Franța, Villejuif
...Expertiza noastră se extinde la asistența personalizată pentru crearea de afaceri de curățenie. Ghidăm antreprenorii aspiranți prin demersurile administrative, alegerile strategice și implementarea operațională, ajutându-i să stabilească baze solide pentru activitatea lor. Un suport personalizat pentru a asigura succesul încă de la început.
Franța, Hagetmau
...Ne ocupăm de toate procedurile administrative: Procedurile cu Primăria dumneavoastră. Cererea de racordare la ENEDIS. Formalitățile cu furnizorul dumneavoastră de energie.
Franța, Le Mans
...Mediphone pune la dispoziția medicilor și profesioniștilor din domeniul sănătății telesecretariatul medical, o soluție la distanță dedicată unui secretariat medical. Serviciile oferite includ următoarele misiuni: gestionarea permanenței și a apelurilor telefonice ale pacienților; gestionarea programărilor și organizarea consultațiilor; preluarea lucrărilor și a sarcinilor administrative pentru funcționarea unui cabinet medical sau a unei unități de sănătate.
Franța, Paris
... relaționale; Și altele… Doriți să fiți însoțit în constituirea societății dumneavoastră pentru a nu suporta consecințele deciziilor luate fără cunoștințe juridice aprofundate. Căutați un partener care să vă ajute să organizați și să coordonați proiectul dumneavoastră; capabil să vă însoțească în demersurile administrative și în căutările de finanțare.
Franța, Marseille
...Clasic al corespondenței, plicul personalizat poate stârni curiozitate și poate încuraja deschiderea corespondenței dumneavoastră publicitare! De asemenea, informează destinatarul despre identitatea dumneavoastră și are rolul de a oferi liniște pentru trimiterile administrative.
Franța, Château Arnoux Saint Auban
...PMP vă însoțește pe parcursul întregului proiect și răspunde la toate întrebările dumneavoastră tehnice și administrative legate de construcția pasivă. Biroul nostru de studii va defini fezabilitatea proiectului dumneavoastră. Provence Maison Passive vă oferă o soluție de construcție personalizată, totul este pus în aplicare pentru a vă facilita munca în scopul de a construi o casă cu performanțe...
Franța, Villeurbanne
...Categorie Reglementară Legislația franceză (și europeană) impune multe documente administrative companiilor. KMO-Conseil asistă companiile în implementarea acestor documente și în aplicarea lor inteligentă. Aspectul reglementar se concentrează în principal pe aspectul securității - Document unic, - Plan de prevenire, - Fișa de post, - Fișa de date de securitate, - Completarea registrelor de securitate, - Protocol de încărcare și descărcare, - Afișare obligatorie, - Implementarea muncii dificile.
Franța, Strasbourg
...Din 2019, Faso-InterFret transportă toate băuturile alcoolice către Ouagadougou, Burkina Faso, din depozitele noastre din Strasbourg și Paris. Ne ocupăm de toate formalitățile administrative pentru livrarea băuturilor dumneavoastră. La cerere, ne ocupăm și de formalitățile de detaxare (EX1). – Taxa de detaxare export EX1: 70€ – Vă rugăm să ne trimiteți factura + DAE prin email.
Franța, Saint-Quentin-En-Yvelines Cedex
...Sistem de gestion a datelor de laborator NuGenesis și software Empower 3 Optimizați datele Empower în cadrul companiei dumneavoastră NuGenesis LMS permite abordarea provocărilor întâmpinate în gestionarea datelor de către utilizatorii Empower, echipele de Conformitate și Asigurare a Calității, precum și serviciile IT și administrative care utilizează această platformă software de date...
Franța, L'etoile
...Ați achiziționat terenul și doriți să construiți casa visurilor dumneavoastră? Sunteți în procesul de obținere a avizelor administrative și proiectul dumneavoastră întâmpină întârzieri? Home Construction vă însoțește de la studiile de fezabilitate până la realizarea lucrărilor, inclusiv terasamentele, realizarea fundațiilor și implementarea lucrărilor de drumuri și rețele diverse.
Franța, Lille
...Este esențial ca site-ul dumneavoastră să fie conform Regulamentului General privind Protecția Datelor. RGPD reglementează utilizarea informațiilor furnizate de utilizatori și, în caz de nerespectare, o autoritate de control poate impune sancțiuni sub formă de amenzi administrative. Desigur, dar adevărata sancțiune este pierderea clienților. Un site conform RGPD vă permite să vă mențineți...
