Austria, Wien
...Cu centrul nostru de apeluri inbound, extindem serviciul dumneavoastră pentru clienți, helpdesk-ul, centrul de servicii sau linia de comenzi.
... cu unelte de verificare și diagnostic adaptate la instalațiile noastre. Certificat de participare pentru verificarea sistemului de rafturi Serviciul nostru în detaliu Reparații pentru: sisteme de protecție a persoanelor staționare sisteme de protecție a persoanelor mobile comenzi electrice Întreținere și verificare UVV pentru: sisteme de protecție a persoanelor staționare sisteme de protecție a persoanelor mobile comenzi electrice sisteme de rafturi mobile sisteme de rafturi fixe...
Belgia, Waterloo
...Youcall se poziționează ca un partener privilegiat pentru antreprenori, oferind soluții complete și personalizate pentru crearea și dezvoltarea afacerilor. Datorită unei expertize multidisciplinare, Youcall garantează rezultate de calitate și o satisfacție optimă a clienților. Compania se angajează să respecte termenele, bugetele și să ofere servicii de înaltă calitate, în timp ce aspiră să transforme sectorul de însoțire antreprenorială cu soluții inovatoare și durabile.
Austria, St.pölten
...Bine ați venit la Benefit-Partner, partenerul dumneavoastră de încredere pentru un serviciu excelent pentru clienți. Descoperiți serviciile noastre personalizate, de la servicii profesionale de call-center până la asistență tehnică pentru clienți. Cu aproape două decenii de experiență, oferim soluții inovatoare, adaptate individual, și vă sprijinim să vă concentrați asupra afacerii dumneavoastră...
Albania, Tirana
...-Commerce, EuroCom CX oferă cele mai bune servicii pentru clienți și suport tehnic. Oferim servicii profesionale și de calitate pentru a contacta clienții noștri prin telefon și online. Înțelegem importanța unui serviciu pentru clienți prompt, menținerea satisfacției clienților și apeluri de calitate pentru toți oamenii dumneavoastră. EuroCom CX oferă servicii de call center pentru e-commerce de...
Germania, Altenstadt
Conectare ca un centru de apeluri sau pur și simplu înregistrarea apelurilor. Avantajele dumneavoastră pe scurt: - Timp de serviciu foarte lung - Inclusiv orele de margine și speciale, opțional serviciu 24/7 - Facturare pe secundă, transparență a costurilor - Lucru productiv și neîntrerupt - Descărcarea companiei dumneavoastră în perioadele de vârf, ca reprezentare în caz de concediu/boală - Supo...
...Punctul nostru forte este programarea întâlnirilor și vânzările în domeniul B2B. Din 1998, ne numărăm printre agențiile de marketing prin dialog consacrate din Austria, datorită expertizei noastre speciale în domeniile programării întâlnirilor, cercetării de date, sondajelor de opinie și vânzărilor.
Produse corespunzătoare
Centru de Apeluri
Centru de Apeluri
... scalabilitate: Serviciile noastre sunt flexibile și pot fi scalate în funcție de necesități, pentru a răspunde cerințelor în schimbare ale afacerii dumneavoastră. Alegeți BFS Baur Fulfillment Solutions și beneficiați de un serviciu clienți de primă clasă, care întărește marca dumneavoastră și încântă clienții dumneavoastră.
Produse corespunzătoare
Serviciu excelent pentru clienți cu inimă
Serviciul Clienți
Portugalia, Lisboa
... noțiune de serviciu pentru clienți extrem de exigentă. Pentru că astăzi nu mai este suficient să ai clienți mulțumiți. Dacă doriți ca afacerea dvs. să iasă în evidență, trebuie să creați fani devotați și entuziaști. - Contact personalizat, - Gestionare eficientă încă de la primul contact, - Tratare ultra calitativă, - Validarea satisfacției. DEFINIȚIA SERVICIILOR UBINAWEB - Externalizarea call center-ului, a suportului clienților și a asistenței pentru clienți. - Subcontractarea centrelor de apeluri, a suportului clienților, a asistenței pentru clienți și a vânzărilor prin telefon.
Germania, Recklinghausen
...Ne specializăm în outbound în sectorul Business to Business (B2B) și avem mulți ani de experiență în gestionarea clienților corporativi într-un mod serios și profesionist.
