Regatul Unit, Sutton Coldfield
Centru de contact cu servicii complete în orașul Sutton Coldfield din Birmingham, oferind servicii de call center, de la răspuns la apeluri telefonice până la soluții complete de servicii pentru clienți externalizate. Împreună cu divizia noastră de tehnologie, mplsystems, am devenit liderul din Marea Britanie în furnizarea de soluții pentru centre de contact și servicii externalizate, precum și...
Regatul Unit, London
... tehnic și servicii de back-office, pentru a numi doar câteva. Alte servicii pe care le oferim sunt: - Procesare Vocală - Procesare Non Vocală - Servicii KPO - Suport Chat Live - Servicii de Încasare a Datoriilor - Soluții de Automatizare - Asigurarea Controlului Calității - Call Center Lucru de Acasă Fusion este conform HIPAA și ISO 27001, de asemenea, am primit multe premii și certificări, suntem...
Moldova, Chisinau
... specializată în externalizarea serviciilor de call center. Ne adresăm atât IMM-urilor, cât și marilor grupuri și operăm în Franța, Elveția, Belgia, Italia, Spania și Rusia. Oferim soluții adaptate tuturor nevoilor. Cu sediul în Moldova, ne bazăm în primul rând pe competențele profesionale ale angajaților noștri, pe infrastructuri tehnice recente și pe experiența de succes a managementului nostru. Pentru orice întrebare, nu ezitați să consultați site-ul nostru www.prestacall.com...
Germania, Meckenheim
Serviciul de Call Center orientat internațional de la Kreuzer, centrul de coordonare pentru toate procesele legate de vânzări și clienți. De la acțiuni clasice de marketing telefonic pentru atragerea de clienți noi, până la soluții complexe de externalizare a Call Center-ului.
Belgia, Sint-Stevens-Woluwe
... clienților, reactivarea clienților/prospectilor, actualizarea și extinderea bazei de date, căutarea de proiecte, cercetări de piață, ... Procesarea completă sau parțială a apelurilor dumneavoastră, call blending, procesarea simultană a apelurilor primite și efectuate, detașarea personalului, precum și consultanță.
be ys (pronunțat „be wise”) outsourcing services este entitatea BPO (externalizare a proceselor de afaceri) a grupului internațional be ys, expert în gestionarea și protecția identităților și datelor dumneavoastră personale. be ys outsourcing services oferă zilnic soluții inovatoare și personalizate pentru gestionarea documentelor și a relației cu clienții, în multiple limbi. Suntem un jucător maj...
Franța, Avignon
Centru de apeluri specializat în programarea întâlnirilor, secretariat telefonic. Avem expertiză în prospectarea telefonică, tele-secretariat, gestionarea centralelor telefonice, servicii post-vânzare (Hotline). Din 2006, ne consolidăm experiența prin intermediul a sute de acțiuni de marketing direct telefonic pentru clienții noștri. Datorită calității și rigurozității muncii depuse, dar și încred...
Franța, Saint Quentin
GROUPA2M este o platformă telefonică dedicată externalizării apelurilor intrante sau externe: permanență telefonică pentru a nu pierde niciun contact, operațiuni de prospectare, externalizarea secretariatului dumneavoastră, corespondență, … Rapiditate, rigurozitate, confidențialitate. Creată în 2005, recunoscută datorită expertizei noastre și a eficienței remarcabile. Aveți certitudinea că clienți...
Belgia, Sint-Truiden
Callexcell se ocupă de vânzări și servicii pentru contactele clienților 24/7 prin canalele clientului (telefon, email, chat). Specializați în customer care și activități de vânzări, oferim valoare adăugată și rezultate. Ambiția noastră nu este să fim cel mai mare centru de contact, ci cel mai bun. Gândim împreună cu clienții noștri și oferim o experiență completă pentru clienți. Angajații noștri s...
Croația, Zagreb
Pelcom a realizat în ultimii 24 de ani diferite proiecte. Avem propria soluție software pentru controlul costurilor de telecomunicație ale companiei. Referințele noastre sunt companii cu peste 2000 de extensii. Soluția se numește CAS - care înseamnă sistem de contabilitate a apelurilor. Producția de lămpi LED este o nouă ramură în experiența noastră tehnică de peste 20 de ani. Avem propria producț...
