Belgia, Fleurus
Greday transportă pentru dumneavoastră mărfuri, produse și articole de toate tipurile și formatele, corespunzător ambalate (pachete, paleți, ...). Singurele produse care nu sunt acceptate sunt cele supuse unor legislații speciale. Flota Greday, întreținută cu meticulozitate, este compusă din aproximativ treizeci de vehicule fiabile, de diverse dimensiuni și capacități de încărcare: break-uri, furg...
Spania, Barcelona
Companie de servicii online pentru firme și profesioniști independenți. Oferim servicii de Asistență Virtuală în domeniul Administrativ, Executiv și Tehnic, incluzând Design Corporativ, Design web, Poziționare SEO, precum și toate acele proiecte pe care, din lipsă de timp, personal sau resurse, nu le pot rezolva. Fiind un serviciu online, rapiditatea și dinamismul procesului vă permit să optimizaț...
Germania, Freiberg Am Neckar
Furnizorul dumneavoastră pentru domeniul comercial: Asistență virtuală, servicii de birou, lucrări de redactare, management de birou, management al călătoriilor, rezervări de călătorii, traduceri și multe altele. Ne ocupăm de sarcinile pe care fie nu le doriți să le faceți singuri, fie pentru care nu aveți timp. Delegati „hârtogăria” dumneavoastră către noi și concentrați-vă pe afacerea dumneavoas...
...Delta Center, centrul de afaceri N°1 în inima zonei aeronautice din Toulouse, aproape de aeroportul Toulouse-Blagnac. Situat în centrul polului aeronautic din Saint Martin du Touch, Toulouse, centrul de afaceri oferă o gamă largă de servicii: Închiriere birouri pe termen scurt sau lung • Închiriere spații de întâlnire • Domiciliere Servicii de permanență telefonică/Secretariat • Coworking • Salon lounge...
Belgia, Herstal
Cap Business Center oferă numeroase servicii pentru companii și personalul acestora: închiriere de birouri echipate cu servicii, închiriere de săli de formare cu catering, secretariat, servicii juridice și fiscale, centrală de achiziții, centru de arhivare, centru de călcat, spațiu de relaxare, centru de spălare a vehiculelor, restaurant și catering pentru companii, sală de fitness, mutualitate creștină, secretariat social,…...
Regatul Unit, London
Eoffice a fost înființată din 2000 și are o istorie lungă și dovedită în furnizarea de servicii complete de eoffice. Ne specializăm în administrare, consultanță de afaceri, servicii de afaceri, marketing, sfaturi de sănătate, consiliere, optimizarea site-urilor de căutare, servicii de secretariat, managementul afacerilor, servicii pentru persoane fizice, contabilitate, produse de frumusețe...
Franța, Colomiers
... în dezvoltarea afacerii lor în domeniul construcțiilor. La RABSO, mutualizăm toate serviciile de care ați putea avea nevoie ca meșteșugar. De la software pentru oferte și facturare, la o excelentă asigurare de răspundere civilă decenală, fără a uita de misiunile de secretariat. Descoperiți toate serviciile pe care vi le oferă RABSO: - Portarea afacerilor și șantierelor - Asigurări (RC decenală...
Italia, Roma
MioDottore.it este o piață online care pune în legătură medici și pacienți, simplificând căutarea medicilor specialiști și rezervarea online a consultațiilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Nu doar atât: secțiunea Întrebări și Răspunsuri permite utilizatorilor înregistrați pe portal să adreseze întrebări direct specialiștilor. Portalul oferă utilizatorilor premium și un sistem de gestionare în cloud, un serviciu de secretariat telefonic și un blog constant actualizat, unde sunt publicate numeroase contribuții redactate de medici specialiști.
Luxemburg, Luxembourg
Fiduciarul Benoy Kartheiser este o societate de expertiză contabilă și fiscală. Serviciile noastre: contabilitate fiscală, salarii - consultanță și secretariat social (gestionarea salariilor, gestionarea administrativă a fișelor de reținere a impozitului, întocmirea contractului de muncă, consultanță în dreptul muncii și în dreptul social,...) și management.
Creată în martie 1992, FBF își are originea în inițiativa unui grup de personalități dinamice, active în lumea francizei. Dotată astăzi cu o structură formată dintr-un secretariat permanent și șapte comisii de lucru, FBF este bine pregătită pentru a-și îndeplini misiunea: de a reuni membrii săi asociindu-i cât mai strâns posibil la construirea unei francize din ce în ce mai dinamice și mai...