România, Bucuresti
... avantajele soluției noastre pentru gestionarea NUMĂRULUI VERDE, SERVICIULUI CLIENȚI, GESTIONAREA DOCUMENTELOR, INTRODUCEREA DATELOR, SERVICIUL DE REZERVARE. Implementarea unui serviciu de call center, back office, gestionare administrativă sau documentară nu a fost niciodată atât de simplă și avantajoasă. În YOUDIAL operăm atât prin intermediul sediilor noastre fizice din străinătate (offshoring), echipate cu tehnologii de vârf, cât și prin telemuncă (homeshoring). Personalul nostru din străinătate este pregătit și calificat pentru a oferi un serviciu excelent, în perfectă limbă italiană.
...UBINAWEB, Lda. este un centru de contact / call center și o agenție de marketing digital situată în Lisabona. Cu peste 20 de ani de experiență în relaționarea cu clienții, marketing online și activități de call center. UBINAWEB oferă servicii de relaționare, achiziție și fidelizare a clienților. Call center specializat în ajutarea IMM-urilor de comerț electronic și startup-urilor de internet...
Franța, Le Mans
... promoționale. În plus, oferim un serviciu de emitere a apelurilor. De fapt, calificarea fișierelor este o altă prestație oferită în cadrul serviciului nostru de emitere a apelurilor. Lucrăm în special cu numeroși organizatori de târguri. În cele din urmă, suntem, de asemenea, echipați pentru împachetarea documentelor și digitalizarea acestora. Nu ezitați să ne contactați pentru mai multe informații! Veți beneficia de un serviciu de recepție telefonică adaptat și personalizat pentru a vă permite să vă concentrați asupra esenței activității dumneavoastră.
Spania, Madrid
Actions Call este o companie care oferă un serviciu de telemarketing pentru IMM-uri și companii de calitate. Cu scopul de a se adapta fiecărui client, designul campaniilor de telemarketing se realizează având în vedere obiectivele pe care se doresc a fi atinse. Dacă ești interesat de opțiunea de a achiziționa un pachet de apeluri, contactează-ne și îți vom explica tot ce dorești să știi.
Germania, Berlin
Serviciu în perfecțiune Doppelpack Handels GmbH oferă unul dintre cele mai mari sortimente pentru gastronomie, hotelerie, catering, restaurante și comerțul cu amănuntul. Și asta încă din 1991. Acest lucru include un sortiment mereu actualizat, consultanță individuală la fața locului din partea angajaților noștri calificați în vânzări externe și agenții noștri de call-center cu consultanță de...
... suntem un mare logistician, ci eroi și eroine în logistică cu inimă și experiență - Monitorizarea temperaturii și umidității pentru articole sensibile - Hală modernă la locația Füchtorf - Nu avem call center, ci acces direct la bunurile dumneavoastră și îndeplinirea dorințelor - Ne adaptăm procesele la ale dumneavoastră, nu invers - Sistem de prețuri simplu și atractiv pentru o calculare...
Moldova, Chisinau
... specializată în externalizarea serviciilor de call center. Ne adresăm atât IMM-urilor, cât și marilor grupuri și operăm în Franța, Elveția, Belgia, Italia, Spania și Rusia. Oferim soluții adaptate tuturor nevoilor. Cu sediul în Moldova, ne bazăm în primul rând pe competențele profesionale ale angajaților noștri, pe infrastructuri tehnice recente și pe experiența de succes a managementului nostru. Pentru orice întrebare, nu ezitați să consultați site-ul nostru www.prestacall.com...
... major în procesarea datelor sensibile și a documentelor administrative, patrimoniale și culturale, având o puternică cultură de organizare a producției într-un mediu securizat. Soluțiile noastre: - GESTIONAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII: Serviciu clienți, retenție, suport pentru vânzări, generare de lead-uri, sondaje și chestionare, secretariat medical, gestionarea relației cu membrii - BACK OFFICE...
Madagascar, Antananarivo
... sau Luxemburg, care este deosebit de exigentă atât în ceea ce privește calitatea, cât și competitivitatea. Oferim un serviciu de recepție a apelurilor cu o permanență telefonică pentru companii și medici. Suntem parteneri cu peste 40 de centre de apeluri telefonice din Franța, pentru care punem la dispoziție telesecretare în MADAGASCAR. Oferim, de asemenea, un serviciu de emitere a apelurilor...
... ridicată. O echipă de profesioniști la dispoziția dumneavoastră, exclusiv formată din francezi bilingvi. Serviciu clienți: Permanență telefonică 7z/7 - 24h/24, primirea apelurilor, gestionarea e-mailurilor, apeluri externe, chat, SMS Apeluri externe: Stabilirea de întâlniri calificate BtoB, generarea de lead-uri, sondaje de satisfacție a clienților, calificarea fișierelor, vânzări telefonice...