Franța, Paris
...Stranett Services este o companie de curățenie birouri din Paris, specializată în curățenie, întreținere și igienă pentru birouri și spații profesionale. Intervenim pe toate tipurile de suprafețe, pentru curățenia terțiară, curățenia spațiilor administrative sau curățenia spațiilor industriale. Compania de curățenie birouri din Paris vă oferă un serviciu de curățenie îmbunătățit, care poate fi...
Franța, Chambourcy
...Biroul de legătură sau biroul de reprezentare este cea mai simplă modalitate de a crea o activitate în Franța. Este cea mai potrivită modalitate de a studia și testa piața, de a face networking și de a construi o prezență prin activități de marketing și administrative. Noi înființăm biroul dumneavoastră de legătură înainte de a crea o sucursală sau filială în Franța.
Franța, Chelles
...Nebulizatorul electric portabil este ideal pentru dezinfectarea și igienizarea aerului în orice loc sau cameră. Acesta permite decontaminarea: - Instituții publice (primării, oficiile poștale, centre administrative) - Camere din casă - Birouri, depozite și spații deschise - Magazine sau centre de cazare, cum ar fi supermarketuri - Mediu agricol - Instituții de îngrijire (spitale, cămine...
Franța, Soultz
... sandwich izolate. Astfel, este posibil să lucrăm sub structură atât vara, cât și iarna. Halele noastre de echitație vă oferă un număr de avantaje în comparație cu construcția tradițională. Pe lângă un cost pe m² mult mai interesant, termenele noastre de execuție sunt de asemenea mult mai bune, la fel ca și demersurile administrative, care sunt mult mai simple! Cu ani de experiență, putem realiza complexe de săli de dresaj, complete cu iluminat, talpă, instalarea irigației și benzi de protecție. Pentru ca spațiul dumneavoastră să vă...
...Fotografie aeriană, semi-aeriană Acest tip de imagini este astăzi mult facilitat datorită dronelor. Dar uneori, recurgerea la avion, ULM sau elicopter este necesară. Și când toate aceste soluții nu sunt adecvate sau pur și simplu nu sunt posibile, avem o soluție simplă, fără constrângeri, fără autorizații sau complexificări administrative. Cu o cameră de foarte înaltă definiție montată pe o cap...
Franța, Guingamp
... locuința lor în îndeplinirea activităților curente (ex. întreținerea casei, sarcini administrative zilnice) și ajută persoanele care nu mai pot acționa în totală autonomie și/sau care întâmpină dificultăți temporare sau durabile.
Franța, Romorantin-Lanthenay
...Verificat pe 16 iunie 2021 - Direcția de Informații Legale și Administrative (Prim-ministru)...
Franța, Marseille
...Certificată Traducere certificată conformă cu originalul având un caracter legal (hotărâri judecătorești, acte notariale, acte de stare civilă, administrative și judiciare). - Economică și comercială Corespondență de afaceri, contracte comerciale și de asigurare, documente de afaceri (statut, contracte de muncă, Kbis). - Tehnică Manuale de utilizare, instalare și întreținere, cataloage, pliante și caiete de sarcini. - Mediu Energie regenerabilă, politică de mediu, studiu de impact asupra mediului, fișă tehnică produs. - Alte Turism, socio-politică...
Franța, Muttersholtz
...săli de învățământ specific: mecanică, tehnologie, chimie, sală de informatică, laborator... birouri și spații administrative, săli pentru profesori, cdi, mediatecă, cantină și refectoriu vestiar Pe 1 / 2 sau 3 etaje, construcțiile noastre respectă normele referitoare la ERP și la primirea elevilor, profesorilor și personalului tehnic, în special în ceea ce privește izolarea termică și...
Franța, Saulzoir
...Asistentul de manager este responsabil cu gestionarea mai multor dosare de ordin general care privesc activitatea companiei. Printre funcțiile sale se numără: - organizarea de evenimente - gestionarea informațiilor tehnice, administrative, comerciale - oferirea de suport personalului de conducere Pentru a vă prezenta la diploma de stat, prin intermediul unei VAE, este imperativ să exercitați...
