... Gestionarea și întreținerea rețelelor informatice pentru afaceri;
Repararea/Întreținerea hardware-ului și a tuturor tipurilor de dispozitive informatice;
Vânzarea desoftware, computere, hardware și alte dispozitive informatice.
...Sistemul nostru de videovigilență vă permite să-l integrați în cadrul software-ului/centralei de securitate și astfel să asociați funcționalitățile de videovigilență cu controlul accesului, gestionarea rondelor, gestionarea deschiderii de la distanță a accesurilor, gestionarea cheilor sau gestionarea dulapurilor electronice etc.
O simplitate de funcționare, accesibilă pe o rețea IP sau de pe smartphone-ul dumneavoastră.
... dumneavoastră.
Principalele Avantaje EDI:
- Automatizează fluxurile de informație și integrează informații electronice critice între sisteme.
- Permite schimbul de informații în timp real și prin intermediul internetului cu principalii clienți sau furnizori și optimizează fluxurile deafaceri. Suportă procesele de Outbound, InBound și Intra Grup.
- Comenzi, confirmări de comenzi, notificări de transport, starea comenzii și facturi.
- Garantarea unei securități totale și a autenticității datelor pentru diverșii participanți la proces (semnătură digitală).
Între altele.
...În cazul în care nevoile afacerii dumneavoastră nu justifică existența unei contabilități interne, ne asumăm gestionarea contabilității dumneavoastră la sediul dumneavoastră, cu condiția ca afacerea să dispună desoftware-ul adecvat de gestionare contabilă. În cazul în care compania dumneavoastră nu dispune desoftware-ul necesar, ne asumăm gestionarea cărților (categorie B sau C) la sediul...
...SAP Business ByDesign este o soluție ERP cloud cuprinzătoare pentru întreprinderile mijlocii. Software-ul deafaceri este conceput pentru toate domeniile de activitate cu costuri previzibile și este scalabil flexibil.
...„Automation Platform.NExT” este cea mai avansată suită de module tehnologice. Aceasta controlează fluxul de date al fiecărui proces deafaceri, de la senzori până la inteligența deafaceri.
„Automation Platform.NExT” este o tehnologie software revoluționară. O platformă modulară pentru suita de module de automatizare: SCADA, GeoSCADA, HMI, IIoT, înregistrarea datelor, conectivitate, eficiență...
...Platforma de automatizare a marketingului RedEye este construită pentru afaceri B2C care doresc să creeze experiențe semnificative pentru clienți, pe mai multe canale. Cu un accent pe personalizare și automatizare inteligentă, platforma noastră ajută afacerile să crească cu 38% în venituri în primul an.
Facem ușor să aduci toate datele clienților tăi împreună, combinând multiple surse într-o...
...Analiza bilanțurilor clienților este o metodă de evaluare a solvabilității companiilor. Indicatorii de bilanț oferă, atunci când sunt interpretați corect, indicii importante despre situația financiară respectivă.
Cu FINOYO, instrumentul de analiză a bilanțurilor de la SCHUMANN, puteți evalua cu precizie și automat stabilitatea economică a partenerilor dumneavoastră deafaceri. Analiza automată a bilanțului în FINOYO este standardizată și sigură din punct de vedere al auditului.
...TYPO3 pentru crearea de site-uri web la nivel deafaceri, Sistem de Management al Conținutului
Programare TYPO3
Sistem de Management al Conținutului la nivel deafaceri
Webdesign, corectură în colaborare:
Anette Peretz-Hein
Informatician economic, expert independent
Link către partenerul nostru de cooperare Timo Loch:
Informatician, dezvoltator de aplicații
de asemenea, digitalizări, arhivări la cerere...
...MgSmart, referința dumneavoastră în software-ul de închiriere dedicat domeniului închirierii de echipamente.
De 15 ani, fundația comună a MgSmart acoperă toate procesele companiilor de închiriere (ofertare, contracte, facturare, plăți, programarea echipamentului și a personalului, planificarea închirierilor prognozate, analize statistice, contabilitate...).
