Servicii de asistență pentru clienți; Telemarketing inbound; Procesarea e-mailurilor și a sarcinilor; Servicii cu valoare adăugată; Managementul documentelor; Servicii de tip Lettershop; Fulfillment; Linia telefonică de asistență și telefonul de servicii, Help desk, Recuperarea clienților, Procesarea e-mailurilor și a sarcinilor, Managementul documentelor...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Acceptarea comenzilor la nivel european; Acceptarea comenzilor în apropiere; Acceptarea comenzilor în interiorul Bavariei; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Acceptarea comenzilor la nivel mondial; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Sistem ACD;...
Germania, München
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Software pentru Call-Center; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Acceptarea comenzilor în Germania; Sistem ACD; Conectare prin e-mail; Buton de apel înapoi pe internet; IVR...
Germania, München
NetworkD este un furnizor independent de soluții IT de top în domeniile managementului sistemelor desktop, managementului HelpDesk și consultanței în procese IT la nivel mondial. Accentul serviciilor și soluțiilor se pune pe distribuția de software, managementul Help Desk, managementul patch-urilor și securității, managementul activelor, managementul schimbărilor, managementul serverelor și managementul nivelului de servicii.
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Help Desk; Externalizare în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi; Externalizare în funcție de timp; Externalizare Front-Office; Externalizare orientată pe sarcini; Acceptarea comenzilor în Germania; Instalare ACD; Dialer;... ...
Germania, Vaterstetten
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi; Externalizare completă; Acceptarea comenzilor în Germania; Instalare ACD; Conexiune e-mail; CTI...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Acceptarea comenzilor în apropiere; Acceptarea comenzilor în interiorul Bavariei; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Sistem ACD; Dialer;...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Acceptarea comenzilor la nivel mondial; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea întâlnirilor; Activarea clienților vechi...
... întregului ciclu de viață al clientului. și reactivarea clienților; Generarea de lead-uri; Managementul lead-urilor; Programarea și controlul vânzărilor; Activarea participanților; Marketing prin e-mail și motoare de căutare; Servicii de baze de date și CRM; Linii de servicii; Help Desk; Consultanță pentru call center. O prezență constantă în domeniul marketingului direct pe piața germană; Suport...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Acceptarea comenzilor/Comenzilor; Vânzări telefonice active; Help Desk; Outsourcing în funcție de capacitate; Telefonie pe internet; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atragerea de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing orientat pe sarcini;...
Germania, Weiden i.d.OPf
...Model de afaceri: eBusiness, Call Center, Logistică, Distribuție și Marketing. În detaliu: Linie de asistență/telefon de servicii; linie de asistență tehnică; preluarea comenzilor/acceptarea comenzilor; Help Desk; externalizare în funcție de capacitate; preluarea comenzilor la nivel european; preluarea comenzilor în apropiere; preluarea comenzilor în interiorul Bavariei; conexiune fax; software...
Dezvoltare software; dezvoltări de baze de date; sisteme de dezvoltare software; analize și inginerie de sistem; consultanță și soluții; limbaje de programare și instrumente; servicii de internet; aplicații web; servicii de management, servicii de planificare; consultanță în securitate; software de baze de date; Windows; implementarea și prelucrarea datelor; furnizori de servicii aplicații; arhivare de imagini;... dezvoltare J2EE; PHP; .NET; soluții pentru magazine; suport rețea Help Desk; baze de date Oracle; USSQL...
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Vânzări telefonice active; Help Desk; Externalizare în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Externalizare completă; Externalizare în funcție de timp; Externalizare Front-Office; Externalizare orientată pe sarcini; Sistem ACD;...
Germania, Wächtersbach
Germania, Forchheim
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play