Franța, Emerainville
...Aveți nevoie de ajutor în procedurile administrative? Consilierii noștri de la Oui Déménager vă susțin în fiecare etapă a mutării dumneavoastră și vă oferă acces la rețeaua lor de parteneri pentru a vă ajuta în demersurile dumneavoastră.
Franța, Villette D'anthon
...De la înființarea sa în 2003, ISP este o organizație internațională dedicată în întregime reducerii și optimizării costurilor administrative și de achiziții. Soluția OUTSOURCING le permite clienților să economisească direct pe achizițiile industriale prin externalizarea și centralizarea totală sau parțială a acestora la ISP. Din 23 aprilie 2009, ISP este certificat ISO 9001 și aplică procedurile din manualul de calitate. În aprilie 2016, ISP Group a avut certificarea reînnoită de către BUREAU VERITAS.
Produse corespunzătoare
externalizarea achizițiilor
externalizarea achizițiilor
Franța, Montélimar
...Transferul de afaceri : Această activitate constituie a doua arie de expertiză a companiilor noastre. Expertiză juridică : O operațiune de mutare a unei afaceri nu se improvizează. Numeroase constrângeri, obligații sociale și administrative sunt în sarcina clientului și a companiei de mutare. Formalități specifice pentru anumite situații trebuie realizate. Dispoziții contractuale punctuale pot...
Franța, Sainte Denise
... lungi demersuri administrative. Una dintre acestea constă pur și simplu în a vă înscrie online pentru a obține permisul ca și candidat liber. Cu o garanție fiabilă a obținerii permisului de conducere. Contactați-ne cât mai curând posibil pe WhatsApp: +33752843473 E-mail: permisdeconduire268@gmail.com...
Franța, Canejan
...Bandă neagră și galbenă "Zonă de confidențialitate" Lungime: 1m Lățime: 10cm Text cu litere mari, în negru, pe fundal alb pentru o lizibilitate excelentă Această bandă "zonă de confidențialitate" este un adeziv de înaltă calitate "special pentru podea" pentru o aderență optimă în timp! Fie că este vorba despre o farmacie, birouri administrative sau comerciale sau chiar într-un spital; vizitatorii, pacienții sau clienții dumneavoastră vor aprecia posibilitatea de a avea discuții în totală confidențialitate.
Franța, Cholet Cedex
... indiscutabil Implementarea unui software de gestionare a timpului permite simplificarea gestionării administrative a timpului de lucru, care este adesea consumatoare de timp. Într-adevăr, parametrii de urmărit sunt numeroși și complecși: Ore de lucru: ore fixe, variabile, de echipă, ciclice, de noapte, de weekend. Durata muncii: limite legale, convenții colective, acorduri de unitate, anualizare și modulare, timp parțial. Timp de pauză: pauze plătite, neplătite, cu durată condiționată. Activități. Toate datele colectate și calculate de cititoarele de badge-uri și software-ul de gestionare a timpului.
Franța, Montfermeil
...Gestionarea documentelor administrative - Gestionarea căsuței de email (clasificare și procesare) - Gestionarea agendei (validarea sau anularea întâlnirilor) - Pregătirea întâlnirilor - Raport - Gestionarea cadourilor pentru clienți - Asigurarea urmării plăților - Gestionarea creanțelor neîncasate - Elaborarea ofertei, devizului pentru clienți - Clasificarea și redenumirea documentelor...
...Indiferent dacă este vorba despre clădiri administrative, centre comerciale sau altele, colaboratorii noștri își dau tot interesul pentru a garanta calitatea muncii prestate. Experiența și profesionalismul nostru ne ajută să ne adaptăm programul de lucru pentru a satisface cerințele dumneavoastră. Sarcinile noastre zilnice constau în curățarea birourilor, a podelelor, a lifturilor, a scărilor, a toaletelor etc. De asemenea, colaboratorii noștri au urmat o pregătire specială pentru curățarea echipamentului dumneavoastră informatic.
Franța, Champigny-Sur-Marne
...În calitate de comisionar de transport, Europe Services Transport se ocupă de organizarea completă a operațiunilor dumneavoastră de transport. Ne ocupăm de planificare, coordonare și execuție a livrărilor, asigurând astfel o fluiditate și o eficiență maximă. Acest serviciu include, de asemenea, gestionarea formalităților administrative și conformitatea cu reglementările.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play