...Cu siguranță veți obține o satisfacție mai mare a serviciului în orice domeniu al gestionării administrative, consultanței pentru freelanceri sau întreprinderi mici și mijlocii, sau pentru persoane fizice.
Regatul Unit, Christchurch
...Comunicația precisă este esențială. Nu presupunem niciodată că 'fără noutăți este o veste bună' și monitorizăm continuu toate mișcările vehiculelor de la ușă la ușă dintr-un singur centru de control multilingv european. Acest lucru asigură rapiditate și simplitate în toate procesele comerciale, operaționale și administrative. De ce să alegeți Efret? •Turn de control multilingv european •Remorci mega complete (2.97 interne) •Control real al operațiunilor pe timpul nopții •Opțiuni multimodale pentru Peninsula Iberică ** Cereți o ofertă **...
Belgia, Wavre
... rapidă Înălțimea obstacolelor: până la 1,9 m Blocare mecanică, prevenind deschiderea forțată Aplicații: Bănci, companii de asigurări Stabilimente guvernamentale și instituționale Clădiri de birouri, sedii înregistrate, site-uri administrative Școli, universități și colegii Site-uri sensibile: militare, nucleare,..
Franța, Belfort
Specialist în gravura industrială de plăci semnalizatoare pe toate suporturile, PANO GRAVEURS oferă o gamă completă de produse și servicii în gravură și marcaj de plăci și etichete pe toate suporturile și materialele: plastice, metale, aluminiu, inox, alamă... și pentru toate domeniile de activitate: industrie, meșteșuguri, autorități locale, profesii liberale în Bourgogne Franche-Comté, în toată ...
Portugalia, Ferreira Do Zezere
...Servicii administrative și de secretariat, desfășurate 100% de la distanță, contractate regulat sau ocazional. Este o soluție eficientă pentru gestionarea financiară și gestionarea timpului.
...Scaunele ESD sunt scaune disipative electrostatic, numite scaune de control al staticii, concepute pentru a devia sarcina statică către pământ pentru a reduce sarcina statică generată prin ședere și a o descărca în siguranță prin sol. Scaunele ESD sunt necesare pentru lucrul cu componente electronice. Electricitatea statică cauzează, de asemenea, multe probleme la birou. Implementând un concept total, scaunul ESD, covorul conductiv și o conexiune controlată la pământ reprezintă o soluție ideală pentru spațiile de birouri administrative care se confruntă cu electricitatea statică.
Germania, Garbsen
... dumneavoastră ca și client. Am compilat cele mai importante: - Realizarea inventarului într-un mod neutru și de înaltă calitate - Planificarea și realizarea independentă a inventarului de articole de către un profesionist în inventar - Fără costuri și fără stres în ceea ce privește recrutarea și instruirea personalului pentru inventar - Reducerea muncii administrative proprii și economisirea costurilor cu personalul - Evitarea pierderilor de venituri prin realizarea inventarului în afara orelor de program...
Produse corespunzătoare
Inventar de Articole
Inventar de Articole
Belgia, Jumet
... independenți și la secretariatul social dacă angajezi direct personal. Pe lângă aceste etape obligatorii, îți putem oferi, de asemenea, o adresă virtuală sau fizică în cadrul centrului nostru de afaceri, pentru a-ți găzdui activitatea. Dacă dorești, vom îndeplini pentru tine sarcinile administrative esențiale pentru buna funcționare a unei afaceri: recepția telefonică, gestionarea corespondenței intrate și ieșite, primirea vizitatorilor etc...
...Vă oferim cele mai recente tehnologii în materie de camere pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră de securitate. Atât în interior, cât și în exterior, instalăm camerele unde doriți. Stocarea înregistrărilor dumneavoastră este automată și pentru o durată pe care o vom stabili împreună. De pe monitorul dumneavoastră sau de pe smartphone, vizualizați imaginile camerelor în timp real, zi sau noapte; cu camerele noastre infraroșii, veți avea întotdeauna un ochi pe ceea ce doriți să supravegheați. Vă însoțim, de asemenea, în toate demersurile administrative.