Germania, Dortmund
Serviciu de call center personalizat pentru întreprinderi mici și mijlocii. Oferta include linie de asistență, vânzări directe, programarea întâlnirilor și acceptarea comenzilor.
Franța, VANNES CEDEX
...să încredințați gestionarea agendei dvs....: După o analiză aprofundată a așteptărilor dvs., vă vom propune un serviciu personalizat. Doriți să testați piața bretonă, vă punem la dispoziție birouri echipate, închiriate pe termen scurt sau lung, o conexiune la internet, linie telefonică, o sală de întâlniri (18 persoane), un serviciu de domiciliare fiscală, aviz Prefectural. Profitați de flexibilitatea și reacția noastră rapidă în utilizarea serviciilor noastre. Burotic Assistantes este certificat Qualiserv (2006), fiind în prezent în proces de certificare NF Services.
Franța, Richelieu
Fox On Line este un centru de apeluri situat în Franța. Suntem specializați în telemarketing B2B și calificarea fișierelor. Tehnicile noastre permit companiilor să genereze lead-uri prin intermediul programărilor B2B calificate. Înainte de orice campanie de telemarketing, este esențial să ne asigurăm de calitatea bazei de date a clienților. Pentru a face acest lucru, oferim un serviciu de...
Țările de Jos, Bergen Op Zoom
...Outvance Contactcenters este un centru de contact multilingv. Ajutăm companiile să îmbunătățească accesibilitatea și rezultatele contactului cu clienții pe multiple canale pentru servicii, vânzări și social. Servicii pe care le oferim Sprijinim contactul cu clienții 7 zile pe săptămână cu auto-serviciu pe site-ul dvs. web/webshop, chat live, servicii telefonice, servicii pentru clienți, webcare...
Țările de Jos, Willemstad
... colaboreze cu organizația dumneavoastră, iar cazurile urgente și comenzile sunt preluate rapid de noi. Este remarcabil că organizațiile sunt din ce în ce mai mult evaluate în funcție de prietenia față de clienți și de rapiditatea serviciului. În acest context, este important ca persoana care ia legătura să fie tratată cu amabilitate și să se simtă înțeleasă. Asigurați-vă, așadar, că clienții (potențiali) au un contact plăcut cu organizația dumneavoastră. Acest lucru poate fi realizat prin angajarea unui serviciu de răspuns specializat, cum ar fi Your Assistant.
Saltele din latex și sisteme de odihnă de ultimă generație LINEA SALUTE: calitate italiană. Cele mai bune recenzii disponibile online, rezultatul unei calități și al unui serviciu pentru clienți greu de egalat, care au făcut din LINEA SALUTE un brand de prestigiu la nivel național. Pe site-ul companiei este disponibilă o expoziție fotografică realizată cu compozițiile dumneavoastră. Fără call...
... industriale de înaltă tehnologie pun un accent deosebit pe un serviciu bun. Pentru Durst, ca furnizor de produse de calitate superioară, asistența competentă și personalizată înainte și după achiziție are o mare importanță. În orice moment, suntem disponibili pentru clienți, în locul unui call-center anonim, ca punct de contact personal. Cu competență profesională și experiență, răspundem la întrebări și provocări, într-un mod partenerial și orientat spre obiective.
Suntem o companie prietenoasă, orientată spre performanță și condusă de proprietari, situată în apropierea aeroportului din Bremen. Scopul nostru este de a oferi firmelor cea mai bună asistență în proiectele care necesită utilizarea unui Call Center. Decizia de a opta pentru utilizare internă (în sediul clientului) sau utilizare externă (în spațiile noastre) va fi cât mai simplă pentru...
Germania, München
...Linie Fierbinte/Telefon de Serviciu; Acceptarea Comenzilor/Rezervărilor; Vânzări Telefonice Active...
Agenție pentru vânzări integrate și marketing, precum și servicii de dezvoltare a afacerilor; Specializare exclusivă în sectorul B2B, care necesită consultanță intensă; Serviciu complet unic; Obținerea și calificarea adreselor; Telemarketing outbound; Call center inbound; Externalizarea completă a vânzărilor; Marketing pe parcursul ciclului de viață; Îi însoțim pe clienții noștri pe parcursul...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play