Austria, Trautmannsdorf An Der Leitha
...Avem tot ce vă trebuie pentru evenimentul dumneavoastră! Organizare & Servicii Aveți nevoie de ajutor pentru evenimentul dumneavoastră? Atunci sunteți în locul potrivit! Prin experiența noastră de ani de zile, vă putem ajuta să faceți din evenimentul dumneavoastră un succes. Catering Ne ocupăm de întreaga gestionare a cateringului pentru evenimentul dumneavoastră. Închiriere echipamente pentru...
... - Fără credite bancare sau alte finanțări externe - Stil de conducere cooperativ cu responsabilitate maximă a angajaților - Organizare descentralizată a centrelor de profit - Promovarea unui spirit de echipă familial în cadrul companiei - Satisfacția clienților și angajaților este obiectivul principal al companiei - Adaptare constantă și inovatoare la evoluția economică - Poziție de lider pe piață prin concentrare pe activitatea principală: Creăm "spațiu imediat" pentru comerț, industrie, și sectorul public.
Prodata a fost fondată în 1970 și este formată dintr-o echipă de specialiști foarte bine pregătiți. Compania, cu sediul în Viena, se ocupă de patru decenii cu managementul proiectelor, organizare, analiză, formare, dezvoltarea de pachete software standard, dar și cu dezvoltarea de software personalizat. În ultimii ani, compania s-a specializat în dezvoltarea de soluții software modulare și...
Brucknerhaus Linz: Tot ce este altceva este doar muzică O scenă plină de istorie. O sală cu o acustică excelentă. Un repertoriu de dimensiuni internaționale. O arhitectură care dovedește curaj și siguranță în stil. Brucknerhaus este ceea ce muzica ar trebui să fie: o simfonie profundă, care ridică un monument emoțional pasiunii. Artistele și artiștii care își valorifică prima oportunitate aici s...
... câmp magnetic în Austria și Germania și știu despre ce vorbesc. Vă consiliem și vă sprijinim în construirea propriului dumneavoastră punct de lucru: cu hardware și software pentru echipamente profesionale, finanțare (leasing), organizare, atragerea de clienți noi și formare gratuită cu certificat sub conducerea medicală.
... sisteme de încălzire electrică, veți primi întotdeauna un produs de calitate superioară. O echipă de angajați performantă și dedicată, cu o organizare eficientă, vă stă la dispoziție pentru o varietate de servicii în competiție. Suntem bucuroși să vă susținem și activitățile de vânzare prin informațiile și cataloagele noastre adaptate nevoilor. Pentru organizarea de zile de prezentare, târguri interne și instruiri de produse, dar și în ceea ce privește serviciul de mostre, echipa noastră de vânzări este întotdeauna la dispoziția dumneavoastră.
TRALOG a fost fondată în 2012 de profesioniști cu experiență în transportul internațional. Într-un timp scurt, Tralog și-a câștigat un loc în transportul internațional. Tralog a stabilit principii pentru transportul internațional; organizare, comunicare, rapiditate și fiabilitate ca fiind ideologii fundamentale ale companiei. Prin această abordare, am dezvoltat o rețea strânsă cu partenerii...
...Mag. Andrea Starzer MBA a studiat științe economice cu specializarea dezvoltare organizațională / managementul resurselor umane / organizare la Linz și este asociată a PromoMasters Online Marketing Ges.m.b.H. www.promomasters.at precum și proprietara JOBSHUI Consulting Ges.m.b.H. www.jobshui.com. De mai bine de 15 ani, oferă clienților săi, pe lângă consultanța clasică în resurse umane, și...
... Business Angels, crowdfunding sau subvenții. Portalul Unternehmerweb publică regulat rapoarte despre domeniile de interes, cum ar fi prezentarea firmelor, francize, marketing, comunicare și organizare, precum și dreptul internetului, dreptul IT și managementul angajaților. De asemenea, se abordează subiectul asigurărilor pentru firme și planificarea pentru fondatori în cadrul propriei firme.
