Franța, Floirac
...Asistență pentru ridicare și culcare, ajutor la igienă, îmbrăcare și coafare. Ajutor Administrativ: Gestionarea corespondenței, facturilor, programarea întâlnirilor și asistență în demersurile administrative. Companie și Activități: Însoțire la ieșiri medicale, activități recreative, sociale și îngrijirea animalelor de companie. Serviciile noastre personalizate sunt disponibile în întreaga Gironde...
... protecției preventive împotriva incendiilor. Suntem partenerul de încredere de care aveți nevoie pentru elaborarea planurilor de intervenție a pompierilor, a planurilor de evacuare și salvare, precum și a regulamentelor de protecție împotriva incendiilor. Clienți din domeniile: • Clădiri de birouri și administrative • Întreprinderi industriale • Hoteluri și unități de cazare...
... Sindos din Salonic. Într-un spațiu propriu de 4.000 mp se află serviciile administrative și tehnice, linia de producție a echipamentelor de cântărire, departamentul de cercetare și dezvoltare, depozitul și spațiul expozițional, o gamă completă de produse, cum ar fi:• Cântare electronice și mecanice• Cântare pentru animale• Echipamente de ambalare• Cântare cu macara• Cântare suspendate• Cântare industriale de podea, din oțel și inox• Cântare de masă• Componente electronice, cum ar fi: Indicatori și celule de sarcină.• Benzi transportoare.• Mașini de înfășurat paleți.
Franța, Paris
... nevoii, benchmark, fișă de strategie de achiziție, calendar preconizat, - Sourcing, - Revizuire critică a CCTP-ului, - Redactarea documentelor administrative și financiare ale DCE: regulament de consultare, CCAP, act de angajament, BPU, DPGF, DQE, cadru de răspuns tehnic - Redactarea anunțului de publicitate și gestionarea platformei (publicare, întrebări / răspunsuri etc.) - Asistență în gestionarea...
... în prezent toate procesele și fluxurile de lucru și sunt departe de a se limita doar la sarcini administrative sau de vânzări. În 1998, a fost doar firesc să răspundem cererii în continuă creștere cu o nouă locație, mai mare și mai modernă, în apropierea orașului Mayen (districtul Mayen-Koblenz). Odată cu mutarea, întregul parc de mașini a fost înlocuit și, în special, optimizat în ceea ce...
Elveția, Hitzkirch
... mutat din Zürich în Hitzkirch în clădirile administrative și de producție recent construite, care au fost extinse în 1980 și completate în 1986 cu o a doua hală de producție. Din 1978, FEWI (Feinwerktechnik Wiegand AG), afiliată la WIKA Schweiz AG, produce în Hitzkirch, parțial automatizat, mecanisme de măsurare pentru întreaga grupare WIKA. În 1996, a fost preluată Refco Manufacturing Ltd., o...
Lituania, Klaipeda
...PREZENTARE CONSTRUCȚIE: Baltic projects este un subcontractor internațional cu sediul în Lituania, având filiale în Germania, Finlanda și Norvegia. Operăm în sectoarele construcțiilor industriale / construcțiilor navale. Compania noastră se specializează în clădiri guvernamentale / administrative / comerciale, complexe de apartamente, fabrici / hangare, hoteluri / restaurante, zone publice și...
Bulgaria, Sofia
Cărucioarele de depozit sunt cele mai comune echipamente pentru transportul bunurilor și mărfurilor. Acestea găsesc aplicații practice în toate ramurile economiei - în depozite și unități de producție, magazine, centre comerciale, spitale și instituții administrative. Cărucioarele de depozit universale sunt cele mai utilizate mijloace de transport. La acest tip de cărucioare se referă următoarele...
Regatul Unit, London
CEO Worldwide oferă, prin noul său concept de management interimar, recrutarea de top executivi într-o formă extrem de flexibilă. Puteți alege între recrutarea de executivi interimari sau permanenți, sau puteți transforma un contract inițial de management interimar într-o recrutare permanentă de executivi, la conveniența dumneavoastră. În faza de management interimar, agenția noastră internațională de recrutare a executivilor semnează cu dumneavoastră un contract de servicii și se ocupă de toate problemele administrative legate de plasarea managerului interimar.
Onorariile Funebre San Paola La Cremasca oferă rudelor și apropiaților un serviciu disponibil non-stop, 24 de ore din 24, pe tot parcursul anului, pentru a gestiona orice necesitate derivată dintr-un deces în locuințe private și instituții medicale. Onorariile Funebre San Paola La Cremasca se ocupă de formalitățile funerare administrative și cimitirale, se ocupă de îmbrăcarea defunctului, de...
