Spania, Talavera De La Reina
... cunoștințele noastre profunde despre realitatea clienților noștri a apărut acest software. Misiunea Cloud Gestion a fost clară încă de la început: a oferi companiilor un instrument cu adevărat util pentru a facilita sarcinile lor de administrare și gestionare, concentrându-se întotdeauna pe ușurința de utilizare combinată cu satisfacerea tuturor nevoilor lor.
Spania, Madrid
Oferim servicii de întreținere, reparare, instalare și supraveghere informatică, precum și instalarea camerelor de supraveghere IP, CCTV și Videovigilare. Toate aceste servicii le oferim la domiciliu în mai puțin de 24 de ore, deplasându-ne pentru a vă vizita acasă sau la firmă pentru a rezolva nevoile dumneavoastră. Efectuăm repararea calculatoarelor, repararea rețelelor, instalarea rețelelor și ...
Spania, Valencia
Lande España fabrică dulapuri rack de 19" de înaltă tehnologie. Suntem lideri în Europa în sectorul nostru și oferim o gamă largă de produse și accesorii capabile să satisfacă toate cerințele clienților noștri.
Custodia & Archivo Documental a fost înființată în septembrie 1994, ca o companie spaniolă specializată în optimizarea resurselor de producție prin internalizarea gestionării documentației în timp real. Creând divizia LSF (LOCKED SUSPENDED FILING), ca serviciu de Custodie, Digitalizare, Livrare și Distrugere.În cadrul parametrilor acestui serviciu, trebuie subliniate: Confidențialitatea, Securitat...
Spania, Terrassa
InstalSatTDT - Instalare și Mentenanță de Videointerfoane și Interfoane Automate, Instalatori Profesioniști Certificați FERMAX. Oferim servicii complete de mentenanță, instalare și reparare pentru toate tipurile de telecomunicații în domeniul comunicării. Lucrăm cu cele mai bune mărci de pe piață, precum Btcino, Tegui, oferindu-vă cele mai bune oferte în fiecare moment, atât pentru instalații noi,...
Spania, Jaén
Serviciu tehnic și întreținere a echipamentelor informatice, rețele. Vânzare și reparare de echipamente informatice, consumabile, periferice, software. Dezvoltare de site-uri web corporative și magazine online. Comerț electronic. Evaluăm instalația dumneavoastră informatică fără obligații, consultați-ne pentru un buget pentru întreținerea informatică a companiei dumneavoastră. Peste 10 ani în dome...
...lichidare și extincție. Responsabilitatea organului de administrare: Datorii și responsabilități ale administratorilor. Adunări generale ordinare și extraordinare. Vot electronic în afaceri. Asistență pentru Consiliul de Administrație. Compensarea administratorilor, directorilor. Cărțile societății (procese verbale, asociați etc.) și certificările de acorduri. Depunerea conturilor anuale la Registrul...
Spania, Málaga
Tramitem certificate în fața organismelor de Administrare Publică. Ușor, rapid, fără programări prealabile, așteptări sau deplasări. De pe computerul, tableta sau telefonul dumneavoastră mobil. Fără necesitatea de descărcări sau abonamente. Solicitați online certificate sau extrase de naștere, căsătorie sau deces de la orice Oficiu Statal, Judecătorie de Pace sau Primărie. Solicitați note simple, depozite de conturi și note de sarcini la Registrul Comerțului din orice localitate spaniolă. Solicitați online note simple sau localizarea proprietăților la Registrul Proprietății din Spania.
Spania, Sestao
Consultanții de Gestionare a Proprietăților vor ghida consiliul tău de administrație să facă pașii corecți pentru a îmbunătăți procesele administrative ale companiei tale. Serviciul nostru de Administrare a Proprietăților se remarcă prin transparență și responsabilitate, motiv pentru care suntem lideri în domeniu și foarte recomandați de clienții noștri. Ne ocupăm de gestionarea tuturor conturilor, de recuperarea creanțelor, de gestionarea lucrărilor, iar politica noastră de transparență le va permite să știe în ce situație se află comunitatea lor și cum lucrăm.
Spania, Los Dolores-Cartagena (murcia).
... comunităților de proprietari, astfel încât toți vecinii să poată avea un acces mai bun și să participe în viața de zi cu zi a comunității lor. Vom gestiona comunitatea dumneavoastră de proprietari într-un mod apropiat și eficient, atât în problemele ordinare, cât și oferind soluții pentru orice nevoie care ar putea apărea. Pe lângă serviciul de Administrare a Proprietăților, compania noastră oferă și alte servicii, cum ar fi: Cabinet de Avocați, Mediere, Încheiere de Asigurări, Eficiență Energetică, Încălzire Ecologică, Aer Condiționat, Uși Automate. Nu ezitați să ne contactați.