Fiecare modul deafaceri respectă...
... ca oamenii să se concentreze asupra muncii lor fără a se gândi la consecințele utilizării software-ului neautorizat instalat pe un computer. În cazul unei scurgeri de informații, know-how-ul deafaceri și alte informații sensibile, impactul financiar ar fi mult mai mare decât achiziția desoftware original. Asigurați dispozitivele deafaceri și cele de acasă cu software autentic care acum este...
...Software-ul Tensor pentru timp și prezență susține modele de lucru, programe și schimburi, înregistrează costurile locurilor de muncă și analizează orele de muncă, toate cu raportare încorporată pentru absențe și întârziere. Acum, cu integrarea Microsoft Outlook, un generator de rapoarte încorporat și verificarea și raportarea completă a reglementărilor privind timpul de lucru din Marea Britanie și UE, poți eficientiza forța de muncă într-un singur loc.
... pentru perfecțiunea Profesionalismului și Calității din 1992. Controlul multilevel asupra calității traducerii. Managementul proceselor noastre deafaceri prevede filtrarea pas cu pas a materialelor proiectului. Acesta asigură cea mai înaltă calitate a traducerilor.
...Suntem specializați în securitatea cibernetică, fiind punctul de referință pentru vânzarea și reînnoirea celor mai bune Antivirusuri de pe piață: Kaspersky, Norton, Bitdefender, AVG, Eset, Symantec, F-secure, Panda, Avast, G-Data, Bullguard, Mc Afee.
Licențe electronice antivirus, securitate pe internet și antivirus pentru afaceri emise cu procesare imediată și însoțite de propriul certificat de licență personalizabil pentru clienții noștri.
...100% procesare a comenzilor digitale, fără programare, cu init EDI
Toate formatele. Toate canalele.
Indiferent de datele pe care doriți să le schimbați cu partenerii deafaceri, init EDI este compatibil cu toate interfețele comune și stăpânește toate formatele posibile.
Gestionare fiabilă a erorilor.
Căutarea îndelungată a unei surse de eroare a luat sfârșit. Cu init EDI, sursa erorii vă este...
... să beneficiezi de expertiza consilierilor din magazin fără a fi nevoie să te deplasezi.
Vânzători experți, platforme orientate către clienții finali optimizate, software-uri ușor accesibile, demonstrațiile la distanță în RA sunt acum posibile într-un mod simplu.
Punctul de plecare al unor soluții inovatoare, acestea sunt în special surse de venituri.
Obiective
• Atingerea clienților greu disponibili cu mai multă flexibilitate
• Atracția prospectilor internaționali greu accesibili
• Extinderea spectrului de clienți cu o imagine inovatoare
• Creșterea cifrei deafaceri...
...De aceea, SDT340 leagă întreținerea de fiabilitate în moduri pe care nu le-am fi considerat posibile.
Gestionați rezultatele și organizați strategia de monitorizare a stării prin încărcarea acestora în software-ul Ultranalysis® Suite 3 (UAS3). Gestionați orice combinație de active și sarcini datorită flexibilității.
SDT340 îi menține pe inspectori conectați la activele lor. Vizualizările live ale...
... hibride
- gschafft.com Coworking (Co-fondator)
- vystem.io softwarede evenimente hibride de cea mai bună calitate
- appose.com rezolvând astăzi problema penuriei de talente (SaaS)
- Wojo (lider european în soluții flexibile de Coworking/workspitality)...
...Cu API-ul nostru de identificare a plantelor, valorificăm această experiență și aducem soluții inteligente pentru afaceri și organizații. Colaborăm cu o varietate largă de companii din domenii diferite, cum ar fi grădinăritul inteligent, conservarea naturii sau agricultura.
... de trei decenii, este considerată cea mai mare din lume și oferă astfel indicatori pentru orice nevoie.