Franța, Lanester
...După analiza funcționării structurii dumneavoastră, și în totală confidențialitate, vă voi crea un sistem de clasificare și arhivare personalizat pentru toate documentele dumneavoastră administrative. O procedură de arhivare vă va fi furnizată la finalul prestării serviciului. Intervin, de asemenea, ocazional în sortarea, aranjarea și arhivarea dosarelor, producția de documente sau gestionarea corespondenței dumneavoastră.
Spania, Las Palmas De Gran Canaria
...Răspunderea patrimonială a administrației Accidente și căderi în spațiile publice Neglijență medicală Contestația amenzilor și sancțiunilor Resurse administrative Zgomote și deranjuri de vecinătate Licențe de urbanism Exproprieri...
Turcia, Istanbul
... întreprinderilor pentru a integra activitățile de sănătate și securitate în muncă în sistemele lor existente, împreună cu politicile și reglementările administrative Acest prim standard ILO OSH 2001 vizează luarea și implementarea de măsuri preventive și protective, astfel încât întreprinderile să poată controla riscurile și posibilele pericole.
Germania, Marktheidenfeld
... capilar OKALUX, permite o vedere parțială și conferă soluțiilor KAPILUX un aspect modern și vibrant. În varianta de produs KAPILUX T, tuburile inserției capilare sunt transparente, în timp ce KAPILUX W și KAPILUX WS sunt colorate în alb. KAPILUX WS, cu axa capilară înclinat față de geam, a fost dezvoltat special pentru vitralii de tip suprapus. KAPILUX este potrivit pentru numeroase aplicații, cum ar fi muzee, săli de sport, clădiri administrative, comerciale și industriale.
Spania, Barcelona
... corporative. - Să efectuați o urmărire detaliată a formărilor cu rapoarte pedagogice și administrative. - Să gestionați competențele colaboratorilor dumneavoastră. - Să încurajați participarea cu instrumente de învățare socială și să motivați elevii cu premii. În funcție de nevoile dumneavoastră, vă oferim de asemenea: - Un catalog pentru a prezenta vitrina completă a ofertei dumneavoastră de formare, unde să gestionați înscrierile și plățile, printre altele. - O soluție de sală virtuală inovatoare și interactivă pentru a desfășura formările la distanță.
Elveția, Vouvry
...Sanaro exportă 90% din producția sa în peste 60 de țări, datorită unui serviciu de expediere care respectă reglementările internaționale. Ca exportator autorizat, organizăm pentru dumneavoastră toate formalitățile administrative și vamale, de la vămuirea standard sau intracomunitară (vămuirea UE) până la documentele de export (EUR1, certificate de export, certificat de origine sau dovadă de...
...Soluțiile web pornesc în mod necesar de la protejarea brandului în mediul online, de aceea ne ocupăm de gestionarea procedurilor tehnico-administrative pentru înregistrarea domeniilor de internet cu orice extensie, căutând cele care corespund denumirii sociale a companiei sau a brandului de gestionat. Oferim soluții de web hosting, servicii și aplicații utilizând tehnologia Cloud Computing...
... dezvolta soluții adaptate nevoilor lor specifice, asigurând succesul și sustenabilitatea pe termen lung. În plus față de furnizarea de consultanță strategică, serviciile de consultanță juridică și tehnică includ și gestionarea formalităților administrative și reprezentarea în fața organismelor de reglementare. Acest lucru permite companiilor să se concentreze pe operațiunile lor principale, în timp ce...
Monaco, Monaco
...Redactarea unei scrisori administrative - Redactarea unui raport - Redactarea unui proces-verbal - Redactarea unui raport - Notă de sinteză - Plan clar și detaliat +++ Modul pe scurt sau Modul în detaliu: Diferitele cursuri abordează comunicarea profesională și oferă cheile și metodologia pentru a redacta Scrierile Profesionale prin sfaturi practice, videoclipuri atractive și exerciții...
