Italia, Sassari, Via Vittorio Bellieni 36
...Giambrone & Partners este un cabinet juridic internațional, având peste 10 birouri în lume și mai mult de 70 de profesioniști. Domeniile sale de competență sunt: Drept imobiliar, drept administrativ, bancar și financiar, drept corporativ și comercial, drept penal, recuperarea creanțelor, dreptul mediului și energiei, dreptul familiei, imigrație, drept internațional, fiscalitate internațională...
Germania, Niedereschach
Cu aproximativ zece angajați, oferim clienților noștri o mare flexibilitate și o gamă largă de servicii, menținând în același timp un nivel maxim de precizie. Acest lucru este realizat prin rute scurte, un efort administrativ redus, precum și printr-un management al calității certificat ISO 9001. Competența noastră de bază se află în domeniul fabricării și modificării uneltelor de înaltă...
Franța, Vertou
... Gestionare electronică a documentelor -> Digitalizarea datelor -> Clasificarea în GED -> Stocarea datelor pe servere securizate -> Arhivarea datelor și restituirea acestora Asistență pentru resurse umane -> Gestionarea CV-urilor -> Monitorizarea formărilor angajaților -> Asistență pentru recrutări Secretariat administrativ -> Audit organizațional și recomandări -> Gestionarea corespondenței...
SIA este un birou de arhitectură care reunește peste 60 de colaboratori și care, mereu cu aceeași pasiune, oferă beneficiarilor și partenerilor săi o structură solidă și de încredere. Arhitecți, ingineri arhitecți, ingineri, tehnicieni, desenatori și suport administrativ constituie o echipă care face față în fiecare zi numeroaselor provocări ale construcției. Aceasta se concentrează pe oferirea...
... personal tehnic și administrativ, își crește obiectivele zi de zi. Proiectele și lucrările noastre noi continuă. Pentru informații mai detaliate despre compania noastră, ne puteți contacta prin intermediul site-ului nostru www.goltasmadencilik.com.tr / www.goltasgranit.com și al numerelor noastre de contact. Puteți fi siguri că vom face tot posibilul pentru a vă asista.
Slovenia, Šempeter
... începeți o afacere în Slovenia, să investiți în proprietăți slovenă, să găsiți un partener local, să vă mutați în Slovenia sau să căutați suport înainte și în timpul șederii dumneavoastră în Slovenia, suntem cea mai bună alegere pentru dumneavoastră. PROGRAME: 1. ÎNREGISTRAREA COMPANIEI în Slovenia (inclusiv înregistrarea biroului de reprezentare). 2. Servicii DUPĂ ÎNREGISTRARE în Slovenia. 3. SUPORT ADMINISTRATIV în Slovenia. 4. INVESTIȚII ÎN Slovenia (Spații comerciale, Locuințe, Proprietăți…). 5. RELOCAREA în Slovenia. 6. CĂUTAREA unui DISTRIBUTOR / DEALER în Slovenia.
Belgia, Bruxelles
...Favorizând un contact de proximitate cu clienții săi, asociația se organizează în poli de competență pentru a răspunde unui spectru larg de cereri din partea clienților în materie de drept al afacerilor. Administrativ și Achiziții publice Africa Desk Corporate Drept Comercial - Contracte și obligații Drept european, concurență și distribuție Italian Desk Litigii și ADR Patrimoniu și familial Proprietate intelectuală și drept informatic (IP/IT) Imobiliare STARTITUP Fiscalitate...
Belgia, Bruxelles
... economie și management - Contracte-cadru. În Belgia, compania angajează o echipă de 25 de persoane, incluzând agronomi, ingineri, economiști și experți în logistică și management. Această echipă este organizată în departamente operaționale care coordonează și supraveghează studiile și implementarea proiectelor. Aceste departamente sunt susținute de un serviciu de Asistență pentru Achiziții la amonte și de un serviciu Administrativ la aval. În mai 2012, AGRER a schimbat acționarul. Compania face acum parte din Grupul Typsa.
Țările de Jos, Winterswijk
... serviciilor noastre logistice. HSF Logistics dispune de propriile sale depozite de răcire și congelare certificate CE, o flotă ultramodernă de vehicule, instalații de curățare de ultimă generație, sisteme de ambalare full-service și sisteme avansate de suport administrativ. Astfel, HSF Logistics este un partener total orientat spre viitor.
