Logo

J/S/W CONSULTING

Ölmühle 9, Hamburg 20357
Germania
Livrare
Livrare: Europa
Angajați
Angajați: 5-9
Tip de furnizor
Info
Serviciu
Cum ai evalua informațiile despre companie și produs?
Despre noi
Modelul nostru de afaceri: Vă ajutăm să elaborați, să planificați și să implementați strategii pentru un management de experiență a clienților de succes. La cerere, preluăm rolul de manager de proiect, stabilim „cele mai bune practici” și împuternicim angajații dumneavoastră pentru continuarea desfășurării și analizei. De obicei, ne bazăm pe două instrumente dovedite: a) Net Promoter Score și b) Customer Effort Score.

1 produs sau serviciu

Search
Managementul Experienței Clienților - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Călătoria Clientului
Managementul Experienței Clienților - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Călătoria Clientului
Modelul nostru de afaceri: Vă ajutăm în elaborarea, planificarea și implementarea strategiilor pentru un management de experiență a clienților de succ...

Cuvinte cheie1 cuvânt cheie

Locație și Contact

J/S/W CONSULTING
AddressÖlmühle 9, DE-20357 Hamburg
Cerere de oferte
Creați o singură cerere și primiți mai multe oferte de la furnizori certificați.
  • Doar furnizorii relevanți
  • Conformitate cu protecția datelor
Ușor și 100% gratuit

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play