Polonia, Salon de Provence (13300)
... administrative, permițându-vă astfel să vă concentrați exclusiv pe proiectele dumneavoastră. Oferta noastră include: • O selecție riguroasă de profesioniști calificați, • O gestionare administrativă completă pentru angajați. • Un suport personalizat pentru o integrare fluidă în echipele dumneavoastră. Conform feedback-ului clienților noștri, angajații noștri ating niveluri de performanță între 100 % și 110 % din standarde, garantând eficiență și calitate a serviciilor.
Germania, Kirchheim
...Schutzschürze Leiber 11/738 în Alb-Roșu sau Alb/Albastru Regal, ajustabilă la gât și în talie cu capse. 65% poliester 35% bumbac, aproximativ 195g/m², Schutzschürze Leiber 11/738 în Alb-Roșu sau Alb/Albastru Regal, ajustabilă la gât și în talie cu capse. Oferta noastră de îmbrăcăminte profesională se aplică persoanelor și asociațiilor care desfășoară activități comerciale, administrative sau...
...funkmess vă simplifică semnificativ sarcinile administrative pentru calculul costurilor de încălzire și a cheltuielilor conexe. Indiferent dacă utilizați ofertele noastre online sau listele de costuri auto-explicative pentru înregistrarea consumului, pentru dumneavoastră se vor prezenta doar lucrurile care trebuie tratate explicit în fiecare proprietate. Cu funkmess economisiți un maximum de...
Beton transportabil pentru construcții rezidențiale, pavare, agricultură, inginerie industrială, beton cu fibră de oțel. Puteți face totul singur. Sau puteți profita de oferta noastră de servicii.
Germania, Staudt
...Sistemul de canale pentru cabluri din GFK – matrițe de fibră de sticlă presată se remarcă prin montajul fără șuruburi. Conexiunile prin mufă permit o asamblare simplă și rapidă. Conexiunile sunt auto-reglante în expansiune. Caracteristici ale canalelor pentru cabluri: • Rezistent la coroziune • Izolant electric • Rezistență mecanică ridicată • Rezistență chimică ridicată • Rezistent la UV • Dificil de aprins • Greutate redusă Domenii de utilizare: • Cale ferată • Drum • Chimie • Telecomunicații • Clădiri administrative și de birouri...
... evaluări imobiliare de încredere și, prin urmare, ne bazăm pe diverse metode de evaluare pentru a vă oferi o estimare cât mai realistă. Rapoartele noastre sunt detaliate, ușor de înțeles și respectă cerințele legale, fiind astfel potrivite atât pentru scopuri administrative, cât și judiciare. Wertgenau Immobiliengutachter München se remarcă prin programări rapide și o elaborare eficientă a...
Produse corespunzătoare
Expert în rapoarte de evaluare
Expert în rapoarte de evaluare
Italia, Roma
...permis sau aviz, a căror eliberare depinde exclusiv de verificarea cerințelor și condițiilor impuse de lege sau de acte administrative cu conținut general. Serviciul nostru constă în: - Ofertă și trimiterea documentației pentru pregătirea dosarului; - Inspecție și măsurarea imobilului; - Elaborarea documentației grafice de proiect; - Elaborarea raportului tehnic asigurat; - Elaborarea documentației grafice sanitare (pentru activitățile supuse); - Completarea formularelor necesare; - Trimiterea online a SCIA către SUAP al Municipiului Roma.
...Aplicația MobilePark este un software pentru înregistrarea mobilă a încălcărilor administrative pe dispozitive mobile de introducere. Tipărirea mandatelor administrative se face printr-o imprimantă Bluetooth.
... Direcții de prim ajutor: Întreprinderi administrative/comerciale cu până la 50 de angajați - 1 trusă de prim ajutor Școli și grădinițe: 1 trusă de prim ajutor Șantiere cu până la 10 angajați - 1 trusă de prim ajutor Întreprinderi de producție cu până la 20 de angajați 1 trusă de prim ajutor, utilizabilă și în activitatea de teren! Dacă nu este - disponibil imediat - termenul de livrare este de 5-7 zile.
