No results

Nu există rezultate pentru
"call centre services"

Produse pentru "call centre"
Permanență telefonică în MADAGASCAR - Centrul dumneavoastră de apeluri în MADAGASCAR
NOSYCOM vă propune să externalizați centrul dumneavoastră de apeluri telefonice în MADAGASCAR Avem peste 80 de TELESECRETARE experimentate la dispoziț...
CENTRU DE CALL CENTER FULL-SERVICE DIALOGMARKETING - Centru de Servicii pentru Clienți
Telefonul de marketing - între timp, unul dintre cele mai importante instrumente pe care marketingul direct modern le are de oferit. Ca metodă aproape...
Call Center cu experiență - Call Center
Stimate client În compania noastră de Call Center, dezvoltăm campanii personalizate pentru clienții noștri. Serviciile de call center se adaptează ne...
Serviciu de Call Center - Call Center de Înaltă Calitate, precum și Chat și Email
Bine ați venit la Benefit-Partner, partenerul dumneavoastră de încredere pentru un serviciu excelent pentru clienți. Descoperiți serviciile noastre pe...
Centru de Apeluri - Recepția Apelurilor
Oferim un serviciu care aduce avantajele unui personal suplimentar fără costurile de angajare, formare și gestionare. Serviciul nostru este flexibil ș...
Software pentru Sisteme de Call Center ale Centrului de Contact pentru Integrarea Computer-Telefonie (CTI) Software pentru Telecomunicații
Dispunem de competențe consolidate și resursele necesare în consultanța și implementarea sistemelor moderne de comunicație. Oferim suport în selecție,...
Centru de Apeluri Inbound - Linia de Comenzi
Cu centrul nostru de apeluri inbound, extindem serviciul dumneavoastră pentru clienți, helpdesk-ul, centrul de servicii sau linia de comenzi.
Centru de apeluri - Serviciu de relații cu clienții
Născută din experiența mea profesională, compania Central Telephonic Excellence vă oferă servicii de excepție. Cuvintele noastre cheie sunt: Disponib...
Referință telefonică permanentă în Laval - Centru de apeluri telefonice în Laval de la Médiphone
Mediphone, lider în servicii de recepție telefonică la Laval, vă oferă servicii de calitate și atenție în recepția telefonică personalizată și adaptat...
Centru de apeluri: Apeluri ieșite
Ceres este un call center specializat în programarea întâlnirilor B2B. Activitatea principală a call center-ului nostru, situat în Charleroi, este pro...
Centrul de Apeluri de Urgență
Personalul nostru specializat primește rapoarte detaliate și inițiază imediat pașii conveniți cu clientul.
Servicii de Call Center pentru Industria IT
Servicii de call center pentru industria IT și furnizorii de software. Angajați profesioniști și prietenoși prelucrează apelurile dumneavoastră inboun...
Managementul centrului de apeluri - Consultanță
Nimic nu se compară cu relațiile bune. Acest lucru se aplică, în special, relațiilor dintre companii și clienții lor.
Centru de Apeluri
Punctul nostru forte este programarea întâlnirilor și vânzările în domeniul B2B. Din 1998, ne numărăm printre agențiile de marketing prin dialog cons...
Serviciul de Call Center E-Commerce - EuroCom CX oferă o gamă largă de soluții pentru a satisface nevoile dumneavoastră de e-commerce.
Serviciile noastre de Call Center pentru E-Commerce vor procesa comenzi, vor gestiona întrebările clienților și vor asista la îndeplinirea comenzilor,...
Încasare Telefonică | Rappel Telefonic de Succes de la ADF Încasare - Ne ocupăm de apelurile neplăcute pentru tine - cu succes!
Angajații din centrul nostru de apeluri sunt instruiți profesional pentru această sarcină complexă. Aceștia au mult tact, dar și perseverența și deter...
Apel cu plată la destinație
Doriți să contactați unul dintre clienții dumneavoastră pentru a-i reaminti despre întârzierile la plăți, dar nu aveți timpul și resursele necesare în...
Outbound - Apeluri Ieşite
Ne specializăm în outbound în sectorul Business to Business (B2B) și avem mulți ani de experiență în gestionarea clienților corporativi într-un mod se...
PERMANENȚĂ TELEFONICĂ - RECEPȚIE TELEFONICĂ
Recepția telefonică este punctul de intrare strategic în relația dumneavoastră cu clienții: oferiți o imagine profesională a companiei dvs. încă de la...
SERVICIUL CLIENTULUI ȘI ASISTENȚA - Apeluri primite și apeluri efectuate
„Fii mereu acolo, ajută mereu” SERVICIUL CLIENȚI ȘI ÎNGRIJIREA CLIENȚILOR Toți am pronunțat sau auzit deja următoarea frază: „produsul lor este bun, ...
