Italia, Ozieri Sassari
... de încredere. A te baza pe suportul nostru înseamnă a avea certitudinea că sistemele tale sunt întotdeauna monitorizate și optimizate. Suntem aici pentru a face față celor mai complexe provocări, oferind asistență tehnică de înaltă calitate care îți permite să te concentrezi pe afacerea ta principală, în timp ce noi ne ocupăm de gestionarea tehnică.
Italia, Santa Maria Capua Vetere
... - Prezentări Multimedia cu impact profesional; - Montaj filmulețe; - Dispunerea formalităților online; - Lecții individuale și colective de Engleză pentru elevii de școală primară și secundară; - Lecții individuale și colective despre compunerea Textelor Narative; - Și multe altele...
...Serviciul HEINZELMANN Service.Desk este ceea ce ai nevoie să fie - un software ITSM, software pentru servicii IT, software pentru urmărirea problemelor, birou de servicii sau help desk. Oferă funcții pentru înregistrarea defectelor, erorilor, cererilor de servicii sau sarcinilor în tichete de servicii și erori. Designul modular și structura deschisă ajută companiile să mapese procesele și...
...Angajații noștri din serviciul de recepție și vizitatori sunt o parte integrantă a conceptului de securitate al clienților noștri. În funcție de cerințele fiecărui client, calificările variază de la formare tehnică până la cunoștințe de limbi străine. Beneficiile pentru clienți • Recepția controlată a vizitatorilor • Medierea coordonată a apelurilor prin sistemul telefonic • Suport asigurat pentru centrul de informații intern (Help Desk) • Controlul accesului fără lacune, susținut de sisteme tehnice...
...Traininguri online și interne pentru servicii clienți, vânzări, recepție, linii telefonice și centre de servicii Training telefonic pentru serviciul clienți, recepție, secretariat, call center, linia de asistență, help desk, vânzări - aceasta este competența noastră de bază de peste 25 de ani. Ne adaptăm seminarul intern la cerințele dumneavoastră individuale, fie în format fizic, fie online.
Produse corespunzătoare
Instruire Telefonică
Instruire Telefonică
Regatul Unit, London
... dumneavoastră digitale. Servicii de livrare ITO Servicii de externalizare a software-ului Recrutare și relocare IT Personal IT prin Build Operate Transfer (BOT) Augmentare de personal IT - ÎNCHIRIERE CORP & ECHIPĂ Echipe de dezvoltare dedicate Servicii de livrare BPO Generarea cererii și creșterea veniturilor Generarea de lead-uri B2B Conștientizare digitală Managementul campaniilor LinkedIn & automatizare Cercetare de marketing & sondaje Experiența clienților & serviciul de suport Îngrijirea și suportul clienților Suport tehnic Help Desk IT...
Regatul Unit, Derry City
... Help Desk Soluții de dezvoltare software • Dezvoltare software personalizată • Testare software și asigurarea calității • Modernizarea și migrarea aplicațiilor • Dezvoltarea aplicațiilor mobile Ce iubesc clienții noștri? Este punctul nostru unic de contact flexibil pentru servicii complete de design, instalare, consultanță, programare, punere în funcțiune și integrare pentru proiectele lor legate de IT, de la centre de date la centrale electrice.
Regatul Unit, London
... și proceduri din industrie. În plus, folosim cele mai recente și mai bune software-uri de help desk pentru a monitoriza fiecare tichet și a asigura calitatea serviciului. Utilizatori de acasă Nu doar reparăm laptopul, desktopul sau dispozitivul dumneavoastră, ci oferim și servicii complete, curățăm și returnăm echipamentul astfel încât să fie ca nou. Sunteți informat la fiecare pas folosind...
...-marketing, recuperarea datelor, suport complet în domeniul outsourcing-ului IT. De asemenea, oferim consultanță completă în domeniul informaticii și asistență IT constantă pentru companii, sub formă de suport la distanță. Asigurăm funcționarea corectă a infrastructurii IT, monitorizăm și reacționăm la orice anomalii. În fiecare zi, rezolvăm o serie de probleme de natură informatică prin intermediul help...
Italia, Napoli
... de 35 de ani, reprezintă punctele forte ale unui grup activ în șase locații (Napoli, Milano, Roma, Palermo, Catanzaro, Tirana), care operează în 25 de limbi 24/7 și desfășoară activități de ITSM, HELP DESK, SERVICE DESK în întreaga lume, în aproximativ o sută de țări. Oferta Innovaway se împarte în trei domenii: Managementul Serviciilor IT, Tehnologia Informației și Externalizarea Proceselor de Afaceri.
Germania, Oberursel
Ca producător și proprietar al codului sursă al software-ului de help desk open source OTRS, OTRS AG oferă servicii gestionate, suport, dezvoltare personalizată, consultanță și formare.
Germania, Straubing
Ca producător și proprietar al codului sursă al software-ului de help desk open source OTRS, OTRS AG oferă servicii gestionate, suport, dezvoltare personalizată, consultanță și formare.
