...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing orientat pe sarcini;...
Serviciu de Call Center; Serviciu de Asistență pentru Clienți; Calificarea adreselor; Acceptarea comenzilor; Acceptarea comenzilor de achiziție; Stabilirea întâlnirilor; Managementul reclamațiilor; Serviciu de corespondență; Servicii poștale; Dezvoltare software; Suport IT; Help Desk pentru utilizatori; Serviciu de asigurări; Digitalizarea documentelor; Outsourcing, dezvoltare de software personalizat pe Windows, dezvoltarea sistemelor de baze de date, Call Center 24 de ore, informații turistice telefonic și în scris...
Italia, Paderno Dugnano
... servicii gândite pentru a oferi mai multă organizare și flexibilitate afacerii tale. Servicii de asistență la vânzare multicanal: cum ar fi help desk, back office, strategie socială și servicii de continuitate a afacerii (servicii de urgență pentru a asigura furnizarea serviciilor telefonice în cazul unei întreruperi a foniei din cauza unor defecțiuni neprevăzute, posturi de lucru închiriate la sediul...
Germania, München
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Software pentru Call-Center; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Acceptarea comenzilor în Germania; Sistem ACD; Conectare prin e-mail; Buton de apel înapoi pe internet; IVR...
Germania, München
NetworkD este un furnizor independent de soluții IT de top în domeniile managementului sistemelor desktop, managementului HelpDesk și consultanței în procese IT la nivel mondial. Accentul serviciilor și soluțiilor se pune pe distribuția de software, managementul Help Desk, managementul patch-urilor și securității, managementul activelor, managementul schimbărilor, managementul serverelor și managementul nivelului de servicii.
Italia, Napoli
...METODI ITALIA SRL oferă profesional o gamă completă de servicii, având o specializare unică în gestionarea rollout-urilor complexe pe întreg teritoriul național, în numele unor institute de credit de prim rang și în cadrul administrației publice, precum și al principalilor furnizori. Servicii de asistență Hardware, Software și Networking, Rollout & Servicii IMAC (Instalare, Mutare, Adăugare și Schimbare), Infrastructuri de rețea, Help Desk și Call Center, Managementul Flotei, Managementul Lanțului de Aprovizionare.
Germania, Weiden i.d.OPf
...Model de afaceri: eBusiness, Call Center, Logistică, Distribuție și Marketing. În detaliu: Linie de asistență/telefon de servicii; linie de asistență tehnică; preluarea comenzilor/acceptarea comenzilor; Help Desk; externalizare în funcție de capacitate; preluarea comenzilor la nivel european; preluarea comenzilor în apropiere; preluarea comenzilor în interiorul Bavariei; conexiune fax; software...
Dezvoltare software; dezvoltări de baze de date; sisteme de dezvoltare software; analize și inginerie de sistem; consultanță și soluții; limbaje de programare și instrumente; servicii de internet; aplicații web; servicii de management, servicii de planificare; consultanță în securitate; software de baze de date; Windows; implementarea și prelucrarea datelor; furnizori de servicii aplicații; arhivare de imagini;... dezvoltare J2EE; PHP; .NET; soluții pentru magazine; suport rețea Help Desk; baze de date Oracle; USSQL...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play