Polonia, Nowy Dwór Mazowiecki
... tehnologiei de tăiere și îndoire a foilor pe mașini CNC – acționăm rapid și eficient. Termenele de realizare a comenzilor încredințate nouă nu depășesc, de obicei, 5 zile lucrătoare! Un avantaj al companiei noastre este abordarea „lean” în gestionarea firmei și producției, precum și procesul continuu de eliminare a pierderilor, ceea ce se traduce, printre altele, în costuri administrative reduse...
Franța, Mouans Sartoux
ELLYBOX permite companiilor să acceseze gratuit autoconsumul fotovoltaic cu ușurință, fără formalități administrative, fără angajamente sau investiții. Plătiți doar prețul energiei electrice pe care o consumați. Astfel, companiile pot accesa tranziția energetică gratuit. În spatele ELLYBOX se află o companie: ValEnergies, o companie pionieră în tranziția energetică și autoconsumul solar. Misiunea...
Spania, Madrid
... reale ale clientului și îndeplinirea obiectivelor și termenelor limită. DE CE ar trebui să angajezi serviciile noastre? - Pentru că echipa noastră de experți știe ce are nevoie afacerea ta, ne anticipăm nevoilor tale, îndeplinim obiectivele și termenele limită. - Pentru că te eliberăm de responsabilitățile birocratice și administrative, astfel încât să nu pierzi timpul cu gestiuni care nu aduc...
Franța, Noyal-Châtillon-Sur-Seiche
Eco Action Plus oferă, pe întreg teritoriul Bretaniei, o soluție globală pentru gestionarea deșeurilor administrative și sprijin în reducerea costurilor legate de activitatea dumneavoastră. Economisiți până la 30% din cheltuielile generale! Eco Action Plus are trei locații în Bretania: Brest - Lorient - Rennes. Optimizarea sortării și valorificarea deșeurilor dumneavoastră de birou. Intervenim...
Spania, Albolote
... - Supermarketuri și centre comerciale - Reședințe și azile de bătrâni - Centre de convenții - Hoteluri - Clădiri publice și administrative - Centre de învățare - Expoziții - Centre sportive și de agrement - Aeroporturi Curățenie specială: Curățenie ocazională și/sau de zi cu zi, după cum este necesar. - Covor și tapițerie - Podele vitrificate și lustruite. - Acoperișuri și plafoane...
Spania, Puebla De Sancho Pérez
Centrul Special de Ocupare Cesembal El Raposo S.L oferă servicii de curățenie, întreținere integrală, grădinărit, ospitalitate și servicii administrative altor companii. Serviciile oferite sunt de calitate și la prețuri foarte competitive. În mod concret, pentru serviciile de întreținere și curățenie, prețul este de 7,99€ pe oră. Pentru mai multe informații, puteți accesa pagina noastră web corporativă sau trimite un e-mail la adresa noastră de e-mail.
Italia, Trento
Din 1988, GPI Spa proiectează și realizează produse informatice pentru domeniul sănătății și al asistenței sociale. Oferta sa se adresează atât sectorului public, cât și celui privat și include diverse produse, cum ar fi sisteme informatice integrate administrative, spitalicești, socio-sanitare, pentru veterinară și pentru siguranța alimentară. Compania conduce Grupul GPI, care se poate baza pe...
Luxemburg, Luxembourg
Cabinetul de avocatură LORANG AVOCATS este un cabinet generalist fondat în 1952. Departamentul său judiciar se ocupă în special de recuperarea creanțelor, litigii de toate naturile în fața instanțelor civile, comerciale, administrative și penale, măsuri conservatorii (sechestrări...) și litigii în fața Curții de Justiție a Comunităților Europene. Departamentul său juridic se ocupă de toate...
... persoanelor fizice, antreprenorilor și întreprinderilor mijlocii și îmi îngrijesc personal toți clienții. Evit sarcinile administrative inutile și încerc, pe cât posibil, să ajung la o înțelegere amiabilă cu cealaltă parte. Acest lucru este deosebit de important în dreptul muncii, deoarece ambele părți trebuie adesea să continue să colaboreze.
Luxemburg, Luxembourg
...asociații și federații membre - Consilia membrii federației în ceea ce privește onorariile, contractele, legile, aspectele juridice, … - Institui o platformă de schimb de practici - Favoriza calificarea continuă a formatorilor - Primii și asista membrii în ceea ce privește procedurile administrative - Elabora un cod deontologic pentru formatori - Crea și distribui un logo de calitate.
