Germania, Düsseldorf
Germania, Klingenberg
Agenție de marketing direct, producție de materiale promoționale și cadouri, consultanță pentru call center, marketing direct, promoții, formare în vânzări, implementarea măsurilor de fidelizare a clienților.
Germania, Neuss
...XPRON Systems GmbH este o companie de consultanță și servicii de succes, cu un standard înalt de servicii și calitate, care oferă soluții și servicii personalizate pentru companii. Ne îngrijim de clienții noștri cu competență și eficiență 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an. De asemenea, planificăm, realizăm și operăm soluții IT/EDV neutre din punct de vedere al producătorului, precum și servicii de helpdesk, call center și OTRS, precum și centre de date.
Germania, Potsdam
...Ne concentrăm pe consultanța în resurse umane pentru IMM-uri, cu accent pe domeniile Automotive, servicii (bănci, telecomunicații, tehnologie, asigurări, finanțe, logistică, comerț, sănătate, IT, software, vânzări, marketing online, e-commerce, call center), imobiliare, inginerie, prelucrarea plasticului, prelucrarea metalului, software, economie. Te regăsești printre noi? Așteptăm cu nerăbdare să ne contactezi și să te consiliem individual!
Germania, Potsdam
EOS Serviceline este un call center specializat în gestionarea creanțelor, oferind servicii telefonice de înaltă calitate.
Germania, Berlin
Germania, Augsburg
Ziare, reviste de specialitate, produse tipărite, radio, TV, internet, logistică poștală, logistică, call center, academie de media, școală de jurnalism, competență media, competență în ziare, competență în tipărire, competență multimedia, experiență și competență în logistică și servicii poștale...
...Linie telefonică de urgență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Outsourcing în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Stabilirea întâlnirilor; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing Front-Office; Acceptarea comenzilor în Germania; Sistem ACD; Conexiune e-mail;...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Acceptarea comenzilor la nivel european; Acceptarea comenzilor în apropiere; Acceptarea comenzilor în interiorul Bavariei; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Acceptarea comenzilor la nivel mondial; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Sistem ACD;...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Outsourcing în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Stabilirea întâlnirilor; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing Front-Office; Outsourcing orientat pe sarcini; Acceptarea comenzilor în Germania; Sistem ACD; Conexiune e-mail;...
Vânzări telefonice active; Outsourcing în funcție de capacitate; Acceptarea comenzilor la nivel european; Conectare prin fax; Software pentru call-center; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea întâlnirilor; Reactivarea clienților vechi; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing orientat pe sarcini; Acceptarea comenzilor în Germania; Conectare prin e-mail; CTI...
Germania, Aschaffenburg
Producția de filme promoționale și prezentări de companie, precum și crearea și publicarea de reclame TV. Servicii de call center, telemarketing.
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Help Desk; Externalizare în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi; Externalizare în funcție de timp; Externalizare Front-Office; Externalizare orientată pe sarcini; Acceptarea comenzilor în Germania; Instalare ACD; Dialer;... ...
Germania, Vaterstetten
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi; Externalizare completă; Acceptarea comenzilor în Germania; Instalare ACD; Conexiune e-mail; CTI...
...Oferim servicii de comunicare și traducere în suedeză-germană, servicii de limbă / comunicare cu firme, persoane fizice, rezervări de hoteluri, autorități, servicii pentru emigranți (asistență cu aplicații, scrisori de intenție), servicii telefonice - call center inbound și outbound, traduceri / crearea de site-uri web...
Germania, Erlangen
...Grupul defacto este un furnizor de servicii full-service orientat internațional pentru soluții complexe de CRM și dialog. Prin interconectarea unor întreprinderi specializate, defacto oferă soluții complete de dialog dintr-o singură sursă și reunește sub același acoperiș domeniile cercetare, strategie, concepție, management de proiect, call-center, software, creație, producție și monitorizarea succesului. Marketingul de dialog, managementul relațiilor cu clienții, servicii de marketing, planificarea și implementarea campaniilor integrate, toate temele relevante "Below the Line" sub același acoperiș.