Germania, Haßloch
... noastre complete de montaj! Veți beneficia de întregul flux de lucru dintr-o singură sursă - ne ocupăm de măsurile de trafic, cum ar fi închiderile de drumuri, precum și de aspectele legale și administrative. Cu echipamentele noastre și know-how-ul nostru, realizăm ulterior montajul și vă garantăm astfel o desfășurare fără cusur. Pachetul complet pentru toată lumea - fie că este vorba de persoane...
Germania, Bruck
... în care putem îmbunătăți produsele noastre. Numai astfel putem ajunge la cea mai bună soluție pentru noi și clienții noștri într-un proces constant. Pe lângă respectarea tuturor cerințelor legale și administrative aplicabile domeniului nostru, am creat un climat de muncă care le permite angajaților noștri să se bucure de munca lor și, astfel, să își valorifice pe deplin capacitatea de muncă. Iar acest lucru va fi resimțit, în cele din urmă, în special de clienții noștri.
... extrajudiciară, printre altele, în domeniile: - Drept Civil: condominii și imobiliare, închirieri, moșteniri și succesiuni, dreptul muncii, protecția datelor personale, contracte, administrare de sprijin, executări și recuperare de creanțe; - Drept Administrativ: muncă publică, despăgubiri pentru durata nerezonabilă a procesului, contestații administrative. Se primesc doar pe bază de programare.
... turnare sub presiune de înaltă calitate și, de asemenea, de 15 ani fabricării uneltelor de injecție de primă clasă. Pentru calitatea excelentă a Kokillenbau Hans Friedrich GmbH, pe lângă cei 9 specialiști din atelierul de unelte, sunt disponibili și 3 maeștri uneltari. Sarcinile de construcție a producției sunt gestionate de un total de 10 angajați, iar cele de asigurare a calității administrative de 2 angajați. Herbert Blöink formează împreună cu conducerea coloana vertebrală superioară și de susținere a companiei.
Germania, Griesheim
Suntem o echipă tânără și dinamică, care vă oferă o gamă largă de servicii în domeniul CAD. Punctele noastre forte se extind pe întreaga planificare a protecției împotriva incendiilor pentru clădiri industriale și de servicii, spitale, azile de bătrâni, săli de întâlnire, școli, clădiri administrative, puncte de vânzare etc. În acest context, realizăm planuri pentru pompieri, planuri de...
Italia, Barbisano-Pieve Di Soligo
... Barbisano este activ și un showroom unde se poate alege în toată liniștea tipul de aranjament funerar. Onorariile Funerare Colletto se ocupă de desfășurarea formalităților administrative legate de deces și organizarea serviciului funerar, de vânzarea de sicrie și alte articole funerare, de pregătirea cadavrelor și îmbălsămarea acestora, de transferurile și transporturile funerare până la recuperarea cadavrelor din locuri publice sau private. Activitatea de onorarii funerare este însoțită de o florărie foarte bine aprovizionată.
Țările de Jos, Groningen
... nivel mondial din birourile noastre din Groningen și Amsterdam. Misiunea noastră este să eliminăm frustrarea din procesele administrative cu cea mai bună tehnologie. Astfel, facem munca mai plăcută, prevenim erorile și frauda, economisim costuri și oferim organizațiilor mai mult timp pentru activitățile esențiale.
... structură 100% metalică sau pentru un tip de construcție mixt, adecvat pentru implantarea halelor industriale, zonelor de servicii sociale și/sau administrative. FAUSTINO & FERREIRA SA. este la originea și face parte în prezent din GRUPUL NOVA GENTE INDÚSTRIA.
Franța, Belgentier
... numeroase sarcini pentru clienții noștri, cum ar fi recrutarea de noi colaboratori, gestionarea vizitelor medicale de muncă, care este apreciată de tot mai multe companii, externalizarea serviciilor administrative, gestionarea activităților zilnice și suportul. Vă oferim soluții personalizate, adaptate sectorului dumneavoastră de activitate, nevoilor și bugetului dumneavoastră. Companiile au din...
Italia, Meda
Din 1992, ARREDOKIT evidențiază funcționalitatea și versatilitatea complementelor de mobilier și „îmbracă” cu gust spațiile și mediile datorită: Experienței, Creativității, Tehnologiei, Designului Italian, Competențelor Logistice și de Producție. ●Suprafață de 8.000 mp, cu secții de producție și asamblare, depozite, birouri administrative și comerciale. ●Serviciu clienți eficient, satisfacția...