...Sistem de introducere a cablurilor cu profil din fibră de sticlă Ø4,5 mm în cadru de oțel pentru instalarea cablurilor în clădiri de birouri. Această unealtă de introducere este special concepută pentru tuburi goale și canale pentru cabluri cu un diametru de până la Ø50 mm. La cablarea birourilor open space și a clădirilor administrative, acest produs robust și versatil este ajutorul ideal pentru electricieni și tehnicieni IT. Lungime 40m: KS-J-2024 Lungime 60m: KS-J-2026 Lungime 80m: KS-J-2028...
Spania, Madrid
... În plus, Anfix oferă instrumente pentru colaborarea cu contabili, facilitând schimbul de informații și simplificând comunicarea în procesul de gestionare contabilă. Cu un accent pe simplitate și flexibilitate, Anfix a devenit o soluție ideală pentru cei care doresc să îmbunătățească eficiența proceselor lor contabile și administrative, fără complicații tehnice. În rezumat, Anfix combină tehnologia și experiența pentru a oferi o soluție integrată de gestionare a afacerilor în cloud, ajutând companiile să ia decizii informate, să-și optimizeze resursele și să crească cu încredere.
Produse corespunzătoare
Logo companiei Anfix
Companie de software
Germania, Oberhausen
...Profil de îmbinare, profil de podea. Construcție din aluminiu în mai multe părți pentru clădiri administrative, spitale, azile de bătrâni, școli, centre comerciale. Construcție din aluminiu în mai multe părți cu lamele de trecere din metal ușor cu nervuri alternante și lamele din plastic din material elastic rezistent la îmbătrânire, precum și o substructură cu cap de bilă pentru a absorbi mișcări mari și așezări.
Germania, Winterbach
De peste 45 de ani, WESA-Armaturen GmbH dezvoltă, produce și prelucrează robinete cu bilă, robinete pentru încălzire și robinete industriale. Produsele noastre sunt destinate deschiderii și închiderii conductelor. Sediul central se află în Winterbach, lângă Stuttgart. Odată cu deschiderea unei noi clădiri administrative, am crescut din nou în anul 2016. Pe peste 8.000 m² în Germania și numeroase colaborări de producție la nivel mondial, fabricăm produse de robinetărie de înaltă calitate. De la proiectarea proprie până la asamblare și ambalare, la WESA primiți totul dintr-o singură sursă!
România, Baicoi
... forging is provided by hydraulic presses and free forging hammers. All these are new, purchased in 2011 after the construction of a new production site and a new administrative building, having a total area of 60,000 m². A rolling mill is also available for the production of small rolled rings.
România, Bucuresti
... Maini si Dispensere Produse Administrative si Protocol Produse ECO Produse Personalizate si Materiale Promotionale Cartuse si Tonere Imprimante Platforma de management online ofera acces usor utilizatorilor la informatii relevante referitoare la produsele si serviciile comandate, dar si analize importante din toata structura organizationala.Securitatea informatiilor pe platforma de management online s-a realizat prin echipamente IT de ultima generatie, dar si prin aplicatii proprii care monitorizeaza toata activitatea 24 de ore, 7 zile pe saptamana.
Elveția, Gruningen
... vehicule de toate tipurile, gospodărie și grădină, precum și pentru sectorul comercial. Asigurăm calitate în toate etapele de performanță și pe toate nivelurile companiei noastre prin procese controlate cu angajați corespunzător instruiți. Prin calitate, garantăm nu doar proprietăți excelente ale produselor, ci și flexibilitate în gestionarea comenzilor, livrări și toate procesele administrative...
Luxemburg, Ehlange Sur Mess
... încredere pentru a găsi soluții de compartimentare rezistente la foc adaptate nevoilor dumneavoastră. Consiliem, furnizăm și instalăm compartimentări rezistente la foc complete pentru toate tipurile de clădiri: administrative, spitale, magazine, industrii, case de bătrâni, grădinițe, private. Produsele noastre: Uși-Resserrages, Pereți-Plafon, Clapete-Grile rezistente la foc. Protecția împotriva...
România, Marghita
... and the main departments it serves are: Fleet Management, Dispatching, Management of Transport Documents (CMRs, etc.), Invoicing, Subcontractors Evidence, Fuel Consumption Calculation, Accounting, Financial, Technical Service and Maintenance, Administrative, Personnel, Statistics and High-Level Management. Soft-Transport integrate, beside Google Maps, HERE Maps as route planner with calculation of...
