Franța, Paris la Défense cedex
Cursuri la cerere: Acestea sunt de obicei efectuate în „Normal” timp de aproximativ 3 ore. Cu toate acestea, dacă aveți o urgență deosebită, puteți comanda, de asemenea, curierul dvs. în „Exclusiv” 1h30. sau „Super Exclusiv” 45 min. Servicii personalizate: Tururi programate Paris, operațiuni de distribuție Paris, formalități administrative, transport expres național Paris, punerea la dispoziție a unui curier Paris, punerea la dispoziție a unui curier Paris și IDF, Curieri în Urgență Paris și Ile de France, Livrare de plicuri expres Paris.
Regatul Unit, Hinckley
... acoperă toate nevoile. Simply Personnel de la Croner este instrumentul inteligent de resurse umane care vă permite să gestionați problemele esențiale din afacerea dumneavoastră, în loc să pierdeți timp cu procese administrative pe care le-ați putea automatiza. Simply Personnel este disponibil în module pe care le puteți adăuga sau elimina în funcție de nevoile dumneavoastră de resurse umane...
Elveția, Geneve
Activitatea principală a Ofac: a ușura farmacistul de sarcinile administrative. Ofac este cooperativa profesională a farmacistilor elvețieni, iar munca sa constă în facturarea creanțelor farmaceutice (rețete eliberate) către instituțiile de asigurare, precum și către asigurați. Ofac oferă, de asemenea, o gamă extinsă de soluții personalizate, acoperind toate activitățile oficiului, pentru a permite farmacistului să se dedice cu toată libertatea și independența esenței meseriei sale.
Franța, Laverune
... noastră de servicii și organizarea cabinetului au fost concepute pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră, pentru a vă ușura sarcinile administrative, contabile, fiscale... Am dezvoltat un set de servicii necesare pentru a vă oferi un serviciu cu adevărat complet. În cadrul unei misiuni "Full service", vă propunem domicilierea firmelor, asistență administrativă (pregătirea facturilor, urmărirea clienților, gestionarea corespondenței...), detașarea de personal, precum și sprijin în domenii care nu sunt în centrul activității dumneavoastră.
... exemplu, India, cu Blue Card UE. Alături de noi: TMI Network, o companie indiană de renume cu specializare în recrutare, având o cunoaștere cuprinzătoare a pieței muncii din India. În plus, TMI se ocupă de formările necesare, inclusiv cele interculturale. Noi, heads in motion, ne asumăm partea de gestionare a formalităților administrative în Europa, precum și integrarea și prezentarea noii culturi.
Franța, Grenoble
...testarea și semnalizarea sonorizării prin bucle de inducție magnetică. - Franța are peste 6 milioane de persoane cu deficiențe de auz, trei sferturi dintre acestea trăiesc în mari aglomerări urbane. Viața socială a acestor persoane este adesea limitată, din cauza problemelor de înțelegere în timpul demersurilor administrative sau ieșirilor (întâlniri, conferințe, spectacole, cinematograf, ...). Societatea AVITSAM oferă, prin sistemele sale de sonorizare, un confort auditiv mai mare.
Belgia, Liege
... beneficiați de următoarele servicii: sfaturi pentru a consuma mai puțin, un modul practic pentru a calcula economiile, o listă de întrebări frecvente actualizată regulat, documente utile pentru orice solicitare legată de contractele noastre de vânzare, asistență totală pentru izolația dumneavoastră, fără costuri. Ne ocupăm de formalitățile administrative și tehnice. Nu trebuie să modificați instalațiile electrice, nu este necesară nicio schimbare la nivelul rețelei și al întreținerii.
Luxemburg, Luxembourg
Creată în 1956, ACA este o structură care are ca misiune protecția și dezvoltarea intereselor profesionale, studiul problemelor care îi interesează pe membrii săi, precum și îmbunătățirea serviciilor oferite publicului. ACA caută să stabilească un contact permanent între Companiile de Asigurări, pentru a facilita examinarea tuturor întrebărilor care ar putea interesa activitățile lor. De asemenea, își propune să studieze problemele legislative, contencioase, administrative, tehnice, comerciale, financiare, sociale și fiscale care prezintă interes pentru profesie.
Franța, Chatenay-Malabry
...să vă facem să economisiți timp eliberându-vă de constrângerile gestionării administrative, contabile, fiscale și sociale. Punem la dispoziția IMM-urilor un software de salarii performant care permite externalizarea realizării fluturașilor de salariu. De asemenea, sistemul nostru de producție contabilă vă permite să transferați de la distanță toate documentele dumneavoastră pentru a facilita schimburile de documente contabile, fiscale sau orice alt document.
