați, pentru care continuăm să oferim servicii de răspuns și corespondență, birou virtual și servicii de internet an după an; organizații mai mari, ...
Franța, Paris
APF Entreprises are 53 unități distribuite pe 42 de locații în Franța și constituie cea mai mare rețea de muncă adaptată și protejată din Franța. Abordarea noastră se integrează în mod coerent în politica de responsabilitate socială a întreprinderilor. Oferind oportunitatea lucrătorilor cu handicap de a evolua în mediul de muncă în vederea unei inserții profesionale durabile, valorificăm angajamen...
Italia, Bologna
Servicii Telefonice Profesionale...
Belgia, Oostkamp
Ringfoon s-a profilat de-a lungul anilor ca un partener de telesecretariat de încredere atât pentru sectorul medical, cât și pentru companii. Datorită experienței noastre vaste și a Agendei Online extrem de profesionale, suntem unul dintre liderii de pe piața belgiană. Operatorii noștri sunt principalul motiv al succesului. Toți sunt angajați permanenți - nu lucrăm cu interimi sau stagiari - profe...
... THE SALES BOOSTER. Misiunea DIRECT CALL este de a oferi IMM-urilor strategii pentru a structura într-un mod riguros și sistematic căutarea de noi clienți. DIRECT CALL le oferă o platformă Call Center cu o valoare adăugată ridicată. Datorită unor programe coerente și imediat măsurabile, DIRECT CALL pune în contact IMM-urile cu viitorii clienți. Astfel, DIRECT CALL contribuie la construirea succesului comercial al clienților săi.
Germania, Schwäbisch Hall
Compania Sommerwerk Cloud este un centru de contact virtual. Aceasta depășește limitările unui centru de apeluri tradițional cu o nouă abordare: o acoperire maximă a volumului de apeluri printr-un pool de angajați scalabil pe termen scurt, precum și o mai bună asistență și cifre de vânzări prin angajați foarte calificați, care activează la nivel mondial. Astfel, compania din Schwäbisch Hall oferă ...
Germania, Nürnberg
De peste 30 de ani, intertel este partenerul de încredere pentru comunicarea telefonică cu clienții. De la analiza nevoilor până la vânzările telefonice, intertel dialog-service-gmbh oferă totul dintr-o singură sursă. 290 de angajați și cinci divizii asigură un contact personalizat și specific pentru fiecare industrie, pentru companii din întreaga economie germană. Servicii: Hotline/telefon de ser...
Bulgaria, Veliko Tarnovo
Suntem un Centru de Contact în cel mai larg sens și putem gestiona diverse campanii, inbound, outbound, generare de lead-uri etc. De asemenea, pentru Help Desk și Suport pentru Clienți suntem partenerul ideal pentru gestionarea solicitărilor prin e-mail, telefon și chat. De asemenea, dacă trebuie realizate întâlniri calitative pentru managerii dumneavoastră de cont sau echipa de vânzări, putem rea...
Spania, Sevilla
În Addendia Outsourcing suntem specialiști în oferirea de soluții inovatoare de externalizare a proceselor care acoperă cicluri complete de afaceri. Suntem experți în gestionarea serviciilor de externalizare, servicii de gestionare a documentelor și procese BPO. Reușim să îmbunătățim eficiența și calitatea afacerii clienților noștri. Pentru a atinge excelența și a crea valoare prin externalizare...
Italia, Gorle
... modurile outbound / customer care / digital care / back office. Serviciile furnizate sunt: programarea întâlnirilor pentru IMM-uri și mari companii, teleselling, programarea întâlnirilor pentru rețele de vânzări / agenți, asistență clienți / customer care, introducerea de date / back office, operator call center la cerere, deschiderea unui call center, birou virtual, realizarea site-urilor web.
Call center, apeluri inbound și outbound, telemarketing, procesarea e-mailurilor și a faxurilor, precum și formare și coaching.
