Germania, Mitterteich
... națională cu adrese de media și jurnaliști, activitate de PR, Logistică: adresare, ambalare, expediere de mailuri, serviciu de expediere pentru magazinele online, expediere de pachete, expediere internațională. Call center: vânzări directe, atragerea de clienți noi, suport pentru clienți, Redacție: texte pentru marketing direct.
Italia, Milano
Gaesco, producție și vânzare de mobilier metalic pentru industrie și ateliere. Specializați în rafturi metalice, dulapuri din metal, mese de lucru, cărucioare pentru unelte. Completați gama de produse pentru ambalare, ecologia corporativă și birou. Strategia Gaesco se bazează pe vânzarea directă exclusiv prin canale digitale, oferind un serviciu tehnic în alegerea și consultanța la achiziție printr-un call center intern, format din persoane instruite pe baza experienței și formării corporative.
Belgia, Bruxelles
...Maitel este recunoscută ca fiind referința "Telecom" în Belgia și Luxemburg. Indiferent dacă sunteți o PME, o Multinațională, o Administrație sau un Call Center, un responsabil de departament se va ocupa de a vă oferi sfaturi. Dispunem de o gamă largă de produse; căști cu fir și fără fir, amplificatoare și conectică, accesorii pentru utilizarea microfonului, etc. Compania oferă, de asemenea, un stoc important de piese de schimb, precum și un serviciu tehnic cu propriul său laborator.
Turcia, Adana
c4b Service oferă clienților săi servicii de intermediere, precum și servicii de call center, cu suport în dezvoltarea rețelelor de proiecte în diverse industrii. În acest context, diferite proiecte sunt gestionate atât în cadrul companiei, cât și la parteneri selectați. În plus, ne asumăm toate funcțiile de interfață pentru intermedieri, precum și întreaga gestionare a proiectelor și suntem punctul central de contact pentru temele de backoffice și corespondență prin e-mail. „Serviciu” altfel. Conducere de către proprietar, cu ierarhii plate și o viziune bună pentru viitor.
Italia, Tito
... mândrim cu un depozit de piese de schimb online capabil să răspundă celor mai diverse nevoi ale clienților noștri și cu un call-center activ destinat să garanteze calitatea serviciului oferit, de aceea suntem atenți la alegerea partenerilor noștri și la asigurarea unui serviciu rapid și extins.
Spania, A Coruña
Contact-center Comunicare multicanal. Primirea apelurilor (serviciu tehnic, suport, reclamații etc). Campanii de emitere a apelurilor. Calificarea și dezvoltarea bazei de date. Campanii de retenție și fidelizare a clienților. E-mail marketing. Click-to-call. Chat online. Numerotare telefonică locală, numere speciale. Secretar virtual RR.HH. specializat în telemarketing. Trimiterea de Newsletters...
... fidelizarea clienților, prevenirea pierderii clienților, recuperarea clienților pierduți, evitarea anulărilor, recâștigarea clienților + CRM, managementul relațiilor cu clienții + Serviciu pentru clienți abonați, call center inbound, gestionarea e-mailurilor inbound + Optimizarea contribuției la profitul clientului prin vânzări suplimentare și cross selling + Realizarea de licitații pentru servicii de call...
Regatul Unit, Poole
Omfax a ajutat sute de organizații de locuințe să ofere servicii excelente de reparații și întrebări pentru locuințe. Asociațiile de locuințe aleg Keyfax deoarece: * Numai Keyfax oferă Scripting Inteligent pentru un serviciu excelent pentru clienți. * Adăugați cu ușurință reparații sau întrebări pentru chiriași, reutilizând scripturile de diagnosticare ale personalului. * Interfață grafică simplă...
Franța, Aix en Provence Cedex 04
... apeluri specific în funcție de instrucțiunile fiecărui client: meșteșugari, profesioniști în domeniul medical, juridic, turism sau gastronomie, IMM-uri, mari companii sau administrații... pentru misiuni simple (calificare, preluare de mesaje, filtrare sau transfer...) sau complexe (serviciu post-vânzare, suport tehnic de nivel 1, informații pentru clienți, soluție trilingvă, urmărire clienți...) O...
...parțial, arhivate fizic în depozite timp de până la 30 de ani. Lettershop & Mail: Primim/scanăm, trimitem și procesăm scrisorile / emailurile / faxurile dumneavoastră în cantități mici și mari. Call Center Inbound & Outbound: În marketingul direct modern, tonul face muzica. Response Center: Scrisoare - Fax - Email - Apel - Ne ocupăm de datele dumneavoastră - în propriul sistem BSD-EDV sau prin VPN / Internet în sistemul EDV al partenerilor noștri. - Furnizor de servicii la nivel național din Hamburg, Berlin, Köln până în München.
