... Dezvoltăm soluții pentru instalații de orice dimensiune și din cele mai diverse industrii. Ca o companie de dimensiuni medii, fără un aparat administrativ mare, suntem capabili să reacționăm rapid și flexibil – și să gestionăm profesional și sarcini extraordinare. În plus, Schaller Sisteme Industriale pentru Apă GmbH este certificat conform WHG. Vizitați-ne și pe www.wasseraufbereitung-shop24.de...
Germania, Bad Salzuflen
... angajarea eficientă a angajaților noștri cu experiență de lungă durată ne permite să garantăm cea mai înaltă calitate, cu o punctualitate absolută în livrări. Datorită experienței noastre îndelungate și a aparatului administrativ minim, suntem în special capabili să producem și să asamblăm serii foarte mici într-un timp scurt și la prețuri accesibile. Calitate de peste 30 de ani De mai bine de 30...
... domeniul economic și de afaceri, financiar, societar, administrativ și contractual, Proiectarea și implementarea operațiunilor extraordinare, activități de control al gestionării, analize economice, financiare, patrimoniale, cu pregătirea de indici și fluxuri și asistență în elaborarea bugetelor, Gestionarea situațiilor de precontencios și asistență tehnico-organizatorică pentru cele de contencios...
... cunoscuți lideri internaționali și naționali din hipermarketuri/supermarketuri în portofoliul nostru de clienți, datorită personalului nostru experimentat, precum și a suportului în producție, vânzări/marketing și tehnic/piese de schimb. Aymaksan, în principiu: După producția și livrarea bunurilor, compania noastră ia sensibilitatea companiilor internaționale ca exemplu în serviciile post-vânzare și oferă suport în fiecare detaliu cu personalul său administrativ.
Spania, Chiclana De La Frontera
... serviciile pe care le oferim: gestionarea documentației și arhivarea, redactarea documentelor formale (scrisori, reclamații, cereri, notificări, contracte între persoane fizice), traducerea documentelor în franceză, engleză, spaniolă, suport administrativ integral: baze de date, gestionarea clienților și furnizorilor, bugete și facturare, logistică, achiziții, asistență pentru clienți, urmărirea...
Centru educațional al Companiei lui Isus, cu peste 120 de ani de istorie și un proiect pedagogic acreditat cu Q+ de excelență. Dispune de reședințe pentru băieți și fete, și peste 100 de profesioniști, inclusiv profesori, educatori, jezuți, personal administrativ și de servicii, pentru a oferi o educație integrată în domeniul academic, personal, extracurricular și creștin. Este concertat în...
Italia, Valdobbiadene
... produse cu care să operăm. Un proiect financiar de bază. Furnizarea produsului original Made in Italy cu capacitate de achiziție la prețuri competitive pe piață. Studiul comunicării punctului de vânzare pe teren. Ne propunem ca interlocutori italieni în domeniul comercial, în cel administrativ și, în final, în sectorul logistic. Propunem toate acestea conștienți de faptul că vă oferim următoarele avantaje: produs MADE IN ITALY, achiziție la prețuri competitive, calitate înaltă a produsului, serviciu personalizat înainte și după vânzare, experiență și competență considerabilă.
... chimice, cât și a echipamentelor de proces. Compania noastră, care operează pe o suprafață totală de 20.000 m2, dintre care 5000 m2 este zonă închisă, colaborează cu personalul său tehnic și administrativ expert pentru a oferi cea mai înaltă calitate în comenzile specifice clienților, aprovizionare cu materiale, producție și livrare la timp.
Germania, Mannheim
... mai multe etape ■Reducerea efortului administrativ în achiziții și contabilitate ■Reducerea efortului administrativ și de control în depozit ■Simplificarea proceselor de comandă ■Reprezentarea completă a sortimentului în cadrul Pfeiffer-e-Procurement Managementul uneltelor de la Pfeiffer Ne ocupăm de întreaga gestionare și aprovizionare a uneltelor pentru compania dumneavoastră - personalizat și conform nevoilor dumneavoastră.
...ceea ce ne permite să ne extindem constant gama de servicii pentru nevoile interne și externe. Grupul Schatz include, de asemenea, unități de producție în Republica Cehă, unde realizăm asamblarea de module complete și soluții parțiale pentru aplicații personalizate. Grupul Schatz are aproximativ 350 de angajați în mai multe locații din Germania și Republica Cehă. Sediul administrativ al grupului se află în Lauterhofen, aproape de Nürnberg. Ca o companie modernă de familie, ne vedem ca un partener inovator pentru clienții noștri, inclusiv în mediul internațional.