Agenție de marketing specializată în marketingul partenerilor, generarea de lead-uri, marketing direct pentru farmacii, marketing direct pentru angrosisti, corespondență de presă, livrare de broșuri și servicii de call center.
Scopul nostru este să vă oferim servicii de înaltă calitate și suport personalizat în serviciul clienți, precum și în domeniile inbound și outbound.
Agenție Call Center. Achiziție de clienți de înaltă calitate cu retenție pe termen lung, creșterea cotei de piață a clienților prin măsuri active de marketing.
Agenția de Marketing Dreamtime oferă servicii de call center special pentru sectoarele IT și industrial. De asemenea, în timpul primului contact cu consultanța tehnică preliminară. Cercetare, Coaching, Managementul Evenimentelor.
Agenție de call center axată pe cercetarea tendințelor, cercetarea pieței, optimizarea vânzărilor, achiziția de clienți noi, gestionarea reclamațiilor și cererile de recuperare telefonică.
Germania, Dorsten
...CFS GROUP GmbH oferă prin callfield.com un pachet complet pentru servicii telefonice în Germania. Serviciul telefonic CallField nu se consideră doar un call center, ci un "receptie virtuală", care își ajută clienții în activitatea zilnică. Serviciile oferite sunt potrivite atât pentru întreprinderi mijlocii, cât și pentru antreprenori individuali și start-up-uri care doresc să utilizeze...
... sunt branduri de top în piețele lor, încă din 1998. Abordarea VODATECH față de „call center” nu este o comunicare unidirecțională, ci o soluție prin care interacțiunea cu utilizatorii finali ai companiei și partenerii de afaceri este gestionată. Centrele de apel VODATECH situate în diferite locații, care funcționează pe o structură multi-site, sunt concepute pentru a oferi clienților corporativi...
Germania, Ubstadt-Weiher
De peste 20 de ani, furnizorul dumneavoastră de servicii în domeniile call center, telemarketing, marketing direct, publicitate. Suntem bucuroși să vă creștem succesul în vânzări. Așteptăm cu interes solicitarea dumneavoastră.
Suedia, Orebro
Bambus este o companie care oferă servicii de call center, cum ar fi vânzări, cercetare de piață, programarea întâlnirilor și servicii pentru clienți. Bazându-ne pe ideologia noastră „Calitatea aduce succesul.”, aducem calitate și succesul vine de la sine, exact așa cum se întâmplă în proiectele noastre actuale. Numele Bambus provine de la arborele de bambus, care are o semnificație foarte...
Germania, Hanau
10 ani de servicii de call center cu un total de 20 de locuri de muncă. Raportul comenzilor este de 50% inbound și 50% outbound. Formarea și calitatea sunt importante, partener de formare în elocvență al Camerei de Comerț.
Serviciu de Call Center; Serviciu de Asistență pentru Clienți; Calificarea adreselor; Acceptarea comenzilor; Acceptarea comenzilor de achiziție; Stabilirea întâlnirilor; Managementul reclamațiilor; Serviciu de corespondență; Servicii poștale; Dezvoltare software; Suport IT; Help Desk pentru utilizatori; Serviciu de asigurări; Digitalizarea documentelor; Outsourcing, dezvoltare de software personalizat pe Windows, dezvoltarea sistemelor de baze de date, Call Center 24 de ore, informații turistice telefonic și în scris...
Germania, Augsburg
Spectrul de servicii al centrului de asistență pentru clienți include suport pentru clienți prin telefon, fax, internet, e-mail sau poștă. De asemenea, include servicii de call center, suport pentru vânzări, servicii de marketing, formare telefonică și coaching.
Germania, Brilon
Compania oferă servicii de call center, servicii de birou, lucrări de secretariat și programarea întâlnirilor.
Ecos office Center Wiesbaden este prima adresă pentru afacerea dumneavoastră. Concentrați-vă pe activitatea principală - dacă este necesar, ne ocupăm de restul!

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play