Spania, Valencia
...Dacă ești partener al asociației noastre, te poți bucura de serviciul nostru de gestionare integrală a dosarelor de la Iberdrola. Obține: - Asistență personalizată din partea personalului ASELEC - Documentație fără erori - Monitorizare constantă a stării procesului - Rezolvarea incidentelor - Fără deplasări sau muncă administrativă - Experiență, cunoștințe și capacitate de dialog din partea ASELEC în fața IBERDROLA...
Elveția, Baar
... gestionarea drenajului toracic. • Reduce durata de spitalizare a pacienților și ajută la controlul costurilor. • Îmbunătățește satisfacția și confortul pacienților prin oferirea unei mobilități complete cu o funcționare silențioasă a pompei. Ușurința în utilizare simplifică îngrijirea chirurgicală pentru medici și oferă confort asistentelor și personalului spitalicesc. Thopaz+- ÎMBUNĂTĂȚIREA...
Franța, Paris
...Suntem alături de dumneavoastră pentru a vă ajuta în gestionarea personalului dumneavoastră • Colectarea informațiilor despre elementele de salariu și transmiterea acestora către departamentul de resurse umane sau expertul contabil • Planificarea și monitorizarea absențelor (concedii plătite, RTT, boală, maternitate…) • Verificarea fluturașilor de salariu și a declarațiilor de contribuții sociale • Verificarea datelor sociale nominale (DSN)...
Germania, Dülmen
... până la expediere, de la tratamentele de suprafață efectuate de partenerii noștri până la gestionarea în sistemele noastre IT - ne adaptăm oferta la dorințele clienților noștri. Cu echipamentele noastre, precum și cu un echipament profesional, suntem flexibili și, datorită personalului specializat, suntem extrem de adaptați cerințelor dumneavoastră. Profitați de know-how-ul nostru, de specialiștii noștri și de oferta noastră de servicii.
Polonia, Czyzowice
...Instituția Privată de Învățământ Continuum MG-edu vă invită la cursul Specialist în Managementul Resurselor Umane Cursul se desfășoară integral pe platforma de e-learning și pregătește pentru o carieră managerială ca specialist în managementul resurselor umane. Prin participarea la curs, veți dobândi competențele necesare pentru: - gestionarea personalului - planificarea, recrutarea, evaluarea...
...Biroul de contabilitate Kanclerz este o firmă profesionistă care oferă servicii contabile pentru companii. În oferta noastră, pe lângă serviciile contabile: gestionarea salariilor și a personalului, audituri financiare, evaluări de întreprinderi, rambursări de TVA pentru achizițiile efectuate de antreprenori în străinătate, optimizare fiscală și consultanță fiscală. Clienților individuali le...
Franța, Fesches-Le-Châtel
... sale de mediu și reglementare prin instrumente de lucru performante și planuri de acțiune adaptate. Împărtășirea valorilor sale cu fiecare colaborator. Pentru a conduce Grupul Altrans spre viitorul său, conducerea solicită aderarea și angajamentul tuturor colaboratorilor săi. Aceasta se angajează, la rândul său, să pună la dispoziția personalului său tot suportul și instrumentele necesare pentru a reuși împreună.
Franța, Ploemeur
...Emailuri ale centrelor de formare profesională pentru adulți Franța Fișier cu 18681 de emailuri ale centrelor de formare continuă, destinat prospecției BtoB pentru profesioniști. Bază de date cu emailuri ale centrelor de formare continuă Cod NAF 8559A: Formare continuă, Formare continuă pentru adulți, Consultanță în formare, gestionarea personalului, Formare în informatică, Formare profesională...
Franța, Paris
...Crearea unei afaceri necesită mult de la fondatori: timp și competențe! Este dificil să dispui de toate competențele necesare pentru lansarea unui astfel de proiect: Cunoștințe juridice (dreptul societăților și fiscalitate); Cunoștințe de marketing; Cunoștințe sociale (regimul conducătorului și gestionarea personalului); Cunoștințe IT; Cunoștințe contabile și financiare; Abilități...