Confiați-ne nevoile dumneavoastră în domeniul introducerii de date, procesării de date, gestionării bazelor de date și tuturor lucrărilor de informatică și secretariat la BSIS. Confidențialitate absolută garantată. Am dezvoltat un savoir-faire și metode pentru satisfacția dumneavoastră și realizarea proiectelor. Vă oferim expertiza și competența noastră. Pentru siguranța datelor dumneavoastră...
Italia, Torino
...newslettere și proiecte editoriale, publicații, merchandising, ambalare și punct de vânzare, site-uri internet, multimedia, spoturi și filme, expoziții și amenajări, organizarea de evenimente și convenții, birou de presă și secretariat organizativ.
Franța, Vaulnaveys
... ocupăm, de asemenea, de gestionarea afacerilor curente ale familiilor clienților: - secretariat privat, arhivare și schimburi securizate, seif digital, protecția datelor personale, administrare, asigurare, trezorerie, concierge.
...Închirierea de birouri "pe termen parțial" vă permite să evitați investiții costisitoare, cheltuieli de închiriere inutile, ... Nu mai plătiți pentru birouri goale. Gestionați-vă ocuparea! Un secretariat eficient vă sprijină, vă eliberează și vă permite să vă dedicați pe deplin activității principale. Secretariat, dactilografie, traducere, codificare, Word, Powerpoint, Excel, etc. Un studio grafic (pre-press) și un serviciu de marketing pot dezvolta logo-urile, broșurile, cataloagele, pliantele, antetele, site-ul web, bannerele, bannerele promoționale, mailurile directe, ...
Spania, Valencia
... catering, secretariat, design etc. De asemenea, veți putea beneficia de sinergiile create prin coworking, deoarece compania dumneavoastră nu va fi singura care își desfășoară activitatea în spațiul nostru. Avem ani de experiență în lumea afacerilor, așa că cunoaștem din prima mână nevoile cu care se confruntă atât o start-up, cât și o companie consolidată. Evitați să vă angajați în costuri de mobilier, chirie, electricitate etc. Contactați-ne atât dacă aveți nevoie de mai multe informații, cât și dacă doriți să cunoașteți Centrul nostru de Afaceri.
Atelierul de Arhitectură 3A, situat între Tournai și Mouscron, este compus din arhitecți experimentați care sunt obișnuiți să colaboreze și dintr-un secretariat cu normă întreagă care asigură transmiterea informațiilor, programările și coordonarea între antreprenori. Deviza principală este de a ne pune întrebări la fiecare nou proiect - AL DUMNEAVOASTRĂ - Aspectul de mediu și cel energetic au devenit preocupări esențiale. Serviciile noastre: - Arhitectură misiune de bază - Execuție misiune completă - Execuție în corpuri de meserie separate - Expertize - Asistență tehnică pentru antreprenori.
Belgia, Bruxelles
... cerere” care răspund tuturor nevoilor logistice și administrative (secretariat telefonic, procesare de text, fotocopiator etc.). Putem stabili contracte forfaitare deosebit de interesante atunci când trebuie să se elaboreze și să se gestioneze un buget. Vă vom ajuta să găsiți răspunsuri la toate întrebările pe care le-ați putea avea în vederea demarării unei activități sau a înființării unei societăți în Belgia. Personalul nostru calificat este la dispoziția dumneavoastră pentru a vă ajuta în sarcinile administrative și de birou.
Luxemburg, Windhof
Echipa noastră tânără și dinamică este formată din angajați calificați în diferitele domenii care intervin în viața unei companii: Contabilitate și gestionare - Fiscalitate pentru persoane fizice și juridice - TVA - Secretariat social - Consultanță juridică (în limitele prevăzute de OEC luxemburghez).
Franța, Toulouse
...secretariat, marketing și comunicare). Accesibile 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, spațiile sunt complet securizate și supravegheate video, având un mare parcaj privat cu 70 de locuri. Technocentre dispune de un spațiu de primire pentru vizitatorii dumneavoastră, o sală de echipamente de birou comune, un colț de cafea și o bucătărie semi-echipată. Închirierea unui birou include domicilierea poștală...
... tehnice (proiector, ecran, flipchart, pointer laser, computer,…), servicii de secretariat, catering, prânzuri de afaceri BIROURI: birouri echipate într-o clădire reprezentativă, cheltuieli generale incluse, secretară, telefon propriu, fax, utilizarea sălilor,… BIROU VIRTUAL: Adresă pentru compania dumneavoastră reprezentativă, primirea corespondenței, raport zilnic, primirea vizitelor, asistență telefonică cu numele companiei dumneavoastră DOMICILIEREA SOCIETĂȚILOR: Adresă pentru compania dumneavoastră reprezentativă, primirea corespondenței, raport zilnic, primirea vizitelor.
