... aproape 100 de ani de existență, compania Henschel Metallbau a crescut pentru a deveni o întreprindere de dimensiuni medii care operează la nivel european. Nu doar fabricarea și livrarea de structuri din oțel, ci și montajul la fața locului pot fi oferite datorită personalului nostru foarte calificat. În 1993, compania noastră a obținut certificatul de capacitate de sudare conform DIN 18800. Acum...
...propune soluții de vârf în unele domenii de importanță fundamentală, datorită pregătirii tehnico-profesionale a personalului său: • instalații antifurt; • instalații satelitare; • instalații de detectare a incendiilor; • automatizare civilă și industrială; • automatizare a clădirilor; • controlul accesului; • domotică; • instalații pentru controlul și înregistrarea video. C.E.A.R. este calificat pentru executarea lucrărilor publice în categoria OS30, clasificația III.
Germania, Langenfeld
...></U> <br /> - Inspecții, sortare și lucrări de corectare <br /> - Tehnologie de măsurare 3D <br /> - Servicii de inginerie <br /> - Servicii de calitate <br /> <br /> <U><STRONG>Managementul personalului</STRONG></U> <br /> - Management OnSite <br /> - Cedarea de personal <br /> - Recrutare de personal <br /><br /> <STRONG>Detalii suplimentare despre serviciile noastre:</STRONG> <U><STRONG...
Italia, Rende
... importante, utile pentru gestionarea relațiilor cu clienții și pentru a răspândi cât mai bine toate activitățile de marketing. Toate instrumentele Localiving au o caracteristică inovatoare importantă, fiind integrate într-un context de geolocalizare, permițând astfel evitarea risipirii resurselor și invadarea persoanelor și locurilor care nu sunt de interes pentru activitatea comercială. Localiving...
Regatul Unit, Liverpool
Gestionează eficient forța de muncă mobilă. Gestionarea unei forțe de muncă mobile este dificilă atunci când nu poți vedea fizic angajații tăi. MyMobileWorkers permite lucrătorilor mobili să înregistreze informații despre locul de muncă, permițând personalului de birou să vadă exact ce se întâmplă în acest moment. Obțineți o perspectivă instantanee asupra locurilor de muncă și oferiți un serviciu mai bun clienților dumneavoastră.
Franța, Paris
... la acestea este simplificat. De asemenea, productivitatea personalului este îmbunătățită, deoarece acesta este mai puțin ocupat cu sarcinile neplăcute de gestionare internă și complicată a arhivelor. Cu Arcalys și serviciile sale în domeniul arhivării, fiecare client poate astfel realiza economii substanțiale.
... Smartphone și Tabletă. Conexiune cu K.L.S. (Centru de Primire a Semnalelor) pentru informarea imediată a evenimentelor de alarmă și confirmare vizuală prin camere (Circuit închis de televiziune – CCTV). • Sisteme de Control al Accesului pentru acces controlat și Time Attendance pentru monitorizarea prezenței personalului, gestionarea programului de lucru și asigurarea funcționării eficiente a afacerii...
Spania, Talamanca De Jarama
... ta, iar de restul ne ocupăm noi; grijile tale sunt și grijile noastre. Dispunem de o gamă largă de servicii: consultanță fiscală, consultanță contabilă, consultanță în domeniul muncii, consultanță comercială, contabilitate și impozite, notificări electronice, consultanță pentru afaceri, salarii și gestionarea personalului, planuri de afaceri, înregistrarea antreprenorilor și închideri, depunerea...
Italia, Grumolo Delle Abbadesse
... cercetare (din Grumolo delle Abbadesse), dotat cu instrumente și gestionat de un sistem de control al calității ISO9001:2008. Compania beneficiază de un personal tehnic format din proiectanți hardware și software cu experiență de zeci de ani și din consultanți externi profesioniști, specializați și recunoscuți la nivel internațional. O parte importantă din investiții este dedicată formării și satisfacției personalului, care constituie baza creșterii noastre constante și a cunoștințelor noastre.
Spania, Barcelona
Consultanță în Managementul Muncii în resurse umane integrează realizarea fluturașului de salariu, consultanța profesională, vizualizarea informațiilor despre angajații dvs. printr-o analiză de afaceri cu o multitudine de indicatori și semnarea automată a documentelor și contractelor. Gestionarea administrației personalului: Realizarea calculului fluturașului de salariu pentru angajații dvs...
