Luxemburg, ERSANGE
...stocare, pregătirea comenzilor, ambalare, gestionarea informatizată a activității, comunicare electronică multiplă și numeroase alte servicii personalizate. Rețeaua de parteneri a Weblogistics permite un sprijin eficient în toate domeniile vânzării la distanță: crearea de site-uri de tip boutique, optimizarea SEO, grafică, dezvoltare informatică personalizată, înființarea de societăți, planificare fiscală, acces la avantajele administrative, taxe și contribuții sociale din Luxemburg, ambalare personalizată, cartonare specifică.
... sarcini de zăpadă mai mari de 150 kg/m2• Costuri de întreținere mai mici• Izolație fonică RENCO oferă o varietate de soluții de produse compozite regenerabile la cheie pentru următoarele categorii, printre altele: • Locuințe cu venituri mici, medii și mari • Locuințe pentru ajutoare în caz de dezastre • Școli • Clădiri de birouri • Clădiri de fabrici • Clădiri guvernamentale și administrative • Restaurante • Depozite...
Spania, Madrid
Consultanță de afaceri care oferă soluții informatice pentru companii. Specializați în Navision și Axapta. În plus, își propun să optimizeze afacerea companiilor datorită serviciilor pe care le oferă. Printre acestea se numără: design web, întreținerea sistemelor, integrarea sistemelor, aplicații personalizate și cursuri de formare. KRSolutions oferă soluții tehnologice care aduc un plus de valoare companiilor și îmbunătățesc circuitele administrative.
Spania, Tafalla
-Consultanță și consiliere în domeniul legislației muncii și al securității sociale. -Realizarea tuturor formalităților de muncă și a gestiunilor administrative necesare. -Consultanță și consiliere fiscală, declarații fiscale pentru companii și persoane fizice. -Mentenanța cărților contabile obligatorii, registre contabile, balanțe și consiliere permanentă. -Consultanță juridică și de muncă în domeniul relațiilor de muncă, asistență și reprezentare în fața organismelor oficiale, concilierea muncii și proceduri judiciare în fața jurisdicției sociale.
Franța, Perigny
...De mai bine de 20 de ani, ne punem experiența și competențele în slujba dumneavoastră pentru a realiza împreună lucrările de tipărire, în special documentele dumneavoastră administrative, tehnice și de comunicare. Reactivitatea noastră, calitatea serviciilor oferite și atenția acordată nevoilor dumneavoastră ne-au permis să devenim "referentul" partenerilor noștri industriali naționali. Datorită...
Ucraina, Nikopol
...case unifamiliale și multifamiliale de până la 4 etaje, hale de producție, clădiri administrative și de birouri. Pereți exteriori: Construcția specială brevetată a pereților exteriori oferă o stabilitate și o rezistență excelente. Prin alegerea materialelor, plăci OSB-3, barieră de vânt, barieră de vapori, izolație de la STEICO, se obțin valori excelente de izolație. Prin combinarea materialelor...
Franța, Paris
Veram Conseil este o companie specializată în domiciliarea comercială a întreprinderilor. Aceasta oferă o gamă largă de servicii, cum ar fi închirierea de birouri, asistență și consultanță juridică pentru problemele administrative ale companiei. Veram Conseil își propune în primul rând să sprijine micile și mijlociile structuri care apelează la serviciile sale. În ultimii ani, aceasta oferă în...
Franța, Fronsac
EVOE, cabinet de consultanță în strategie, le oferă experiența și cunoștințele sale despre instanțele administrative și profesionale. EVOE propune companiilor care simt nevoia o prestație de conducere strategică, fie că este vorba de conducerea generală, de conducerea comunicării, de conducerea marketingului sau de conducerea tehnică.
Belgia, Our
... la realizare la recepția lucrărilor. Integrarea totală a intervenienților vă oferă o garanție absolută a rezultatelor în ceea ce privește calitatea, prețul și termenele. În plus, Thomas & Piron a dobândit o expertiză deosebită în domeniul șantierelor complexe și importante. Având clasa de agregare 8 (cea mai înaltă din Belgia), compania este implicată activ în succesul proiectelor de amploare (școli, spitale, clădiri administrative,...).
Țările de Jos, Son En Breugel
8 instrumente HR-toolbox este compus din 8 instrumente software online diferite. Alegeți singuri ce instrumente aveți nevoie. Indiferent câte instrumente alegeți, un lucru este sigur: acest software online vă preia o parte din muncă. HR-toolbox vă face viața mai ușoară. Funcțiile extinse, care sunt integrate inteligent, reduc sarcinile administrative. Aceasta poate duce la o reducere de până la 85%! HR-toolbox vă facilitează munca, iar posibilitățile sunt aproape nelimitate. Încercați-l și veți vedea că nu veți mai dori nimic altceva.