Franța, Saint-Quentin-En-Yvelines Cedex
...Pentru a comercializa produse în conformitate cu termene și bugete din ce în ce mai stricte, laboratoarele de control al calității (CQ) se confruntă cu cerințe stricte de conformitate și calitate a datelor, care evoluează constant. Această situație este agravată de fluctuația personalului și de nevoile de formare. Reducerea cu până la 40%* a erorilor umane datorită unei inteligențe sistemice inovatoare care corectează erorile înainte ca acestea să apară. Îmbunătățirea productivității și gestionarea activelor prin măsuri de protecție care garantează performanța optimă a sistemului.
... acțiunilor în urma eventualelor accidente; Coordonarea și desfășurarea activităților de informare și formare a personalului, atât online cât și în săli de curs, printr-o platformă dedicată, cu eliberarea de certificate valabile pe întreg teritoriul național și conforme cu ultimul Acord Stat/Regiuni; Participarea la întâlnirea anuală a Securității; Sprijin pentru intervenții în prezența autorităților competente (ex. ASL, INAIL, etc. Asumarea funcției de RSPP extern...
Franța, Arras
...Software-ul de gestionare a detectării gazelor iNet® Control vă permite să controlați pe deplin programul dumneavoastră de detectare a gazelor. Datorită unui tablou de bord intuitiv, simplifică gestionarea riscurilor, a personalului și a echipamentelor, indiferent de locația acestora. Cu iNet Control®, nu aveți nevoie de niciun implementare sau software suplimentar pentru a fi operațional...
...Pentru companiile cu un volum mare de muncă și, prin urmare, cu un număr mare de angajați, serviciul de Indoor Services se traduce prin prezența unui profesionist Timing la fața locului, care se ocupă de gestionarea lucrătorilor temporari. Acest serviciu duce la o productivitate mai mare, reducerea costurilor și o rotativitate mai mică a personalului.
Belgia, Jumet
...Fiabilitate și flexibilitate cheile succesului Vă consiliem și vă însoțim pe parcursul întregului proces de primire și/sau angajare a personalului nostru. Astfel, vă oferim asistență administrativă în gestionarea primelor și subvențiilor sau în amenajarea unui loc de muncă adaptat pentru a primi o persoană în situație de handicap.
... spălare, precum și înlocuirea completă a membranelor de etanșare în stațiile de combustibil fac parte din gama noastră de servicii, la fel ca și realizarea și renovarea periodică a îmbinărilor de separare. În special, locurile greu accesibile din zonele Ex, deasupra sau sub recipiente, schimbătoare de căldură, reactoare și echipamente de siguranță necesită experiență și precauție din partea personalului bine pregătit, dotat cu echipamente corespunzătoare.
...Armoire murale securizată cu 2 uși, realizată din metal vopsit în culoarea gri, este echipată cu o dublă securitate (1 încuietoare în poziție înaltă, 1 încuietoare în poziție joasă) pentru a securiza accesul la carduri. Furnizată cu 1 set de 2 chei. Acest dulap securizat este destinat în companii pentru gestionarea badge-urilor personalului (gestionarea timpului, prezență, acces), sau în...
... și capacității, asigurarea calității, întreținerea, înregistrarea timpului de lucru al personalului, contabilitatea financiară, contabilitatea costurilor și contabilitatea imobilizărilor într-un sistem integrat.
Franța, Amiens
... alte locuri... Pentru primirea și controlul accesului personalului, vă oferim soluții de securitate în funcție de nevoile dumneavoastră. Un agent va efectua runde de supraveghere pe site conform instrucțiunilor în vigoare, va trata anomaliile, precum și motivele de securitate. Acesta va utiliza sistemele puse la dispoziție și va asigura gestionarea alarmelor.
Franța, Saulzoir
...Asistentul de manager este responsabil cu gestionarea mai multor dosare de ordin general care privesc activitatea companiei. Printre funcțiile sale se numără: - organizarea de evenimente - gestionarea informațiilor tehnice, administrative, comerciale - oferirea de suport personalului de conducere Pentru a vă prezenta la diploma de stat, prin intermediul unei VAE, este imperativ să exercitați...
