New Gold este o companie italiană care se ocupă cu achiziția de metale prețioase derivate, în principal, din deșeuri dentare. Proiectul nostru este de a ne extinde pe teritoriul francez. Activitatea noastră se desfășoară în trei etape: Inițial, Call Center-ul nostru, având la dispoziție o bază de date, contactează profesioniștii din domeniul stomatologic și stabilește o întâlnire care se va...
... center, contact doar cu proprietarul, la dispoziția dumneavoastră pentru oferte și consultanțe gratuite. Soluții personalizate pentru a satisface nevoile individuale. Sisteme de odihnă compuse din: saltele 100% latex (Made in Italy) H18 (înălțimea plăcii) cu 7 zone de suport diferențiat, ultracertificată; husă detașabilă din țesătură tehnologică hipoalergenică, bacteriostatică, complet țesută cu argint; rețea ortopedică din stratificat de fag (inclusiv cadrul) cu lame independente și basculante dotate, pe pereche, de reglatori speciali de rigiditate pentru a permite o personalizare suplimentară.
Germania, Berlin
Serviciu în perfecțiune Doppelpack Handels GmbH oferă unul dintre cele mai mari sortimente pentru gastronomie, hotelerie, catering, restaurante și comerțul cu amănuntul. Și asta încă din 1991. Acest lucru include un sortiment mereu actualizat, consultanță individuală la fața locului din partea angajaților noștri calificați în vânzări externe și agenții noștri de call-center cu consultanță de...
... industriale de înaltă tehnologie pun un accent deosebit pe un serviciu bun. Pentru Durst, ca furnizor de produse de calitate superioară, asistența competentă și personalizată înainte și după achiziție are o mare importanță. În orice moment, suntem disponibili pentru clienți, în locul unui call-center anonim, ca punct de contact personal. Cu competență profesională și experiență, răspundem la întrebări și provocări, într-un mod partenerial și orientat spre obiective.
Suntem o companie prietenoasă, orientată spre performanță și condusă de proprietari, situată în apropierea aeroportului din Bremen. Scopul nostru este de a oferi firmelor cea mai bună asistență în proiectele care necesită utilizarea unui Call Center. Decizia de a opta pentru utilizare internă (în sediul clientului) sau utilizare externă (în spațiile noastre) va fi cât mai simplă pentru...
Germania, Pirmasens
... funcțiune, întreținere și servicii – totul dintr-o singură mână. Instalațiile de intralogistică precise și cu disponibilitate ridicată pot fi realizate doar cu o serie de servicii coordonate. Cu atât mai bine, dacă acestea – ca în cazul psb – vin din aceeași sursă ca tehnologia instalației. Căci abia aceste servicii permit o soluție de intralogistică durabilă. Suntem aici pentru dumneavoastră: Fără interfață și fără call center.
... suntem un mare logistician, ci eroi și eroine în logistică cu inimă și experiență - Monitorizarea temperaturii și umidității pentru articole sensibile - Hală modernă la locația Füchtorf - Nu avem call center, ci acces direct la bunurile dumneavoastră și îndeplinirea dorințelor - Ne adaptăm procesele la ale dumneavoastră, nu invers - Sistem de prețuri simplu și atractiv pentru o calculare...
Austria, Grünbach Am Schneeberg
... pentru o recuperare de date - să fii nevoit să plătești amenzi în cazul unei breșe de securitate - să trebuiască să cauți pe cineva care are timp să te ajute în caz de nevoie Disponibil personal pentru tine: Fără call center, fără timp de așteptare și fără interlocutori diferiți!
Germania, Lüdenscheid
... expansiune! * livrăm la timp, pentru că v-am promis! * compensăm corect angajații noștri, pentru că doar oamenii motivați fac o muncă de calitate! * oferim formare, astfel încât copiii noștri să aibă o perspectivă! * plătim onest impozitele noastre, pentru ca comunitatea să poată fi finanțată. * nu avem un CALL Center, ci angajați motivați care vă răspund...
Elveția, Cham
JK Development GmbH este un furnizor elvețian de servicii de call center, specializat în telemarketing business-to-business (B2B) și servicii de call center multilingve, având sediul în Cham (Canton Zug). Cu peste 1.000 de campanii diferite de telemarketing în domeniile infrastructurii IT, software-ului, industriei și diverselor servicii, know-how-ul este un factor cheie de succes. În domeniul...
Germania, Wildau
...sense.AI.tion dezvoltă și transformă soluții software, indiferent de dimensiunea acestora. La cerere, acestea pot fi completate cu elemente de inteligență artificială și/sau analize de voce. Pe lângă dezvoltarea de software pentru alte companii, sense.AI.tion oferă propriile produse B2B pentru suport în domenii precum resurse umane și call center. Cu experiențe din mai mult de două decenii de...
Italia, Pietravairano
... formare, a servit la crearea unei societăți capabile să ofere soluții companiilor și profesioniștilor. Oferta este orientată spre servicii de vârf, accesibile și online, pentru a sprijini companiile care doresc să crească, să se extindă și să fie la curent cu conținutul reglementărilor referitoare la muncă. Suntem specializați în: gestionarea personalului pentru call center-e, îngrijitoare și...
... Center-elor, Phone Center-elor, Internet Point-urilor și sistemelor de acces public la internet (hoteluri, săli de conferințe, stațiuni turistice etc.) - Realizare și întreținere a sistemelor de videocontrul (analogice și IP), instalații anti-intruzie și electrice...
