Italia, Ragusa
... soluții fiabile și servicii clienților săi. Factorul cheie se bazează pe cunoștințe și pe combinația de tehnologii moderne de producție și politici comerciale inovatoare. Împreună cu expansiunea atât a activității internaționale, cât și a poziției globale, LBG continuă să mențină spiritul unic al familiei de cooperare reciprocă, dedicare, loialitate și suport nelimitat față de clienți.
Italia, Valsamoggia
... împotriva căderii părului), · linii profesionale pentru îngrijirea pielii pentru toate tipurile de piele, · și protecție solară pentru toate fototipurile de piele. Valorile Napura se rezumă la câteva concepte cheie: · Specificitate: fiecare produs este realizat pentru a satisface o exigentă clară. · Fiabilitate și loialitate: produsele noastre nu garantează remedii menite să creeze așteptări ușoare și...
SCHIANO, biciclete din 1923. Mario Schiano srl își continuă activitatea sub semnul valorilor de loialitate și coerență transmise de fondatorul său, Mario Schiano, care, cu tenacitatea sa de tânăr de 21 de ani, a înființat la Frattaminore (Napoli) compania noastră, singura astăzi care se poate lăuda cu atâția ani de activitate neîntreruptă. De la bunicul Mario, trecând prin Antonio și Giusi, până...
Italia, Seregno
... de Social Media. Gestionarea paginilor sociale Facebook, Instagram, Youtube, Tik Tok, Linkedin. Marketing online. Generare de lead-uri. Start-up-uri de afaceri digitale. Brand personal. nou! divizie dedicată Blockchain & Web3: program de loialitate în blockchain, realitate augmentată, proiectare și realizare de metaversuri, NFT-uri, sisteme de plată etc.
Italia, Bagnoli Irpino
... celor mai bune produse, pregătirea și ambalarea în conformitate cu cele mai stricte norme igienico-sanitare, o considerație profundă față de client, creând o relație de încredere bazată pe cunoaștere, experiență, loialitate (Clienții mulțumiți sunt adevăratul patrimoniu al unei companii). În plus, Cavaniglia Tartufi beneficiază de o distribuție extrem de selectivă în cele mai exclusive puncte de vânzare specializate din țară și din străinătate, având ca obiectiv să fie o companie de încredere, inovatoare și flexibilă, capabilă să interpreteze nevoile distribuției moderne.
Italia, San Giorgio A Liri (fr)
Magic Drink este o companie italiană. Colaborăm cu cele mai bune companii italiene. Suntem distribuitori de produse alimentare italiene și vinuri toscane. Conectăm cele mai bune crame toscane într-un singur nucleu. Obiectivul nostru corporativ este de a oferi servicii de export pentru produsele și excelența Made in Italy. Activitatea noastră se bazează pe loialitate și respect. La următoarele...
Italia, Eboli
... încă din origine, cu cele mai bune selecții. De asemenea, dispunem de un laborator dotat cu echipamente profesionale care ne permit să controlăm și să verificăm toți parametrii fizici și organoleptici. Cafeaua este apoi stocată în depozitul nostru vamal conform normelor de bună conservare. Clienții noștri Torrefactori sunt primiți la sediu, oferim consultanțe specializate și colaborăm pentru a studia îmbunătățirea produsului. Relația noastră este una de încredere, bazată pe cunoaștere, experiență și "feeling", un mecanism de loialitate reciprocă și durabilă.
Italia, Misterbianco
BS Gioielli a fost fondată în 1989 de antreprenorul Angelo Belfiore. Încă de la început, bijuteria s-a identificat cu o activitate centrată pe familie, bazată pe valori de loialitate, onestitate și transparență.
Italia, Bompietro
Valorile fundamentale care reprezintă esența Macro Network sunt cinci, simple și concrete: Etica ca loialitate, respect pentru oameni, fiabilitate, corectitudine, transparență și integritate. Inovație ca abilitate de a privi tot ceea ce noua tehnologie poate oferi și de a aplica acest lucru în activitatea proprie. Orientare către Client, văzută ca abilitatea de a înțelege nevoile acestuia și de a...
Italia, Milano
... și modalitățile de relaționare. Credem în valoarea cunoașterii clientului și în analiza informațiilor generate de inițiativele relaționale. Acordăm o importanță maximă execuției. Propunem modele de remunerare variabile pe baza rezultatelor inițiativelor gestionate. Specializări: Proiectarea și dezvoltarea platformelor CRM și gestionarea Bazei de Date a Clienților, dezvoltarea și gestionarea campaniilor de marketing relațional 1to1, proiecte de Retenție, Loialitate, Up-selling, Cross-selling, modele cantitative, dezvoltarea de site-uri integrate cu Programe Relaționale.
Italia, San Giorgio Di Piano
... loialitate între furnizor și client, astfel încât să satisfacem fiecare cerință din ambele părți și să ne îmbunătățim continuu. Suntem deschiși la orice tip de colaborare și propunere de muncă în ceea ce privește proiectarea și realizarea matrițelor și turnarea materialelor plastice.
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play