Consultanță și dezvoltare de soluții de telecomunicații; dezvoltare software; servicii de formulare; dezvoltări de baze de date; consultanță; dezvoltarea piețelor verticale; servicii de internet; aplicații web; servicii de management; servicii de planificare; implementarea și prelucrarea datelor; sisteme expert; soluții de magazin; comerț cu suplimente alimentare; consultanță privind suplimentele alimentare; explorarea de noi piețe internaționale; managementul conturilor cheie; recrutare; management interimar; vânzări Call Center.
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing orientat pe sarcini;...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor; Integrarea faxului; Software pentru call center; Managementul reclamațiilor; Sistem ACD; Integrarea e-mailului; Buton de apel înapoi pe Internet; CTI; IVR...
Germania, Germering
ERP; gestionarea stocurilor; CRM; dezvoltare software; fabrică de software; procesarea comenzilor; gestionarea materialelor; magazin online; WebShop; asistență utilizatori; software pentru call center; consultanță și soluții; Windows; software pentru marketing, vânzări; optimizarea proceselor de afaceri; finanțe și contabilitate; software pentru producție, controlul producției; software pentru...
Germania, Planegg-Martinsried
...compania oferă în Germania toate serviciile de informații sub o singură marcă - "11 88 0". Întreprinderile pot utiliza "11 88 0" ca piață și își pot îmbogăți înregistrarea de bază în director pe platforma de informații 11880.com, de exemplu, prin imagini în mișcare și alte informații despre companie. Clienții de afaceri beneficiază, de asemenea, de servicii de informații și call center intersectoriale, precum și de servicii de comercializare a datelor. Servicii de informații, servicii de call center, servicii de comercializare a datelor...
Germania, Weiden i.d.OPf
... pentru Call Center; procesarea răspunsurilor; preluarea comenzilor la nivel mondial; calificarea adreselor; atragerea de clienți noi; programarea întâlnirilor; activarea clienților vechi; externalizare completă; dialer; software B2B, cataloage online, portaluri, comunități, Java, .Net, XML, soluții mobile, managementul serviciilor, găzduire în propriul centru de date. Logistică Fill-Service cu...
Germania, Augsburg
Sisteme de comandă pentru serviciile de urgență, pompieri, servicii medicale de urgență și protecția civilă. Software pentru call center pentru gestionarea diferitelor tipuri de intervenții. Conexiune la centrale telefonice, sisteme de localizare GPS, rapoarte de stare prin radio, sisteme Siemens-HICOM. Integrarea TOPSIS, sistemul de comandă PFEIL, ELS112 și sistemul VAS-B. Dezvoltare software, design, analiză.
...Partener strategic de externalizare pentru: - Administrarea depozitelor de investiții, - Contabilitate pentru fonduri, - Servicii IT, - Servicii de output/DMS, - Managementul amenzilor, - Call Center La GETAF, veți găsi pentru administrarea depozitelor și alte elemente administrative esențiale ale lanțului dumneavoastră de valoare, cum ar fi contabilitatea pentru fonduri/titluri de valoare și contabilitatea financiară sau call center, o înțelegere absolută a industriei și interlocutori competenți cu zeci de ani de experiență.
Germania, Ismaning
Planificarea aplicațiilor; Teleshopping; Active Data Warehouse; Provizionare; Inteligență de afaceri; Call Center; Dezvoltare software; Analize și inginerie de sistem; Consultanță și soluții; Aplicații bazate pe web; Implementarea și prelucrarea datelor; Furnizori de servicii aplicații; Dezvoltări de data warehouse; Dezvoltare web; Centre de date; Baze de date și sisteme informaționale...
Germania, München
...Linie de asistență/Telefon de serviciu; Integrare fax; Software pentru call center; Managementul reclamațiilor; Externalizare completă; Acceptarea comenzilor în Germania; Sistem ACD; Integrare e-mail; Buton de apel înapoi pe Internet; CTI; IVR...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play