... și cu o formare continuă în cele mai variate tehnici și ultimele tehnologii, ceea ce le permite o actualizare permanentă. Avem personal pentru a vă consilia în orice moment cu privire la cursurile care se implementează și, de asemenea, personal administrativ, astfel încât să nu pierdeți timpul cu formalitățile birocratice.
Turcia, Istanbul
...dintre care 20 sunt personal administrativ și 35 sunt angajați în producție. Implicându-se în diverse proiecte de responsabilitate socială și oferind o atmosferă de lucru pașnică, Seamtech a îndeplinit obligațiile Smeta 6.0 și a obținut calitatea de membru SEDEX în 2018. În plus, cu certificatul ISO 14001-2004, Seamtech respectă principiile unei producții prietenoase cu mediul și reciclabile, cu...
Belgia, Beloeil
INCITEC este un birou de studii independent, specializat în domeniul mediului. INCITEC își oferă serviciile industriilor, IMM-urilor și instituțiilor publice confruntate cu probleme de mediu, atât din punct de vedere administrativ, cât și tehnic. Ca și consultant, INCITEC poate interveni la diferite niveluri ale unui proiect: studii de mediu; consultanță și analize de conformitate; realizarea dosarelor administrative; monitorizarea și însoțirea permiselor de mediu și a permiselor unice; studii de impact,...
A TPC, Lda. este o companie dedicată furnizării și montării de plafoane false, pereți despărțitori, finisaje, vopsitorii, jaluzele și pardoseli flotante. Suntem pe piață cu soluții și strategii care garantează calitatea și respectarea termenelor în toate serviciile prestate. Toate aceste activități sunt susținute de un birou tehnic, un departament administrativ și echipe multidisciplinare formate...
VELIOGLU ERBAY Birou de Avocatură este un birou de avocatură înființat pentru a oferi servicii în toate domeniile dreptului investitorilor străini și clienților locali care desfășoară activități comerciale și investiții în Turcia, având sediul în Istanbul. Dreptul energiei, dreptul comercial și al societăților, dreptul contractelor, dreptul bancar și financiar, dreptul administrativ și fiscal...
Italia, Bergamo-Italy
... procedurile judiciare sunt din ce în ce mai lungi, costisitoare și cu rezultate imprevizibile). Unul dintre aceste avantaje, de exemplu, este eliminarea costurilor fixe de tip management al afacerilor: personal administrativ dedicat, crearea unui sistem IT pentru gestionarea și monitorizarea activităților de recuperare etc. etc. Deschiderea practicii Căutare din baza de date Telefon și recuperare exactă la fața locului Timp de start practic și gestionarea fazei extrajudiciare Activarea fazei de recuperare pre-judiciară...
Italia, Verderio
La Micro Motors din Verderio (LC), fondată în 1966, proiectează și produce motor-reductoare de dimensiuni mici. Căutarea constantă și dezvoltarea produsului au permis diversificarea gamei, incluzând și motor-reductoare epicicloidale de putere considerabilă. Personalul tehnic, de producție, administrativ și comercial este organizat la un nivel înalt, conform celor mai moderne și flexibile tehnici...
... personal administrativ. 70% din producție este dedicată modelelor pentru femei, iar restul de 30% este pentru modele masculine, cu un stil confortabil, în principal. În plus, producem 6500 de perechi de încălțăminte pe săptămână. Din standardul Mould G, care este produsul nostru specific. Există două alte opțiuni în colecțiile noastre. Una pentru Mould H, care permite un volum mare pentru partea...
... accesorii, piese turnate și frezate dintr-o singură sursă. Fie ca produse personalizate, fie ca piese de calitate superioară. Acest lucru înseamnă pentru dumneavoastră: mai puțin efort administrativ, termene de livrare ferme, siguranță certificată. Utilizare la nivel mondial Produsele noastre sunt utilizate în întreaga lume pentru cele mai diverse proiecte ale clienților: Construcții de centrale...
Elveția, Genève
Sunt contabil, specialist în fiscalitate și asistent administrativ cu peste 20 de ani de experiență în fiscalitate și peste 15 ani în contabilitate (administrarea fiscală, asigurări de viață, studii de avocat, fiduciar, freelance). Clienții mei doresc să delegeze sarcinile care le consumă timpul (fiscalitate, contabilitate, gestionare administrativă) pentru a câștiga în productivitate și liniște.
