România, Iasi
Furnished offices and industrial premises - services Present on the Romanian territory since 2007, we provide complete assistance to companies interested in relocating to Romania. We take care of all the necessary services: Juridical and legal support for business start-up; Logistics: research and preparation of office spaces, industrial and/or commercial spaces; Personnel management and recruitme...
România, Bucuresti
... avantajele soluției noastre pentru gestionarea NUMĂRULUI VERDE, SERVICIULUI CLIENȚI, GESTIONAREA DOCUMENTELOR, INTRODUCEREA DATELOR, SERVICIUL DE REZERVARE. Implementarea unui serviciu de call center, back office, gestionare administrativă sau documentară nu a fost niciodată atât de simplă și avantajoasă. În YOUDIAL operăm atât prin intermediul sediilor noastre fizice din străinătate (offshoring), echipate cu tehnologii de vârf, cât și prin telemuncă (homeshoring). Personalul nostru din străinătate este pregătit și calificat pentru a oferi un serviciu excelent, în perfectă limbă italiană.
România, Brasov
Offriamo servicii în următoarele limbi: italiană, engleză, germană, franceză, spaniolă, rusă, sârba, maghiară și română. Suntem disponibili 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Activitatea noastră constă, de exemplu, în a răspunde la e-mailuri și a gestiona solicitările telefonice, gestionăm reclamațiile, gestionăm apelurile clienților, comenzile procesate pe panoul nostru IT intern, organizăm document...
Italia, Colli Al Metauro
... 40.000 mp de spațiu de producție în cele 4 fabrici din întreaga lume, și cu peste 350 de angajați. Schnell este liderul unui important grup industrial multinațional. Activează în peste 150 de țări din lume prin cele 11 filiale, cu peste 50 de agenți și distribuitori, și o rețea densă de centre de asistență post-vânzare. Cel mai recent, în 2017, a fost înființat noul centru operațional "Schnell Kundendienst", centru de asistență tehnică post-vânzare și piese de schimb, atât pe teren, cât și prin serviciul de call-center, dedicat clienților de pe piața germană.
România, Brasov
... internațional - Consultanțe de marketing - Suport pentru start-up-uri call center - Proiecte în sectorul agroalimentar - Servicii de asistență tehnică pentru companiile care activează în domeniul agroalimentar - Consultanță pentru achiziții de imobile și terenuri - Soluții IT - e-Commerce și Web Marketing - Soluții pentru gestionarea informației - Instrumente de relații cu clienții - Soluții de management al documentelor - Business Intelligence - Management de proiect - Gestionarea și dezvoltarea rețelei - Finanțări...
România, Iasi
Fondată în 2010, Biesse Solution (BSS-ONE) este o companie de soluții IT, oferind dezvoltare de software și servicii IT pentru companii din întreaga lume. BSS-ONE este specializată în următoarele domenii: Centru de dezvoltare. Soluții SAP Business One Call Center și VOIP. Soluție CRM Domenii: sisteme telefonice CRM ERP Telecomunicații Limbaje de programare: JAVA .NET PHP...
Pro Business Communication Services este o companie de outsourcing cu peste 10 ani de experiență, situată în București, România. Punând accent pe o relație bună între client și angajații noștri și pe stăpânirea diferitelor limbi străine, putem fi partenerul ideal pentru dumneavoastră! Suntem specializați în: • Suport pentru clienți (telefonic, e-mail, chat) • Introducerea și îmbogățirea datelor • Call center • Moderarea conținutului online (text, fotografii, video) • Social media • Cercetare online...
România, Bucharest
Franța, Merignac
Vă însoțim în strategiile dumneavoastră comerciale și digitale. De mai bine de 30 de ani, suntem angajați în îmbunătățirea performanței parcursurilor clienților prin combinarea expertizelor umane și digitale. - Recepția apelurilor Aveți nevoie de un standard telefonic externalizat? Echipele noastre de specialiști sunt pregătite să implementeze în timp record soluții de gestionare a reclamațiilor,...