Elveția, Zug
... unor sarcini individuale către centrul de apeluri inbound, menținând strategia de comunicare. Deoarece competența de bază este, de asemenea, în outbound, serviciile inbound pot fi extinse cu succes prin up- și cross-selling. Acceptarea comenzilor, linia de reclamații, linia de informații, serviciul de urgență, Help Desk / suport de nivel 1, serviciu de secretariat. Adrese de firme: O bază de...
Portugalia, Leça Da Palmeira, Matosinhos
Spania, Santiago De Compostela
Companie spaniolă de servicii în sectorul TIC din 2002 care oferă: - Servicii de Consultanță IT - Dezvoltare și Integrare Software - Outsourcing tehnologic Prezență semnificativă în Administrația Publică. (e-Administrație, e-Guvernare, e-Sănătate, Help Desk, Centre de Contact,...) În prezent dispunem de 7 birouri. Sediul Central se află în Santiago de Compostela, de asemenea avem birouri în A...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Acceptarea comenzilor la nivel european; Acceptarea comenzilor în apropiere; Acceptarea comenzilor în interiorul Bavariei; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Acceptarea comenzilor la nivel mondial; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Sistem ACD;...
Germania, Vaterstetten
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi; Externalizare completă; Acceptarea comenzilor în Germania; Instalare ACD; Conexiune e-mail; CTI...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Acceptarea comenzilor în apropiere; Acceptarea comenzilor în interiorul Bavariei; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Sistem ACD; Dialer;...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Vânzări telefonice active; Help Desk; Externalizare în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Externalizare completă; Externalizare în funcție de timp; Externalizare Front-Office; Externalizare orientată pe sarcini; Sistem ACD;...
Franța, Aix En Provence
PYTHEAS oferă clienților săi din întreaga lume software-uri pentru inventar, gestionarea parcului și help desk. Software-ul nostru PYTHEAS Service Desk este modular și include în mod standard toate procesele ITIL, cum ar fi gestionarea inventarului, gestionarea parcului, gestionarea incidentelor, gestionarea cererilor, gestionarea catalogului de servicii, gestionarea problemelor, gestionarea...
Monaco, Monaco
... LMS / Help desk * Formare personalizată * Comunicare e-learning Altissima Group oferă, de asemenea, un catalog de formări transversale și disponibile imediat pe Altissima Learning (platforma de formare a Altissima Group) sau pe orice altă platformă LMS. Aceste formări au două tipuri de format: * MEB (Modul în Brev) : cu o durată de 5 până la 10 minute, modul permite descoperirea rapidă a unei...
Regatul Unit, London
1st IT Support London este o companie IT din Londra, fondată în 2000, având aproape 16 ani de experiență în sprijinirea afacerilor de toate formele și dimensiunile cu servicii IT în Londra. Oferim soluții IT flexibile, servicii IT gestionate și consultanță în mai multe domenii, inclusiv: configurarea și întreținerea infrastructurii IT, soluții de cloud computing, suport help-desk, achiziționarea...
Germania, Nürnberg
... servicii 24/7; Acceptarea comenzilor/înregistrarea comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Reactivarea clienților vechi; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing Front-Office; Outsourcing orientat pe sarcini.
Bulgaria, Veliko Tarnovo
Suntem un Centru de Contact în cel mai larg sens și putem gestiona diverse campanii, inbound, outbound, generare de lead-uri etc. De asemenea, pentru Help Desk și Suport pentru Clienți suntem partenerul ideal pentru gestionarea solicitărilor prin e-mail, telefon și chat. De asemenea, dacă trebuie realizate întâlniri calitative pentru managerii dumneavoastră de cont sau echipa de vânzări, putem...
...Oferim companiilor suport în domeniile - Formare IT și abilități interumane - Help desk pentru utilizatori / Linia de asistență pentru birou / Suport pentru implementare - Programare - Optimizarea proceselor IT...
Germania, Erlangen
... orientat pe sarcini, Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea întâlnirilor; Reactivarea clienților vechi; Managementul e-mailurilor; Servicii de fax; Managementul lead-urilor; Recuperarea clienților care au renunțat...
Servicii de asistență pentru clienți; Telemarketing inbound; Procesarea e-mailurilor și a sarcinilor; Servicii cu valoare adăugată; Managementul documentelor; Servicii de tip Lettershop; Fulfillment; Linia telefonică de asistență și telefonul de servicii, Help desk, Recuperarea clienților, Procesarea e-mailurilor și a sarcinilor, Managementul documentelor...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Help Desk; Externalizare în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi; Externalizare în funcție de timp; Externalizare Front-Office; Externalizare orientată pe sarcini; Acceptarea comenzilor în Germania; Instalare ACD; Dialer;... ...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Acceptarea comenzilor la nivel mondial; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi...
... întregului ciclu de viață al clientului. și reactivarea clienților; Generarea de lead-uri; Managementul lead-urilor; Programarea și controlul vânzărilor; Activarea participanților; Marketing prin e-mail și motoare de căutare; Servicii de baze de date și CRM; Linii de servicii; Help Desk; Consultanță pentru call center. O prezență constantă în domeniul marketingului direct pe piața germană; Suport...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play