... răspunde cerințelor și dorințelor clienților noștri cu un efort administrativ redus (sistem de management certificat ISO 9001:2008), termene de livrare ferme și siguranță certificată (PED și AD2000WO). Astfel, veți primi toate flanșele, fitingurile, țevile și accesoriile, piesele turnate și frezate dintr-o singură sursă. Fie ca produse personalizate, fie ca piese de calitate superioară. Cu experiența noastră de lungă durată și cu un program extins de stoc și livrare, găsim și pentru dumneavoastră soluția optimă.
... uzucapiune. -Chirii și închirieri. -Succesiuni, testamente și donații. -Contrakte și obligații. -Recuperarea creanțelor și executări silite. -Separări și divorțuri. -Răspundere civilă. -Volturi cadastrale și înregistrări la Oficiul de Cadastru. -Informatica juridică și consultanță în materie de proces civil și administrativ electronic. Avocatul Baglini este disponibil pentru domicilieri și înlocuiri procesuale la curțile din Genova și Chiavari. www.avvocatobaglini.it...
... continuată cu succes. Un depozit conceput conform celor mai recente descoperiri, cu peste 8000 de produse și un minim de efort administrativ, garantează cea mai rapidă procesare a comenzii dumneavoastră. Dacă totuși un articol nu este disponibil, îl vom procura pentru dumneavoastră în cel mai scurt timp.
... administrativ, coordonarea licitațiilor, planificarea evenimentelor. * FastLane Support and Consulting este o echipă mică formată dintr-un economist, manager de vânzări, planificator de evenimente, inginer și profesionist în managementul afacerilor. Sediul nostru este în Budapesta, Ungaria, dar suntem flexibili în ceea ce privește spațiul. Suntem perfecționiști și cuvântul nostru cheie este eficiența. * fastlanesnc.hu/ * La același loc: totul pentru umbrire și protecție solară interioară-exterioară; obloane, copertine, jaluzele, etc. Servim atât case private, cât și clădiri de birouri. Contactați-ne!
Franța, Floirac
...Asistență pentru ridicare și culcare, ajutor la igienă, îmbrăcare și coafare. Ajutor Administrativ: Gestionarea corespondenței, facturilor, programarea întâlnirilor și asistență în demersurile administrative. Companie și Activități: Însoțire la ieșiri medicale, activități recreative, sociale și îngrijirea animalelor de companie. Serviciile noastre personalizate sunt disponibile în întreaga Gironde...
Compania S + N Componente din Plastic GmbH a fost fondată în iunie 2000 de către asociații administrativi Rüdiger Naus și Volker Säuberlich. Din ianuarie 2008, domnul Rüdiger Naus este singurul asociat administrativ. Ca fost director de operare și formare profesională într-o companie de prelucrare a plasticului, domnul Rüdiger Naus aduce competența tehnică necesară pentru fabricarea și...
Spania, Pozuelo De Alarcon
NostrumCorp este o companie dedicată dezvoltării proiectelor de comerț exterior. Succesul nostru constă în aplicarea unui model de management interimar executiv pentru implantarea companiilor din țări terțe în Uniunea Europeană: structură complet operațională, personalizată, cu brand propriu. Domeniul comercial, logistic și administrativ. Soluții de Management Interimar pentru Companii Mici și...
Germania, Schutterwald
...{"Beratung":"Consultanță\nBORSI reprezintă căutarea soluției perfecte în domeniul termoformării. De aceea, puteți aștepta parteneri competenți încă din faza de planificare: la nivel ingineresc în domeniul tehnic, la nivel comercial în calcul și la nivel administrativ pentru gestionarea ulterioară a proiectului dumneavoastră. Vă formăm o echipă care colaborează orientată spre soluții, stabilind și...
...trebuie mai întâi să creați un nou cont de utilizator. Acest lucru durează doar câteva minute din timpul dumneavoastră. Apoi, veți beneficia de toate avantajele contului personal – astfel, toate procesele de comandă pentru achizițiile viitoare vor fi gestionate direct prin contul dumneavoastră, economisind astfel timp și efort administrativ atât pentru dumneavoastră, cât și pentru noi. Cumpărați...
Germania, Lüdenscheid
... companie de familie de dimensiuni medii, nu dispune de un aparat administrativ mare și, prin urmare, poate produce cost-eficient și în Germania. Parc de mașini pentru prelucrarea tablei de până la 10 mm. Specializată în serii mici și medii.