România, Bucuresti
Turcia, Istanbul
...cât și pentru cei internaționali. Aceasta permite afacerilor să fie competitive nu doar prin intermediul Reprezentanților săi, ci și prin infrastructura sa tehnologică unică. Ca Creafone, oferim multe tehnologii, cum ar fi infrastructura de E-Commerce, serviciul de POS Virtual, infrastructura Call Center, Sistemul de Ticketing, Aplicațiile de Facturare, Software-ul CRM printre privilegiile pe...
Franța, Le Mans
MEDIPHONE TÉLÉSERVICES este o companie cu sediul în MANS (72) din 1993, specializată în permanența telefonică și introducerea de date, la serviciul companiilor și profesiilor liberale. Telesecretare experimentate și o permanență telefonică personalizată vor fi la dispoziția dumneavoastră. În funcție de nevoile dumneavoastră, programăm întâlniri, transmitem mesaje, gestionăm cererile de informații ...
Spania, Alfafar
La Bee Calling te ajutăm să gestionezi toate apelurile companiei tale 24/7, astfel încât să nu pierzi nicio oportunitate de afaceri. Asistență multilingvă cu personal extrem de calificat în gestionarea clienților, programări, agende, vânzarea de bilete, gestionarea tichetelor, SAT, Helpdesk și rezervări.
Germania, Stuttgart
Cu măsurile de vânzare potrivite, veți atinge obiectivele de vânzare - Aveți nevoie de mai mulți potențiali clienți și de mai mult venit? - Departamentul dumneavoastră de vânzări are nevoie de suport - Doriți să introduceți produse sau servicii noi pe piață? - Dumneavoastră, ca director general, nu aveți timp pentru vânzări? Vă ajutăm! Implementarea continuă a măsurilor de vânzare corecte este ...
Maroc, Casablanca
Pentru ca orice afacere să se dezvolte, trebuie să genereze continuu noi perspective, să atragă noi clienți și să se bazeze pe relațiile existente cu clienții. TEAM2F Call Center oferă servicii de generare de perspective și de prospecție B2B la nivel internațional, care vă pot ajuta să construiți și să mențineți relații comerciale și cu clienții valoroase. TEAM2F CALL este un centru de apeluri...
triveo | Telemarketingul, cu peste 50 de angajați, este una dintre agențiile de telemarketing de frunte pentru gestionarea completă a intereselor și clienților în mediul B2B. Din 2002, triveo sprijină companiile mijlocii cu serviciile sale de telemarketing în promovarea telefonică a produselor complexe și a serviciilor care necesită explicații. Partenerul dumneavoastră Call-Center și Premium în...
...Contact Solutions este un centru de apeluri de lider național și o companie de externalizare a proceselor de afaceri. Compania a fost fondată în 2012 ca o firmă specializată în servicii de asistență telefonică de intrare/ieșire, datorită experienței extinse și profesionalismului tuturor membrilor săi. Contact Solutions oferă servicii de call center 24 de ore din 24, 365 de zile pe an. La Contact...
Spania, Madrid
Actions Call este o companie care oferă un serviciu de telemarketing pentru IMM-uri și companii de calitate. Cu scopul de a se adapta fiecărui client, designul campaniilor de telemarketing se realizează având în vedere obiectivele pe care se doresc a fi atinse. Dacă ești interesat de opțiunea de a achiziționa un pachet de apeluri, contactează-ne și îți vom explica tot ce dorești să știi.
Franța, Décines
... - și se poate lăuda în prezent cu numeroase referințe semnificative în acest domeniu. Până în prezent, aproximativ o sută de companii (inclusiv mari grupuri) dintr-o zecime de țări au ales digiCONTACTS. Soluțiile digiCONTACTS sunt astfel implementate pe câteva mii de poziții de Call Center și de locuri de muncă. De-a lungul anilor, datorită distribuției geografice a marilor clienți care ne acordă...