Participanții primesc un raport detaliat de comparație, care le permite să se compare cu grupul de referință corect. Raportul detaliat arată comparații cu companiile din
- aceeași industrie
- aceeași dimensiune a companiei
- aceeași regiune și cu
- toți participanții
Pe lângă informațiile cantitative, veți primi și informații calitative despre companiile de comparație, cum ar fi organizarea, software-ul utilizat, strategia etc.
Suntem nerăbdători să vedem ce putem realiza.
... pentru hardware sau actualizări.
Abonament cloud pentru un sistem adaptat la afacerea și fluxul de producție.
Comunicare și control al producției fără hârtie prin puncte de raportare active.
Mai multă flexibilitate și libertate pentru micii antreprenori.
Preț atractiv, deoarece este dezvoltat special pentru întreprinderile mici și mijlocii.
Viitor sigur pentru micile afaceri.
Toate informațiile pot fi accesate și modificate și în afara companiei, de exemplu, la client la fața locului sau de acasă, cu tabletă sau smartphone.
Hosting: Europa de Vest
Un produs al: CAD Line GmbH...
... orientat pe procese și fluxuri de lucru. Cu Plan3, vă organizați fluxurile de lucru și procesele deafaceri.
Plan3 este utilizabil și prin internet și pe laptopuri locale datorită utilizării constante a TCP/IP și a unei arhitecturi reale client/server.
Plan3 integrează programele Office și aplicațiile existente în procesele operaționale.
Plan3 comunică cu furnizorii și clienții prin intermediul interfețelor EDIFACT, VDA și personalizate.
Plan3 integrează mașinile CNC și echipamentele, Plan3 colectează date MDE și BDE și controlează sistemele logistice.
... practicienii prin metodologia SAFe
- A ajutat echipele Agile interfuncționale să crească și să îndeplinească obiectivele deafaceri prin Extinderea Echipei, oferind dezvoltatori, ingineri de Asigurare a Calității și DevOps
- A asigurat disponibilitatea sistemelor critice prin încorporarea inginerilor în echipa de suport de urgență
Ca rezultat, Clientul a avut 6 sesiuni de planificare trimestrială de succes, a crescut veniturile după prima perioadă PI și s-a extins într-o nouă țară.
... pot fi complexe și uneori se bazează pe tehnologii vechi.
Delta-N este specializată în modernizarea mediilor de aplicație pentru a asigura o performanță conform așteptărilor și o întreținere mai bună. Prin modernizarea unei aplicații deafaceri, a unei aplicații mobile sau a unui mediu web, nu doar că obțineți o aplicație cu o performanță mai bună, ci se construiește și o bază solidă pentru viitor.
... orice afacere care dorește să își modernizeze activitatea cu un sistem de plată fără numerar și fără contact. A fost creat pentru diferite tipuri de companii. Este potrivit pentru organizatorii de evenimente, proprietarii de magazine și cei care desfășoară activități online. Poate fi integrat și în sisteme automatizate, cum ar fi bancomatele și casele de marcat automate. Sistemul de plată Smart Event oferă transparență între partenerii deafaceri și permite plăți rapide, simple și sigure pentru bunurile și serviciile dumneavoastră.
...În calitate de AMOA, asigurăm toate etapele de concepție, construcție și implementare implicate în proiectele de refacere a sistemelor de informații bazate pe software:
- Definirea planului director, ajutor în alegerea soluției, organizarea proiectului și analiza impactului proiectului specifice fazei de concepție
- Asistență pentru departamente în implementarea soluției (gestionarea relației...
... dumneavoastră deafaceri la API-ul nostru.
Aplicația noastră web și mobilă, securizată, vă permite să monitorizați în timp real și de la distanță înregistrările de temperatură și să primiți alerte prin SMS, email și telefon în caz de depășire. Nu mai trebuie să căutați certificările de etalonare! Acestea sunt stocate direct în aplicație.
Datorită protocolului nostru de comunicare securizat, beneficiați de o transmitere de date fiabilă și de un hosting sigur pe serverele noastre securizate.
Toate actualizările și evoluțiile aplicației noastre sunt disponibile pentru dumneavoastră, gratuit.