...Transfer aeroportuar Milas Bodrum, Opțiuni de plată ușoare, Plată în vehicul, Rezervare online, Call Center, disponibil 24/7, Flotă de vehicule de lux, Aeroportul Milas și echipa noastră de experți care cunosc bine peninsula Bodrum și regiunea Egee, Asigurare pentru transportul pasagerilor în vehicule și autorizația acordată de Ministerul Transporturilor. Documentele sunt agenția de turism...
Servicii de telecomunicații, Outbound, Inbound, Vânzări telefonice, Distribuție, Servicii de Call Center, Helpdesk, Serviciu pentru clienți, Managementul proceselor de afaceri. Serviciile din domeniul serviciului pentru clienți includ medii orientate spre dialog, cum ar fi telefonul, e-mailul și internetul. cca24 este un furnizor modern de servicii de outsourcing, care oferă clienților și...
Belgia, Antwerpen
AAC este specializat în gestionarea apelurilor telefonice zilnice ale companiilor și profesiilor libere. AAC oferă în Europa un serviciu telefonic foarte personalizat pentru mai mult de 600 de clienți. O echipă de operatori telefonici profesioniști și multilingvi răspunde la telefon în numele dumneavoastră, ia notițe, oferă informații sau face programări, dacă este necesar. Procedurile de dispatching, bazate pe scripturi personalizate de dumneavoastră, sunt respectate cu strictețe.
Regatul Unit, Hampshire
Recepționer Virtual Londra oferă serviciu de răspuns telefonic în Londra începând de la 10 £ pe lună. Poți încerca gratuit serviciul nostru de răspuns la apeluri și asistent virtual. Înscrie-te acum pentru perioada noastră de probă de 7 zile!
Ucraina, Lviv
... SERVICIUL DE COMENZI: îți va permite să accepți comenzi prin intermediul Centrului nostru de Contact, de exemplu: - magazin online, - rezervarea vizitelor medicale, rezervarea biletelor, zborurilor etc. BIROUL VIRTUAL: Activarea acestui serviciu va permite clienților și partenerilor tăi să fie mereu în contact cu tine. GESTIONAREA CREDITELOR: monitorizarea termenelor limită, a datoriilor...
Spania, Barcelona
Procomark este o companie care oferă servicii de Marketing Direct, concentrându-se pe activitățile sale în domeniul comercial B2B atât la nivel național, cât și internațional. Procomark completează procesul de vânzări al clienților săi, externalizând activitățile de prospectare ale departamentelor de marketing și vânzări (outsourcing comercial). Dispunem de o rețea de platforme cu delegații în Madrid și Barcelona. Acest lucru ne va permite să colaborăm mai strâns cu dumneavoastră și să vă oferim un serviciu personalizat, cu o comunicare mai fluidă și mai apropiată.
Regatul Unit, Dunfermline
...Serviciu de răspuns telefonic cu sediul în Edinburgh Te poți baza pe noi. Suntem aici pentru tine 24/7. Îți vom oferi liniște sufletească. Fiecare apel pe care îl răspundem și fiecare comunicare cu clientul tău va fi profesională; pentru că știm că cele mai bune relații se construiesc pe încredere.
Belgia, Bruxelles
... gestioneze un număr mare de apeluri - inbound și outbound - în fiecare zi, la nivel mondial. Ebos oferă suportul și expertiza sa comercială și de marketing pentru orice tip de afaceri, din toate sectoarele, oferind un serviciu personalizat care se potrivește perfect nevoilor dumneavoastră.
Spania, Irun
...Suntem un Centru de Apeluri care oferă servicii de calitate, gestionat de profesioniști experți pe piața telemarketingului și comercializării serviciilor. Abordarea noastră constă în a oferi un lucru de calitate, personalizat și la conveniența dumneavoastră, precum și un serviciu adaptat cerințelor sectorului dumneavoastră și, bineînțeles, ale clienților/prospectilor dumneavoastră. Obiectivul...
Accueil Télésecrétariat a conceput un serviciu de permanență telefonică special adaptat la cerințele PME, PMI și profesiilor liberale pentru a fi mereu prezent la contactele dumneavoastră, grație serviciului său de telesecrétariat telefonic din Paris. Nevoile unui serviciu de recepție telefonică sunt importante:​ - Răspunde la toate apelurile dumneavoastră, - Oferă informațiile dorite...