Spania, Alcalá De Guadaira
... urmăresc standardizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor, revalorificând imaginea produselor și serviciilor și încrederea generată în consumatori și furnizori, precum și optimizând gestionarea resurselor și crescând motivația personalului. În aceste vremuri, nu putem neglija imaginea noastră. Compania 2.0 este o realitate. Cerințele pieței globale fac indispensabilă o prezență constantă în rețea. Designul web adecvat, logo-ul recognoscibil, imaginea corporativă sunt elemente fundamentale pentru transmiterea corespunzătoare a valorilor mărcii.
Germania, Großenkneten
... punct de vedere energetic de pe piață. De asemenea, în gestionarea personalului nostru avem o conștiință ridicată a calității. Instruirile și formările regulate ale angajaților noștri sunt extrem de importante pentru noi, pentru a putea continua să vă oferim cele mai bune rezultate.
Italia, Milano
... EPC complexe și diversificate, și în managementul resurselor umane, având autorizație ministerială pentru căutarea și selecția personalului și acreditare pentru sistemul de gestionare a competențelor pe selecție și pe rotabil UNI ISO 9001:2015.
Belgia, Zellik
Kronos este liderul mondial în soluții de gestionare a personalului în Cloud. Zeci de mii de companii din 100 de țări folosesc software-urile Kronos pentru a controla costurile cu forța de muncă, a minimiza riscurile de neconformitate și a îmbunătăți productivitatea angajaților. Pentru a afla mai multe despre soluțiile noastre de gestionare a timpului și activităților, gestionarea programărilor, absențelor, precum și despre instrumentele de analiză HR în funcție de domeniul dumneavoastră de activitate, vizitați site-ul nostru.
Franța, Pont-Réan
... liberale, antreprenori, preluători, cedanți etc.) să rămână concentrați pe activitatea lor principală și să utilizeze avantajele instrumentelor provenite din noile tehnologii pentru a face gestionarea zilnică a sarcinilor administrative, cum ar fi contabilitatea, gestionarea documentelor, înregistrările contabile, auditurile și formarea personalului, simplă și eficientă.
Bulgaria, Sofia
... (pentru firme noi, precum și pentru persoane fizice și firme care trebuie să se înregistreze obligatoriu), servicii contabile prin abonament, încheiere contabilă anuală (pentru firme și persoane fără contract de servicii contabile prin abonament), gestionarea personalului și salariilor, protecție fiscală, servicii contabile administrative, asigurări de viață etc.
Réunion, Sainte-Marie
... un profesionalism în slujba clientului, - O disponibilitate a echipelor tehnice și a personalului în general, - O ușurință în integrare și o capacitate de adaptare, - Respectarea termenelor limită și a angajamentelor, - O independență comercială, - Respectarea principiului de confidențialitate. Clienții OpenSphere sunt mari companii, autorități locale, TPE-uri sau PME-uri.
Luxemburg, Esch-Sur-Alzette
GESTIONAREA PERSONALULUI Pregătirea contractelor de angajare Procesarea salariilor ÎNREGISTRAREA CONTABILITĂȚII Procesarea documentelor contabile Întocmirea situațiilor financiare Analiză și consultanță financiară FORMALITĂȚI FISCALE ȘI SOCIALE Asistență în crearea unei societăți și acompaniere Declarația formalităților la organismele sociale (CCSS, CNS, Adem…) Depunerea bilanțului și a contului de pierderi și profit CERERE DE FINANȚARE Plan de trezorerie Plan de finanțare Plan de afaceri...
...Wezembeek, Tervuren, Overijse, Hoeilaart). Accentele politicii de calitate ale ACT au fost puse pe: - Gestionarea personalului, axată pe persoane calificate, bine pregătite și reciclate continuu - Asigurarea uniformității normelor de inspecție, printr-un control permanent și un control intern - Limitarea timpilor de așteptare, prin introducerea noilor tehnologii și informarea publicului.
Polonia, Opole
ZETO Opole oferă un Sistem Informatic Integrat XYZ de tip ERP, destinat sprijinirii gestionării diferitelor domenii ale unei întreprinderi, începând cu contabilitatea și raportarea financiară, continuând cu gestionarea personalului și până la asigurarea completă a proceselor logistice și de producție, inclusiv implementarea, formarea și supravegherea exploatării. Fiind autorul acestui software...