Spania, Puerto Del Rosario-Fuerteventura (las Palmas)
... urbană și la câțiva metri de centrele administrative și comerciale. Acest hotel emblematic este, de asemenea, destinat să găzduiască familii sau grupuri de prieteni, deoarece, pe lângă locație, dispune de 88 de camere confortabile și spațioase, complet echipate, majoritatea cu vedere la mare. De asemenea, combină o atmosferă plăcută și apropiată din partea angajaților săi. Este o alegere sigură de...
Belgia, Bruxelles
... Curățarea locurilor de muncă printr-o metodă 100% ecologică, întreținerea sălilor serverelor, îndepărtarea prafului din rack-uri de servere și switch-uri prin ionizare, mutare și ergonomie (demenajare), decontaminarea sălii serverelor. Situat în Bruxelles și Luxemburg, în apropierea unor mari centre administrative, IPC beneficiază de o experiență recunoscută, care i-a permis să acceseze o multitudine de...
Germania, Markkleeberg
... și afaceri. Mutarea muzeului de artă din cadrul Curții Administrative Federale, precum și mutarea MDR au fost realizate de echipa noastră cu cea mai mare satisfacție. Sprijinim anual evenimentul caritabil pentru hospice-ul pentru copii Bärenherz Markkleeberg și ne implicăm în dezvoltarea tineretului din cluburile sportive regionale, cum ar fi Kickers Markkleeberg și TSV 1886 Markkleeberg. Flota...
Germania, Zossen
... etichetelor, primi sfaturi și alege dintr-o gamă largă de materiale și tehnici de imprimare. Am comparat prețurile etichetelor autocolante pentru a vă putea oferi o ofertă atractivă. În cele mai multe cazuri, prețul nostru este mai mic decât cel al altor furnizori de etichete. Pentru a putea oferi produsele noastre la un preț atât de competitiv, am optimizat procesele administrative și de producție...
Franța, Toulouse
... angajaților - Monitorizarea bunăstării angajaților Software SAAS cloud, Azuneed RH vă ajută să automatizați gestionarea resurselor umane în cadrul companiei dumneavoastră. Azuneed RH se integrează cu toate software-urile de plată de pe piață: SAGE, CEGID, EBP, ... și cu principalele software-uri de contabilitate. Azuneed RH vă ajută zilnic să simplificați sarcinile administrative consumatoare de timp. Vă însoțește zi de zi și funcționează ca un adevărat asistent RH digitalizat. Azuneed RH este gratuit în versiunea sa de bază Freemium. Nu ezitați, www.azuneed.com...
... valoroși, care sunt la fel de sensibili în această privință, și cu contribuția dumneavoastră, ne îmbunătățim constant cerințele prin îmbunătățire continuă. Înțelegerea serviciilor de înaltă calitate și fiabilitatea, orientarea către client, au dus la organizarea obiectivelor noastre de piață sub formă de produse de înaltă calitate. Ca unități tehnice și administrative, am acordat o mare importanță...
... tuturor celorlalte echipamente, buchete, coroane, aranjamente florale, cruci - Spălarea și îmbrăcarea defunctului, precum și serviciul de păstrare într-un frigider special - Obținerea documentației complete și reglementarea procedurii administrative - Emiterea certificatelor de deces și redactarea anunțurilor de deces pentru ziarele zilnice - Rambursări prin Fondul de Pensii și Asigurări de Invaliditate...
... valorilor de excelență, calitate, armonie și eleganță. Muxasari, Renovarea apartamentelor din Alicante se ocupă de întregul proiect de renovare parțială sau completă a locuinței sau a spațiului dumneavoastră comercial. De la obținerea procedurilor administrative (autorizații de construcție, deschidere), până la ultimul detaliu sau ultima atingere a proiectului pentru liniștea și satisfacția clienților...
... turismului din teritoriul trentino, datorită numărului de membri și calității și cantității serviciilor oferite. ASAT își desfășoară activitatea sindicală pentru protejarea drepturilor și funcțiilor categoriilor patronale pe care le reprezintă, atât în raport cu autoritățile publice, cât și cu celelalte forțe sociale, sprijinind membrii săi în îndeplinirea obligațiilor (administrative, fiscale, de muncă etc.) prevăzute de legislația în vigoare.
Firma Anceschi se ocupă cu gestionarea formalităților administrative comunale: declarație la starea civilă competentă și comunicări cu birourile cimitirale. Personal calificat pentru a efectua reconstrucția, îmbrăcarea și tanatocosmetica. O gamă largă de sicrie. Pliante murale exclusive, inclusiv de mulțumire și participare, cu afișare în locațiile solicitate. Tipărire de fotografii comemorative. Rezervări de ornamente florale compuse conform specificațiilor date. Amenajări și decorațiuni în spațiile de așteptare înainte de ceremonie, eventuală instalare a unui dispozitiv de refrigerare.

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play