Saltele din latex și sisteme de odihnă de ultimă generație LINEA SALUTE: calitate italiană. Cele mai bune recenzii disponibile online, rezultatul unei calități și al unui serviciu pentru clienți greu de egalat, care au făcut din LINEA SALUTE un brand de prestigiu la nivel național. Pe site-ul companiei este disponibilă o expoziție fotografică realizată cu compozițiile dumneavoastră. Fără call...
Italia, Milano
Gaesco, producție și vânzare de mobilier metalic pentru industrie și ateliere. Specializați în rafturi metalice, dulapuri din metal, mese de lucru, cărucioare pentru unelte. Completați gama de produse pentru ambalare, ecologia corporativă și birou. Strategia Gaesco se bazează pe vânzarea directă exclusiv prin canale digitale, oferind un serviciu tehnic în alegerea și consultanța la achiziție printr-un call center intern, format din persoane instruite pe baza experienței și formării corporative.
Italia, Tito
... mândrim cu un depozit de piese de schimb online capabil să răspundă celor mai diverse nevoi ale clienților noștri și cu un call-center activ destinat să garanteze calitatea serviciului oferit, de aceea suntem atenți la alegerea partenerilor noștri și la asigurarea unui serviciu rapid și extins.
Italia, Palermo
... inovație în diversele sectoare ale pielăriei. Astăzi, Patorno Pelletterie oferă posibilitatea de a vizualiza o gamă foarte variată de produse de la cele mai bune mărci Made in Italy, datorită site-ului său inovator. Odată ce v-ați înregistrat pe patornopelletterie.com, veți putea comanda articolele noastre online. Alegeți partenerul ideal pentru afacerea dumneavoastră, calitatea și profesionalismul sunt întotdeauna caracteristicile noastre principale, exportăm deja în peste 20 de țări, oferind un serviciu rapid și de încredere, call center în engleză de luni până vineri (09:00 – 13:00)...
CENTRAL CALL CENTER REGISTRUL COMISIEI PROVINCIALE DE ARTIZANAT PROGRAM DE LUCRU: LUNI-VINERI: 8:30-12 LUNI ȘI MIERCURI: 15:30-16:30...
Italia, Paderno Dugnano
... Phonetica și recepționeri de urgență: pentru gestionarea în outsourcing a apelurilor în sprijinul centralului telefonic al companiei). Servicii de ultimă generație, cum ar fi asistența pentru e-commerce: chat live, serviciu de urmărire a comenzilor, gestionarea comenzilor, gestionarea e-mailurilor, back office și serviciu de ticketing pentru probleme.
Italia, Presezzo
...cum ar fi lacuri, munți și mări. Servicii cu mașini de reprezentanță și șoferi vorbitori de engleză, franceză, spaniolă, rusă. Serviciile sunt disponibile 24 de ore din 24, 365 de zile pe an, cu un call center mereu operativ. Toate autovehiculele sunt de ultimă generație, fiabile și sigure. Toți șoferii sunt angajați cu contract de muncă, iar autovehiculele sunt acoperite de polițe de asigurare cu...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play