TriplePharm este o întreprindere farmaceutică modernă, în dinamică dezvoltare, din Belarus (Europa de Est), fondată în 2008.
Domeniul principal de activitate este fabricarea de pulberi antibiotice sterile de înaltă calitate, de ultimă generație, în conformitate cu standardele internaționale GMP.
Lista de produse a companiei se concentrează pe sectoarele de prescripție și spitalicești - acele d...
Fabricăm piese individuale și de serie de înaltă precizie pentru utilizare în fabricarea uneltelor, mașinilor și construcția de mașini speciale, precum și în tehnologia medicală.
Facem tehnică de publicitate și design pentru firme din și în jurul Ansbach-ului. Fie că este vorba de antreprenori individuali sau de companii mai mari. Lăsați-vă consiliați de noi la un nivel de egalitate. Fără jargon de marketing inutil, ci răspunsuri oneste la întrebările, dorințele sau nevoile dumneavoastră. De la noi veți primi măsurile de publicitate de care are cu adevărat nevoie compania dumneavoastră, nu cele pe care vrem să le vindem. Din 1994, suntem activi în domeniul publicității pentru clienți din regiune.
O etapă importantă în realizarea proiectului este instalarea la fața locului. Profesioniști cu mulți ani de experiență internațională în proiecte mari coordonează întregul proces.
Îți facem viața mai ușoară.
Furnizare, configurare și asistență pentru case de marcat, validatoare de bancnote, cititoare de coduri de bare și multe altele.
De la sosirea produselor la fabrică, recepția, etapă în care începe procesul de prelucrare, este un element cheie în performanța liniei dumneavoastră de producție. De fapt, hoppers-urile de recepție trebuie să se adapteze la sistemul dumneavoastră de descărcare, iar această primă etapă contribuie enorm la ajustarea fluxurilor în linia de pregătire.
Soluțiile de recepție pe care le oferim sunt destinate să realizeze descărcarea produsului provenit din câmp, evitând pierderile de materie primă și conservând integritatea acesteia, în timp ce se garantează un flux continuu și controlat în linie. Hoppers îngropate sau nu, cu un sistem de elevatoare, hoppers cu încărcare manuală (…), gama noastră de mașini de recepție ne permite să adoptăm soluția cea mai adaptată la mijlocul de descărcare utilizat (camion, sac, benă, containere…).
Supravegherea noastră în construcții asigură că proiectul dumneavoastră de construcție este implementat cu succes. Coordonăm toate părțile implicate și ne asigurăm că totul decurge conform planului.
Materiale de trecere (active, passive și parțial active) pentru controlul intrării și ieșirii materialelor între camere curate cu clase de puritate diferite.
Ca furnizor de sisteme, clean-tek produce treceri active, passive și parțial active de materiale, adaptate cerințelor fiecărui proces de producție. Prin fabricația noastră proprie, vă oferim ca furnizor de sisteme un set de module, cu ajutorul căruia dezvoltăm soluții optime pentru camere curate. Soluțiile personalizate fac parte din standardul nostru. Datorită flexibilității componentelor noastre de sistem, putem garanta o variabilitate aproape nelimitată.
Toate trecerile de materiale clean-tek sunt echipate cu un sistem electric de blocare a ușilor. Pe lângă dimensiunile noastre standard, fabricăm și treceri personalizate pentru cazul dumneavoastră de utilizare.
De aproape 50 de ani, furnizăm soluții tehnologice pentru numeroase sectoare ale industriei. Suntem un producător de frunte de transportoare, iar misiunea noastră este de a facilita munca clienților noștri – prin furnizarea celor mai bune soluții de construcție și tehnologice, creștem eficiența muncii în fabricile lor.
Transportoarele produse vor găsi aplicare, printre altele, în următoarele sectoare ale industriei:
- energetic (în centrale termice și centrale electrice)
- petrochimic
- minier
- metalurgic
- celuloză și hârtie
- ciment și var
- surse regenerabile de energie (SRE)
- alimentar
În oferta noastră veți găsi:
- dezghețătoare cu zăbrele
- suspendate
- cu evacuare superioară
- cu evacuare inferioară
- transportoare cu bandă
- transportoare cu șnec
- transportoare cu lanț
- transportoare cu role
- transportoare cu cupe
Arbitrajul este o procedură alternativă la judecata obișnuită, unde un arbitru, o persoană terță și imparțială, decide controversa printr-o hotărâre. Arbitrajul de Primavera Forense este o soluție rapidă și economică pentru rezolvarea disputelor. Alegând arbitrajul de Primavera Forense, părțile pot beneficia de o soluție eficientă și corectă.