Germania, Köln
KCC GmbH reprezintă peste 24 de ani de experiență B2B în domeniul marketingului telefonic - CallCenter. Serviciile noastre sunt orientate spre obiectivele și nevoile dumneavoastră. Vă sprijinim pe toate căile campaniei dumneavoastră de telemarketing, fie că este vorba de proiecte mai mici sau de proiecte mai complexe. O experiență de vânzări cuprinzătoare din diverse industrii le permite cliențil...
AA Concept Télémarketing, permanență telefonică 7/7-24h/24, Apeluri externe & Télémarketing fondată în 2010 la Barcelona (Spania) și apoi la Nantes (Franța). Învață mai multe: https://www.aa-telemarketing.com/ Indiferent dacă sunteți (TPE, PME, meșteșugari, profesii liberale, mari conturi), vă oferim posibilitatea de a externaliza cu un serviciu clienți personalizat, cu o valoare adăugată ridica...
Fondată în vara anului 2000, TeleTeam Call Center și Service GmbH este astăzi cel mai mare call center din Oldenburg și împrejurimi, având peste 320 de angajați.
Polonia, Radom
...Telemarketingul, cunoscut și sub denumirea de Call Center, permite companiilor să ajungă la clienți. Una dintre funcțiile oferite prin serviciul de Telemarketing este linia de asistență, din ce în ce mai multe companii adoptând acest model de colaborare. Recuperarea creanțelor se dovedește a fi extrem de eficientă în combinație cu telefonul, iar tot mai multe firme utilizează Servis desk/HelpDesk...
Franța, Roubaix
Au bout du fil este o agenție de telemarketing B2B și un centru de contact multicanal. Clienții noștri sunt startup-uri, site-uri de comerț electronic, IMM-uri și mari companii. Intervenim pe teritoriul național pentru nevoile dumneavoastră în relația cu clienții la distanță, fie prin apeluri primite, fie pentru nevoile dumneavoastră de prospectare comercială B2B: generarea de trafic, calificarea ...
Belgia, Hasselt
Medicii de familie, specialiștii și stomatologii sunt adesea deranjați telefonic în timpul consultațiilor sau vizitelor la domiciliu. De obicei, pentru a stabili pur și simplu o programare. Secretariatul nostru medical la distanță este soluția ideală pentru aceasta. De asemenea, companiile, profesiile liberale și antreprenorii se confruntă cu problema accesibilității telefonice. Pentru că nu este ...
Franța, VANNES CEDEX
Bine ați venit la Vannes, în Morbihan. Din 1986, sprijinim Profesioniștii din Sănătate, Profesii Liberale, IMM-uri... în gestionarea zilnică a relației cu clienții. Căutați un serviciu de recepție telefonică profesionist și eficient, doriți să externalizați tot sau o parte din apelurile dvs. primite, să reduceți volumul de muncă telefonică al colaboratoarei dvs., să completați programul de lucru, ...
Bulgaria, Sofia
Bulgcom Ltd. este o companie de consultanță în management și externalizare, cu un succes continuu în obținerea performanței de vârf într-o gamă diversificată de sectoare industriale la nivel mondial. Având mulți ani de experiență în domeniul serviciilor pentru clienți, am reușit să obținem o înțelegere profundă pentru a stimula loialitatea și advocacy-ul pe termen lung al clienților și pentru a de...
Belgia, Eppegem
Telemarketingul B2B prin intermediul agenției noastre de telemarketing vă oferă un suport important în procesul de vânzare. Doriți să ajungeți rapid și eficient la piața dumneavoastră? Aveți un produs minunat și doriți să-l faceți cunoscut clienților sau potențialilor clienți? Doriți să sprijiniți managerii de cont sau consilierii dumneavoastră și să le permiteți să își folosească timpul cât mai e...
Franța, Rillieux-La-Pape
Puterea dialogului: Centrul nostru de contact KeepLead are ca misiune principală eliminarea sarcinii grele de a solicita noi clienți pentru toate tipurile de afaceri și deschiderea ușii pentru comercianți, îmbunătățind astfel relația cu clienții dumneavoastră. Eliberați-vă de stresul legat de apeluri, telefonul este meseria noastră! Suntem o agenție de telemarketing, teleprospecție și centru de ap...
