Franța, Lyon
... distribuție și promovare. Boutique-urile efemere și pop-up store-urile sunt magazine care se deschid doar pentru o perioadă scurtă. Acestea sunt adesea deschise timp de 2 săptămâni până la 1 lună, de obicei cu ocazia lansării noilor colecții de mărci de îmbrăcăminte, vânzărilor offline de pe site-uri comunitare, intrării pe piață a brandurilor străine și promovării de noi servicii. Recent, termeni precum "pop-up store", "Pop up store" și "pop-up retail" sunt folosiți frecvent.
Turcia, Izmir
... independente, chioșcuri interactive și semnalizare promoțională, pentru a atrage clienții și a stimula vânzările. Natura limitată a magazinelor pop-up creează un sentiment de urgență și exclusivitate, încurajând achizițiile impulsive. Prin utilizarea afișajelor POP creative, brandurile pot îmbunătăți implicarea clienților, construi conștientizarea brandului și crea experiențe de cumpărare memorabile.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play