...iar PowerPoint este sinonimul aplicației cu care se pot crea prezentări de înaltă calitate. Cu Microsoft Office 2019 Standard, utilizatorii aleg cea mai modernă variantă a acestui software dovedit și puternic.
Cele mai importante caracteristici ale Microsoft Office 2019 Standard pe scurt
Toate aplicațiile tipice Office, cum ar fi Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook, sunt disponibile.
Numeroase funcții noi față de versiunile anterioare.
Prevenirea pierderii datelor împotriva pierderilor de date.
...contactele și întâlnirile cu Outlook. Și deoarece Office pentru Mac este compatibil cu Office pentru Windows, puteți colabora la documentele dumneavoastră cu aproape orice utilizator de Mac sau PC. Salvați fișierele în dosare OneDrive protejate prin parolă și accesați-le online cu aplicațiile Office Web gratuite de aproape oriunde.
Folosiți-vă timpul optim
Creați documente folosind șabloane...
...În cadrul construirii unui Data Warehouse, concepem modelul de date care reflectă procesele dumneavoastră deafaceri și permite o calculare consistentă a KPI-urilor. Vă ajutăm să utilizați datele pentru a obține informații valoroase și utilizabile despre afacere. Vă sprijinim în definirea KPI-urilor și identificarea surselor de date. Rapoartele precise și tablourile de bord moderne vă oferă toate...
...Instrumentul HR de încredere pentru afaceride toate dimensiunile - Auto-explicativ și gata de utilizare: perbit este un software HR cuprinzător care simplifică toate procesele de personal din compania ta.
...OPTIMUS - software comercială pentru industrie
OPTIMUS - Software All-in-One
Simplificați munca de birou și creșteți eficiența. Cu software-ul personalizat pentru meșteșugari OPTIMUS, puteți finaliza imediat sarcinile deafaceri și prelua controlul total asupra companiei dumneavoastră – inteligent, profesional și mai simplu decât credeți. Atât la birou, cât și pe șantier. Cu software-ul nostru...
...Supraveghere video pentru afaceri, birouri și locuințe – asigurați-vă proprietatea și bunurile și obțineți o privire de ansamblu asupra tuturor mișcărilor din jurul imobilelor dumneavoastră. Echipa noastră vă va consilia cu privire la toate opțiunile disponibile la fața locului.
Puteți combina diferite tipuri de camere performante de la noi. Fie că sunt analogice sau digitale (camere IP), camere...
...Pentru o companie, backend-ul este esențial pentru stocarea, gestionarea și procesarea datelor deafaceri. Multe companii folosesc un sistem backend personalizat pentru site-urile și aplicațiile lor. Un sistem backend are multe domenii diferite, cum ar fi gestionarea bazelor de date, gestionarea serverelor, securitatea și alte aspecte tehnice. Multe tehnologii și instrumente diferite sunt...
...Cu ORTIMmulti puteți efectua și evalua analize multimoment externe pentru a documenta punctele forte și slabe ale proceselor deafaceri cu date și, astfel, pentru a identifica potențialul de îmbunătățire.
ORTIMmulti funcționează pe smartphone-ul dumneavoastră, Palm, PocketPC și ORTIMa5.
...În cadrul dezvoltării software bazate pe proiect, echipa noastră de dezvoltatori se ocupă de întreaga gestionare a proiectului. Nu dezvoltăm doar soluții noi de la zero, ci ne asumăm și analiza deafaceri, prototiparea, designul, dezvoltarea software-ului și asigurarea calității.
...Primul dumneavoastră pas către transformarea digitală!
Un loc de muncă IT modern, complet cu hardware și software, instalat și configurat, astfel încât să puteți începe imediat.
Lucrați oriunde și oricând doriți pentru "Începători" și "Schimbători".
...Sălile de seminar, sălile de teorie sau sălile de instruire pot fi închiriate pentru seminariile dumneavoastră IT, trainingurile de soft skills, evenimente, prezentări, conferințe și întâlniri, cu catering personalizat și servicii tehnice. Configurăm pentru dumneavoastră PC-uri și laptopuri. Software-ul dumneavoastră propriu poate fi instalat în prealabil pe sistemele noastre. Dotările sălilor de seminar includ, printre altele, Wi-Fi / Internet, proiector și flipchart/tablă albă.
...Software-ul CRM și ERP pentru IMM-uri - Soluția dumneavoastră completă pentru planificarea optimă a resurselor și proceselor, precum și pentru gestionarea durabilă a relațiilor cu clienții.
... procedura NCTS (T1/T2) sunt, de asemenea, integrate în aplicația noastră. Soluția software Z-ATLAS® Import este potrivită pentru toate dimensiunile deafaceri și este disponibilă atât ca soluție internă, cât și ca soluție de centru de date în operarea ASP (ASP – Application Service Provider). Cu ajutorul instrumentelor noastre suplimentare practice, Z-ATLAS® (import) poate fi extins, dacă este necesar...
... este dezvoltat în Java. Liferay este structurat în trei părți: Liferay Portal – aplicația de bază și fundamentul pentru celelalte părți, Liferay CMS – sistemul de gestionare a conținutului și Liferay Collaboration pentru colaborarea în web și rețele sociale. Accesul este posibil pentru angajați, parteneri deafaceri sau clienți din diferite locații și este gestionat printr-un sistem de drepturi și roluri. Companii din diverse industrii utilizează Liferay pentru realizarea de portaluri, site-uri web, intraneturi și extraneturi, precum și servicii mobile.