Produse pentru "call services"
CENTRU DE CALL CENTER FULL-SERVICE DIALOGMARKETING - Centru de Servicii pentru Clienți
Telefonul de marketing - între timp, unul dintre cele mai importante instrumente pe care marketingul direct modern le are de oferit. Ca metodă aproape...
Serviciu de Call Center - Call Center de Înaltă Calitate, precum și Chat și Email
Bine ați venit la Benefit-Partner, partenerul dumneavoastră de încredere pentru un serviciu excelent pentru clienți. Descoperiți serviciile noastre pe...
Centru de apeluri: servicii de apeluri primite - Încredințați serviciile dumneavoastră de apeluri primite lui Nosycom
Pentru externalizarea serviciilor dumneavoastră de apeluri primite, alegeți Nosycom, un centru de apeluri situat în Madagascar. Serviciile oferite sun...
Centru de Apeluri Inbound - Servicii de Informații
Cu centrul nostru de apeluri inbound, extindem serviciul dumneavoastră pentru clienți, helpdesk-ul, centrul de servicii sau linia de comenzi.
Servicii de Call Center pentru Industria IT
Servicii de call center pentru industria IT și furnizorii de software. Angajați profesioniști și prietenoși prelucrează apelurile dumneavoastră inboun...
Emisie de apeluri
Optați pentru o colaborare fructuoasă cu Médiphone Téléservices, un centru de apeluri experimentat. Indiferent de domeniul dumneavoastră de activitate...
SERVICIUL CLIENTULUI ȘI ASISTENȚA - Apeluri primite și apeluri efectuate
„Fii mereu acolo, ajută mereu” SERVICIUL CLIENȚI ȘI ÎNGRIJIREA CLIENȚILOR Toți am pronunțat sau auzit deja următoarea frază: „produsul lor este bun, ...
Call Center cu experiență - Call Center
Stimate client În compania noastră de Call Center, dezvoltăm campanii personalizate pentru clienții noștri. Serviciile de call center se adaptează ne...
Centru de Apeluri
Punctul nostru forte este programarea întâlnirilor și vânzările în domeniul B2B. Din 1998, ne numărăm printre agențiile de marketing prin dialog cons...
Serviciul de Call Center E-Commerce - EuroCom CX oferă o gamă largă de soluții pentru a satisface nevoile dumneavoastră de e-commerce.
Serviciile noastre de Call Center pentru E-Commerce vor procesa comenzi, vor gestiona întrebările clienților și vor asista la îndeplinirea comenzilor,...
Serviciu de Telesecretariat - Serviciu Clienți - Gestionarea Reclamațiilor - Back Office - Gestionarea Apelurilor (Intrați/Ieșire)
Optimizați-vă gestionarea administrativă cu serviciul nostru de Telesecretariat externalizat. Din Madagascar, vă oferim un suport personalizat: gestio...
Centru de apeluri: Apeluri ieșite
Ceres este un call center specializat în programarea întâlnirilor B2B. Activitatea principală a call center-ului nostru, situat în Charleroi, este pro...
Outbound - Apeluri Ieşite
Ne specializăm în outbound în sectorul Business to Business (B2B) și avem mulți ani de experiență în gestionarea clienților corporativi într-un mod se...
Jayex Connect Apel Pacient
Modernizați experiența din sala de așteptare prin crearea unui spațiu care să prezinte pacienților informații importante, pe care altfel le-ar putea t...
Soluție de Apel de Urgență SafeGuard24h - Protecție pentru Locuri de Muncă Solitare
SaferWorx GmbH este lider de piață în dezvoltarea soluțiilor de apel de urgență pentru prevenirea accidentelor. Aplicația de apel de urgență SafeGuard...
Managementul centrului de apeluri - Consultanță
Nimic nu se compară cu relațiile bune. Acest lucru se aplică, în special, relațiilor dintre companii și clienții lor.
Serviciul Clienți
Permanență telefonică Urmărirea și preluarea comenzilor Serviciu post-vânzare Programarea întâlnirilor Tele-consiliere...
Detectați noi oportunități de afaceri
Detectați noi oportunități de afaceri...
Asistență pentru clienți și servicii pentru clienți în casa noastră
Chiar și după instalarea unuia dintre sistemele noastre, suntem disponibili pentru clienți pentru reparații, întreținere și verificări UVV. Au fost î...
Cherryberry UCM
Cherry Berry UCM este un Manager de Comunicații Unificate care simplifică interacțiunile echipei. Prin combinarea instrumentelor de voce, mesagerie și...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play