Spania, Vitoria-Gasteiz
... profesionale + ateliere mecanice + centre de formare + hoteluri Soluții generice + managementul afacerilor, trezorerie + contabilitate, fiscalitate + gestionarea documentelor + proiecte și sarcini + urmărire comercială + marketing și prezență online CONSULTANT ONLINE: Platformă de lucru pentru Consultanță - Companii Clienți Unde se integrează în timp real activitățile administrative ale companiilor (emiterea facturilor de vânzare, digitizarea facturilor de cheltuieli, achiziții...) cu sarcinile contabile, fiscale și de muncă ale biroului. Totul fără sincronizări sau transferuri. În timp real.
Luxemburg, Luxembourg
...redactare, layout, conceperea și întreținerea unui site web: vizit cardul dumneavoastră pe internet, toate lucrările de birou pe care doriți să le delegați, îndeplinirea formalităților administrative, consultanță în comunicarea scrisă,...
Germania, Würzburg
Planificarea arhitecturală în toate etapele de servicii, construcții administrative, construcții industriale, construcții pentru educație și sănătate, renovări și reabilitări chiar și în timpul operațiunilor în curs. Construcții rezidențiale, planificare și concepte de protecție împotriva incendiilor.
Compania CJC Vehicule Industriale, situată lângă centura de ocolire a Toulouse-ului, vă întâmpină în noile sale spații. Compania vă oferă vânzarea de vehicule utilitare și industriale de toate mărcile, noi sau second-hand, și putem realiza pentru dumneavoastră demersurile administrative pentru certificatul de înmatriculare. Vânzăm camioane, semiremorci, furgonete și tractoare. Garajul nostru vă...
Spania, Murcia
...lucrăm în toată Spania. Drept Administrativ. Drept Administrativ Responsabilitate patrimonială. Expropriere forțată. Contracte administrative. Consultanță pentru Administrațiile Publice. Autorizări și licențe. Responsabilitate patrimonială. Dreptul administrativ este acea ramură a Dreptului public care reglementează activitatea Statului, dar cea care se desfășoară în funcție administrativă, în...
Atelierul ARCHITECTES PACZOWSKI ET FRITSCH se ocupă de diferite studii de urbanism și arhitectură în Luxemburg, cum ar fi planul de amenajare a aeroportului, extinderea Târgului Internațional, restructurarea gării, hangarul de întreținere al Cargolux, salonul de onoare VIP de la aerogară, extinderea Centrului Spitalier, numeroase clădiri administrative și locuințe.
Ucraina, 61103
Ipris-Profil este producătorul diferitelor tipuri de bazine mobile, de containere cu plasă, de sisteme de rafturi și de containere industriale pentru optimizarea funcționării logistice și a procesului de producție. Datorită resurselor tehnologice, administrative și umane, compania își asumă responsabilitatea de a oferi soluții clienților într-un mod eficient și în termenele solicitate, în...
Franța, Villette D'anthon
OUTSIDE-BO este o companie specializată în gestionarea sarcinilor administrative de Back-Office, oferind soluții de externalizare pentru: administrarea vânzărilor, achizițiilor, servicii post-vânzare, urmărirea comenzilor, gestionarea documentelor, gestionarea bazelor de date, introducerea facturilor, recuperarea creanțelor. Externalizare administrativă BPO administrare aprovizionare back-office achiziții back-office aprovizionare suport administrativ...
Atelierul de arhitectură și urbanism 21 worré și schiltz se angajează încă de la început într-o concepție de avangardă, realizând proiecte care celebrează tehnologiile moderne și o mare libertate în forme și materiale. Proiectele noastre: clădiri administrative, clădiri comerciale, clădiri de utilitate publică, locuințe colective, case individuale, renovare și transformare, design interior, urbanism.
Belgia, La Hulpe
UnifiedPost este specializat în optimizarea fluxurilor de facturi și a altor documente administrative, cum ar fi fișele de plată și contractele. Prin intermediul platformei sale de comunicare, compania oferă soluții pentru primirea, procesarea, trimiterea și arhivarea diferitelor tipuri de documente. Atât în mod electronic, cât și sub formă de hârtie. UnifiedPost vă oferă întotdeauna o soluție...
Țările de Jos, Venray
...JDS s-a dezvoltat acum într-o companie ICT completă care oferă toate aspectele unui mediu echilibrat, inclusiv servicii cloud și telefonie HIP. Pe lângă focusul pe ICT, JDS a dezvoltat și două soluții software proprii. LogisticManager este un sistem de management al transportului care se concentrează pe decongestionarea transportatorilor și expeditorilor în procesele lor administrative de afaceri...