Angajatorii și angajații care caută să rezolve o dispută de muncă pot opta pentru o încercare de conciliere în cadrul sindicatului. Utilizarea unui organism de mediere pentru rezolvarea disputelor de muncă poate facilita acordul între părți.
Departamentul de Restructurări și Asistență în Criza de Afaceri, împreună cu Angelo Tiziani, a pregătit o asigurare conform art. 57, alineatul 4 din Codul crizei de afaceri referitoare la propunerea de acord de restructurare a datoriilor unei ferme agricole din Verona care activează în sectorul viticol.
Această propunere asigurată prevede cesionarea întregului patrimoniu al firmei către un antreprenor din sector; din această cesiune rezultă:
satisfacerea totală a creditorilor în prededuzie și în privilegiu
un eșalon parțial, rezultat dintr-un acord specific, față de creditorul principal
o satisfacere parțială pentru creditorii fiscali, pentru care a fost propusă o tranzacție conform art. 63 din Codul crizei de afaceri;
o mică formă de satisfacție pentru creditorii chirografari.
• Tehnologie LED fără întreținere
• Lumină omogenă, fără umbre, cu tranziții graduale
• Opțiune cu emisie luminoasă cu rază îngustă sau largă
• Diametru exterior de 40 mm pentru integrarea în spații foarte restrânse
• Carcasă robustă din aluminiu cu difuzor din sticlă de siguranță rezistent
• Elemente laterale din plastic de înaltă performanță
• Conexiune cu mufa M12 turnată
• Garnitură Viton® pentru un tip înalt de protecție
• Rezistență chimică la multe substanțe, cum ar fi uleiul sau lubrifiantul
• Rezistent la șocuri și vibrații
• Ideal în condiții de solicitare mecanică și termică ridicată
• Conexiune directă la tensiunea mașinii
• Variante cu interfață PWM pentru clipire și dimmerare fără flicker și intrare digitală pentru comutare fără alimentare electrică
• Aparatele conectate în serie
Având în vedere reglementările administrative tot mai stricte privind activitatea antreprenorială în Rusia, echipa O2 Consulting oferă clienților săi soluții legale pentru orice probleme legate de interacțiunea lor cu autoritățile guvernamentale de control.
Consiliem clienții noștri în orice chestiuni de conformitate reglementară, efectuăm proceduri de conformitate și, în cazul unor încălcări, reprezentăm clienții în fața autorităților guvernamentale pentru a diminua efectul unei astfel de încălcări și, acolo unde este necesar, contestăm deciziile administrative în instanță.
După mai bine de 35 de ani de experiență în contabilitate, management și finanțe în diverse sectoare de activitate, compania ADV CONSEILS vă propune externalizarea administrativă.
În majoritatea micilor și medii întreprinderi, nevoia de o bună gestionare administrativă este prezentă.
Însă, un volum de activitate insuficient reprezintă un adevărat obstacol care nu permite întotdeauna angajarea, chiar și pe termen parțial.
ADV CONSEILS vă oferă acum o gamă largă de servicii externalizate, în funcție de așteptările dumneavoastră, pentru misiuni regulate, pentru un sprijin pe termen lung sau ocazional, în funcție de nevoile dumneavoastră, cu obiectivele definite.
CU O PLĂCUȚĂ DE ÎNREGISTRARE PE TERMEN SCURT, BUCURAȚI-VĂ DE UN PLUS DE PROTECȚIE
Ca un serviciu de înregistrare de încredere pentru Leipzig și regiune, ne ocupăm cu plăcere de emiterea unei asigurări auto pe termen scurt pentru vehiculul dumneavoastră. Dacă doriți să utilizați o plăcuță de înregistrare pe termen scurt, aveți nevoie, pe lângă numărul eVB, și de cartea verde.
Plăcuță de înregistrare pe termen scurt sau plăcuță de export?
O plăcuță de înregistrare pe termen scurt este suficientă doar dacă doriți să conduceți vehiculul timp de până la cinci zile sau să-l transferați în interiorul Germaniei. Dacă planificați o ședere permanentă în străinătate, aveți nevoie de o plăcuță de export pentru vamă. Asigurarea de răspundere civilă include condiții speciale, care pot fi adaptate individual nevoilor dumneavoastră. Astfel, sunteți complet protejat în cazul unei defecțiuni sau al unui accident în această perioadă.
Contractualitatea de afaceri (pregătirea contractelor și acordurilor în toate domeniile activității de afaceri):
Vânzare și mandate.
Contracte de distribuție: agenție, furnizare, concesiune de vânzare, franciză.
Garanții: fidejusiuni, contracte autonome de garanție, gajuri și ipoteci, acorduri escrow, pachete de securitate, cesiuni de creanță și asumarea datoriilor.