Luxemburg, Ehlange/mess
... fiscale, contabilitate pentru întreprinderi și persoane fizice, informații financiare, contabilitate analitică, declarații și obligații legale (TVA, IMPOZITE, INTRASTAT, REGISTRUL COMERȚULUI ...), lucrări de închidere anuală, secretariat social. Patronul și echipa sa garantează un serviciu personalizat de calitate. Colaboratorii noștri sunt continuați să fie instruiți pentru a vă oferi un serviciu la vârful progresului.
Țările de Jos, Enkhuizen
... suport companiilor acolo unde este nevoie și care pregătește secretarele pentru a-și desfășura activitatea într-un mod mai profesionist, mai relaxat și mai plăcut. Ce oferă Serviciile de Secretariat? Secretarele ocupă una dintre cele mai importante funcții dintr-o companie. Dar acest lucru nu le reușește întotdeauna ușor. De aceea, Serviciile de Secretariat oferă cursuri precum: • Sunt nesigure în...
La Fiduciaire - Contabil Lucien Funck este un partener de încredere pentru micile și mijlociile întreprinderi. Tratăm contabilitatea clienților cu discreție. Garantăm un serviciu cu atenție și precizie. Serviciile noastre diverse: ținerea contabilității generale, gestionarea salariilor și a tratamentelor, bilanțuri și declarații fiscale, analize financiare, consultanță economică și fiscală, lucrări de secretariat.
Franța, Fontanes
IG FORMATION este specializată în formarea pentru companii. Organizăm peste 500 de cursuri pe an pentru clienți din toate sectoarele de activitate, pentru a sprijini structurile în evoluțiile lor, a permite cursanților să își dezvolte abilitățile și a îmbogăți parcursul lor pe parcursul întregii vieți profesionale. Oferim cursuri de sănătate, securitate, comerciale, de marketing, de achiziții, de logistică, de management, de secretariat etc. Profesionalismul nostru este recunoscut și susținut de numeroase certificări și acreditări.
Franța, Saint Avertin
... profesionale. În final, Delta Services oferă, de asemenea, un serviciu de secretariat și de domiciliare pentru toți antreprenorii sau creatorii de afaceri care doresc să găsească o adresă pentru sediul lor social.
Germania, Berlin
... standarde. Printre serviciile noastre de birou și administrative se numără: - Secretariat multilingv (cunoștințe fluente în special în limba poloneză și germană) - Gestionarea corespondenței - Asistență telefonică - Controlul facturilor - Asistență în relațiile cu autoritățile pentru îndeplinirea tuturor formalităților - Contabilitate - Traduceri - Crearea de prezentări - Serviciu de conferințe - Organizarea de catering și evenimente - Managementul călătoriilor...
Portugalia, Matosinhos - Porto
...Centro Empresarial Brito Capelo Centro Empresarial Brito Capelo din Matosinhos este un Centru de Afaceri structurat pentru micile și marii antreprenori, profesioniști independenți și alte activități. Oferim spații de birouri tradiționale, servicii de birouri virtuale, secretariat virtual, coworking (loc de muncă), săli pentru întâlniri, formare și/sau evenimente. La Centro Empresarial Brito...
Franța, Londigny
GEDWORKING este o companie de servicii IT care oferă externalizarea operațiunilor administrative, contabile și comerciale. Ne ocupăm de secretariat, gestionarea salariilor, contabilitate, demersuri administrative, campanii de marketing. De asemenea, putem interveni și în partea informatică. Ne poziționăm ca partener unic pentru toate activitățile consumatoare de timp, pentru a elibera resursele...
Franța, Suresnes
Centrul nostru de afaceri vă oferă un serviciu de închiriere a birourilor pe barca noastră pentru o durată variabilă, de la câteva ore la câțiva ani. De asemenea, suntem biroul virtual pentru numeroși meșteșugari, antreprenori sau companii care, neavând un birou propriu, aleg o domiciliație comercială. Asigurăm servicii de secretariat, cum ar fi gestionarea apelurilor, redactarea de oferte...
Franța, Paris
...Centrul de Afaceri Alac Etoile este situat în inima celui de-al 17-lea arondisment, la 3 rue du Colonel Moll, și dispune de birouri și săli de întâlniri la 3 avenue de l'Opéra, (75001). Centrele noastre oferă servicii de înregistrare a firmelor, închirierea de săli de întâlniri, birouri echipate, un serviciu de recepție telefonică și secretariat. Alac Etoile se află în Triunghiul de Aur, aproape...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play