Azur Property Care oferă servicii complete de gestionare a proprietăților și concierge pe Riviera Franceză. Oferim soluții care se potrivesc nevoilor fiecărui proprietar pentru casa sa de pe Riviera Franceză. Ne asigurăm că proprietatea dumneavoastră este în cea mai bună stare în orice moment. Serviciile includ: întreținerea piscinei, grădinărit, curățenie, lucrări administrative, renovare și...
... se desfășoară în principal pe teritoriul județului Małopolska, însă nu ne limităm la alte părți ale Poloniei. Servim atât clienți individuali, cât și firme și unități administrative. Deținem licențele necesare, iar în activitatea de birou utilizăm software specializat de la firme renumite, precum: Bentley (Microstation), AlgoRes (Geonet) și Softline (CGeo) sau Coder (Winkalk). În teren folosim echipamente profesionale, precum teodolituri Leica și Topcon, precum și receptoare GPS Trimbla.
Companie de lider în Sicilia în domeniile securității, mediului, calității, consultanței de management, formării finanțate și nefinanțate, e-learning, formării la distanță, supravegherii sanitare, confidențialității, responsabilității administrative a companiilor și măsurărilor de mediu.
...- Urmărirea comenzilor, - Primirea și verificarea cantitativă și calitativă a comenzilor, - Controlul calității și organizarea inspecțiilor de terță parte, - Conservarea specială, etichetarea, ambalarea produselor, - Logistica: consolidare, punere în container și expediere, - Gestionarea transporturilor, documentele de export, formalitățile administrative de import, vămuirea și livrarea la fața locului, - Gestionarea programelor, precum și procesarea administrativă și financiară a dosarelor.
Luxemburg, Luxembourg
De 4 ani, compania CM Services oferă clienților săi servicii de curățenie profesionale, semi-profesionale și private, 7 zile din 7. C.M. Services este specializată în: - Curățenie inițială după lucrări: final de șantier, apartamente, case, birouri,… - Curățenie și întreținere a clădirilor: birouri, magazine, garaje,… - Întreținere zilnică a birourilor administrative și comerciale, spații private...
Turcia, Antalya
... acestora. Utilizarea criptomonedelor ca instrument de investiție a dus la apariția multor dispute legate de bursele de criptomonede. Odată cu creșterea utilizării internetului, s-a observat o creștere a disputelor legate de publicitatea online și anumite sancțiuni administrative. Odată cu dezvoltarea serviciilor de livrare, s-a observat o creștere a numărului de dispute care au dus la prejudicii pentru lucrătorii de curierat.
Elveția, Genève
... proprietatea visurilor dumneavoastră și o rezervați, echipa noastră vă va asista în toate demersurile administrative cu ajutorul avocatului și notarului nostru, pentru o achiziție în deplină liniște și siguranță juridică 100%. Ne ocupăm de traducerea documentelor, de solicitarea NIE (Numărul de identificare a străinilor) și vă însoțim pentru deschiderea contului bancar necesar. În caz de nevoie, vă putem...
Belgia, Geel
...sunteți în locul potrivit! - 2 sau 4 găuri de clasificare - linie de perforare (bandă de rupere) - agrafe: pe plat - agrafe de tip broșură (în spate) - legare spirală (inimi PVC sau metalice) - lipire hotmelt (bandă pe spate sau copertă continuă) - lipire bloc (se poate rupe pe pagină - lipire rece) - pliere: pliere în V sau Z - plastifiere - laminare - numerotarea documentelor - tăiere Tipărituri administrative...
Belgia, Bruxelles
... puternic, ușor de utilizat pe teren și care reduce povara sarcinilor administrative. Este atât un instrument de management pentru echipele dumneavoastră tehnice, cât și un instrument de planificare și gestionare administrativă. Datorită GMAO-ului nostru, câștigați în eficiență și puteți oferi cel mai bun serviciu clienților dumneavoastră.
A NUCASE este o companie specializată în sprijinul Marii Companii, IMM-uri, Microîntreprinderi, Antreprenori Individuali, Profesioniști Liberi și Asociații în domeniile contabilității, gestionării administrative a resurselor umane, consultanței de management și consultanței fiscale. A început activitatea în ianuarie 1978, obținând forma juridică de Societate cu Răspundere Limitată pe 29 iulie...
Belgia, Sprimont
... supuse expertizei arhitecților și urbanistilor noștri parteneri, construcția și echipamentele inginerilor și echipelor Eloy Travaux. Supravegherea șantierului este asigurată perfect până la finalizarea construcției. Desigur, aspectele administrative și financiare nu scapă de această dorință de investiție totală din partea noastră. Veți putea conta pe cei mai buni consilieri ai noștri în aceste domenii. Pentru că a construi cu clarviziune, a construi cu cele mai adecvate materiale și cu cele mai bine specializate echipe este, fără îndoială, cea mai bună garanție de a vă satisface.