Contracte de lucrări și servicii.
Chirii comerciale, rent to buy și leasing.
Joint ventures, acorduri de colaborare, contracte de rețea.
Proprietate intelectuală: mărci și brevete, R&D, know-how, software, internet.
Chirie și cesiune de afacere (sau de ramură de afacere).
Partener de referință Giorgio Aschieri
Nalia Pro este o companie autonomă și dinamică, dedicată serviciilor pentru companiile care doresc să externalizeze diverse funcții administrative fără a pierde nivelul de expertiză.
Nalia Pro se remarcă prin faptul că este situată în Madagascar, o țară tânără și orientată spre viitor.
Această situație geografică permite colaborarea în aceleași intervale orare ca și Franța și asigură interlocutori perfect francofoni.
Quentic este software-ul pentru managementul conformității. Evaluați astfel necesitatea acțiunilor legale în raport cu reglementările extinse din domeniul sănătății și securității în muncă și al dreptului mediului.
Cu Quentic Legal Compliance, îndepliniți toate obligațiile de diligență conform reglementărilor extinse ale dreptului muncii și ale dreptului mediului. Reduceți riscul de răspundere la un minim.
Quentic Legal Compliance vă oferă o imagine de ansamblu în „jungla de paragrafe” și vă facilitează evaluarea necesității acțiunilor legale. În același timp, primiți instrumente eficiente pentru a asigura conformitatea legală în cadrul companiei. Datele uniforme și actualizate vă permit să demonstrați în orice moment acțiunile conforme din toate nivelurile organizației.
Echipa Web Lab este specializată în consultanță IT, axată în principal pe asistența pentru micile și mijlociile întreprinderi.
Punctele noastre forte:
- Realizarea și configurarea rețelelor locale, cablate și wi-fi
- Furnizarea, configurarea și asistența pentru PC-uri desktop, laptopuri, servere și stații de lucru
- Configurarea și gestionarea email-urilor
- Asistență locală și de la distanță
- Instalarea și asistența software în mediu Microsoft
- Repararea și extinderea hardware-ului
- Actualizări software
- Defragmentarea hard disk-urilor
- Recuperarea fișierelor, datelor și recuperarea în caz de dezastru
- Analiza și gestionarea securității datelor
Public
Șefi de proiect, administratori și orice persoană care dorește să implementeze un sistem distribuit cu Hadoop. Lucrările practice se desfășoară pe o distribuție Hadoop Hortonworks.
Obiective
Cunoașterea principiilor framework-ului Hadoop și capacitatea de a-l instala, configura și administra cu Ambari.
Echipa noastră se asigură că toate aspectele proiectului dumneavoastră respectă legile și reglementările locale, regionale și naționale. Vă ajutăm să evitați amenzi și întârzieri prin asigurarea unei conformități totale.
Consultanță și asistență în interpretarea și aplicarea, în diversele operațiuni de afaceri, a legislației fiscale pentru o utilizare corectă a normelor și a obligațiilor practice conexe.
Consultanță și asistență în îndeplinirea obligațiilor societare anuale.
Consultanță și asistență în întocmirea bilanțurilor în general - ordinare de întreprindere, consolidate și intermediare - a notelor explicative și a rapoartelor de gestiune.
Consultanță în pregătirea documentelor de bilanț orientată spre respectarea legislației fiscale în vigoare și a celor mai bune practici italiene și internaționale în domeniu.
Due diligence contabil.
Partener de referință Simonetta Bissoli
Producător NORDWEST Handel AG
Informații suplimentare Conținutul livrării: distanțier laser, cablu USB Notă privind eliminarea bateriilor și acumulatorilor
Deoarece comercializăm baterii și acumulatori sau dispozitive care conțin baterii și acumulatori, suntem obligați conform Legii bateriilor (BattG) să vă informăm despre următoarele:
Simbolul coșului de gunoi tăiat de pe baterii sau acumulatori înseamnă că acestea nu trebuie eliminate în gunoiul menajer după utilizare. Dacă bateriile sau acumulatorii conțin mercur, cadmiu sau plumb, veți găsi simbolul chimic corespunzător (Hg, Cd sau Pb) sub simbolul coșului de gunoi tăiat. Fiecare utilizator de baterii sau acumulatori este obligat prin lege să returneze bateriile și acumulatorii vechi. Puteți face acest lucru gratuit la punctul de vânzare sau la un alt punct de colectare din apropierea dumneavoastră.
