Înregistrarea și administrarea companiilor - Înregistrări rapide, accesibile și profesionale pentru UE
Pe baza experienței noastre semnificative, biroul nostru de contabilitate oferă clienților o gamă completă de consultanță și asistență în ceea ce privește înregistrarea companiilor, inclusiv:
- Selectarea unei forme corporative adecvate;
- Pregătirea documentelor pentru înregistrarea companiilor, sucursalelor și birourilor de reprezentare;
- Finalizarea înregistrărilor și înscrierilor necesare ale companiei, conform legislației, la autoritățile și instituțiile respective, cum ar fi Registrul Comerțului, Inspecția Muncii, Institutul Național de Asigurări Sociale, Comisia pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal etc.;
- Finalizarea înregistrării și radierea conform Legii TVA;
- Asistență în desfășurarea adunărilor generale ale acționarilor/asociaților, creșterea și reducerea capitalului social și alte modificări corporative, pregătirea oricăror documente ale companiei (statut, act constitutiv etc.);
- Asistență în orice tipuri de transformări și restructurări (fuziune, divizare, separare, schimbare a formei juridice etc.)