Austria, Grieskirchen
... pentru comunități, organizatori, seminarii și pentru săli în comune sau curți parohiale (fotolii, scaune stivuibile, scaune pliabile, mese, mese pliabile, taburete,...), locuri pentru stadioane, mobilier pentru birou și mobilier pentru cantine pentru firme, precum și decorațiuni și articole de cadou.
Regatul Unit, Morecambe
... ocupăm de pensii atât pentru afaceri, cât și personale, putem revizui pensiile actuale și putem înființa altele noi, la fel și pentru investiții. Acoperim toate nevoile dumneavoastră de asigurare personală, inclusiv asigurarea de viață, asigurarea pentru boli grave și protecția veniturilor. De asemenea, oferim acoperire pentru afacerea dumneavoastră, cum ar fi asigurarea de viață relevantă și protecția acționarilor. Lucrăm pe baza unei consultații inițiale gratuite, ceea ce înseamnă că puteți discuta cu noi cât timp este necesar, fără a vă face griji cu privire la costuri.
Polonia, Warszawa
BPO House este un birou de contabilitate modern, care oferă suport complet pentru antreprenorii din diverse domenii. Clienții se pot baza pe accesul la instrumente de afaceri practice, cum ar fi Dynamics 365 Business Central și Impuls EVO. Se realizează servicii de resurse umane și salarizare, precum și gestionarea KPiR. Contabilii experimentați sunt întotdeauna disponibili pentru a răspunde la...
... grafică și tipărire de materiale de mic format pentru afaceri: cărți de vizită, hârtie cu antet, plicuri comerciale, flyere, pliante, broșuri și cataloage; tipărirea materialelor expoziționale precum totemuri, rollup-uri, afișe, calendare de perete și de birou, expuneri de birou; tipărirea materialelor de afișare: afișe de la mic la mare format.
Belgia, Tielen
Marketing cu calendare și agende Oferim o gamă extinsă de calendare și agende: calendare de perete, calendare de birou, agende de birou, agende de buzunar, calendare subțiri, calendare de expediere, calendare cu pagini desprinse,.... Calendarele sau agendele imprimate cu logo-ul și informațiile companiei dumneavoastră sunt în continuare cadourile de afaceri prin excelență. Alegeți și vom fi...
Austria, Elixhausen
gaerner este unul dintre principalii comercianți B2B de echipamente pentru afaceri din Europa. Gama de produse cuprinde mai mult de 60.000 de articole. De la echipamente de transport versatile, la soluții complete pentru birouri, până la soluții pentru birouri în hale și echipamente de laborator, compania oferă tot ce este necesar pentru domeniile birou, operare, transport, depozit și mediu. Dar...
Luxemburg, Sandweiler
AppiLux este o companie specializată în curățenie și servicii legate de afaceri și persoane fizice. CURĂȚENIE: AppiLux oferă nu doar un serviciu de curățenie la domiciliu sau la birou, ci și o serie întreagă de alte servicii. LENJERIE: preluarea lenjeriei - spălare, călcare - organizare. MOBILIER: ștergerea prafului, tratament, organizare, curățenie profundă. PODELE: frecare, cristalizare...
... notari). Abordarea este dinamică și întotdeauna adaptată nevoilor concrete: creativă, practică, solid fundamentată din punct de vedere juridic și cu o înțelegere a realității de afaceri. Avocații noștri specializați în fiscalitate și cei din dreptul afacerilor formează în același timp o echipă unică pentru fuziuni și achiziții care însoțește fiecare achiziție de la A la Z, atât pentru vânzători...
Elveția, Bülach
... acasă, la birou sau la restaurant. Calitate, inovație, fiabilitate. Acestea sunt valorile fundamentale conținute în conceptul "Tehnologie Elvețiană". Pentru a oferi o cafea perfectă, este necesară o tehnologie de vârf. De aceea, lucrăm constant pentru a face aparatele noastre de cafea eficiente, robuste, ușor de utilizat și cu un design impecabil. Toate acestea fac parte din CECCHETTO Professional...
... Prins van Oranje dispune în total de 18 camere spațioase, dintre care 3 suite. Camerele noastre sunt amenajate astfel încât vizitatorii noștri să se relaxeze imediat. Toate camerele sunt dotate cu telefon, televizor color, internet wireless, birou, baie spațioasă cu duș, cadă și toaletă. Bucurați-vă de priveliștea minunată asupra grădinilor, fântânilor și iazurilor noastre.
... închiria de la noi o adresă și îți poți înregistra compania sub aceasta. Astfel, vei reduce semnificativ costurile legate de închirierea unui spațiu și angajarea personalului de birou. În plus, vei beneficia de ajutor contabil, suport din partea unui consultant de afaceri și vei putea închiria săli pentru întâlniri de afaceri, recrutarea angajaților sau traininguri. • Înființarea unei firme Cu noi, înființarea propriei firme nu este deloc complicată. Îți vom oferi sfaturi despre ce formă juridică poate avea activitatea ta economică și ce formalități trebuie îndeplinite în timpul înregistrării firmei.