Spania, Arganda
AMEBA din 1985 mizează pe calitate, tehnologie de vârf și angajament pentru a oferi cele mai bune soluții clienților noștri. Instalațiile noastre de 2.500 mt² sunt distribuite în două hale, unde sunt stabilite departamentele de administrare, inginerie, sudură, prelucrare, asamblare, calitate și expediții. Fiecare dintre hale dispune de echipamente adecvate, cum ar fi macarale, stivuitoare, aer...
Spania, Madrid
... dezvoltate de echipa noastră tehnică. Oferim clienților noștri un tratament personalizat, lucrând împreună cu ei în dezvoltarea produselor, în vânzarea acestora, în consilierea tehnică și în soluționarea oricăror probleme care pot apărea în subscriere, administrare sau în gestionarea daunelor. Cunoștințele dobândite în cei peste 10 ani dedicați sectorului ne permit să avem agilitatea și experiența...
Spania, Molins De Rei
... mașini Transfer și polizoare. . CENTRUL 2: Fabricarea mecanizărilor prin decoletaj cu strunguri: multiusillo și CNC. În acest centru de lucru se centralizează departamentul de calitate și birourile de administrare. Avantajele noastre competitive principale sunt: . Fabricarea pieselor cu valoare adăugată ridicată (piese extrem de complexe) . Specializare: Decoletaj și Mecanizare. Combinarea mașinilor . Cumpărăm materia primă la un preț foarte bun datorită volumului mare de achiziție și reciclării deșeurilor. Mecanizăm diverse finisaje. Automatizarea secției de decoletaj.
HAKOTRANS - companie germană de mutări înființată în 1998, cu sediul pe Costa del Sol - Mijas Costa (Málaga) și în Willich (Düsseldorf), angajații noștri au o experiență profesională îndelungată în toate activitățile de dispoziție, administrare, transport, ambalare și montaj. Angajați profesioniști și vehicule proprii transportă mutarea dumneavoastră. - Beiladungen (transporturi parțiale) - Teilumzüge (mutări parțiale) - Komplettumzüge (mutări complete) - Umzugsliste (listă de mutare).
Spania, Mahón
Compania ta de servicii nautice din Menorca. - Întreținerea și gestionarea ambarcațiunilor. - Consultanță și administrare nautică. - Închiriere nautică. - Cumpărare și vânzare de ambarcațiuni.
... de Ceesa, se vor automatiza o serie de procese, crescând astfel productivitatea companiei. Pe de altă parte, este, de asemenea, un mare aliat în gestionare. Atât zona de administrare, cât și cea comercială sau productivă vor dispune de aceeași unealtă, ceea ce le va permite să controleze, printre altele, facturarea, stocul sau gestionarea relațiilor cu clienții. În concluzie, cu software-ul de gestionare conceput de Ceesa, vei centraliza întreaga gestionare productivă printr-un singur instrument.
Spania, Empuriabrava
... consultanță juridică, fiscală și comercială, pentru ca clientul nostru să poată cumpăra imobilul dorit sau să vândă proprietatea sa cu maximă eficiență și rapiditate. Servicii de administrare a proprietăților. Acestea includ încheierea de asigurări, consultanță fiscală, consultanță juridică, întreținerea proprietăților și administrarea comunităților de proprietari. APART-RENT dispune de personal...
Spania, San Fernando De Henares
... marca BOSCH. facem revizii electrice cu sau fără OCA, în cooperare îmbunătățim instalațiile dumneavoastră de iluminat, vânzându-vă sau instalându-vă corpuri de iluminat LED, precum și înlocuirea echipamentelor autonome de urgență vechi cu echipamente LED. facem instalații electrice cu buget sau pe ore de administrare, oferim întreținere industrială la prețuri competitive.
Spania, Olesa De Montserrat
Administrarea proprietăților este serviciul nostru principal, ocupându-ne de toate domeniile din cadrul administrării: contabilitate și finanțe, furnituri, asigurări, servicii juridice, administrare și secretariat și reparații. Ne aflăm în Olesa de Montserrat (Barcelona) și de aici gestionăm patrimoniul imobiliar, închirierile, clădirile și spațiile din zonă. Profită de promoția noastră actuală, așa cum vei vedea pe site-ul nostru! Incluzând primele două luni de administrare gratuite, vopsirea gratuită a scării sau 6 luni de întreținere gratuită a lifturilor.
Spania, Dos Hermanas - Sevilla
EMPARTE ADMINISTRATIE DE FINCI este un proiect care apare din necesitatea unui nou concept de gestionare și administrare a fincilor. Principala noastră motivație este de a oferi un serviciu de excelență în provinciile Sevilla și Huelva. Fundamentele pe care se bazează activitatea noastră sunt: Profesionalism: Suntem arhitecți și administratori de finci, împreună cu o echipă colaboratoare de...