Germania, Dreieich
... mari furnizori de gaze din Germania. Fiabilitatea, punctualitatea și calitatea sunt cele mai importante caracteristici ale serviciului nostru. De aceea, angajații noștri de servicii au întotdeauna un telefon mobil la bord, fiind astfel disponibili și în timpul unei livrări și putând reacționa imediat în caz de nevoie. Un efort administrativ redus și flexibilitatea în relația cu clienții ne...
Germania, Bokholt-Hanredder
...Numai 3 - 5 participanți !!! Institutul Stagement oferă seminarii, ateliere și coaching pentru specialiști și lideri din domeniul economic, administrativ și politic, precum și pentru antreprenori și liber profesioniști care doresc să își dezvolte abilitățile de conducere în comunicare și retorică. Temele noastre sunt: Retorică & Prezentare, Formare a personalității, Managementul timpului și auto...
... noastre de depozitare și producție au fost finalizate. Locația noastră central-europeană este foarte benefică pentru clienții noștri în ceea ce privește logistică, accesibilitate și reprezentare, permițându-ne să răspundem la dorințele clienților noștri. Ca o companie modernă de dimensiuni medii, optimizăm continuu procesele atât în producție, cât și în domeniul administrativ. Din baza noastră de...
Germania, Eningen
... dezvoltarea de noi instalații de tratare a apei, mai bune. După rebrandingul din 1990 în „BKG Wassertechnik GmbH”, compania și-a mutat sediul în Metzingen și astăzi în Eningen/Reutlingen: Un sediu administrativ modern, spații de producție și depozitare, o rețea de distribuție cu alte sucursale în Germania și puncte de sprijin în străinătate în Egipt, Benelux, Anglia, Franța, Italia, Austria...
Elveția, Glattbrugg
... ofertare mai eficient și digitalizăm pașii de lucru de la cerere până la oferta de vânzare finală. Misiunea noastră este de a avansa transformarea digitală în domeniul administrativ. Astfel, apropiem producătorii de tip „Lohnfertigung” de cumpărători. Cu bucurie și spirit de pionierat, echipa noastră abordează oportunitățile și posibilitățile revoluției industriale în curs. Profitați de schimbarea...
Elveția, Bremgarten
... gestionare a stocurilor. PRACTICĂ ÎN AFACERI Pentru noi, practica și nevoile zilnice ale afacerii dumneavoastră sunt întotdeauna în centrul atenției. Obiectivul nostru este de a oferi o varietate de produse dintr-o singură sursă. Astfel, procesul dumneavoastră de comandă devine mult mai simplu, iar efortul administrativ scade. Folosiți-vă timpul valoros pentru oaspeții și clienții dumneavoastră...
... extrajudiciară, printre altele, în domeniile: - Drept Civil: condominii și imobiliare, închirieri, moșteniri și succesiuni, dreptul muncii, protecția datelor personale, contracte, administrare de sprijin, executări și recuperare de creanțe; - Drept Administrativ: muncă publică, despăgubiri pentru durata nerezonabilă a procesului, contestații administrative. Se primesc doar pe bază de programare.
Turcia, Ankara
... din 1800 m2 de spațiu administrativ și 500 m2 de zonă de fabricație pe drumul din Istanbul. Fabricarea și designul produselor noastre, precum și matrițarea acestora, se realizează cu ajutorul sistemelor bazate pe computer. Această caracteristică face ca producția noastră să fie mai flexibilă și ne oferă oportunitatea de a fabrica produse diferite de cele obișnuite. Înțelegerea noastră principală este de a îmbunătăți fabricația noastră și de a dezvolta noi produse.
Germania, Weilheim
... al proceselor. Kächele continuă să investească în viitor și extinde constant locația din Weilheim. În 2002, a fost construit un nou sediu administrativ, care a fost inaugurat pe 19 octombrie 2002, în cadrul unei mari sărbători a companiei. Acesta oferă clienților și furnizorilor un mediu plăcut pentru întâlniri și angajaților locuri de muncă moderne. La începutul anului 2009, firma Kächele a...
Germania, Waldheim
... facturare a costurilor de încălzire și de operare. Experimentați serviciul nostru personalizat, care simplifică subiectele complicate prin soluții profesionale, reducând astfel efortul dumneavoastră administrativ la un minim. Experiența practică și cunoașterea fiecărei proprietăți joacă un rol esențial la funkmess și reprezintă una dintre cele mai importante competențe de bază ale companiei noastre regionale.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play