Țările de Jos, Amsterdam
Inxxx Amsterdam este partenerul dumneavoastră pentru gestionarea Asociației de Proprietari. Oferim servicii administrative pentru VvE, servicii tehnice, dar și suport juridic și ajutor în activarea unei VvE inerte. Oferim gestionarea VvE într-un mod de încredere, profesional și flexibil. Consultați site-ul pentru informații detaliate!
Dreptul Proprietății Pregătirea documentelor pentru vânzarea proprietății, stabilirea dreptului de construcție, dreptul de folosință; Pregătirea documentelor necesare pentru procedurile notariale și reprezentarea în fața autorităților administrative și judiciare în legătură cu tranzacția; Pregătirea diferitelor contracte de închiriere; Consultanță pe probleme de condominiu; Furnizarea de sfaturi...
Italia, Rotonda
... și telegestiune atât pentru realități mici, cât și pentru activități mai exigente. Realizăm studii țintite pe infrastructuri existente, destinate proiectării de intervenții de conformare la reglementări, reabilitare tehnologică, eficientizare energetică. Implementăm sisteme organizate de întreținere în cadrul infrastructurilor de management FM. Realizăm Planuri de Management și Întreținere. Susținem (pregătind lucrări grafice, descriptive și de calcul, caiete de sarcini tehnice - administrative) Mari Companii Private și Entități Publice.
Franța, Saint-André-Lez-Lille
... administrative, sociale și fiscale, asigurați în ceea ce privește răspunderea civilă și răspunderea pentru lucrări, iar asigurarea noastră acoperă lucrările pentru care suntem calificați QUALIBAT. O Comisie de examinare, formată din profesioniști din domeniul Construcțiilor, a verificat competențele noastre prin analiza personalului nostru, a echipamentelor, produselor și studiul șantierelor noastre recente. France Rénov Express se ocupă de toate aspectele tehnice și administrative ale dosarului dumneavoastră și preia întreaga responsabilitate a proiectului, oferindu-vă soluții financiare și fiscale.
Elveția, Lugano
... proceduri administrative în fața imigrației și a diferitelor servicii. Pregătirea minuțioasă a fiecărui dosar garantează succesul procedurilor și obținerea rapidă a vizei prin investiție. Investiția în imobiliare în Europa permite, de asemenea, investitorilor să își diversifice patrimoniul și riscurile prin investiții în proprietăți. Piața imobiliară este stabilă, iar investiția realizată pentru obținerea unui golden visa poate fi de mare interes pentru persoanele care trebuie să circule în spațiul Schengen.
Italia, Cisterna Di Latina
... experienței moștenite și acumulate de-a lungul anilor. Renovarea care are loc în ultimii ani se referă în special la nivelul resurselor umane, cu o reorganizare a organigramei comerciale, administrative și tehnice a companiei. Un schimb posibil datorită apariției unor noi și mai competente figuri profesionale, recrutate intern, în cadrul conducerii familiale, și extern, cu aportul unor profesioniști cu experiență dovedită de mulți ani în domeniul instalațiilor tehnologice. O echipă care lucrează pentru voi, mereu pregătită să satisfacă orice cerință și nevoie a voastră.
Belgia, Dendermonde
... personalului și a salariilor, vă oferim sfaturi cu privire la legislația socială și a muncii, realizăm, dacă doriți, un audit social al companiei dumneavoastră și suntem alături de dumneavoastră ca partener social. Pentru aceasta, ne bazăm pe o cunoaștere extinsă și pe ani de experiență practică, dar și pe contacte strânse cu autoritățile și specialiștii. Serviciile noastre: asistență pentru angajatorii începători, formalități administrative periodice, consultanță socio-juridică, asistență în probleme colective, audit social, aplicații internaționale.
...Consultanță în management și soluții de afaceri; Servicii IT și administrative virtuale; Înființare offshore/onshore. Colaborați cu noi și veți descoperi că suntem diferiți și tot ceea ce facem este conceput pentru a ajuta afacerea dumneavoastră să crească!
... evaluarea (inclusiv tehnică) a ofertelor;- supravegherea tehnică a lucrărilor (FIDIC) și asistență în procedurile de acceptare;- servicii de management al proiectelor;- pregătirea estimărilor socio-economice, analize cost-beneficiu pentru diverse proiecte;- publicarea proiectelor și implementarea activităților administrative;- pregătirea documentelor de planificare teritorială și strategică (planuri...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play