Italia, Torino
RVS s.r.l. a fost înființată în 1981 și, încă de la fondare, activează în domeniul oleodinamicii de automatizare și al electronicii/software-ului referitor la oleodinamică. Personalul, extrem de calificat, lucrează conform diferitelor specificații ale sectorului și se adaptează rapid la caracteristicile tehnice solicitate. O parte integrantă a activității societății este revânzarea de componente o...
... gestionarea și controlul fiecărei activități, precum și funcții pentru controlul și gestionarea producțiilor mici sau transformărilor din materii prime în produse finite (listă de materiale și loturi). Permite gestionarea ofertelor, comenzilor, DDT-urilor, facturilor, facturilor electronice către PA B2B și B2C, note de credit, încasări, stocuri, prima notă, termene limită, statistici privind veniturile, loturi, mărimi și culori, garanții pentru ambalajele returnabile, ... Disponibil și în versiune gratuită, descărcabilă de pe site.
Proiectarea și realizarea de magazine automate prin intermediul transloelevatoarelor și navetelor, însoțite de automatizare și sistem de gestionare (WMS). Proiectarea, construcția și instalarea de transloelevatoare, mașini și instalații care operează în domeniul logisticii de manipulare internă în fabrici. Software de automatizare în domeniul logisticii interne, manipularea mărfurilor etc. Revampi...
Italia, Bergamo
... produse lactate și agricole, ceea ce ne permite să scurtăm cât mai mult posibil lanțurile de aprovizionare și să menținem controlul asupra comenzilor pe termen scurt și asupra logisticii. Misiunea lui Bello Fresco este tocmai aceea de a oferi arome autentice și genuini, respectând tradițiile și satisfăcând nevoile clienților noștri; de aceea, produsele noastre sunt transportate cu vehicule refrigerate...
Italia, Latina
... clienților tăi cu câteva clicuri. În plus, sistemul de notificări integrat te va informa când facturile sunt vizualizate și plătite de clienți, menținând controlul asupra finanțelor tale. Logistică Optimizată: Poți monitoriza starea comenzilor în timp real și oferi actualizări clienților tăi, îmbunătățind experiența de cumpărare și încrederea consumatorilor. Acces din Orice Loc: Sistemul de gestionare este bazat pe cloud, ceea ce înseamnă că poți accesa de oriunde și de pe orice dispozitiv cu o conexiune la internet.
birou de reprezentanță bază Prato, unul dintre cele mai mari centre de producție de îmbrăcăminte din Italia. Specializat în tricotaje exterioare pentru femei, bărbați și copii, denim și jachete cu puf, oferim colaborare pentru căutarea produselor, controlul calității și avansarea comenzilor. Avem o experiență de douăzeci de ani în domeniul îmbrăcămintei, reprezentând companii specializate deja integrate în lanțul de producție al marilor branduri italiene și străine. În cadrul showroom-ului nostru, puteți viziona o gamă largă de tricotaje, denim și jachete cu puf.
... domeniul textil, controlul calității, procedurile de logistică și de export. Biroul de achiziții Macrolotto este un partener de încredere care vă va ghida în această piață complexă și dificilă. Suntem un partener de încredere pentru a selecta și a vă introduce la cei mai buni furnizori, a negocia cele mai bune prețuri și a vă asista pe parcursul întregului proces al comenzilor dumneavoastră. Echipa noastră de profesioniști vă va ghida către cei mai trendy producători de modă rapidă și în cele mai profesionale și de încredere fabrici unde să plasați comenzile dumneavoastră.
Italia, Lumezzane
... comenzilor permit Sferc să colaboreze cu clienți internaționali importanți, asigurându-le sfere perfecte, chiar și personalizate, și livrări întotdeauna la timp. Punctele noastre forte sunt: - Controlul calitativ în fiecare etapă a procesului de fabricație - Furnizarea de loturi mici și foarte mari - Respectarea conformității materialelor - Prelucrarea aliajelor de alamă fără plumb - Tratamente...
Italia, Muggiò
... satisface toate cerințele celor care decid să se bazeze pe noi! Dimensiunea atinsă de AS Group, activele sale, know-how-ul și competența sa determină liniile directoare pentru alegerea de noi parteneriate. Oferim asistență completă pentru toate etapele procesului de vânzare și dezvoltare comercială: de la controlul fiabilității comerciale a partenerilor, la concretizarea comenzilor, până la gestionarea și coordonarea unei rețele de vânzări care să asigure companiei o acoperire a piețelor în termeni geografici, de canal și de produs.
Italia, Grugliasco
...) și comercianților în general (alimente, tutun etc.). Oferim clientului toată echipamentul necesar pentru gestionarea informatizată a locației sale: pe lângă casele de marcat și punctele de vânzare cu ecran tactil, putem furniza și imprimante fiscale și imprimante de comenzi, terminale mobile pentru colectarea comenzilor și un portal online pentru controlul casei, chiar și de la distanță.
Companie care se ocupă cu manipularea și pregătirea comenzilor în depozite logistice, personal calificat în utilizarea stivuitoarelor generale. Suntem prezenți în Lombardia și în domeniul ambalării mașinilor industriale; punctul nostru forte este maximizarea costurilor, controlul și gestionarea personalului cu ajutorul aplicațiilor informatice, pentru a lucra și a oferi calitate muncii desfășurate.
...dezvoltarea și punerea în funcțiune a sistemelor informatice de suport pentru producție, lansarea și controlul comenzilor, gestionarea sub-furnizării în Italia/străinătate, control logistic, implementarea sistemelor de calitate (Scheme ISO 9001-14001-18001 și altele), organizarea și controlul întreținerii fabricii, selecția și gestionarea resurselor umane. Studiul se bazează pe experiența de peste 23 de ani a titularului, acumulată în realități foarte diversificate ca dimensiune și sector de activitate (realități multinaționale sau companii cu stil antreprenorial privat, italiene sau străine).

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play