Franța, Vence
... distincții: Transform Awards Europe 2020 - Gold Award Brand / Consolidare Trophées de la communication 2018 - Cea mai bună identitate vizuală Transform Awards Europe 2018 - Highly Commended / Strategia de marcă & Numele mărcii Câteva referințe de companii și instituții pentru care BrandSilver a intervenit în auditul de marcă, strategia de poziționare a mărcii, platforma de marcă și crearea sau refacerea identității de marcă: Vianeo, Sophia Antipolis, Fréquence K, Filiater, Wever, Pole SCS, Wenity, Universitatea Côte d’Azur…...
... de gestionare a conținutului și tot ce profită de tehnologia digitală. Filosofia și strategia noastră au făcut din DBB partenerul ales de numeroși clienți din sectoare precum Vinuri, Industrie, Distribuție, Turism, Energie sau Construcții. La DBB, facem mărci mai valoroase pentru oameni și facem oamenii mai valoroși pentru mărci.
Turcia, istanbul
...Compania IM, situată în Turcia (ISTANBUL), este o companie de comerț care lucrează cu toate tipurile de produse din întreaga lume. Produse de noi includ apă minerală, făină, zahăr și vase de gătit din oțel inoxidabil sub marca noastră "IM", având strategia de a oferi produse de cea mai bună calitate la prețuri rezonabile. Compania exportă produsele sale în țări din întreaga lume, cum ar fi țările...
Franța, Bagnolet
Istoricul Fruits Délice face din acest grup unul tradițional deschis diversificării, iar strategia sa este, prin esență, bazată pe inovație. Agroalimentarul a fost întotdeauna și rămâne calul său de bătaie. Totuși, implantările sale în întreaga lume îi conferă, datorită talentelor locale și a detectării talentelor interne, dispoziții particulare pentru a găsi concepte și oportunități în diferite...
jarmó dezvoltă, proiectează și pune în scenă identități corporative și personalități de marcă, cum ar fi strategia de marcă, designul formei și al ambalajului, logouri etc. Competențele de bază includ alimente, stil de viață și lux.
Spania, Barcelona
AETI este portalul serviciilor oferit de Aula Creativa SL, o companie de traducere și interpretare cu peste 25 de ani de experiență în acest domeniu. Aula Creativa colaborează cu marca comercială Aeti, (Agencia Especializada de Traductores e Interpretes), o agenție specializată în traducători și interpreți, și se bazează pe strategia de a încerca întotdeauna să ofere cel mai bun serviciu la cel mai bun preț. Prețurile și condițiile noastre sunt publice și sunt listate pe acest site. Aeti colaborează cu cei mai buni profesioniști din Spania și din alte țări.
Spania, Alicante
...ca distribuitori de marcă și distribuitori exclusivi pe zone. Consultați-ne pe această cale și vă vom răspunde în cel mai scurt timp. Informații suplimentare Tip de companie: Companie de servicii, Producători.
Franța, Quimper
... WordPress și poate gestiona conceperea unui site de prezentare, a unui site instituțional, a unui magazin online sau a unui blog, în funcție de nevoile dumneavoastră. - Auditul site-ului dumneavoastră web și strategia de webmarketing: experții noștri interni analizează instrumentele dumneavoastră de comunicare digitală pentru a vă face propuneri de optimizare care pot fi realizate de experți în...
Italia, fiumicino
Marca OroFirst s-a născut din pasiunea pentru metalele prețioase. Oro First este o companie tânără, serioasă și dinamică, specializată în achiziția de aur și argint (nou, folosit și deșeuri). Încă de la început, intenția noastră a fost să afirmăm o politică de afaceri și comerciale orientată spre interesele clientului, garantându-i cea mai bună evaluare. Strategia noastră ne-a permis să ne...
Franța, Paris
Fidback este o agenție de comunicare din Paris specializată în marketingul relațional și marketingul direct. Aceasta își îndreaptă expertiza către strategia de marcă și de produs și oferă o gamă completă de servicii, de la creația grafică până la producție. Anunțuri în presă, pliante, campanii de mailing, cataloage, broșuri, pliante, materiale de promovare la punctul de vânzare și, de asemenea...
Turcia, Istanbul
... COLLECTION; designul, producția, vânzările și serviciile post-vânzare în toate procesele de afaceri, cum ar fi combinarea calității cu strategia de preț rezonabil pentru a satisface cererea de calitate la prețuri accesibile, își propune să devină o marcă permanentă.
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play