Belgia, Waterloo
...Modulul "Resurse Umane" permite gestionarea informațiilor referitoare la angajații companiei dumneavoastră: Gestionarea angajaților Gestionarea programelor Gestionarea prestațiilor (foi de timp) Acest modul include o GED (Gestionare Electronică a Documentelor) care permite arhivarea documentelor administrative ale fiecărui angajat.
... pentru analizele apelor uzate de la separatoarele de grăsimi, ne ocupăm și de întreaga gestionare cu autoritățile, de înregistrarea corespunzătoare și de ținerea jurnalului de întreținere, de respectarea tuturor reglementărilor privind separatoarele de grăsimi, a termenelor și a cerințelor administrative.
Germania, Pegnitz
...Tastatura de igienă și medicală desinfectabilă AK-C8100 este o tastatură PC de înaltă calitate și fiabilă. Datorită capacității sale de curățare și dezinfecție, este deosebit de potrivită pentru utilizarea în spitale și cabinete medicale, precum și în aplicații de birou și administrative și în medii industriale. Membrana din silicon protejează suprafața tastelor împotriva pătrunderii murdăriei și...
Belgia, Overijse
... atunci când se mută într-o altă țară este să piardă timp și să se agite cu tot felul de probleme practice și administrative. Expats care se mută într-o nouă țară doresc să se poată concentra pe noul lor loc de muncă și doresc ca familia lor să se simtă acasă cât mai repede posibil. Tot mai multe companii devin conștiente de importanța acestui aspect, iar managerii HR fac tot ce le stă în putință pentru a-și sprijini expații în timpul mutării. Totuși, fiecare nou expat și familia sa au nevoi specifice, iar nicio relocare nu este vreodată la fel.
...Cu containerele de birou de la FAGSI, puteți închiria rapid și economic clădiri de birouri și administrative necesare pe termen scurt, iar, dacă este necesar, le puteți extinde și ulterior demonta fără a lăsa urme.
...Conform Legii privind impozitele și vămile, soluționarea disputelor legate de penalitățile vamale și fiscale, precum și reprezentarea clienților noștri în birourile fiscale, instanțele administrative și fiscale, constituie una dintre principalele noastre domenii de activitate.
Polonia, Głogów Małopolski
... aspectele organizatorice. Obiceiurile corespunzătoare în timpul ceremoniilor funerare sunt foarte importante pentru noi, iar atunci când organizăm slujba funerară, acordăm o atenție deosebită respectării legislației în vigoare. Te sprijinim în domenii precum organizarea înmormântării, organizarea documentelor necesare pentru depunerea la ZUS, KRUS și cererea pentru plata subvenției. Pe lângă ajutorul în obținerea formalităților administrative, oferim o listă lungă de servicii funerare.
PVC PARDOSIREA Firma noastră a fost înființată în 2008 în Antalya și, începând cu luna ianuarie 2013, își continuă activitatea în cadrul granițelor Istanbulului. Predominant în Istanbul, am participat la diverse proiecte în regiunea Marmara, precum și în orașele Izmir și Ankara, având mândria de a finaliza aceste proiecte cu succes, oferind clienților noștri o garanție de satisfacție de 100%. Prod...
Franța, Alfortville
...Clasificarea documentelor administrative (facturi, oferte, comenzi...)...
Produse corespunzătoare
Clasament
Clasament
Franța, Montesson
...Sunt aici pentru un serviciu personalizat care să te ajute cu sarcinile tale administrative sau cu gestionarea. Ajut în gestionarea administrativă și/sau a rețelelor tale sociale!
Produse corespunzătoare
Serviciu Administrativ
Serviciu Administrativ
...Oferim un serviciu care aduce avantajele unui personal suplimentar fără costurile de angajare, formare și gestionare. Serviciul nostru este flexibil și contribuie la buna funcționare a cabinetului, eliminând stresul sarcinilor administrative sau de gestionare zilnice.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play