Belgia, Herstal
...Le VR Karting, sau karting în realitate virtuală, este un nou concept și o exclusivitate mondială. Te confrunți cu prietenii tăi într-o adevărată cursă de karts electrice, în timp ce ești echipat cu un căști de realitate virtuală care te imersează într-un circuit 3D. Diferite circuite și moduri de joc pentru curse epice! Mario Kart, dar... în viața reală! În prezent, sunt disponibile 3 circuite, precum și mini jocuri de arenă. Fii printre primii care oferă această tehnologie în centrul tău. Spațiu necesar: Min. 400m² Jucători: 1-10...
Belgia, Perwez
...Clapet Anti-retur Vr 316 Dimensiuni: DN 3/8’’ la 3’’ Racordare: Femelă-Femelă BSP Temperatură minimă: – 20°C Temperatură maximă: + 140°C Presiune maximă: 16 Bari Presiune de deschidere: 0,1 bar Caracteristici: Toate pozițiile - Inox polisat oglindă Material: Oțel Inoxidabil - PTFE...
Belgia, Verlaine
...Design de înaltă gamă, complet inovator, liniile sale fluide, contemporane și elegante afirmă puterea acestui palan electric cu lanț. Această nouă generație de palan EUROCHAIN VR derivă dintr-o tehnologie inovatoare – materiale noi, concepte noi de funcționare – și este adaptabilă fiecărei nevoi specifice. Palanul electric cu lanț EUROCHAIN VR este conceput pentru a oferi utilizatorului un maxim...
Belgia, Mons
Realitatea virtuală pe Mons! De la 2 la 4 jucători, descoperiți o nouă modalitate de a juca. Intrați în universul lui Alice în țara minunilor, explorați piramidele din Assasin's Creed, evadați din închisoare, trăiți fiorii din universul lui Lovecraft, ... Pe scurt, alegeți-vă povestea și parcurgeți aventuri uluitoare!
Belgia, Tielt
Vrbedding este un producător care își fabrică 100% produsele de Boxspring și Saltele în Belgia (Tielt 8700). Parc de mașini propriu. La cerere, atelierul poate fi vizitat. (hib) Compania își proiectează propria colecție sau colaborează cu designeri și arhitecți de interior. Unic și disponibil doar la VRBEDDING, toate Boxspring-urile și Saltelele beneficiază de o protecție de top, care efectiv îț...
Belgia, Saint-Gilles
Filtre Experience este o agenție care concepe, creează și realizează filtre Instagram, Facebook, TikTok și Snapchat pentru diferite mărci sau clienți. Filtrele de pe rețelele sociale folosesc realitatea augmentată sau AR (RA). Realitatea augmentată este similară cu realitatea virtuală în sensul că interacționăm cu elemente 3D din jurul nostru. Totuși, diferența dintre VR (Realitate Virtuală) și...
Belgia, Bruxelles
... digitală, poziționare, crearea de campanii digitale, publicitate și rețele sociale. Optimizare pentru motoarele de căutare, E-Reputație,... COMUNICARE Imagine de marcă, video, film de companie, imagini generate pe calculator 3D, VR (realitate virtuală), AR (realitate augmentată), holograme,... CONSULTANȚĂ Consultanță în dezvoltarea de aplicații, site-uri web și noi tehnologii. AR, VR, Holograme. UI / UX Crearea de UI (interfață utilizator) pentru aplicațiile și site-urile dumneavoastră. Ateliere de UX (experiență utilizator) & Design Sprint.
Belgia, Saint-Servais (belgique)
... tehnologii, anterior „Techtrends”, o Monitorizare tehnologică în jurul posibilităților pe care le oferă sau le vor oferi digitalul, cum ar fi blockchain, aplicațiile web progresive, marketingul snackable, programatica, inteligența artificială, robotică, interfețe conversaționale, VR, …. și un laborator de experiențe digitale.
Belgia, Rekkem
...vamă fără hârtie și accize (PLDA). 10.000 m2 pentru depozitare liberă sau sub supraveghere vamală, companie cu obligație VR: 2.000 m2 pentru depozitarea bunurilor cu risc și 8.000 m2 pentru diverse bunuri în spații încălzite și stocare eficientă cu sistem de rafturi fixe și mobile. Distribuție națională și internațională: serviciu de distribuție 24 de ore în BENELUX, linie de servicii către Barcelona, Valencia și Madrid, plecări zilnice către Olanda, Franța și Germania, Marea Britanie, Austria, Italia prin parteneri stabili.
Belgia, Rixensart
Din 1997, VRintelligence dezvoltă magazine virtuale pentru a simula în timp real proiectele de ambalare, merchandising, marketing, cercetare de piață și B2B, stimulând colaborările. Tehnologia sa urmărește privirea cumpărătorului pentru o observație științifică a comportamentului de cumpărare și o predictibilitate unică a strategiilor din magazin.
Belgia, Bruxelles