Turcia, Istanbul
... echipei calificate, bilingve și experte în piața turcă. Munca noastră este să vă înțelegem și să vă ajutăm să înțelegeți piața turcă pentru a dezvolta strategii adaptate, totul bazându-ne pe valorile noastre esențiale: RESPONSABILITATE, COMPETENȚĂ, EFICACITATE ȘI POLIVALENȚĂ, MOTIVAȚIE și ÎNCREDERE. Nu ezitați să vizitați site-ul nostru pentru mai multe informații.
Turcia, Istanbul
GP Kompozit A.Ş. a început producția în 2004 în Istanbul și este o firmă națională care produce 100% local, livrându-și produsele inițial în toată Turcia, iar acum în întreaga lume. Cu o echipă profesionistă, strategii inovatoare și antreprenoriale, cercetare-dezvoltare și calitate a produselor, a câștigat aprecierea utilizatorilor de motociclete, devenind o marcă valoroasă în Turcia. Este o marcă turcească care oferă utilizatorilor de motociclete materiale precum plastic, metal, fibră de carbon, fibră de sticlă, utilizând tehnologii software avansate CNC și o muncă de calitate.
OAİB, de la înființarea sa, a devenit o structură care, în conformitate cu scopul și viziunea sa, aduce în discuție problemele subsectoarelor din domeniul său de activitate, propune soluții și își reprezintă cu succes membrii pe platforme interne și internaționale. Cu toate acestea, acest lucru nu este considerat suficient, iar OAİB continuă să își adapteze activitățile la fiecare inovație pentru a se conforma cât mai bine lumii în continuă globalizare și dezvoltare, oferind informațiile acumulate în serviciul membrilor săi.
În centrul activității firmei noastre se află lucrările de educație. Oferim suport pentru companiile care pregătesc cărți de resurse auxiliare, inclusiv echipe de autori și graficieni, dezvoltarea sistemelor de evaluare și măsurare, cercetări de teren și analize statistice, toate acestea fiind funcții esențiale ale firmei noastre. Colaborăm cu companii și universități de top din Turcia.
Compania noastră, care activează în domeniul produselor pentru îngrijirea părului, a adoptat 3 strategii principale de vânzare: site-uri de comerț electronic, saloane de coafură și export. Echipa noastră de cercetare și dezvoltare continuă să lucreze pentru a oferi clienților noștri cel mai bun raport calitate-preț. Produsele noastre sunt comercializate sub marca MURSESCA atât pe piața internă, cât și pe cea internațională.
Turcia, Beylikdozu
... • Planificare de marketing • Crearea unei mărci și a unei strategii de marketing • Soluții de marketing • Cercetare de piață • Analiza concurenței • Analiza și controlul traficului • Consultanță strategică în relații publice • Profilarea publicului țintă • Ciclu de viață al relației cu clienții • Consultanță CRM 02. Marketing digital • Optimizarea ratei de conversie • Managementul reclamelor Google/YouTube...
... obiectivele de „Calitate Totală” și „Satisfacția Absolută a Clientului”. - Urmărind îndeaproape tendințele în continuă schimbare, dezvoltă designuri creative, strategii de marketing corecte, lucrări de cercetare și dezvoltare de succes și clienți.
... un echipaj executiv internațional a dus la deschiderea multor alte unități de producție în Europa, iar apoi și în alte țări din întreaga lume, acoperind toate fusurile orare de la Est la Vest. Grupul este organizat în trei unități de afaceri, fiecare constând dintr-un număr de fabrici. Cele trei unități împărtășesc în esență aceleași strategii industriale și de piață, totuși fiecare are propria conducere, centre de cercetare și dezvoltare separate și o structură de vânzări care se concentrează pe sectorul lor specific de afaceri, pentru a asigura nivelul necesar de specializare.
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play