România, Bucharest
Belgia, Liege
... dumneavoastră. Partenerii noștri vin din toate colțurile Europei: Belgia, Franța, Olanda, Germania, Anglia,… Gestionăm fiecare dintre aceste operațiuni cu operatori care stăpânesc 100% limba națională. Pe lângă centrul nostru de apeluri, D-Call oferă de asemenea campanii de marketing prin e-mail, marketing prin SMS sau procesare de date. D Call și Multicom sunt angajate și preocupate de respectarea cerințelor clienților noștri. Sistemul de calitate este nu doar în conformitate cu norma ISO 9001/2008, ci și în ceea ce privește îmbunătățirea fiabilității, conformității și eficienței noastre.
Italia, Bergamo
Centax Telecom Srl este un operator de referință în domeniul externalizării proceselor de afaceri din 1994. Suntem specializați în servicii de „CRM și Contact center” cu personal înalt calificat și platforme informatice, realizând intervenții personalizate prin tehnologii de vârf. Factorii noștri de succes se bazează pe: capacitatea și disponibilitatea resurselor noastre umane, dedicate Front...
Regatul Unit, London
Globe Call Centre este una dintre cele mai importante companii de outsourcing pentru centre de apeluri când vine vorba de externalizarea apelurilor tale primite.
Belgia, Oostende
Call-IT este specializată în furnizarea unui pachet variat de servicii de Customer Care intensive în cunoștințe. Activă din șase locații în Benelux, Call-IT gestionează anual milioane de contacte cu clienții (atât B2B, cât și B2C) din diverse sectoare de activitate, având ca scop gestionarea tuturor contactelor cu clienții într-un mod profesionist.
Spania, Telde
Contactel oferă o gestionare integrală și multicanal a centrului de contact (inbound, outbound și blended), BPO, CRM. Oferă soluții CTI pentru o gestionare eficientă a contactelor și urgențelor (CTPhone Contact Center Solutions 2.0 și CTPhone EmerGIS).
Germania, Mittelbiberach
Compania Saupe Telemarketing este specializată în domeniile marketingului prin dialog, telemarketing, servicii de call center B2B (servicii inbound și outbound), consultanță și achiziții. Punctul nostru forte constă în generarea eficientă de lead-uri, precum și în reactivarea și optimizarea relațiilor existente cu clienții. Pe munca zilnică a echipei noastre de competență se bazează, pe lângă diverse afaceri, și numeroase universități, colegii și asociații.
Germania, Leipzig
TAS AG, cel mai mare expert în outsourcing de familie din Germania, oferă servicii în domeniul call center-ului din 1992. De asemenea, există o Academie asociată. Portofoliul de servicii include soluții profesionale și complete în domeniile Interacțiune cu clienții, Consultanță și Outsourcing de procese de afaceri. Punctul forte al companiei de familie este comunicarea de la om la om. Obiectivele...
Spania, Madrid
... nativi de italiană, spaniolă, engleză) extrem de calificată și dedicată cu pasiune succesului campaniilor noastre comerciale. Unele dintre serviciile noastre: call center inbound – outbound, telemarketing, teleselling, customer care, achiziție-gestionare comenzi, cross-selling, suport post-vânzare, sondaje de calitate, recuperare creanțe, etc. Nu producem doar servicii simple de call center, ci construim strategii de CRM coerente cu viziunea Clienților-Parteneri. Scrie-ne la - jointventure@rstelemarketing.com - Responsabilul nostru Comercial te va contacta.
Germania, Nürnberg
Ophono este serviciul de telefonie cu tarif fix pentru afacerea dumneavoastră! Căutați secretariat telefonic, servicii de birou sau call center? Consultați tarifele noastre inovatoare cu tarif fix! Ne ocupăm de apelurile dumneavoastră conform cerințelor - profesionist și dedicat. Creșteți accesibilitatea, descărcați-vă angajații și concentrați-vă pe activitatea principală. Cu Ophono, puteți...
Belgia, Gent
...Care sunt serviciile SEBECO CALL CENTER? Contactul profesional cu clienții este și rămâne esențial pentru orice companie. De aceea, SEBECO CALL CENTER dorește să vă ajute să îmbunătățiți fiecare contact cu clienții, astfel încât relațiile cu clienții să beneficieze. Ne concentrăm pe următoarele sarcini: preluarea suprasarcinii dvs. 24 de ore din 24, dezvoltarea serviciului și/sau a helpdesk-ului...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play