...Cu xSuite Invoice vă oferim o soluție puternică pentru procesarea tuturor facturilor de intrare în SAP. Printr-o personalizare simplă, procesul de verificare poate fi optimizat pentru a se potrivi cerințelor dumneavoastră deafaceri. Sunt acceptate atât facturile de costuri (FI), cât și facturile cu referință la comenzi SAP (MM). Pe lângă pașii de verificare personalizabili, Invoice dispune și de posibilitatea de aprobat facturi la nivel de poziție.
...Softwaredeafaceri pentru întreprinderi mici și mijlocii.
Acum disponibil și ca soluție de închiriere (GLORiXX ERP CLOUD).
Industries: Comerț – Industrie – Servicii...
...COMPARAT a dezvoltat platforma ATHESIOS Cards, care face parte din spațiul deafaceri virtual în dezvoltare ATHESIOS.
Aceste Cards sunt cărți de vizită virtuale sau Business Cards cu multe funcții pentru stabilirea contactelor, care pot fi utilizate cu orice browser modern de internet. În secțiunea Despre Cards, ATHESIOS Cards sunt explicate mai detaliat.
...Visio Standard conține șabloane pentru domeniul deafaceri,
diagrame de rețea standard, organigrame, diagrame de flux standard și diagrame de uz general.
...facturi, oferte, stoc + avize de expediere, CRM, personal, producție, DMS
Platformă: Cloud sau on-Premise
Securitate: protecție împotriva injecțiilor SQL, protecție XSS, criptare a parolelor cu hash și sare
Conexiuni: PDF, CSV, Excel, sistem ERP, sistem DMS, sistem CRM, sistem de facturare, ZUGFeRD
Conformitate legală: GoBD (contabilitate), cerințe pentru raportarea financiară, înregistrarea timpului conform legii privind protecția muncii
Facturare: pe angajat + lună
costuri ascunse: niciuna
Conexiune magazin: WooCommerce, Shopware, ebay, Amazon, altele la cerere...
... din industria prelucrătoare a metalelor. Soluția ERP pentru industrie oferă, în standard, funcționalitatea de care aveți nevoie pentru a gestiona fără dificultate procesele dumneavoastră deafaceri. Printre funcțiile de bază ale cimMETAL se numără, de exemplu, datele despre articole specifice industriei metalurgice, managementul de proiect integrat pentru monitorizarea ciclului de viață al produsului, sau calculul ofertelor cu sau fără date despre articole (opțional, în funcție de situație).
...SAP Business ByDesign este o soluție ERP cloud cuprinzătoare pentru întreprinderile mijlocii. Software-ul deafaceri este conceput pentru toate domeniile de activitate cu costuri previzibile și este scalabil flexibil.
...„Automation Platform.NExT” este cea mai avansată suită de module tehnologice. Aceasta controlează fluxul de date al fiecărui proces deafaceri, de la senzori până la inteligența deafaceri.
„Automation Platform.NExT” este o tehnologie software revoluționară. O platformă modulară pentru suita de module de automatizare: SCADA, GeoSCADA, HMI, IIoT, înregistrarea datelor, conectivitate, eficiență...
...Analiza bilanțurilor clienților este o metodă de evaluare a solvabilității companiilor. Indicatorii de bilanț oferă, atunci când sunt interpretați corect, indicii importante despre situația financiară respectivă.
Cu FINOYO, instrumentul de analiză a bilanțurilor de la SCHUMANN, puteți evalua cu precizie și automat stabilitatea economică a partenerilor dumneavoastră deafaceri. Analiza automată a bilanțului în FINOYO este standardizată și sigură din punct de vedere al auditului.
...TYPO3 pentru crearea de site-uri web la nivel deafaceri, Sistem de Management al Conținutului
Programare TYPO3
Sistem de Management al Conținutului la nivel deafaceri
Webdesign, corectură în colaborare:
Anette Peretz-Hein
Informatician economic, expert independent
Link către partenerul nostru de cooperare Timo Loch:
Informatician, dezvoltator de aplicații
de asemenea, digitalizări, arhivări la cerere...
...100% procesare a comenzilor digitale, fără programare, cu init EDI
Toate formatele. Toate canalele.
Indiferent de datele pe care doriți să le schimbați cu partenerii deafaceri, init EDI este compatibil cu toate interfețele comune și stăpânește toate formatele posibile.
Gestionare fiabilă a erorilor.
Căutarea îndelungată a unei surse de eroare a luat sfârșit. Cu init EDI, sursa erorii vă este...
... hibride
- gschafft.com Coworking (Co-fondator)
- vystem.io softwarede evenimente hibride de cea mai bună calitate
- appose.com rezolvând astăzi problema penuriei de talente (SaaS)
- Wojo (lider european în soluții flexibile de Coworking/workspitality)...
... de trei decenii, este considerată cea mai mare din lume și oferă astfel indicatori pentru orice nevoie.
Participanții primesc un raport detaliat de comparație, care le permite să se compare cu grupul de referință corect. Raportul detaliat arată comparații cu companiile din
- aceeași industrie
- aceeași dimensiune a companiei
- aceeași regiune și cu
- toți participanții
Pe lângă informațiile cantitative, veți primi și informații calitative despre companiile de comparație, cum ar fi organizarea, software-ul utilizat, strategia etc.
Suntem nerăbdători să vedem ce putem realiza.
... pentru hardware sau actualizări.
Abonament cloud pentru un sistem adaptat la afacerea și fluxul de producție.
Comunicare și control al producției fără hârtie prin puncte de raportare active.
Mai multă flexibilitate și libertate pentru micii antreprenori.
Preț atractiv, deoarece este dezvoltat special pentru întreprinderile mici și mijlocii.
Viitor sigur pentru micile afaceri.
Toate informațiile pot fi accesate și modificate și în afara companiei, de exemplu, la client la fața locului sau de acasă, cu tabletă sau smartphone.
Hosting: Europa de Vest
Un produs al: CAD Line GmbH...