Austria, Wien
Soluții personalizate pentru centrele de contact pentru afacerea dumneavoastră. Fabricat în Austria. Dialog profesional pentru vânzări și servicii pentru clienți. Servicii de telefonie Inbound și Outbound În domeniul Inbound, agenții noștri de apeluri răspund la întrebări simple până la complexe în serviciul clienți, cum ar fi întrebările legate de facturare, reclamații, comenzi, întrebări tehni...
Compania Lagertechnik Müller & Partner GmbH a fost fondată în 1992 de către asociații administrativi Ulrich Müller și Theodor Meyer. Este o companie de dimensiuni medii cu aproximativ 6 angajați permanenți și 5 angajați temporari, specializată în dezvoltarea, fabricarea și comercializarea sistemelor de protecție personală. Philosofia noastră Calitatea, flexibilitatea și un serviciu excelent sun...
Germania, Altenstadt
...Servicii de call center pentru industria IT și furnizorii de software. Angajați profesioniști și prietenoși prelucrează apelurile dumneavoastră inbound cu ajutorul unor software-uri și hardware-uri moderne, exact așa cum doriți. Decideți flexibil când și în ce măsură doriți să utilizați serviciul nostru de telefonie. Fie că este vorba de ore de vârf, în timpul întâlnirilor externe, când biroul este neocupat sau non-stop. Totul se face simplu prin activarea și dezactivarea redirecționării apelurilor. O notificare suplimentară nu este necesară.
Germania, Neuss
SNcom GmbH - Casa de sistem ITK Noi, SNcom GmbH cu sediul în Neuss, filială în Ahlen (Westf.) și Mannheim, precum și compania noastră fiică SNcom Hanse GmbH din Hamburg și alte parteneriate asociate, suntem o casă de sistem ITK independentă de producători. Casa de sistem ITK SNcom a fost fondată în anul 2001 în Kaarst, lângă Düsseldorf. De la înființare, am crescut constant și ne-am concentrat în...
Bine ați venit la TEKNOFOAM, partenerul dumneavoastră de top în soluții acustice de ultimă generație și excelență în producție în Turcia și Orientul Mijlociu. Suntem specializați în satisfacerea diverselor nevoi ale clienților, concentrându-ne pe reglementările acustice, proiectarea de proiecte și acustica construcțiilor. Soluțiile noastre cuprinzătoare includ: •Sponge acustic •Spumă de izolare fo...
...Cea mai bună calitate, cel mai util sistem de mobilier pentru call center. Modele de mobilier pentru call center din panouri de lemn și aluminiu la cele mai bune prețuri direct de la fabrică. Birouri pentru call center de cea mai înaltă calitate, cu suport tehnologic, canale pentru cabluri, sistem de prize pentru date-telefon-UPS, izolație fonică, livrate direct la locul de muncă fără intermediari, inclusiv montaj, la cele mai mici prețuri.
✍ Colectarea datelor ✇ Serviciu de scanare ➥ Arhivarea documentelor ✉ Lettershop @ e-Lettershop ✆ Callcenter Oferim de 50 de ani (din 1969) servicii profesionale de management al documentelor (DMS) și outsourcing CRM, precum și software pentru comunicarea cu clienții partenerilor noștri. Colectarea și întreținerea datelor: colectare automată și manuală a datelor (de la A ca răspuns la card până ...
Albania, Tirana
...-Commerce, EuroCom CX oferă cele mai bune servicii pentru clienți și suport tehnic. Oferim servicii profesionale și de calitate pentru a contacta clienții noștri prin telefon și online. Înțelegem importanța unui serviciu pentru clienți prompt, menținerea satisfacției clienților și apeluri de calitate pentru toți oamenii dumneavoastră. EuroCom CX oferă servicii de call center pentru e-commerce de...
România, Bucharest
...Pe baza expertizei în recrutare și gestionarea proiectelor, compania noastră oferă soluții pentru următoarele domenii de selecție: Medical și Paramedical, finanțe/contabilitate, logistică, Vânzări, Marketing, Call center, Energie, IT, Fabricare și Inginerie de management.
Austria, St.pölten
...Bine ați venit la Benefit-Partner, partenerul dumneavoastră de încredere pentru un serviciu excelent pentru clienți. Descoperiți serviciile noastre personalizate, de la servicii profesionale de call-center până la asistență tehnică pentru clienți. Cu aproape două decenii de experiență, oferim soluții inovatoare, adaptate individual, și vă sprijinim să vă concentrați asupra afacerii dumneavoastră...