Regatul Unit, Christchurch
Bazată pe Coasta de Sud, Capital Telecom se specializează în furnizarea de numere de telefon virtuale pentru afaceri din Marea Britanie. Alegeți pentru afacerea dumneavoastră un număr virtual pentru orice oraș sau localitate din Marea Britanie și redirecționați apelurile către telefonul mobil sau birou, oriunde vă aflați. Alte numere pe care le oferim includ numerele 0800 gratuite, numerele 0844...
Studio Ettore Colella este un birou profesional de contabili și experți contabili, specializat în: - consultanță societară - consultanță fiscală - consultanță fiscală națională și internațională - consultanță și organizare a afacerilor alte servicii: - planificare fiscală - certificare fiscală - evaluări și expertize de companii - transferuri de afaceri - asistență în operațiuni extraordinare - analiză de bilanț - revizuire și certificare de bilanț - reprezentare și apărare a contribuabilului în toate etapele litigiului fiscal...
Regatul Unit, London
Ne specializăm în reprezentarea chiriașilor pentru a obține cele mai bune condiții pentru contractele lor de închiriere în Londra și în întreaga Regat Unit. Clienții noștri beneficiază de relația noastră profesională strânsă în multe feluri, astfel încât să se poată concentra pe prioritățile lor de afaceri de bază. Ca o firmă de frunte, formată din evaluatori cu peste patruzeci de ani de experiență în domeniul proprietăților comerciale, inclusiv închirierea spațiilor de birouri în Londra și în întreaga Regat Unit, putem să vă ajutăm cu toate aspectele găsirii spațiului de birou ideal.
Regatul Unit, Manchester
Credem că multe afaceri pot beneficia de externalizarea salariilor. De la IMM-uri la organizații corporative mai mari, putem adapta serviciile noastre de salarii pentru a se potrivi cerințelor dumneavoastră. Ca birou de salarii, nu vom impune rutine și termene stricte. Vom lucra în cadrul termenelor dumneavoastră de procesare a salariilor și ne vom strădui întotdeauna să ne aliniem eforturile la...
...Sprijin în construirea relațiilor de afaceri germano-poloneze. Însoțire pe piața poloneză / germană. Interpretare și traducere poloneză & germană. Interpretare în timpul negocierilor. Călătorii de afaceri. Traducerea documentelor de marketing, afaceri sau tehnice. Menținerea contactelor cu partenerii de afaceri polonezi / germani. Comunicare de birou. Conferințe telefonice. Cercetare de piață și inițierea contactelor.
Germania, Angelburg
... companie. Mobilier de arhivare Pentru a arhiva diferite documente în mod ordonat și a le depozita bine sortate, oferim diverse tipuri de mobilier de arhivare. Pe lângă dulapurile pentru înregistrări suspendate pentru arhivarea clasică, la noi găsiți și dulapuri pentru desene și planuri, precum și rafturi accesibile. Pentru depozitarea documentelor deosebit de importante, sunt potrivite dulapurile speciale rezistente la foc și protejate împotriva incendiilor. Soluții speciale Pe lângă soluțiile clasice de amenajare pentru afaceri...
Regatul Unit, London
...MultiPass este un challenger bancar cu sediul în Marea Britanie care oferă soluții financiare pentru afaceri care operează la nivel global. Modelul nostru de afaceri - "împărtășit de tehnologie, livrat de oameni" - reprezintă tehnologiile moderne de banking și soluțiile bazate pe date, întărite de o experiență personalizată similară cu cea dintr-o sucursală. Oferim un cont de afaceri multi-valută cu un birou FX activ care permite companiilor internaționale să își gestioneze transferurile bancare pe piețele externe într-un mod simplu.
Franța, Les-Ulis-Courtaboeuf Cedex
SYSTEM FRANCE este unul dintre liderii în producția de magazine rotative și carusele verticale. Aceasta realizează depozite de stocare speciale care permit economisirea a până la 90% din spațiul ocupat la sol pentru procesele de automatizare industrială a magazinelor. Cu sediul detașat în Salvaterra di Casalgrande (Reggio Emilia), Modula este astăzi o linie de afaceri a System Logistics S.p.A, integrându-se astfel într-un sector complet Made in Italy. Aceasta numără acum un personal activ de aproximativ o sută de angajați, inclusiv angajați, muncitori, birou tehnic și tehnicieni specializați.
Regatul Unit, London
Biroul din LONDRA susține mii de clienți cu nevoile lor de afaceri. Clienții noștri variază de la start-up-uri, cu un număr de afaceri de nișă care testează piața înainte de a angaja personal și a închiria spații; mici afaceri cu între unu și zece angajați, pentru care continuăm să oferim servicii de răspuns și corespondență, birou virtual și servicii de internet an după an; organizații mai mari...
