Germania, Borstel-Hohenraden
...Software-ul EcholoN Helpdesk se concentrează pe IT-ul intern, oferind suport utilizatorilor și, de asemenea, sprijin complet pentru suportul clienților externi. Astfel, EcholoN devine interfața departamentului IT cu colegii săi și, de asemenea, echipa Helpdesk ca punct central de contact pentru clienți. EcholoN poate fi utilizat în orice tip de companie, de la furnizori mici sau mijlocii...
Germania, Ebersbach-Neugersdorf
... specială de aprobat sau de mecanisme de control pentru superiori? Nicio problemă. Folosiți centrala telefonică XY? Nicio problemă. Doriți și un portal pentru clienți? Nicio problemă. Ticket Serviciu Suport E-mail Cereri Helpdesk Funcții de bază: Ticketuri, Tipuri de ticket, Prioritizare, Atribuire E-mail la ticket: prin IMAP, SMTP Integrarea centralelor telefonice: toți producătorii (profunditatea...
Germania, Netphen
... integrarea complexă WMS Management inteligent al traficului pentru mai multe vehicule Integrare rapidă a altor vehicule IBS simplu și rapid prin scanarea clădirii și cursa de învățare Viteză de până la 1,6 m/s Siguranță și navigație printr-un scanner laser bine protejat Comenzi și control al poziției prin comunicare WLAN Nouă și inteligentă baterie cu litiu-ion Schimbarea fără probleme a traseului Helpdesk-ul Stöcklin disponibil 24/7.
Suntem o companie de sistem și consultanță din Germania, gestionată de proprietari. Din 1999, realizăm software inovator de înaltă calitate. Software premiat și suport - Din 1999, dezvoltăm software inovator în Nuremberg, în unitatea de afaceri "Soluții de Management IT". Soluția puternică și modulară "Asset.Desk" pentru gestionarea inventarului IT și a activelor mobile, gestionarea activelor I...
Germania, Ottweiler
Germania, Furth Im Wald
Sub marca 'onlydesign', produsele de design sunt dezvoltate, realizate și distribuite.
ConSol se specializează în dezvoltarea, integrarea, operarea și întreținerea sistemelor IT complexe, oferind soluții în domeniile sistemelor de operare, rețelelor, bazelor de date sau serviciilor web.
Germania, Kirchenthumbach
... Vineo Services este o companie BPO care preia diverse activități de backoffice ale afacerii dumneavoastră. Serviciile noastre: Serviciu clienți, contabilitate financiară, marketing online, management de produs, helpdesk tehnic, servicii IT, suport logistic, asistență virtuală. Externalizarea gestionării backoffice-ului aduce eficiență, flexibilitate și îmbunătățirea proceselor în companie.
Germania, Hamburg
...integrăm IT-ul dumneavoastră în cea mai bună soluție posibilă. O rețea extinsă de profesioniști IT Abordare eficientă din punct de vedere al timpului și costurilor în Managementul Serviciilor IT (ITSM) Suport 24/7 și helpdesk Pe scurt, vă ajutăm să digitalizați afacerea dumneavoastră. Facem transformare digitală lucrând cu tehnologii de vârf - cloud computing, Internetul Lucrurilor (IoT) și inteligență artificială. Tehnologiile digitale fac procesul de afaceri mai eficient sau mai eficace, ceea ce permite industriilor să găsească mai mulți clienți. Generați lead-uri mai bune. Generați mai multe venituri.
Germania, Marktredwitz
Serviciul nostru pe scurt - Programare inteligentă pentru viitor - Sistem de helpdesk remote de excepție pentru „SPS” și sistemele de robotică - Monitorizare în timp real a producției dumneavoastră prin intermediul IoT - Studii de fezabilitate - Consultanță pentru toate temele de automatizare Instruirea noastră pentru dumneavoastră! S7 Bazele Curs de inițiere „SPS” – Cursul pentru începători...
