Germania, Altenstadt
...Servicii de call center pentru industria IT și furnizorii de software. Angajați profesioniști și prietenoși prelucrează apelurile dumneavoastră inbound cu ajutorul unor software-uri și hardware-uri moderne, exact așa cum doriți. Decideți flexibil când și în ce măsură doriți să utilizați serviciul nostru de telefonie. Fie că este vorba de ore de vârf, în timpul întâlnirilor externe, când biroul este neocupat sau non-stop. Totul se face simplu prin activarea și dezactivarea redirecționării apelurilor. O notificare suplimentară nu este necesară.
Germania, Nieder-Olm
...Expertiza noastră se află în outreach-ul multi-canal, care include o combinație de apeluri telefonice la rece, marketing prin e-mail și outreach pe LinkedIn. Aceste strategii ne permit să ne adresăm în mod țintit potențialilor clienți și astfel să promovăm eficient atragerea de noi clienți. Acordăm o atenție deosebită generării de lead-uri conforme cu GDPR. Mulți dintre clienții noștri...
triveo | Telemarketingul, cu peste 50 de angajați, este una dintre agențiile de telemarketing de frunte pentru gestionarea completă a intereselor și clienților în mediul B2B. Din 2002, triveo sprijină companiile mijlocii cu serviciile sale de telemarketing în promovarea telefonică a produselor complexe și a serviciilor care necesită explicații. Partenerul dumneavoastră Call-Center și Premium în...
Germania, Stuttgart
Cu măsurile de vânzare potrivite, veți atinge obiectivele de vânzare - Aveți nevoie de mai mulți potențiali clienți și de mai mult venit? - Departamentul dumneavoastră de vânzări are nevoie de suport - Doriți să introduceți produse sau servicii noi pe piață? - Dumneavoastră, ca director general, nu aveți timp pentru vânzări? Vă ajutăm! Implementarea continuă a măsurilor de vânzare corecte este ...
Germania, Mittelbiberach
Compania Saupe Telemarketing este specializată în domeniile marketingului prin dialog, telemarketing, servicii de call center B2B (servicii inbound și outbound), consultanță și achiziții. Punctul nostru forte constă în generarea eficientă de lead-uri, precum și în reactivarea și optimizarea relațiilor existente cu clienții. Pe munca zilnică a echipei noastre de competență se bazează, pe lângă diverse afaceri, și numeroase universități, colegii și asociații.
Germania, Leipzig
TAS AG, cel mai mare expert în outsourcing de familie din Germania, oferă servicii în domeniul call center-ului din 1992. De asemenea, există o Academie asociată. Portofoliul de servicii include soluții profesionale și complete în domeniile Interacțiune cu clienții, Consultanță și Outsourcing de procese de afaceri. Punctul forte al companiei de familie este comunicarea de la om la om. Obiectivele...
Germania, Nürnberg
Ophono este serviciul de telefonie cu tarif fix pentru afacerea dumneavoastră! Căutați secretariat telefonic, servicii de birou sau call center? Consultați tarifele noastre inovatoare cu tarif fix! Ne ocupăm de apelurile dumneavoastră conform cerințelor - profesionist și dedicat. Creșteți accesibilitatea, descărcați-vă angajații și concentrați-vă pe activitatea principală. Cu Ophono, puteți...
Germania, Meckenheim
Serviciul de Call Center orientat internațional de la Kreuzer, centrul de coordonare pentru toate procesele legate de vânzări și clienți. De la acțiuni clasice de marketing telefonic pentru atragerea de clienți noi, până la soluții complexe de externalizare a Call Center-ului.
Germania, Bocholt
Comunicarea tacticoasă și inteligentă câștigă din ce în ce mai multă importanță. Ca furnizor dedicat, cu un know-how unic de zeci de ani în diverse industrii, ajutăm clienții noștri să dezvolte o cultură a comunicării. Cu consultanță. Cu analize. Cu ateliere. Cu coaching. Cu management de proiect. În toate domeniile legate de servicii pentru clienți, vânzări și telefonie. Eticheta telefonică est...
Germania, Köln
KCC GmbH reprezintă peste 24 de ani de experiență B2B în domeniul marketingului telefonic - CallCenter. Serviciile noastre sunt orientate spre obiectivele și nevoile dumneavoastră. Vă sprijinim pe toate căile campaniei dumneavoastră de telemarketing, fie că este vorba de proiecte mai mici sau de proiecte mai complexe. O experiență de vânzări cuprinzătoare din diverse industrii le permite cliențil...
Fondată în vara anului 2000, TeleTeam Call Center și Service GmbH este astăzi cel mai mare call center din Oldenburg și împrejurimi, având peste 320 de angajați.
Germania, Leipzig
Clienții entuziasmați sunt cel mai bun motor de creștere Full-Service Contact Center as a Service colpari îți oferă întreaga ta departament de servicii pentru clienți. La cerere, fără costuri fixe și absolut flexibil. scalabil Ne concentrăm constant pe scalare. Începând de la infrastructura tehnică, la modelul nostru de afaceri și până la echipă. Totul crește împreună cu organizația ta, peste...
Agenție de marketing specializată în marketingul partenerilor, generarea de lead-uri, marketing direct pentru farmacii, marketing direct pentru angrosisti, corespondență de presă, livrare de broșuri și servicii de call center.