Franța, Richelieu
Fox On Line este un centru de apeluri situat în Franța. Suntem specializați în telemarketing B2B și calificarea fișierelor. Tehnicile noastre permit companiilor să genereze lead-uri prin intermediul programărilor B2B calificate. Înainte de orice campanie de telemarketing, este esențial să ne asigurăm de calitatea bazei de date a clienților. Pentru a face acest lucru, oferim un serviciu de califica...
Belgia, Diegem
IPG utilizează întreaga gamă de servicii pentru centre de contact. Prin combinația potrivită de oameni și tehnologie, aducem fiecare proiect la un final de succes. Cum arată această combinație în practică variază pentru fiecare proiect și fiecare companie. Creăm soluții unice adaptate clienților noștri unici.
Turcia, Istanbul
... antreprenori și profesioniști creativi. La Open Up Call, aveți libertatea de a vă dezvolta ideile și de a lucra așa cum doriți, iar sprijinul pentru creativitatea și colaborarea dumneavoastră este misiunea noastră. Suntem alături de dumneavoastră cu birouri virtuale, birouri gata de utilizare, săli de întâlnire și servicii de call center.
ATOOCALL ACCUEIL TELEPHONIQUE vă propune să nu mai pierdeți niciun apel de la clienți, datorită serviciului nostru de recepție telefonică. De la permanența telefonică simplă până la externalizarea completă a relației cu clienții (gestionarea standardului, recepție comercială, linie de asistență - SAV 24h/24), vă oferim soluții personalizate care vor răspunde perfect așteptărilor dumneavoastră. Dup...
Turcia, Istanbul
Suntem un centru de contact pentru informații comerciale de frunte, dedicat furnizării de servicii valoroase pentru persoane fizice și juridice în 7 limbi diferite, 24/7. Misiunea noastră este de a ajuta clienții să găsească serviciile de care au nevoie, conectându-i cu furnizorii de servicii potriviți. Agenții noștri prietenoși și bine informați îi vor ajuta pe clienți să își înțeleagă nevoile ...
Madagascar, Analamanga Mahamasina Atsimo
TOP COM AGENCY este la dispoziția dumneavoastră pentru externalizarea serviciilor dumneavoastră pentru : - un standard telefonic - o permanență - o agenție virtuală - delocalizarea centrelor dumneavoastră de apeluri - telesecretariat - secretariat medical - introducerea de date - campanii de apeluri intrante și ieșite Pentru alte servicii, nu ezitați să ne contactați. Vă mulțumim.
... timp avantaje strategice clienților, pe lângă activitățile care cresc valoarea de marcă a companiilor. În special, oferă suport experiențelor de call center internaționale ca asistență pentru canalele de servicii și vânzări deja utilizate de companii în Turcia. Teleconnect îmbunătățește puterea de vânzare a companiei dumneavoastră, organizând relațiile cu clienții într-un mod care maximizează beneficiile fără a crește costurile.
Oferim clienților noștri un pachet complet de servicii și suntem specializați în mai multe domenii. De la începutul activității noastre în 2016 (atunci ca antreprenor individual), nevoile și satisfacția clienților noștri sunt pe primul loc. Motto-ul nostru este: Ne tratăm afacerea ca pe a noastră - We treat your business as our own. Nu ezitați să ne sunați imediat la numărul de telefon +49 911 37 ...
Germania, Leipzig
Clienții entuziasmați sunt cel mai bun motor de creștere Full-Service Contact Center as a Service colpari îți oferă întreaga ta departament de servicii pentru clienți. La cerere, fără costuri fixe și absolut flexibil. scalabil Ne concentrăm constant pe scalare. Începând de la infrastructura tehnică, la modelul nostru de afaceri și până la echipă. Totul crește împreună cu organizația ta, peste...
Ucraina, Lviv
... fost expus mai sus permite crearea de parteneriate importante și durabile cu companii italiene și străine pentru cele mai variate servicii și domenii. De fapt, înaltă profesionalitate a call-centerului nostru multilingv este capabilă să satisfacă orice nevoie din și pentru Italia, la fel ca și în alte state europene, atât în partea vestică, cât și în cea estică.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play