Belgia, Lummen
... servicii. Oferim instruire personalului de curățenie. "Mens sana in corpore sano." H.I.P. Agenția de consultanță contribuie la bunăstarea dumneavoastră personală prin programul său de wellness. Detoxifierea sau eliminarea toxinelor prin terapia cu apă ionizată este esențială pentru toți cei preocupați de sănătate. Programul nostru Phiten vă poate ajuta în gestionarea naturală a durerii și în restabilirea unui echilibru energetic.
Italia, Galliate Lombardo
...prezenți pe întreg teritoriul național (spitale, administrații publice, grupuri industriale, bănci și centre comerciale de primă mărime), beneficiază de gama largă de servicii oferite de T.D. GROUP, de la curățenie la întreținerea instalațiilor, de la dezinsecție la instalații de epurare, știind că se pot baza pe o organizație flexibilă și eficientă și pe un personal motivat și responsabil, capabil să răspundă în mod proactiv nevoilor lor. O particularitate a T.D. GROUP este atenția acordată profesionalismului personalului său, constant îmbogățit prin activități de formare și actualizare.
... sunt de neegalat. Software-ul de casă POSprom include gestionarea articolelor, gestionarea personalului, gestionarea meselor, statistici, import și export de date. Poate fi utilizat fără internet și îndeplinește cele mai recente cerințe ale Ministerului Finanțelor, conform KassenSichV. Ca o afacere de familie, ne străduim să oferim clienților noștri întotdeauna cel mai bun serviciu la cel mai bun...
Franța, Soisson
So’paye este o companie specializată în externalizarea totală a salariilor, procesarea salariilor și gestionarea personalului. Ea face din fluturașul de salariu produsul său de bază, dar oferă și servicii suplimentare, în special servicii de asistență pentru diferitele operațiuni legate de resursele umane.
Belgia, Boncelles
...șlefuire și vitrificare parchet, spălare mecanizată), serviciu de livrare a consumabilelor sanitare (săpun, prosoape de hârtie, săpun lichid, hârtie igienică, coșuri de gunoi, deodorante de aer,...), gestionarea (ieșirii și intrării) containerelor de deșeuri menajere, readucerea la starea inițială a spațiilor după lucrări sau sinistre, punerea la dispoziție a personalului (înlocuirea temporară a...
Italia, Castel Gandolfo
... Lazio. Bazându-ne pe capacitatea organizatorică și pe experiența de lungă durată, suntem capabili să propunem, cu standarde ridicate de calitate și fiabilitate, soluții specifice și personalizate în domeniul: Consultanță în domeniul muncii și gestionarea personalului Fiscal, contabil și tributare Securitate la locul de muncă Credite avantajoase Federservizi Lazio își propune să sprijine global...
Polonia, Krzyszkowice
... rezidențiale și comerciale. În catalogul serviciilor propuse se regăsesc și spălarea feronerie, îngrijirea grădinilor, lucrări la înălțime și externalizarea personalului. Compania din Cracovia este renumită pentru calitatea superioară și prețurile mici.
Oferim o gamă largă de soluții pentru a îmbunătăți eficiența instalațiilor cu abur. Gama noastră de produse acoperă atât trasarea cu abur (manifolde de plecare și sosire, purgatoare, robinete), cât și procesele (purgatoare de mare debit, echipamente pentru recuperarea condensatului, filtre, reducătoare de presiune). Aceasta este completată de o gamă de servicii, cum ar fi gestionarea parcului de purgatoare, optimizarea instalațiilor, auditul energetic pentru abur și formarea personalului.
Italia, Corsano
Serviciu de Bilete de Salariu online cu asistent dedicat profesionist destinat companiilor și profesioniștilor din domeniu care doresc să externalizeze gestionarea fluturașilor de salariu și practicile de gestionare a personalului: angajări, angajări facilitate, modificări și încetări ale raporturilor de muncă, comunicări telematice etc. Echipa de profesioniști disponibilă pentru fiecare domeniu...
Regatul Unit, Milton Keynes
Suitea de soluții VERO este concepută pentru a te ajuta să urmărești activele cheie, inclusiv paleții, produsele și RTI-urile, să monitorizezi siguranța personalului din depozit și să raportezi și analizezi datele critice, astfel încât să poți crește productivitatea depozitului sau a operațiunii tale logistice. VERO te poate ajuta, de asemenea, să automatizezi colectarea datelor, astfel încât să poți reduce resursele necesare pentru gestionarea depozitului tău. VERO oferă date care pur și simplu nu sunt disponibile în sistemele tradiționale de gestionare a depozitelor.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play