Compania Imexdif a fost înființată în ianuarie 1992. Noiembrie 2010 marchează inaugurarea clădirii construite pentru și de Imexdif la Mennecy. Clădirea reunește serviciile comerciale, administrative, grafice și atelierul de marcare la cald și serigrafie, cu stocare de produse neutre în așteptarea imprimării. CLIENTII NOȘTRI: Colaborăm cu toți revânzătorii, angrosiștii, care au o forță de vânzare...
Franța, Toulouse
... (apartament, casă, hală...). Până în prezent, am realizat peste 500 de proiecte pentru clienți particulari și profesioniști, într-o zonă geografică care se află exclusiv în Midi-Pyrénées. Aveți o problemă cu instalația dumneavoastră fotovoltaică. etanșeitate. Invertorul dumneavoastră este defect sau nu pornește. o pierdere de producție sau o scădere a producției. aveți nevoie să activați o garanție. demersuri administrative și asistență de efectuat (ERDF, Consuel,...). înlocuirea echipamentelor, panouri, invertoare,... Vă invităm să luați legătura cu noi pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră.
Luxemburg, Wecker
b+ este, de 40 de ani deja, specializată în realizarea unei arhitecturi de înaltă calitate, creative și personalizate. De la așezarea primei pietre până la atingerea detaliului final. Competențele noastre: arhitectură, arhitectură de interior, extensii, transformări, renovări, case cu consum redus de energie, case pasive, clădiri industriale și administrative, imobile rezidențiale și comerciale, cadastru vertical, pașaport energetic (certificat de performanță energetică), consultanță în energie, asistență pentru obținerea de subvenții pentru construcție, subvenții pentru îmbunătățiri, ajutoare.
Elveția, Geneva
... muncii, dreptul medical, dreptul tehnologiilor noi, precum și asigurările și circulația rutieră. Aceștia își asistă clienții în proceduri civile, administrative și penale, dar sunt, de asemenea, în căutarea constantă a soluțiilor negociate.
... utilizatorilor prin finalizarea lucrărilor la un nivel de calitate superioară. Managementul companiei, care urmărește îndeaproape evoluțiile din sector și noile cerințe de pe piață, continuă să fie unul dintre liderii din industrie datorită experienței administrative și financiare solide. De la înființare, compania noastră a semnat numeroase proiecte de calitate, inovatoare și de referință în fiecare...
Franța, Besancon
BatiproConcept concepe și realizează clădiri industriale, asigurând:- Elaborarea planurilor de inginerie și estimarea costurilor.- Asistență în căutarea terenului și a finanțării.- Demersurile administrative.- Managementul de proiect, precum și recrutarea firmelor executante.
Țările de Jos, Dordrecht
Sub conducerea lui Frans van Lonkhuizen (AA) și Zilvester Zandstra (AA), echipa noastră este pregătită să sprijine afacerea dumneavoastră în domeniul contabilității, serviciilor administrative și muncii fiscale (consultanță). Pe lângă activitățile menționate, avem specialiști în management interimar, disponibili pentru întreprinderi mijlocii și instituții (semi)guvernamentale. Activitățile...
Franța, Clichy
... mai sensibile misiuni: transferuri interne și externe de site-uri administrative, transfer de site-uri industriale și comerciale, transfer de săli IT, săli curate / laboratoare, manipulare grea, manipulare sensibilă / opere de artă, transfer de arhive / arhivare, depozitare / mobilă de închiriat.
... efectueze transferul sicriului pe întreg teritoriul național și internațional. Agenția de pompe funebre se ocupă de întreaga organizare a ritualului funerar, gestionând și toate formalitățile birocratice, administrative, comunale și cimitirale necesare, în special cele legate de înhumare, înmormântare sau incinerare.
Italia, Roma
De aproape trei ani, Diamax activează pe piața informaticii, studiind cele mai avansate tehnologii pentru a oferi soluții diversificate, orientate spre viitor și adaptate nevoilor reale ale clientului. Ne adresăm în principal micilor și medii întreprinderi, oferind servicii cu valoare adăugată capabile să optimizeze procesele de producție și administrative, permițând astfel companiilor să rămână...
...planificatori și arhitecți Montaj și punere în funcțiune, instruiri la punerea în funcțiune, servicii Executarea lucrărilor de service într-un mod neutru față de producători și independent de material Timpuri scurte de reacție, economii la costurile de deplasare și administrative Serviciu 24 de ore în cazul unui contract de întreținere încheiat Întreținere, verificare, reparație și întreținere a...