Germania, Trostberg
... îndeplinite, ci și ideile de design ale planificatorului beneficiază de libertate. În acest sens, izolarea fonică, siguranța la alunecare, rezistența chimică, mecanică sau termică ridicată, precum și rezistența la lumină și intemperii pot fi adaptate la cerințele obiectului, la fel ca și cerințele speciale, de exemplu, suprafețe antibacteriene și conductivitate electrică. Astfel, pardoselile noastre sunt potrivite pentru cele mai variate domenii de utilizare – comerț și industrie, construcții administrative și industriale, instituții de învățământ, sănătate și îngrijire, precum și pentru hoteluri.
CONSULTANȚĂ ȘI LITIGII ÎN DOMENIUL DREPTULUI COMERCIAL, DREPTULUI SOCIETĂȚILOR, PATENTELOR ȘI MĂRCILOR. PROTECȚIE JURIDICĂ ÎN CAZURILE DE CONFLICT DE INTERESE ÎN SOCIETĂȚI, ÎNCĂLCAREA MĂRCILOR ȘI DREPTULUI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ. RECURSURI ȘI PROTECȚIE JUDICIARĂ ÎMPOTRIVA ADMINISTRAȚIEI ÎN PROBLEME DE SANCTIUNI ȘI AMENZI DIN PARTEA ANAF SAU ALTOR SERVICII ADMINISTRATIVE.
Italia, Roma
... completă în gestionarea importurilor și a formalităților administrative de export. De asemenea, vor fi un bun sfat pentru pașii tăi în Franța, pentru a obține certificatul de înmatriculare (costul serviciilor lor este vizibil pe site-ul lor). Te invit să vizitezi pagina noastră de Facebook AFFARI SBULLONATI și pe internet vei găsi toate informațiile care ne privesc. Mulțumesc, Fabio...
SECRETARIAT DE ASISTENȚĂ 78, antreprenor auto, vă propune servicii administrative și comerciale, cum ar fi introducerea tuturor tipurilor de documente, gestionarea și urmărirea facturării, oferte și diverse corespondențe, construirea dosarelor administrative, înregistrări contabile pentru exercițiu, ajutor în crearea de societăți antreprenori auto. De la înființarea companiei mele în 2010, am...
Franța, Amboise
...echipa este formată din 3 vânzători, 1 montator/livrator, 5 tehnicieni specializați în întreținerea echipamentelor pentru spații verzi și 2 persoane administrative. Situată pe centura Amboise, la rondul din zona industrială Boitardière. Acces ușor și parcare comodă. Compania Rabot este specializată în vânzarea și post-vânzarea de echipamente pentru spații verzi și bunuri de echipament (mașini de...
Danemarca, Grinsted
... înregistrarea timpului, dar multe dintre aceste sisteme sunt învechite sau ineficiente. De aceea am dezvoltat SmartTID. Aici aveți un loc care se ocupă de toate sarcinile administrative pentru voi. Scăpați de înregistrarea zilnică a timpului pe foi de lucru și vă puteți concentra pe alte sarcini de muncă. În plus, oferim chiar și o perioadă de probă gratuită de 30 de zile, în care aveți ocazia să...
Belgia, Meerbeke
ABC tipografie tipărește totul pe hârtie, de la comenzi administrative pentru IMM-uri până la pliante de lux sau materiale publicitare, afișe de până la 50x70 cm în quadri. Tiraje mici până la foarte mari, de până la 1 milion de exemplare. Totul în gestionare proprie (design – tipărire – finisare), ceea ce duce la timpi de livrare foarte scurți și condiții competitive. ABC tipografie este cea mai mare tipografie din zonă care tipărește pentru toată lumea! Tipografia dispune de propria unitate de finisare și servicii complete (design)!
Italia, Pomezia
... tehnicieni de lumină, audio și video, riggers, tehnicieni layher, tâmplari, pictori, fierari, croitori, scenografi și cercetători.Fiecare rol este îmbunătățit de persoana care îl ocupă și, cu fiecare nouă experiență de muncă, competența BOTW crește.4500 de metri pătrați (și alte zone exterioare) găzduiesc birouri tehnice, productive și administrative, depozite de structuri, audio, lumini și...
Țările de Jos, Oisterwijk
... și VAS, permite o gamă completă de servicii. Puteți apela la Speedliner, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Pe lângă fluxurile logistice, se analizează și modul în care fluxurile administrative asociate pot fi organizate cât mai eficient prin automatizare. Exemplele includ citirea listelor de distribuție/transport, primirea digitală a CMR-urilor și urmărirea online a expedierilor dumneavoastră.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play