Italia, Roma
... Call Center-ul propriu. Compania își propune să devină un punct de referință pentru toți revânzătorii b2b și să se numere printre cei mai mari distribuitori italieni. Foarte atenți față de toți clienții, atât în faza de achiziție, dar mai ales în post-vânzare, care, împreună cu angajamentul, seriozitatea și umilința tuturor angajaților și colaboratorilor, reprezintă marele punct de forță al companiei.
Italia, Milano
Gaesco, producție și vânzare de mobilier metalic pentru industrie și ateliere. Specializați în rafturi metalice, dulapuri din metal, mese de lucru, cărucioare pentru unelte. Completați gama de produse pentru ambalare, ecologia corporativă și birou. Strategia Gaesco se bazează pe vânzarea directă exclusiv prin canale digitale, oferind un serviciu tehnic în alegerea și consultanța la achiziție printr-un call center intern, format din persoane instruite pe baza experienței și formării corporative.
Polonia, Parysów
... și reducerea ecoului sunt utile și în alte medii, astfel încât panourile și difuzoarele acustice sunt utilizate, de exemplu, în sălile de call center. Când pe o suprafață se aud simultan multe sunete, cum ar fi conversațiile, acest lucru poate îngreuna munca și chiar poate afecta negativ starea de bine. Este dovedit științific că zgomotul și ecoul, cauzate de o acustică proastă, influențează...
Belgia, Bruxelles
...International Talents este un birou de servicii complete de calitate, activ în selecția, recrutarea, externalizarea și coachingul profesioniștilor vorbitori nativi multilingvi, la toate nivelurile. International Talents se concentrează pe companiile cu orientare internațională. Această divizie a Secretary Plus vă oferă, ca profesionist rezident în Belgia, o gamă largă de funcții în diverse domenii de activitate: Administrație & Secretariat, Call center, Vânzări, Logistică, Juridic, Coordonare de proiecte ...
Germania, Tetlow
... dumneavoastră, fie că este vorba despre atragerea de clienți noi sau soluții moderne de telemarketing. Totul dintr-o singură sursă de la profesionistul dumneavoastră în comunicare Ca partenerul dumneavoastră versatil pentru call center și comunicare prin chat, vă oferim o gamă extinsă de servicii. Oferta noastră variată se adresează companiilor de toate dimensiunile și domeniile care doresc să își...
ASA Rappresentanze este specializată în mobilier și accesorii pentru birouri, precum și în amenajări și mobilier pentru industrii, școli și comunități, precum și în echipamente pentru parcuri și grădini publice. ASA propune soluții de înalt profil proiectual și realizări eficiente și durabile pentru amenajarea birourilor de conducere și operaționale, amenajarea call center-elor, spațiilor...
Franța, Quimper
Suntem un Call Center situat în Madrid, avem 20 de locuri și toți operatorii noștri au peste 10 ani de experiență.
Franța, Paris
USINE BUREAU, o companie cu sediul în Paris, este specializată în vânzarea de mobilier de birou. Oferim o gamă largă de birouri, mese, soluții de depozitare, scaune, fotolii, corpuri de iluminat și accesorii. Dispunem de suprafețe mari de stocare, ceea ce ne permite să oferim un stoc important de mobilier și astfel să reducem timpii de livrare. Veți putea descoperi selecția noastră de birouri mod...
ICON este un centru de contact multilingv care a câștigat premii, având sediul în Praga. Brandurile B2B au încredere în ICON pentru a oferi soluții de externalizare a vânzărilor interne și a gestionării conturilor, susținute de o experiență fantastică a clienților. Folosind tehnologii de vârf și un talent extraordinar al colegilor, ICON dezvoltă strategii care ajută brandurile globale să se conect...
Franța, Aix en Provence Cedex 04
Recepție și permanență telefonică 24h/24 7Z/7 & Multilingvă De la simpla preluare a apelurilor până la misiuni complexe de permanență telefonică, 100% din apeluri sunt gestionate în Franța de către tele-secretare, asistenți dedicați... profesioniști în recepția telefonică. Serviciul este disponibil 24h/24 și 7 zile din 7: voi alegeți orele pentru secretariatul vostru telefonic. Un centru de ape...
Franța, Bordeaux
HANDICALL este o companie specializată în comunicare și s-a poziționat ca fiind numărul 1 în centrele de apeluri adaptate. HANDICALL intervine prin telefon: prospectare, sondaje, servicii pentru clienți,... prin e-mail și prin back office. HANDICALL permite, de asemenea, datorită politicii sale sociale, integrarea profesională a persoanelor cu handicap.
Italia, Cernusco Sul Naviglio
● Cine suntem? Linetech este un centru de contact de vârf 100% italian, înființat în 1986 prin agregarea unor dintre cele mai importante call center-uri de pe piața italiană. Astăzi, este un punct de referință în domeniul externalizării proceselor de afaceri în Italia. Sediile noastre sunt în Milano, Bologna și Torino. ● Ce facem? Linetech este capabil să ofere toate serviciile de externalizare a...
Franța, Vannes
Servicii de telecomunicații, Outbound, Inbound, Vânzări telefonice, Distribuție, Servicii de Call Center, Helpdesk, Serviciu pentru clienți, Managementul proceselor de afaceri. Serviciile din domeniul serviciului pentru clienți includ medii orientate spre dialog, cum ar fi telefonul, e-mailul și internetul. cca24 este un furnizor modern de servicii de outsourcing, care oferă clienților și...
Germania, Dortmund
Serviciu de call center personalizat pentru întreprinderi mici și mijlocii. Oferta include linie de asistență, vânzări directe, programarea întâlnirilor și acceptarea comenzilor.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play