Germania, Borstel-Hohenraden
...Soluția Service Desk oferă multiple opțiuni de configurare. EcholoN permite crearea, delegarea, prioritizarea, urmărirea, verificarea și gestionarea sarcinilor, proceselor / tichetelor, cererilor de orice fel (erori software, sarcini de proiect, solicitări de modificare, îmbunătățiri etc.). Astfel, Service Desk EcholoN facilitează o gestionare profesională, sistematică și eficientă a erorilor, sarcinilor și calității.
...-premise, cât și ca SaaS. Soluția se bazează pe tehnologie web modernă și independentă de platformă. Într-un studiu de utilizatori realizat de techconsult, software-ul a fost numit campion în categoria IT Service Desk. Utilizatorii HEINZELMANN sunt multe administrații publice și organizații, precum și întreprinderi de dimensiuni medii, dar și mari companii.
Germania, Ottweiler
Germania, Finsterwalde
...oriunde s-ar afla. Instrucțiuni de montaj și utilizare Identificarea componentelor și controlul stărilor Valori caracteristice ale mașinilor și proceselor Controlul procesului de tăiere cu funcția de marcare Analiza proceselor și erorilor Întrebări frecvente (FAQ) și tutoriale video Consumul calculat de curent și gaz cu istoric Previziunea sarcinilor de întreținere preventivă și corectivă Integrarea celor mai recente noutăți și informații de service cu funcția de actualizare online Tip: inverter Aplicații: pentru tăiere prin plasmă Alte caracteristici: automatizată, de înaltă precizie...
...Managementul sistemelor, Backup-/Recuperare, Managementul stocării, Service Desk / NOC, Servicii de mail și web, Servicii la distanță, Backup gestionat GRASS-MERKUR a început încă de la început să își alinieze operațiunile de centru de date și managementul serviciilor IT conform ITIL®. Clienții pot solicita extinderi ale serviciilor dorite, care nu sunt parte din cerințele lor inițiale, dar care...
Germania, Nürnberg
... servicii 24/7; Acceptarea comenzilor/înregistrarea comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Reactivarea clienților vechi; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing Front-Office; Outsourcing orientat pe sarcini.
GMS a fost fondată în anul 2004 și este specializată în furnizarea de concepte de servicii de înaltă calitate și personalizate din domeniile Audio-Visual, tehnologia media și rețelele globale de videoconferință. GMS oferă soluții individuale de service desk, asistență la fața locului și concepte din domeniile teleprezenței și comunicațiilor unificate. Datorită cerințelor ridicate în comunicarea...
Germania, Weiden i.d.OPf
... pentru Call Center; procesarea răspunsurilor; preluarea comenzilor la nivel mondial; calificarea adreselor; atragerea de clienți noi; programarea întâlnirilor; activarea clienților vechi; externalizare completă; dialer; software B2B, cataloage online, portaluri, comunități, Java, .Net, XML, soluții mobile, managementul serviciilor, găzduire în propriul centru de date. Logistică Fill-Service cu...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play