Materiale de promovare și tehnici de promovare

Materiale promotionale sunt instrumente pentru transmiterea mesajelor publicitare. Aceste materiale promotionale transmit un mesaj dorit pentru a obține un efect special la destinatar. Prin tehnica publicitară se înțelege aplicarea de metode tehnice și creative pentru a produce, a distribui și a forma mesaje publicitare. Scopul materialelor promoționale și al tehnicii publicitare este adesea de a câștiga atenția potențialului client și de a-l îndruma către o posibilă achiziție.

Produsele sunt utilizate în aproape orice industrie în care se promovează produse sau servicii. Datorită tehnicii publicitare și a materialelor promoționale, multe companii pot comunica cu potențialii clienți și să îi facă conștienți de noua lor gamă de produse. Ecrane digitale, bannere, publicitate mobilă sau afise publicitare sunt toate modalități de a atrage atenția clienților și de a transmite cu succes informațiile dorite.

Produsele acestei industrii fac posibilă comunicarea eficientă a mesajelor, creșterea vizibilității sau promovarea notorietății mărcii.