Germania, Bingen
...suntem în mod special conectați cu clienții și furnizorii noștri. Împreună cu partenerii noștri, suntem totuși suficient de capabili pentru a realiza proiecte mari de automatizare la timp și pentru a asigura cerințe precum helpdesk 24h și disponibilitate garantată. Punctele noastre forte pe scurt experiență îndelungată în proiecte de automatizare cunoștințe precise despre industria...
Germania, Calden
Suntem pe piață din 1999 și, ca o companie de dimensiuni medii, deținută de proprietari, suntem deosebit de conectați cu clienții și furnizorii noștri. Împreună cu partenerii noștri, suntem totuși suficient de capabili pentru a realiza proiecte mari de automatizare la timp și pentru a asigura cerințe precum helpdesk 24h și disponibilitate garantată. Calitate, experiență și flexibilitate...
Germania, Kirchseeon
... - Organizarea infrastructurii și rețelei - Design de sistem - Integrare și implementare internațională - Configurarea produselor și instalare la fața locului - Management de proiect - Suport tehnic - Helpdesk - Upgrade-uri tehnologice și migrații - Inventarierea activelor, etichetare și înregistrare - Relocarea și demontarea hardware-ului - Aplicații - Instalare, întreținere și suport OPTIMIZAREA...
Germania, Ingolstadt
... clienți), părți din aceasta sau chiar doar aplicații individuale pe sistemele noastre în centrul de date certificat ISO27001 din Republica Federală Germania. Astfel, creăm profesionalism, flexibilitate și securitate în IT, care altfel ar fi aproape inaccesibile pentru clienții noștri. Un HelpDesk funcțional și o echipă profesionistă pentru operarea IT sunt factori decisivi pentru procesele de afaceri...
Germania, Köln
...- SAP (ABAP, HANA, Fiori, UI5) - C#/.net - Java - Dezvoltare WEB (HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, Ruby, WordPress, etc.) - C/C++ - Dezvoltare mobilă (Android/iOS) - Suport/HelpDesk Serviciile noastre includ: • Design și implementare - Dezvoltăm software, soluții software complexe pentru companii • Management de proiect și organizarea echipei - Conducem dezvoltarea produsului și coordonăm echipele de...
Germania, Langenhagen
Casa de sistem pentru soluții IT personalizate, oferind servicii pentru construirea de medii IT, cum ar fi consultanță, consolidare, implementare, monitorizare și helpdesk. Găzduire și suport DATEV.
...Partener de servicii SAP pentru servicii de proiectare a sistemelor consultanță - vânzare de licențe - implementare - formare - suport SAP suport și helpdesk SAP Cloud / Non Cloud - soluții - consultanță SAP...
Germania, Neuss
...XPRON Systems GmbH este o companie de consultanță și servicii de succes, cu un standard înalt de servicii și calitate, care oferă soluții și servicii personalizate pentru companii. Ne îngrijim de clienții noștri cu competență și eficiență 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an. De asemenea, planificăm, realizăm și operăm soluții IT/EDV neutre din punct de vedere al producătorului, precum și servicii de helpdesk, call center și OTRS, precum și centre de date.
Servicii de telecomunicații, Outbound, Inbound, Vânzări telefonice, Distribuție, Servicii de Call Center, Helpdesk, Serviciu pentru clienți, Managementul proceselor de afaceri. Serviciile din domeniul serviciului pentru clienți includ medii orientate spre dialog, cum ar fi telefonul, e-mailul și internetul. cca24 este un furnizor modern de servicii de outsourcing, care oferă clienților și...
Germania, München
NetworkD este un furnizor independent de soluții IT de top în domeniile managementului sistemelor desktop, managementului HelpDesk și consultanței în procese IT la nivel mondial. Accentul serviciilor și soluțiilor se pune pe distribuția de software, managementul Help Desk, managementul patch-urilor și securității, managementul activelor, managementul schimbărilor, managementul serverelor și managementul nivelului de servicii.