Portugalia, Lisboa
... dumneavoastră în aceeași lumină ca și clienții. A-i asculta este singura modalitate de a învăța și de a vă îmbunătăți. Suntem recunoscători atunci când cineva își exprimă opinia. Astăzi, majoritatea clienților lasă comentarii și recenzii online. Orice feedback este un cadou, folosiți-l în avantajul dumneavoastră. Comentariile negative tratate cu bunăvoință pot transforma adesea un cumpărător nemulțumit într-un client pe viață. - De la urmărire la litigiu, de la recuperare la fidelizare. - Externalizare call center, suport clienți și asistență pentru clienți.
Din 1998, cu expertiza noastră specializată în domeniile programării întâlnirilor, cercetărilor de date, sondajelor de opinie și vânzărilor, ne numărăm printre agențiile de marketing prin dialog consacrate din Austria. Punctul nostru forte este programarea întâlnirilor și vânzările în domeniul B2B. Prin conversațiile noastre convingătoare și bine conduse, vă oferim contactul direct cu clienții d...
Produse corespunzătoare
Centru de Apeluri
Centru de Apeluri
Regatul Unit, Poole
Omfax a ajutat sute de organizații de locuințe să ofere servicii excelente de reparații și întrebări pentru locuințe. Asociațiile de locuințe aleg Keyfax deoarece: * Numai Keyfax oferă Scripting Inteligent pentru un serviciu excelent pentru clienți. * Adăugați cu ușurință reparații sau întrebări pentru chiriași, reutilizând scripturile de diagnosticare ale personalului. * Interfață grafică simplă ...
...Externalizarea programării consultațiilor reprezintă o mare oportunitate de a-ți actualiza instantaneu tehnologia fără cheltuieli de capital. Din acest motiv, utilizăm tehnologii avansate. Poți astfel profita de infrastructura noastră pentru a valorifica la maximum prima zi. Așteaptă call center-ul pentru micile suplimente care fac toată diferența. Prin utilizarea serviciilor de programare a...
Malta, Ta´xbiex
... tale de call center. Vrem să te concentrezi pe activitatea care generează cea mai mare rentabilitate și să ne încredințezi atenția de care are nevoie clientul tău, ceea ce este domeniul nostru de expertiză. Toate serviciile pe care le oferim pe platforma de call center sunt la dispoziția ta pentru a-ți dezvolta campania personalizată. Prin clasificarea în funcție de tipul de servicii de apeluri...
ADF Inkasso - Baza de date generală pentru încasarea creanțelor GmbH Încasare de succes, informații economice online și identificarea adreselor ADF Baza de date generală pentru încasarea creanțelor GmbH este partenerul dumneavoastră pentru servicii eficiente de încasare, servicii de informații online în managementul modern al creditelor și creanțelor. Cu serviciul nostru de încasare și manageme...
...SupraPlus Wideband, binaural, tub de vorbire Nu este vorba doar despre ceea ce spui, ci și despre cum este perceput. SupraPlus este soluția preferată pentru angajații din call center din întreaga lume. Când totul în compania ta se învârte în jurul vocii, SupraPlus Wideband este alegerea perfectă. Comunicare de primă clasă cu clienții - Audio broadband pentru un sunet mai natural și...
Madagascar, Antananarivo
...Serviciile noastre de call center outbound vă oferă instrumentele necesare pentru a gestiona întregul proces de marketing. Putem prelua campaniile dumneavoastră de apeluri, inclusiv colectarea de informații, căutarea de clienți și selecția de potențiali clienți, programarea întâlnirilor și activitățile de telemarketing. Puteți externaliza emisia apelurilor dumneavoastră către Nosycom și reduce costurile operaționale.
Germania, Elxleben
... benzii frontale. Această protecție facială cu vizieră este ideală pentru vânzare, contact constant cu clienții sau colaborarea cu colegii, cum ar fi într-un call center sau birou. Protejați-vă de stropi, strănuturi etc. fără a afecta mobilitatea capului dumneavoastră. Protecția facială oferă o protecție maximă, dar și posibilitatea de a rămâne flexibil, de exemplu, în timpul utilizării ochelarilor. În special în cazul purtării îndelungate, confortul și greutatea redusă sunt evidente. Respirația liberă este, de asemenea, posibilă fără restricții, la fel ca și munca fără mari ajustări.