Austria, Hainburg An Der Donau
... pentru a vă oferi sprijin. Angajații noștri sunt foarte dedicați să preia pașii importanți din procesul de organizare pentru dumneavoastră. Echipa noastră dorește să reducă efortul dumneavoastră, astfel încât să vă puteți concentra pe despărțire. Înmormântări Hanser vă consiliază în toate întrebările și ajută la gestionarea drumurilor birocratice complicate. Suntem alături de dumneavoastră: Cu...
... sisteme electrice de încălzire, veți primi întotdeauna un produs de calitate superioară. O echipă de angajați eficientă și dedicată, cu o organizare eficientă, este la dispoziția dumneavoastră pentru o varietate de servicii în competiție.
Organizăm drumeții cu câini și profesioniști care se ocupă de tot. Te însoțim nu doar în drumeții montane selectate, ci te ghidăm și pe cele mai potrivite trasee, preluând întreaga organizare: de la călătorie, transferul bagajelor, până la mesele și cazarea în hoteluri minunate, unde câinele tău se poate odihni pe deplin. DRUMEȚII MONTANE CU CÂINI, GĂZDUITE DE PROFESIONIȘTI CARE SE OCUPĂ DE TOT...
...precum și de o vopsitorie de probe. Angajamentul nostru față de calitate este implementat consecvent pentru clienții noștri. Acest lucru este realizat printr-un proces continuu de îmbunătățire, practicat de ani de zile. Rezultatul concret al filozofiei noastre de afaceri este „Calitate conform așteptărilor clienților”. Aceasta se bazează pe orientarea către client, motivație, organizare, cunoștințe și formare.
Austria, Neustift Im Stubaital
Închiriere de corturi, tehnologie de barieră, cabane din lemn, pagode, corturi de petrecere, corturi de festival, mese de bere, mese înalte, huse pentru seturi de mese de bere, încălzitoare, frigidere, grătare pe gaz, pistoale de căldură.
Servicii Clasice Avem soluția ideală pentru tine! Indiferent dacă cauți angajați pentru sarcini temporare sau proiecte pe termen lung! Încearcă-ne pur și simplu!!!
Powerserv este un furnizor de top de servicii de personal în Austria.
Proiecție de mari dimensiuni de la 20 la 20.000 m2, atât analogică, cât și digitală. Evenimente multimedia cu dimensiuni aproape nelimitate pentru arhitectură, evenimente, scenă și publicitate. Concept, producție, tehnologie.
Austria, Wien
Pe www.eventfeiern.net găsiți toate informațiile despre nunți și evenimente mari. Informații despre organizare, decorare, fotografi și execuție pot fi găsite pe această pagină.
GESTIONARE PERSONALIZATĂ A EVENIMENTELOR | CONCEPȚIE CREATIVĂ | ORGANIZARE TOTALĂ SAU PARȚIALĂ A CONFERINȚELOR | ÎNTÂLNIRI | SEMINARII | EVENIMENTE B2B | CONGRESURI | WORKSHOPURI | ZILE DE NAȘTERE | NUNȚI...
Contabilitate, organizare, calculul salariilor și bilanț anual pentru întreprinderi mici și mijlocii. Totul dintr-o singură sursă. De ce să plătești mai mult? Prima consultație gratuită.
Austria, Wien
...hummel&katz, biroul de dorințe și organizare: planificare de evenimente, serviciu de cadouri, birou de contabilitate. Cercetăm, organizăm, punem în scenă și decorăm lucrurile mici și mari din viața de zi cu zi.
Management de birou pentru PFA-uri, IMM-uri, freelanceri și startup-uri în Viena! Asistență, organizare, suport pentru aplicații, suport pentru PC etc.
Consultanță și organizare a executării tranzacțiilor de compensare, offset și comerț de contrapartidă.
...Ofer servicii de birou pentru IMM-uri în W/Nö/Bgld. Serviciile mele includ: lucrări pregătitoare pentru depunerile contabile, redactare, organizare de birou, evaluări, actualizări de date...
Austria, Weißkirchen In Steiermark

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play