Serviciu de Call Center; Serviciu de Asistență pentru Clienți; Calificarea adreselor; Acceptarea comenzilor; Acceptarea comenzilor de achiziție; Stabilirea întâlnirilor; Managementul reclamațiilor; Serviciu de corespondență; Servicii poștale; Dezvoltare software; Suport IT; Help Desk pentru utilizatori; Serviciu de asigurări; Digitalizarea documentelor; Outsourcing, dezvoltare de software personalizat pe Windows, dezvoltarea sistemelor de baze de date, Call Center 24 de ore, informații turistice telefonic și în scris...
Germania, Freilassing
Servicii telefonice și servicii de birou. Serviciu de secretariat telefonic complet.
Germania, Bad Kissingen
... empatie și o bogată experiență în discuții la nivel de decizie, garantăm prezentarea profesională a companiei dumneavoastră. Lăsați activitățile dumneavoastră de marketing dialogic în mâinile noastre competente. Fie că este vorba de o campanie individuală sau de un concept de comunicare integrat - gama noastră de servicii vă oferă un serviciu complet. De la planificarea orientată pe grupuri țintă până la gestionarea fiabilă și măsurile de follow-up adecvate. Profitați de soluții competente dintr-o singură sursă! Atragerea de clienți noi, servicii pentru clienți, reactivare, calificarea adreselor.
Spania, Santa Coloma De Cervelló
Oferim servicii precum software pentru TPV-uri, design de magazine online, comenzi digitale (PDA-uri), monitoare de bucătărie, afișaj digital, kioscuri de auto-comandă, livrare, seifuri, gestionarea stocurilor, aplicații mobile, servicii de call center și întreținere hardware. Ceea ce ne face speciali este echipa noastră de profesioniști care se adaptează nevoilor specifice ale clienților noștri...
... asigurare în funcție de necesitățile corespunzătoare la companiile de asigurări cu cel mai bun raport calitate-preț. În plus, compania Brandl preia încasările brokerului și grupează facturile asigurărilor într-o singură factură pentru compania gestionată. Serviciu activ și personal pentru clienți în loc de așteptări în call-center.
... produselor din gama noastră: întreținerea dispozitivului în perioada de garanție și după aceasta, precum și întreținerea anuală regulată; serviciul de înaltă presiune, sosirea unui serviciu de call center într-un termen scurt; serviciul de întreținere a aspiratoarelor, serviciul de comandă online, serviciul miniwasha, serviciul de spălare a podelei, inspecția și detectarea defectelor la mașinile de...
Germania, Nürnberg
... servicii de birou, secretariat telefonic și call center - rapid - profesionist - super accesibil Acceptarea apelurilor dvs. personale cu secretariat telefonic - la nivel național și super accesibil: Call Center, birou virtual, servicii de secretariat, serviciu telefonic cu TELEFONHELDEN, fără probleme cu secretarele virtuale și servicii de secretariat calificate!
Spania, Fuengirola
Suntem Softevolution.es O agenție de resurse umane integrale, specializată în atragerea de clienți, vânzări prin Internet, design și dezvoltare web, aplicații mobile, call center, alianțe strategice și multe altele. Avem o experiență vastă și clienți cu rezultate, știm ce este necesar pentru a valorifica la maximum afacerea dumneavoastră pe Internet, dispunem de resurse și instrumente excelente...
... înființată sucursala Neuenhagen lângă Berlin, pentru a putea acoperi mai eficient partea centrală și nordică a republicii prin intermediul vânzărilor externe. Pe o suprafață de birou modernă de 360m², dispunem de un mediu de lucru optim. Cu un call-center propriu și un serviciu extern care operează la nivel național, firma Bosch este astăzi o companie de încasare bine poziționată, de dimensiuni medii și independentă de corporații, care privește cu optimism spre viitor.
Germania, Kaarst
... tehnice și se află în zona metropolitană Düsseldorf. Sub numărul național de informații 118831, 11883 Telecom GmbH oferă servicii complete de informații și asistență 24 de ore din 24, ca un serviciu de informații multi-canal. Pentru aceasta, agenții de call center au acces la baza de date actualizată zilnic a 11883 Telecom GmbH, care conține aproape 40 de milioane de înregistrări de participanți și peste 400.000 de date comerciale și de valoare adăugată.
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play