...Echipa noastră de specialiști va colabora cu tine pentru a crea cele mai eficiente soluții de vânzare, complete cu backend, procesare online a plăților cu cardul, procesare a comenzilor de vânzare, sisteme de call center și baze de date pentru clienți. Colaborăm îndeaproape cu tine la fiecare pas și nu ne vom opri până când nu ești complet mulțumit de produsul final. Știm că, în comerțul...
Germania, Grebenhain
...Telemarketing: Contactul inițial de succes la telefon este una dintre cele mai dificile sarcini în domeniul B2B. În același timp, telefonul rămâne unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru atragerea de noi clienți, atât pentru programarea întâlnirilor, cât și pentru vânzările prin telefon. Telemarketing: telefonul este instrumentul nostru! Telemarketingul înseamnă să depășim barierele, să creăm contacte și să generăm venituri! Acționăm clar și țintit în limbajul decidenților, fără atmosfera unui call center.
Belgia, Jumet
...Ceres este un call center specializat în programarea întâlnirilor B2B. Activitatea principală a call center-ului nostru, situat în Charleroi, este programarea întâlnirilor pentru comercianți. Mai mult decât un call center, Ceres vă însoțește în dezvoltarea afacerii dumneavoastră și în achiziția de noi clienți. Pe lângă faptul că este un call center specializat în programarea întâlnirilor, Ceres...
...Împrejmuiri acustice eficiente pentru imprimante, espressoare, mașini de numărat bani sau birouri de call center. AGORAbox este destinat împrejmuirii espressoarelor, imprimantelor, meselor de call center sau mașinilor de numărat bani, abordând astfel direct sursa de zgomot. Pentru toate dimensiunile, înălțimile sau grosimile specificate, producem și dimensiuni intermediare și personalizări adaptate situației.
Produse corespunzătoare
AGORAbox
AGORAbox
Alte produse
AGORApanel
AGORApanel
Germania, Recklinghausen
La locația noastră din Recklinghausen, NRW, vă oferim serviciile noastre de call center 365 de zile pe an, 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi (24/7).
Germania, Nieder-Olm
Suntem partenerul dumneavoastră de încredere în domeniul consultanței de vânzări și externalizării activităților de vânzări în sectorul B2B. Scopul nostru principal este să sprijinim creșterea companiei dumneavoastră și să fim un partener pe termen lung. Cu o mentalitate de start-up, aducem idei proaspete și inovatoare pentru generarea de clienți noi, care să crească în mod sustenabil succesul du...
Germania, Bocholt
Comunicarea tacticoasă și inteligentă câștigă din ce în ce mai multă importanță. Ca furnizor dedicat, cu un know-how unic de zeci de ani în diverse industrii, ajutăm clienții noștri să dezvolte o cultură a comunicării. Cu consultanță. Cu analize. Cu ateliere. Cu coaching. Cu management de proiect. În toate domeniile legate de servicii pentru clienți, vânzări și telefonie. Eticheta telefonică est...
...Traininguri online și interne pentru servicii clienți, vânzări, recepție, linii telefonice și centre de servicii Training telefonic pentru serviciul clienți, recepție, secretariat, call center, linia de asistență, help desk, vânzări - aceasta este competența noastră de bază de peste 25 de ani. Ne adaptăm seminarul intern la cerințele dumneavoastră individuale, fie în format fizic, fie online.
Produse corespunzătoare
Instruire Telefonică
Instruire Telefonică
Fondată în 1969, Storacall Voice Systems se specializează în dezvoltarea, furnizarea și instalarea soluțiilor de înregistrare a apelurilor. Avem un istoric dovedit în acest domeniu și credem cu tărie că suntem alegerea potrivită pentru afacerea dumneavoastră. În 2019, Storacall Voice Systems a fost achiziționată de antreprenorul Stephen Whyte. Stephen are peste 18 ani de experiență în soluții soft...
România, Bacau
Eurocall a fost fondată în 2011 în Bacău, Romania. Pricipala activitate a firmei sunt serviciile de tip contact center. Firma are sediul central în Bacău și 2 sedii în Iași și Onesti. Call center-ul dispune de posibilitatea de extindere nelimitată de posturi de lucru. Putem suporta orice tip de proiect fie el de mari sau mici dimensiuni. Acest lucru este posibil datorită tehnologiei specializate...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play