Număr articol: 4000845000
Distanță: 30 m
Precizie de măsurare: ± 3 mm
Alimentare: acumulator Li-Ion
Marcă: PROMAT
Grad de protecție: IP 54
Clasa laser: 2
Număr tarifar: 90153010
Țara de origine: China
Expediere: serviciu de curierat
EAN: 4015448783749
KS-Schl: PB05
Experții noștri din Franța, Italia, Anglia, Spania și Portugalia vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea în străinătate, oferindu-vă consultanță și furnizând expertiză în diverse legislații. Suntem prezenți în întreaga Europă.
Info@giambronelaw.com
Jaluzelele din plasă, cunoscute și sub denumirea de jaluzele de protecție solară sau umbrele din plasă, utilizează un material special translucid care oferă un confort optic și termic excelent. Spre deosebire de jaluzelele standard, acestea nu blochează vederea datorită compoziției și țesăturii materialului. Au mecanismul standard al jaluzelelor rulou și pot fi controlate manual sau automat. Ca Expert Somfy, Trend folosește motoare și accesorii Somfy pentru jaluzele motorizate. Jaluzelele noastre sunt realizate la comandă și produse în urma acordului cu clienții noștri, nu există dimensiuni standard.
Beneficiile materialului din plasă
Materialul din plasă este adesea compus dintr-o combinație duală de fibră de sticlă, PVC și poliester. Fiecare material și fiecare culoare au metrici diferite de performanță optic și termic, iar alegerea materialului potrivit este esențială pentru performanța jaluzelelor. Uneori, un strat metalizat pe spate ar putea fi preferabil pentru locurile care primesc o expunere extinsă la soare.
Regulamentul General privind Protecția Datelor EU-GDPR - Seminar de jumătate de zi -
Regulamentul General privind Protecția Datelor EU-GDPR - implementarea în cadrul întreprinderii - Seminar Workshop (1 zi)
Securitatea datelor în cadrul companiei
Seminar:
• Mesaje cheie din BDSG, TKG, GDPR
• Impactul GDPR asupra companiilor, liber profesioniștilor, asociațiilor, întreprinderilor de meserii
• Documente inclusiv formulare și indicații referitoare la textul legislativ
Workshop Seminar:
• Mesaje cheie din GDPR
• Integrarea GDPR în legislația existentă
• Implementarea întreprinderii a EU-GDPR
• Impactul GDPR asupra companiilor, liber profesioniștilor, asociațiilor, întreprinderilor de meserii
• Hartă generală și individuală
• Implementare cu 5S, KVP
• Cele mai bune practici și abordare pragmatică
• Documente inclusiv formulare și indicații referitoare la textele legislative
Am fost în fruntea inovației în domeniul administrării medicamentelor timp de peste 20 de ani, concepând, brevetând și fabricând produse proprietare și cu marcă albă. Inovațiile noastre includ dispozitive precum Spacer, un spacer pentru astm inovator, special conceput pentru distribuția tratamentelor inhalate. Noul său design este prietenos cu utilizatorul și permite o distribuție mai confortabilă pentru copil sau îngrijitor, în timp ce crește eficiența administrării tratamentului.
Alte inovații includ IQ-Dose, o soluție ergonomic și igienică pentru numărarea și gestionarea mini-comprimatelor fără a le atinge, ideală pentru studiile clinice, medicina pediatrică, boala Parkinson, oncologie, tratamente psihiatrice etc. Press & Take, un dispozitiv intuitiv și precis, eliberează doza corectă de medicamente solide cu formă neregulată cu o simplă apăsare, fără a le sparge sau a le bloca în mecanism. Alegând inovațiile noastre, optați pentru soluții fiabile și conforme cu reglementările internaționale, garantând astfel siguranța și eficiența administrării medicamentelor.
Dacă vehiculul dumneavoastră este deja înmatriculat pe numele dumneavoastră, trebuie să solicitați adăugarea mențiunii „colecție” pe certificatul de înmatriculare. Vehiculul de colecție este un vehicul de peste 30 de ani, care nu mai este produs și ale cărui caracteristici tehnice nu au fost modificate. Trecerea la vehicul de colecție pentru vehiculul de 30 de ani nu este automată și nici obligatorie.
Mențiunea Vehicul de colecție permite utilizarea pe vehicul a plăcilor de înmatriculare specifice, dacă doriți (pe fond negru și fără identificator teritorial). Această mențiune figurează în rubrica Z pe certificatul de înmatriculare.
Puteți circula în Franța și în străinătate cu un vehicul de colecție. În ceea ce privește controlul tehnic, regulile diferă în funcție de PTAC-ul vehiculului.
Un Doctor în Administrarea Afacerilor (DBA) este o diplomă profesională destinată persoanelor care lucrează și care au o experiență considerabilă, dorind să își extindă orizonturile profesionale și să devină lideri de opinie în domeniile lor respective. DBA este una dintre cele mai înalte niveluri de calificare în lumea afacerilor.