Germania, Krefeld
Lagertechnik Becker GmbH este un comerciant specializat în echipamente pentru afaceri, mobilier de birou și tehnologie de depozitare. De la rafturi pentru paleți noi sau second-hand, rafturi pentru sarcini grele și rafturi cu polițe, până la accesorii pentru stivuitoare și transpalete, precum și echipamente de transport și recipiente de transport, veți găsi exact ceea ce aveți nevoie pentru afacerea dumneavoastră. Aveți cerințe speciale sau doriți o consultanță personalizată? Nicio problemă! Managerul de vânzări vă va oferi cu plăcere asistență telefonic sau prin e-mail.
Spania, Valladolid
... noastre de lucru și unei gestionări durabile a afacerii. Avem o prezență internațională cu o inginerie a proceselor care dispune de un birou de studii mecanice în Croația și Slovenia, dezvoltând proiecte industriale importante.
Polonia, Poznań
Tasmuj.pl - Magazinul oficial online tesa® este o sursă de produse de înaltă calitate, care se dovedesc utile nu doar în timpul renovărilor, ci și în viața de zi cu zi. Producătorul pune accent pe funcționalitatea produselor oferite. Sunt disponibile diverse propuneri, inclusiv bandă adezivă pentru birou și benzi de ambalare pentru clienții de afaceri sau persoanele care planifică o mutare...
Spania, Torrelavega
... fizice autorizate, IMM-uri, cât și pentru particulari: - Contabile - Fiscale - Muncă - Externalizare Departament Administrativ. - Birou Administrativ Suntem punct PAE (PUNCT DE ATENȚIE PENTRU ANTREPRENOR) al ministerului, prin intermediul căruia vă oferim: 1. Consiliere Prealabilă Începerii Activității: În primul rând, punem la dispoziția dumneavoastră specialiștii noștri, persoane cu experiență...
Biroul de avocatură Vladisavljevic (Advokatska kancelarija Vladisavljević) din Belgrad, Serbia, este un birou de avocatură multidisciplinar care utilizează o cunoaștere cuprinzătoare a magistraturii, sectorului de afaceri și industriei, având un număr mare de consultanți și experți pentru a oferi soluții legale inovatoare și excelență în serviciu în întreaga Serbia și în regiune. Activitatea...
Spania, Madrid
... de neegalat pentru clientul final, colaborăm strâns cu următoarele sectoare: Distribuție Alimentară, Restaurație și Horeca, Puncte de informație (muzee, hoteluri, convenții, evenimente de orice fel... etc), Birou și Bănci, Retail. Dispunem de produse de toate tipurile, adaptate fiecărei situații și confecționate din cele mai bune materiale. Avem diverse linii de produse care pot servi oricărei...
... de către Asociația Europeană de Afaceri (AEB). Cu peste 100.000 de comenzi finalizate, SERCONS își asigură un renume ca partener de încredere și profesionist. Experiența noastră de 20 de ani ne permite să privim cu încredere spre viitor și nu avem motive să încetinim. De aceea, s-a decis să deschidem un birou SERCONS pentru clienții noștri europeni în Elveția, pe lângă cele 13 sucursale din Rusia...
Franța, Domene
Aveți nevoie de un schelet fix, suspendat, de o platformă de lucru elevatoare motorizată sau de un scara de șantier. Drome-echafaudages este soluția pentru accesul la muncă la înălțime. Certificat Qualibat, echipa noastră este formată din 20 de montatori calificați, un birou de studiu, un responsabil de afaceri, un conducător de lucrări și un comercial, având 20 de ani de experiență la dispoziția dumneavoastră. Intervenim în Grenoble, Valence și în toată Franța. Nu ezitați să ne contactați, Drome-echafaudages este la dispoziția dumneavoastră.
Spania, Barcelona
... Corporativă. Oferim: Vânzare en-gros și en-detașat de Produse IT, Electrocasnice, Mobilier și Mașini de Birou, Echipamente Periferice și Programe pentru mici, medii sau mari companii, IMM-uri, hoteluri, restaurante, consultanțe, persoane fizice autorizate și primării etc., în funcție de nevoile lor, ne ocupăm să le oferim o soluție adaptată afacerii lor cu cele mai bune caracteristici. Ne evidențiem...
Belgia, Eghezée
... platforma web, este posibil? Administrație Urbanism, gestionarea patrimoniului comunal sau a concesiunilor de cimitire, dispunem de un set de soluții în continuă evoluție din 1995 Finanțe Din 1999, dezvoltăm suita software HannaH; un set de instrumente reactiv pentru a stabili și controla planul de afaceri sau pentru a compara performanțele concurenților...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play