Spania, Madrid
Villa y Asociados este un birou profesional în domeniul consultanței juridice, fiscale, de muncă și comerciale. Dispunem de o echipă umană de primă clasă cu profiluri multidisciplinare, avocați, licențiați în Economie și Afaceri, Administrare și Direcție de Afaceri și Ingineri, motivați de un obiectiv comun: oferirea unui serviciu integrat și de calitate clienților noștri, fie că sunt persoane...
Spania, Elche
Servicii de formare oficială Apple, AATC (pro Apps, IT, FileMaker, XCode) și, ca parte a canalului Apple în consultanță, ACN, ne concentrăm pe companii și persoane fizice autorizate cu serviciile noastre de reprezentare directă a Apple Store pentru companii, serviciile de Administrare a Sistemelor pentru servere și clienți Apple, ACSA, și serviciile de programare a bazelor de date oficiale Apple, FBA.
Spania, Madrid
... valoare afacerii tale. - Pentru că vei avea un departament de Resurse Umane și Administrare extern, ca și cum ar face parte din compania ta, dar economisind costuri inutile. - Pentru că suntem flexibili și acționăm imediat în fața oricărei probleme care apare. Dispunem de o linie de afaceri specializată în Horeca și Turism. Audităm situația ta actuală, studiem cea mai bună opțiune pentru a economisi bani printr-o bună planificare și îți oferim cele mai complete servicii în consultanță pentru RESURSE UMANE, FISCALITATE ȘI CONTABILITATE.
... căderea părului, celulita și îmbătrânirea, printre altele. Produsele noastre sunt potrivite pentru diferite sisteme de administrare transdermică, dermarollere, electroporație, ionoforeză. În prezent, furnizăm în 30 de țări din întreaga lume.
... Service Desk facilitează gestionarea incidentelor, cererilor, problemelor, schimbărilor și livrărilor, încorporând standarde de bune practici precum ITIL®/ISO 20000, iar ProactivaNET® Administrare Remote formează împreună cu celelalte două o suită esențială pentru optimizarea oricărui serviciu de suport informatic. 2) prosafety®: Instrument proactiv pentru gestionarea securității muncii. Această aplicație vă va ajuta în drumul spre excelență în gestionarea securității muncii și în îndeplinirea obiectivelor precum "zero accidente" și implementarea OHSAS 18000.
... de acțiune, vom asculta nevoile tale, activitățile și îți vom propune un buget fără obligații. În plus, printre valorile noastre „extra”, ca firmă de administrare a comunităților din Bilbao, putem realiza infografii. Cu această tehnică, vei putea vedea cum va arăta reabilitarea fațadei tale, renovarea locuinței etc., în funcție de finisajele pe care le-ai ales. Astfel, satisfacția va fi garantată. Încrede-te în profesionalismul nostru ca gestori de proprietăți în Marele Bilbao!
Spania, Málaga
... resursele pentru o administrare a Fincilor transparentă și cu beneficiile pe care le aduc noile tehnologii ale informației pentru proprietari, deoarece îi menținem informați în timp real despre tot ce se întâmplă în comunitatea lor de bunuri. Control și îmbunătățiri constante ale tuturor resurselor clădirii, oferind soluții de întreținere și eficiență energetică. Grupul EOn dispune de resurse pentru întreținere, instalații și construcția de locuințe, spații comerciale și clădiri, precum și renovări integrale "cheie în mână" cu personal specializat în fiecare domeniu.
Misiunea IVC este foarte clară: A ajuta clienții noștri să obțină rezultate mai bune și mai mari în vânzări prin Servicii de Vânzări și Marketing și să îi consiliem în gestionarea și optimizarea Administrației și Back Office-ului lor. Prin cunoașterea și analiza propunerii de valoare a clienților noștri, îi ajutăm să vândă mai mult, facilitându-le contactul cu clienții și piețele țintă și să fie mai flexibili, economisind costuri de gestionare, ocupându-ne de sarcinile de administrare contabilă, de muncă și fiscale.
Spania, Alfafar
Mocholí Consulting este o companie solidă specializată în furnizarea de servicii de management, contabilitate, administrare și în consultanța generală pentru companii, persoane fizice autorizate, antreprenori și profesioniști. Oferim clienților noștri siguranță și încredere pentru atingerea obiectivelor lor.
... comunității dumneavoastră și datorită dedicării noastre exclusive în acest domeniu din sectorul imobiliar, gestionăm întreținerea tuturor serviciilor și prestațiilor comune ale comunității dumneavoastră cu scopul final de a crește valoarea locuinței dumneavoastră. Biroul nostru de administrare a fondurilor este situat în Murcia. Ne bucurăm de o experiență vastă în îndeplinirea sarcinilor noastre, iar din 1983 profesionalismul nostru ne-a plasat ca una dintre cele mai importante companii din sector.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play