Germania, Viereth-Trunstadt
Servicii de internet; Internet prin satelit, furnizori de servicii de internet; furnizori de email; telefonie prin internet; soluții VPN; sisteme telefonice; echipamente de recepție prin satelit; helpdesk, centre de apeluri; web hosting; web design. Agenția de internet Schott s-a impus pe piață cu produsele sale legate de internet, precum și de transferurile de date prin satelit, câștigând un...
Dezvoltare software; Dezvoltare baze de date; Consultanță și soluții; Implementarea și pregătirea datelor; Helpdesk, Centre de apeluri MS-ACCESS, SQL Server, Conexiune la distanță, Suport pentru utilizatori, Soluții complete...
Germania, Langenfeld
...sisteme de magazine online, portaluri și sisteme CMS, întreținerea serverelor și furnizarea de capacități în centrul nostru de date, externalizarea structurilor IT complete, inclusiv linie de asistență, helpdesk etc., desfășurarea de traininguri și cursuri de formare, asistență pentru clienți prin intermediul helpdesk-ului nostru de suport și al echipei de vânzări externe.
Germania, Taufkirchen
Dezvoltare software; dezvoltări de baze de date; analize și inginerie de sistem; consultanță și soluții; servicii de management, servicii de planificare; consultanță în securitate; implementarea și prelucrarea datelor; dezvoltare web; servicii de migrare a sistemelor vechi; planificarea rețelelor; helpdesk, centre de apeluri; servicii de întreținere și reparare. Aspirăm să fim furnizorul de...
Germania, Nürnberg
NETWAYS GmbH sprijină de mai bine de 12 ani companiile în gestionarea medii IT complexe și heterogene. Soluțiile și serviciile de înaltă calitate oferite pe baza Linux și a instrumentelor Open Source permit funcționarea fără întreruperi a rețelelor, serverelor și aplicațiilor. Printre soluțiile oferite se numără monitorizarea disponibilității și performanței cu Nagios, sisteme de helpdesk cu...
Germania, Feucht
Dezvoltare software; dezvoltări de baze de date; servicii de internet; aplicații web; implementarea și prelucrarea datelor; dezvoltare web; designeri de site-uri web; găzduire site-uri web; furnizori de servicii internet; platforme comerciale, portaluri; alte software-uri specifice industriei; helpdesk, centre de apeluri; dezvoltarea tehnologiei de rezervare pentru industria turistică, servicii turistice pentru clienți finali...
Germania, Schöllnach
... interconectate, inclusiv soluții CTI. Domeniile noastre de specializare includ centrele de apeluri, mesageria unificată și soluțiile VoIP bazate pe Avaya Communication Manager. Ne considerăm în primul rând furnizori de servicii, de la consultanță și elaborarea conceptelor până la implementare cu management de proiect. Inginerii noștri de suport, foarte calificați, constituie baza propriului nostru helpdesk tehnic.
Germania, München
Sprijin pentru marketing și vânzări, Serviciu de marketing medical, Ciclu de viață al produsului, Vânzări directe, Helpdesk pentru medici, Linia de informații, Analiza rețelei KOL.select, E-Detailing, Programe de servicii pentru pacienți, Serviciu de informații și helpdesk, Livrare directă a medicamentelor, Îngrijire permanentă a pacienților, Serviciu de rambursare, Alte servicii, Furnizarea de...
Germania, Mainz
... § Marketing pentru social media și rețele sociale § Întreținerea și gestionarea paginilor de social media § Servicii IT, securitate IT, suport IT, helpdesk, suport de nivel, teste de penetrare § Configurarea rețelei, administrarea rețelei § Software (instalare, backup de date, protecție antivirus, depanare) § Hardware (repararea PC-urilor, laptopurilor, telefoanelor mobile, tabletelor) § Instalarea și configurarea sistemelor de alarmă și supraveghere video...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play