... alimentare, contact cu copilul, administrativ - în fața autorităților și instanțelor administrative, muncă. Biroul oferă servicii profesionale în domeniul recuperării despăgubirilor și colectării creanțelor. Condițiile de colaborare cu clienții sunt întotdeauna stabilite astfel încât să îndeplinească așteptările acestora în ceea ce privește prețul și domeniul de asistență juridică.
Italia, Manfredonia
... PARCO SOPIM din Manfredonia și dispune de un spațiu amplu și generos, având un depozit complet adecvat pentru stocarea produselor noastre, care ne permite să găzduim echipamentele și utilajele necesare pentru a gestiona și a face față oricărui tip de cerere provenită de pe piața de referință. Dispunem de un birou administrativ propriu, cu personal competent și disponibil pentru gestionarea comenzilor și pentru rezolvarea oricărei probleme legate de acestea.
... toate resursele tehnice, suport administrativ, uman și organizațional care ne permit realizarea sarcinilor de gestionare ce necesită cunoștințe specifice și competențe analitice avansate, beneficiind de condiții financiare avantajoase. În cadrul dezvoltării noastre, căutăm parteneriate durabile cu clienții noștri, oferind servicii de calitate la tarife foarte competitive datorită prezenței noastre în Tunisia.
Franța, Ecully
... sectorul instalațiilor sanitare. În era digitală, platforma noastră facilitează viața viitorilor instalatori, oferindu-le un suport administrativ. De asemenea, aducem un confort persoanelor fizice, oferindu-le un acces simplificat la rețeaua noastră de experți instalatori.
Franța, Theix Noyalo
... instrument de lucru performant, articulat în jurul a 12 mese de lucru. O echipă reactivă de tapițeri care știu să lucreze atât manual, cât și cu mașina. Un suport comercial și administrativ reprezentat de Stéphane Le Mouhaër, asociat. Exigența artistică susținută de acuitatea și profesionalismul lui Cécile.
Nr. 2 DEPARTAMENT COMERCIAL Nr. 4 DEPARTAMENT ADMINISTRATIV Nr. 31 DEPARTAMENT TEHNIC...
Direcția Dreptului Fiscal Administrativ de luni până vineri 16-20...
Elveția, Wiler B. Utzenstorf
Înființarea companiei a avut loc în 1983 în Trimmis GR. Fondatorul a realizat lucrări de pionierat în domeniul aparatelor de tăiat materiale izolante și a lansat primele produse care urmau să definească compania în decadelor următoare. În 1999, compania s-a mutat în Wiler, lângă Utzenstorf. Această localitate din districtul administrativ Emmental din cantonul Berna este, până în prezent, sediul...
Germania, Neuburg
... acestui al doilea pilon, în anul 2008 a fost abandonată ramura de construcție de feronerie, iar compania s-a concentrat de atunci exclusiv pe vânzările online B2C de jaluzele, obloane și protecție solară textilă, având propria producție pentru jaluzele și obloane! Pe 1 februarie 2013, a fost ocupat noul sediu administrativ! Noua hală de producție pentru jaluzele a fost deja pusă în funcțiune în septembrie 2011. De câțiva ani, SOWERO GmbH se numără printre cele mai mari magazine online în domeniul jaluzelelor, obloanelor și protecției solare textile și dorește acum să se dezvolte și în domeniul B2B.
Germania, Butzbach
... activităților comerciale. <br> Echipa VOS Schott GmbH numără astăzi 19 angajați în vânzări, tehnică și administrativ, în contact direct cu clienții și în backoffice. Disponibilitatea, flexibilitatea, interesul pentru noutăți, aprecierea și viziunile ne caracterizează ca echipă. Desigur, ne bazăm pe cunoștințele tehnice bine dezvoltate ale angajaților noștri, pe experiența profesională și dorința de...
... articolelor tehnice din cauciuc și armăturilor industriale, în anii '60 a fost construit un nou sediu administrativ. În 1970, am început producția de armături de înaltă presiune și hidraulice, precum și participări la unități de producție străine. Ne-am specializat în fabricarea și distribuția de cleme pentru furtunuri și armături industriale, care sunt comercializate sub marca HESCLIP® în...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play