Italia, Brescia
... relațiile clientului cu târgul și cu organizatorul. Lucrăm în special cu SpA în domeniul termohidraulicii, al presării, al robinetelor, al produselor de uz casnic, al mașinilor în general, dar și în domeniul cosmeticii, sportului și al Food & Beverage și avem o predilecție deosebită pentru sectorul vinului. Am creat diverse Branduri în acest domeniu, nu doar etichete, ci întreaga imagine a cramei...
Italia, La Briglia Vaiano
...Experiența de treizeci de ani în țesut, atât ratier cât și jacquard, garantează crearea de efecte și modele unice. Selecția fibrelor, combinația firelor și metodele speciale de finisare conferă produselor un aspect modern și trendy, fără a uita de eleganța tipică a 'Made in Italy'.
... celei mai bune calități și autenticitate.” În acești ani, o muncă atentă de cercetare și achiziție a produselor tipice din Puglia, unite printr-un factor de esențială importanță: ingrediente de prima calitate, a dus la crearea unui catalog bogat de produse, capabil să satisfacă cerințele celor mai pretențioși gusturi. De ce să alegi „Bontà di Altamura”: 1) Selecție atentă a producătorilor și produselor pugliese; 2) Catalog valid de produse alimentare tipice; 3) Raport maxim calitate-preț; 4) Posibilitatea de a comanda și cantități mici.
... & Delizie srl este capabilă să răspundă oricărei cerințe a clientului: de la personalizarea liniilor de produse existente la crearea de noi produse sub marcă terță, de la furnizarea de semilavorate pentru companiile alimentare până la acoperirea produselor pentru GD și GDO.
Italia, Palazzolo Su Orio
... produselor, lansare și comunicare a brandului. În 2003, i se încredințează crearea și dezvoltarea departamentului de marketing al Pedrali SpA, unde va gestiona toate activitățile destinate poziționării mărcii. În 2010, își deschide propriul birou de consultanță în comunicare și marketing în Palazzolo S/O. A susținut cursuri la programe de formare avansată la Politecnico di Milano și predă Relații Publice la Institutul Tehnic Superior pentru Noile Tehnologii din Bergamo.
Italia, Castel Guelfo
... vitrină cu prezentarea produselor, site-uri web dedicate automotive (vânzarea de mașini noi și second-hand, prezentarea parcului auto. Site-uri web de concesionari sau similare). Site-uri web de îmbrăcăminte, site-uri pentru companii manufacturiere și de producție, site-uri de echipamente specifice. Zone rezervate, cu acces pentru clienți prin username și parolă pentru acces la conținuturi rezervate, cum ar fi intranet și extranet-uri de afaceri. Dezvoltare aplicații pentru iPhone în Bologna. Dezvoltare aplicații pentru iPad, iPhone și Android. Publicitate pe motoarele de căutare.
... cazul în care apar probleme care ar putea afecta satisfacția clientului. CMT se dedică îmbunătățirii continue a calității, costului, timpului de răspuns, flexibilității și serviciului. Crearea de obiective comune pentru partajarea informațiilor și implicarea întregului grup în proiectarea și implementarea schimbărilor.
...Crearea și dezvoltarea rețelelor comerciale de cosmetice, Reprezentarea și Distribuția produselor cosmetice, Misiune comercială, Planificarea liniilor cosmetice personalizate "made in Italy", Dezvoltarea de noi afaceri, Extinderea categoriilor comerciale, Cercetare de piață. Managementul rețelei comerciale italiene.
... pentru păr și piele - Aplicarea extensiilor artificiale și naturale - Balayage - Corectarea culorii - Degradé Consultanță de imagine și personalizată. Directorul frizeriei, Michela Scano, precum și proprietara salonului, are o experiență vastă acumulată din 1992 până în prezent, atât în Sardinia, cât și în Milano și Londra, consolidată de-a lungul anilor printr-o pasiune și cunoștințe profunde. Întotdeauna atentă la tendințele modei, tehnici și utilizarea produselor existente prin participarea constantă la ateliere de dezvoltare profesională la cel mai înalt nivel.
...a fost punctul forte pentru crearea companiei noastre. Originalitatea și particularitatea tehnologică a proiectului nostru de companie constau în combinarea comercializării cu cunoașterea tehnică a produselor noastre; cunoaștere tehnică pe care am dobândit-o într-o primă fază pentru a fi apoi transferată în termeni de know-how clientului nostru. Sistemul nostru competitiv se bazează pe o asistență completă pentru cumpărător la fața locului (șantiere de construcții) prin prezența personalului specializat.
Italia, Ferentino
... reciclare a materialelor inerte în mari orașe care depășesc cel puțin 1.000.000 de locuitori. Dezvoltarea programelor de filieră în străinătate în reciclarea materialelor inerte cu tehnologii avansate pentru reutilizarea produselor prelucrate. Căutăm parteneri pentru crearea unei filiere în scopul realizării de instalații de reciclare a materialelor inerte în mari orașe care depășesc cel puțin 500.000 de...
Italia, Treviso
... experți; dar, aparținând unei generații născute din distrugerea granițelor și barierelor culturale, creatorii Naghy își găsesc centrul stilistic în gustul internațional. Cu o atitudine similară, impactul artistic al produselor se inspiră dintr-un vast ocean în care inspirații foarte îndepărtate se apropie și se îmbină în grafici unice capabile să ascundă, în rafinamentul unui gust estetic rigid simplu, sămânța complexității celei mai haotice și excentrice. Crearea unui produs este, pentru creatorii Naghy, țeserea unei emoții prin împletirea firelor ilogicului cu cele ale raționalului.
...H&N, acronimul pentru Healthy & Nutritious, își are originile în Sicilia, un teritoriu bogat în istorie și potențial, maestru în crearea de produse de excelență, unice în lume. Ne propunem să promovăm perfecțiunea produselor agroalimentare siciliene, alături de parteneri selectați, care utilizează exclusiv materie primă din teritoriu. Cultura de a mânca „sănătos și bine” este adânc înrădăcinată...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play