Belgia, Anderlecht
... dumneavoastră de transport unui partener extern, compania dumneavoastră este eliberată de toate constrângerile legate de recrutarea, formarea și gestionarea personalului de conducere. Compania dumneavoastră nu mai trebuie să se îngrijoreze de salarii, concedii și absențe medicale. Record Express se asigură că obligațiile legale sunt respectate și oferă companiei dumneavoastră șoferi dedicați care lucrează conform metodelor pe care le-ați stabilit. Puteți ajusta numărul de șoferi de care aveți nevoie în orice moment, fără a fi necesar să plătiți compensații pentru preaviz, etc.
... bobinele de componente SMD, permițând personalului din depozit să evalueze rapid și precis cantitatea de produs rămasă pe o bobină. Mașina este utilizată pentru a desfășura o bobină de componente, apoi a o răsuci din nou, imprimând un număr de componente pe banda de acoperire în timp ce se răsucește. Creșteți precizia numărării stocurilor prin eliminarea numărărilor manuale Reduceți manipularea...
Germania, Leipzig
...Înregistrarea timpului în cadrul companiei are sens – cu timeCard de la REINER SCT, vă creșteți productivitatea, faceți programul de lucru mai flexibil și reduceți astfel numărul de ore suplimentare. Înregistrare simplă a timpului de lucru Transparență optimă în gestionarea timpului și planificare Dovezi complete ale timpului de lucru Planificare flexibilă a personalului și...
... furnizori sunt, uneori, consecințele. Lipsuri de personal Dezvoltarea personalului Coaching „Training on the job” Căutarea furnizorilor Optimizarea contractelor Negocieri Produse epuizate, nu înseamnă de obicei că sunt consumate Produse de care aveți urgent nevoie au fost deja vândute altora. Eu voi căuta pentru dumneavoastră și voi încerca să recuperez produsele de la alții sau să deschid noi surse. De asemenea, vă pot ajuta să minimizați riscul de a ajunge din nou într-o astfel de situație în viitor.
Italia, Marina Di Montemarciano
...GLORY CI-5 reprezintă o soluție flexibilă de gestionare a lichidității, capabilă să crească eficiența personalului și a operațiunilor de afaceri. Sistemul Glory CI-5 pentru reciclarea banilor mici, parte a soluției CASHINFINITY TM, elimină necesitatea ca personalul să gestioneze numerar în punctul de vânzare. Integrat în sistemul POS existent, CI-5 automatizează în mod sigur gestionarea...
...Un loc sau o marcă de inaugurat? O conferință, o formare sau un congres de organizat? Ne ocupăm de tot, indiferent de formatul evenimentului dumneavoastră: în persoană, online sau hibrid. Serviciile noastre includ: Rezervarea locului Decorațiuni Catering Comunicare și promovare Logistică și gestionarea personalului Platformă online și conexiuni tehnice Relații cu presa...
Belgia, Braine-L'alleud
...GLORY CI-10 Cel mai vândut automat de monede din lume. Soluția de reciclare a numerarului CI-10 elimină manipularea numerarului de către personal în punctele dumneavoastră de vânzare. Integrat în sistemul existent al casei dumneavoastră, CI-10 automatizează și securizează gestionarea numerarului, minimizează riscurile de eroare și îmbunătățește eficiența personalului și serviciul clienți. Vă...
Italia, Martellago
...Consultanță în domeniul legal și fiscal Consultanță legală internă în cadrul biroului specializat în domeniul civil-penal, societar, bancar, falimentar și notarial Consultanță în asigurări Consultanță specializată în domeniul internaționalizării întreprinderilor Consultanță în gestionarea și administrarea personalului angajat Gama largă de relații bancare consolidate, inclusiv la nivel de...
Italia, Grosseto
Franța, Dannemarie
...GESTIONAREA PROIECTELOR: Planificarea realizării, Diagnostice, Studiu de fezabilitate și reglementare, Studiu de amplasare, Punere în funcțiune, Punerea la dispoziție a personalului în regie. CONCEPȚIE: Model 2D și 3D, Plan de metodă, Planificare a execuției. SIMULARE NUMERICĂ la preț fix.
Țările populare pentru acest termen de căutare