România, Cluj-Napoca
Transylvania Support Center is a company specialized in outsourcing, located in Cluj-Napoca, Romania. Our scope of work is to enable you to reduce all work force related costs by contracting with us. We will employ, train and manage the work force you need according to your requirements and standards.The aim of our company is to offer customized services, perfectly adapted to our clients’ needs.
... that can help accomplish the eligibility criteria; in-house and in collaboration experts that can ellaborate technical and financial offers and prepare all the required documents based on the Romanian legislation; strong connections in each field that can enhance the chances to win a tender; business management and development; representation of foreign companies in Romania.Our services include: • Elaboration of the technical and financial offer• Elaboration and integration of all the administrative documents for qualification file• Integration of the offer• Submission of offer to the authori...
România, Bucarest
...asigurând conformitatea cu normele de siguranță și de remunerare, ocupându-ne totodată de demersurile administrative și logistice. La Prima Interim, selecția candidaților este riguroasă: asigurăm un follow-up personalizat și o evaluare a competențelor, garantând astfel profiluri adaptate posturilor solicitate. Datorită expertizei noastre, reducem timpul de recrutare și contribuim la integrarea rapidă a lucrătorilor în noul lor mediu de lucru.
România, Braila
Interim services:the preparation of the employment documents (medical examination, work contracts, administrative statements, medical insurance).the registration of the work contracts at the competent institutions.the wage payment and payroll issuing.payment of taxes and social contributions.management of the relationships with authorities.provision of work and protection equipment.employees...
România, Timisoara
România, Cluj Napoca
RT Tax oferă servicii de returnare a taxelor pe venit pentru persoanele care au lucrat în SUA, Marea Britanie, Irlanda, Norvegia, Olanda, Germania, Australia, Noua Zeelandă sau Canada!Înfiinţată în anul 2000, RT Tax este în prezent una dintre cele mai mari firme de returnare a taxelor pentru cei care au lucrat în străinătate. Momentan avem peste 400 de reprezentanţi în 40 de ţări. Până acum am ser...
România, Bucharest
KonceptiKo is shorthand for “generating business solutions”. We design, transform, and run intelligent business operations including those that are complex and specific to a set of chosen industries. The result is advanced operating models that foster growth and manage cost, risk, and compliance across a range of functions such as Distribution, sales and procurement and industrial asset optimizati...
Studio Scudo este un birou de contabilitate din Padova, specializat în consultanță fiscală, contabilă și societară pentru întreprinderi, profesioniști și persoane fizice. Biroul oferă servicii de planificare fiscală, gestionare contabilă, declarații fiscale și reprezentare fiscală. Datorită unei echipe de experți constant actualizați și utilizării de tehnologii avansate, Studio Scudo garantează so...
Oferim clienților noștri avantaje semnificative în ceea ce privește timpul, calitatea și costurile prin serviciile noastre. Cu echipamentele noastre tehnice și personalul bine pregătit, precum și cu o flexibilitate ridicată, ne putem adapta rapid atât la comenzi mari, cât și la modificări individuale. Producțiile intensive în muncă nu sunt adesea rentabile în multe industrii. Aici, serviciul nos...
Albania, Tirana
EuroCom CX este un Centru Digital de Outsourcing BPO. Provenind dintr-o echipă de experți, suntem o companie de servicii bine stabilită, având succes de mai bine de 10 ani în domeniul: - CX & Îngrijirea Clientului - Serviciul Clienți & Centre de Contact - BPO & Outsourcing Sectoarele pe care le acoperim sunt următoarele: Automotive Sănătate Educație Asigurări Financiar Jocuri E-Commer...
Franța, Tarare
... "totul inclus" (transport, vamă, formalități administrative) sau o ofertă la cerere, ne adaptăm nevoilor dumneavoastră specifice. Servim angrosiștii alimentari cu livrări eficiente prin camion (33 de paleți), garantând soluții complete și personalizate. Ne angajăm să facem experiența dumneavoastră fluidă și transparentă, construind relații de încredere solide cu furnizorii și clienții noștri...
Echipa noastră multilingvă vă însoțește în cadrul operațiunilor comerciale în Franța și în Uniunea Europeană în următoarele domenii: 1) TVA și alte contribuții indirecte (Reprezentare fiscală: societate înregistrată într-o țară terță – Mandat fiscal: societate înregistrată în UE) • Înregistrare TVA în Franța și în Uniunea Europeană • Depunerea declarațiilor de TVA periodice • Gestionarea plățil...

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play