Germania, Dorsten
...CFS GROUP GmbH oferă prin callfield.com un pachet complet pentru servicii telefonice în Germania. Serviciul telefonic CallField nu se consideră doar un call center, ci un "receptie virtuală", care își ajută clienții în activitatea zilnică. Serviciile oferite sunt potrivite atât pentru întreprinderi mijlocii, cât și pentru antreprenori individuali și start-up-uri care doresc să utilizeze...
...Outsourcing complet; Outsourcing în funcție de timp; Outsourcing pentru front-office;... Generarea de lead-uri; Telemarketing; Vânzări prin telefon; Inbound; Outbound; Call Center; Call-Center; Consultanță; Consiliere; Training; Vânzări;...
... întregului ciclu de viață al clientului. și reactivarea clienților; Generarea de lead-uri; Managementul lead-urilor; Programarea și controlul vânzărilor; Activarea participanților; Marketing prin e-mail și motoare de căutare; Servicii de baze de date și CRM; Linii de servicii; Help Desk; Consultanță pentru call center. O prezență constantă în domeniul marketingului direct pe piața germană; Suport...
Servicii de telecomunicații, Outbound, Inbound, Vânzări telefonice, Distribuție, Servicii de Call Center, Helpdesk, Serviciu pentru clienți, Managementul proceselor de afaceri. Serviciile din domeniul serviciului pentru clienți includ medii orientate spre dialog, cum ar fi telefonul, e-mailul și internetul. cca24 este un furnizor modern de servicii de outsourcing, care oferă clienților și...
Germania, Dortmund
Serviciu de call center personalizat pentru întreprinderi mici și mijlocii. Oferta include linie de asistență, vânzări directe, programarea întâlnirilor și acceptarea comenzilor.
...Linie de asistență/Telefon de servicii; Vânzări telefonice active; Help Desk; Externalizare în funcție de capacitate; Conexiune fax; Software pentru call-center; Managementul reclamațiilor; Procesarea răspunsurilor; Calificarea adreselor; Atracția de clienți noi; Stabilirea de întâlniri; Activarea clienților vechi; Externalizare completă; Externalizare în funcție de timp; Externalizare Front-Office; Externalizare orientată pe sarcini; Sistem ACD;...
Germania, Halle
3wPhone se prezintă ca o agenție profilată pentru suport inteligent în vânzările Business-to-Business. Suntem optimizatorul preferat de vânzări pentru companiile de tehnologie și IT, precum și centrul de competență pentru cercetarea de piață telefonică. 3wPhone apreciază clienții pretențioși cu produse, servicii și/sau soluții complexe, care au așteptări ridicate în ceea ce privește suportul în v...
Dispoziția crescută de schimbare a clienților de energie prezintă noi provocări pentru furnizorii de energie - atât riscuri, cât și oportunități. tms energy! - unitatea de Customer Care specializată pe piața energetică de la tms connected! vă ajută să evitați unele dintre acestea și să profitați în mod constant de celelalte. Furnizorii de energie beneficiază nu doar de experiența noastră îndelunga...
Germania, Stuttgart
Social Touchpoint este un partener de dialog full-service pentru managementul profesional al clienților, specializat în servicii de comunicare Enterprise2.0. Ca o companie modernă, Social Touchpoint oferă clienților săi abordări integrate de servicii, marketing și vânzări. Sarcini: Dezvoltarea de abordări integrate și integrabile de servicii, marketing și vânzări și optimizarea proceselor existen...
@FRIENDS este unul dintre principalii furnizori de servicii de comunicație din Germania. O echipă de management și agenți de dialog cu experiență solidă este garanția unei colaborări care oferă rezultate măsurabile pentru obiectivele dumneavoastră de afaceri. @FRIENDS se bazează pe infrastructură IT de ultimă generație și soluții profesionale de telecomunicații în domeniul tehnologiilor ACD și Dia...
Germania, Schwäbisch Hall
Compania Sommerwerk Cloud este un centru de contact virtual. Aceasta depășește limitările unui centru de apeluri tradițional cu o nouă abordare: o acoperire maximă a volumului de apeluri printr-un pool de angajați scalabil pe termen scurt, precum și o mai bună asistență și cifre de vânzări prin angajați foarte calificați, care activează la nivel mondial. Astfel, compania din Schwäbisch Hall oferă ...
Germania, Nürnberg
De peste 30 de ani, intertel este partenerul de încredere pentru comunicarea telefonică cu clienții. De la analiza nevoilor până la vânzările telefonice, intertel dialog-service-gmbh oferă totul dintr-o singură sursă. 290 de angajați și cinci divizii asigură un contact personalizat și specific pentru fiecare industrie, pentru companii din întreaga economie germană. Servicii: Hotline/telefon de ser...
Call center, apeluri inbound și outbound, telemarketing, procesarea e-mailurilor și a faxurilor, precum și formare și coaching.
Agenție Call Center. Achiziție de clienți de înaltă calitate cu retenție pe termen lung, creșterea cotei de piață a clienților prin măsuri active de marketing.
Agenția de Marketing Dreamtime oferă servicii de call center special pentru sectoarele IT și industrial. De asemenea, în timpul primului contact cu consultanța tehnică preliminară. Cercetare, Coaching, Managementul Evenimentelor.
Agenție de call center axată pe cercetarea tendințelor, cercetarea pieței, optimizarea vânzărilor, achiziția de clienți noi, gestionarea reclamațiilor și cererile de recuperare telefonică.
Germania, Recklinghausen
...La locația noastră din Recklinghausen, NRW, vă oferim serviciile noastre de call center 365 de zile pe an, 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi (24/7).

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play