Belgia, Bruxelles
...întreținerea & funcțiile de suport ; - Validarea sistemelor informatice & AQ : Asigurarea că sistemele reglementate (GxP, SOX) sunt documentate, testate & controlate de la cerințele utilizatorului până la disponibilitatea operațională ; - Afaceri & IT: Analiză de afaceri, Analiză funcțională, Business Intelligence, SAP ; - Servicii de Nearshoring în Portugalia & România : Servicii de validare, Suport IT (Servere, Active Directory, Pachete, Exchange…), E-learning, Servicii administrative.
Italia, Ortonovo
... categoriei de utilizator: SkyAccounting Partite IVA este soluția inovatoare în cloud pentru gestionarea facturării și contabilității liber profesioniștilor, lucrătorilor independenți și firmelor individuale; SkyAccounting Aziende este platforma online pentru gestionarea integrată a tuturor proceselor administrative, contabile și fiscale ale oricărui tip de întreprindere; SkyAccounting Comercialisti este...
Germania, Berlin
hellohousing.de este o platformă digitală care permite proprietarilor privați să își gestioneze online imobilele. Pe platformă, pot fi înregistrate imobile și contracte de închiriere, pot fi încărcate documente și pot fi introduse citiri ale contoarelor. Astfel, facturile pentru cheltuielile suplimentare pot fi generate în doar câteva clicuri. Prin această automatizare inteligentă, proprietarii pot economisi timp și costuri pentru sarcinile administrative și pot păstra controlul asupra imobilului lor.
... constă în a rezolva orice necesitate a clientului, cu produse disponibile pe piață sau cu soluții personalizate, concepute special de biroul nostru tehnic intern. Societatea Asia Global Service S.r.l.s. este compusă dintr-o structură eficientă și suplă, birouri administrative, tehnice și operative, toate echipate cu sisteme informatice de ultimă generație, autovehicule dotate cu tot ce este necesar pentru intervenții extraordinare sau pentru lucrări obișnuite, instrumente de măsură verificate constant de către casa mamă pentru a garanta cea mai mare fiabilitate și eficiență.
Spania, Madrid
... de afaceri de care ai nevoie pentru a-ți dezvolta afacerea cu succes. În plus, te putem consilia cu privire la cum să faci afaceri în Spania, metodele de acțiune, formalitățile administrative etc. Orice întrebare sau nelămurire ai, ne poți contacta și noi îți vom oferi soluții cu succes.
... programe culturale tematice pentru a discuta despre tot ceea ce această parte a Lombardiei are de oferit. Organizăm evenimente în exterior, chiar și în direct, datorită echipamentelor moderne prin satelit și prin pământ. Echipa noastră este formată din 28 de profesioniști, printre care: 9 jurnaliști, 4 tehnicieni, 5 comerciale și administrative, 10 colaboratori. MILANO PAVIA TV, cu peste 60 de mii de telespectatori zilnici, se dovedește a fi una dintre cele mai urmărite televiziuni din Lombardia. Urmărește transmisia TV live.
Belgia, Wetteren
Data-M dezvoltă, comercializează și implementează aplicații administrative pentru piața IMM-urilor. Oferim un pachet software integrat și modular care răspunde nevoilor numeroaselor întreprinderi. Nucleul acestei soluții constă în module cu o gamă largă de funcționalități financiare, ERP și CRM. Implementarea modulelor noastre standard poate fi însoțită de personalizare. Astfel, ne adaptăm software-ul perfect la nevoile specifice ale companiei dumneavoastră. Clienții noștri se află atât în distribuție, cât și în medii de producție sau în sectorul serviciilor.
... experiență și cunoștințe excepționale în toate aspectele științifice, organizatorice și administrative ale cercetării clinice, cu o mână sigură. Ca CRO de dimensiuni medii, suntem capabili să răspundem rapid, eficient și flexibil la dorințele, politicile și procesele individuale în fiecare etapă a proiectului dumneavoastră.
... persoane juridice și fizice în legătură cu dreptul polonez, adică consultanță juridică, pregătirea avizelor, redactarea contractelor, reprezentarea în instanță și în fața altor autorități (reprezentare în proceduri judiciare, administrative și de mediere), întocmirea acțiunilor și altor acte scrise, recuperarea creanțelor/datoriilor. Vorbim germană, poloneză și engleză.
Germania, Düren
Anker Mocheta: Unul dintre cei mai importanți producători de mochete, covoare și plăci de mochetă pentru birouri, clădiri administrative, hoteluri, spitale, clinici de recuperare, azile de bătrâni, magazine, muzee, școli, avioane. În centrul gândirii și acțiunilor noastre se află clientul și soluțiile problemelor sale individuale. Prin competență și dorința de a performa, îi oferim produse de înaltă calitate – pentru a-i susține succesul.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play