Franța, Lyon
... măsura satisfacția clienților dvs., a implementa sondaje pe teren sau a vă asigura de aprecierea bună a evenimentelor dvs. Colectarea „la cald” pe care o permit terminalele de sondaj de satisfacție este esențială, deoarece oferă și vizitatorilor mulțumiți ocazia de a se exprima, ceea ce rar se întâmplă în cadrul unui sondaj desfășurat în timp. Clienții nemulțumiți sunt mult mai înclinați să aibă o abordare activă pentru a se exprima decât ceilalți. Comunicație: Wifi / 3G autonom Alimentare: 220 V...
Coasta de Fildeș, Abidjan
... abordări (sondaje telefonice cu clienții și vizite misterioase la personalul agențiilor), echipa noastră măsoară indicatorii de recomandare și satisfacție în rândul clienților prin evaluarea personalului agențiilor pe criterii cheie. Obiectivul este de a cunoaște obiceiurile în ceea ce privește achiziția de asigurări și de a ajuta investitorul să evalueze piața sa și să îmbunătățească conceptul său.
Franța, Le Mans
...Mediphone este un furnizor cunoscut în domeniul serviciilor de permanență telefonică și telesecretariat pentru orice tip de activitate. Serviciul de emitere a apelurilor oferit poate include: calificarea fișierelor, invitarea profesioniștilor la târguri, sondaje, studii și anchete. Nu ezitați să apelați la profesionalismul nostru pentru a duce la bun sfârșit proiectele dumneavoastră.
Elveția, St. Gallen
...Imaginile personalului oferă o privire în sufletele companiei tale și în cei care ard de pasiune în fiecare zi: Cu fotografii vii ale angajaților ◽ întărești identitatea mărcii ◽ promovezi spiritul de echipă ◽ crești retenția angajaților ◽ sporești încrederea clienților...
Franța, Réans
... crearea sondajelor de către dumneavoastră, foarte simplu, și vizualizarea rezultatelor. Posibilitatea de a primi datele prin email la intervalul dorit și, de asemenea, de a seta alerte (de exemplu, dacă satisfacția scade sub un anumit prag). Nu există limită la numărul de sondaje sau întrebări.
Franța, Paris
... poștă. Aceasta este o metodă de colectare cantitativă, care poate completa un audit calitativ. Îți oferim un raport despre punctele tale forte și slabe, cu explicații oferite de clienți. Facem o serie de recomandări pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Acest lucru poate avea loc ideal sub formă de barometru (anual sau mai rar). Vizite misterioase Această abordare poate ajuta la înțelegerea părților relației cu clienții care trebuie îmbunătățite. Vizităm magazinele sau ghișeele tale, sunăm centrele tale de relații cu clienții, serviciile tale post-vânzare, pe baza unei măsurători obiective.
Spania, Paterna
...Este o modalitate inovatoare de a realiza captarea de date prin intermediul interviurilor față în față, unde înregistrarea informațiilor se face pe un dispozitiv mobil prin intermediul chestionarelor electronice încărcate anterior în aplicația mobilă, ceea ce permite completarea chestionarului cu sau fără conexiune la rețeaua de date și ulterior transferul acestora pe server.
Germania, Beilstein
...Creează transparență pentru clienți și crește în mod sustenabil satisfacția ta față de clienții tăi privați și de afaceri. În plus, descoperă slăbiciuni, puncte forte, precum și oportunități și riscuri.
Danemarca, Copenhagen
... noastră intuitivă ar trebui să fie o dovadă a acestui lucru. Funcții pentru toate nevoile Indiferent dacă deții o mică cafenea și ești curios cu privire la experiența clienților tăi, sau dacă lucrezi cu CEM într-un lanț mai mare, suntem destul de siguri că avem ceva care se potrivește nevoilor tale. Șablon de chestionar Peste 10 ani de experiență în domeniul chestionarelor ne-au învățat o sau două...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play