Produse pentru administrare (21)

10. PROCESE DE INSOLVENȚĂ - Domeniu specializat în maximizarea valorii și minimizarea timpului

10. PROCESE DE INSOLVENȚĂ - Domeniu specializat în maximizarea valorii și minimizarea timpului

Tratamentul lichidării în procedurile de insolvență se deosebește mult de alte tipuri de vânzare, în principal din cauza importanței factorilor externi vânzării în sine: interacțiunea cu diferitele părți implicate (creditori, angajați, instanțe…), nevoile specifice de informații, condițiile legale și sensibilitatea în ceea ce privește transparența. Proiectăm cea mai bună soluție pentru fiecare proces, stabilind, dacă este posibil, vânzarea unitară a întregului set de exploatații sau unități productive. Serviciile pe care le oferim ne transformă în instrumentul multifuncțional perfect pentru administratorii de insolvență. - Inventariere și evaluare. - Adecvarea activelor pentru vânzare. - Vânzare pe piețele secundare. - Marketing internațional: Comercializăm, promovăm și comunicăm la nivel internațional. - Asistență pentru cumpărător. - Valorificarea deșeurilor. - Vânzarea imobilelor. - Gestionarea documentației vehiculelor. - Gestionarea încasărilor. - Demontare și livrări.
Registrul Civil Central Madrid - Certificate Literale

Registrul Civil Central Madrid - Certificate Literale

Certificat de Naștere Literal, Certificat de Naștere Plurilingv, Certificat de Naștere pentru Pașaport, Certificat de Naștere pentru DNI Certificat de Căsătorie Literal, Certificat de Căsătorie Plurilingv Certificat de Deces. Înscrierea Căsătoriei efectuate în afara Spaniei
Legalizarea și Apostila Documentelor - Documente Academice

Legalizarea și Apostila Documentelor - Documente Academice

Diplome universitare, Diplome non-universitare, Certificate academice, Diplome proprii ale universităților, Studii de master, Cărți școlare
Înregistrarea Căsătoriei - Realizată în afara Spaniei

Înregistrarea Căsătoriei - Realizată în afara Spaniei

Înscrierea căsătoriei în Registrul Civil Central Certificat de căsătorie. Certificat de naștere al soțului/soției spaniole. Certificat de naștere al soțului/soției străine. Document Național de Identitate al spaniolului. Împădurire. Foaie declarativă de date. Autorizație pentru Gestionarul Administrativ
Colectare de Titluri - Universitare, Non-Universitare

Colectare de Titluri - Universitare, Non-Universitare

Ridicarea Titlurilor Ridicarea Titlurilor Universitare și Non-Universitare Trimiteți, prin poștă sau curier, la adresa noastră. Copia comunicării de la Minister, Universitate Copia pașaportului legalizată Împuternicire Notarială, Autorizație pentru Gestionar Termen de gestionare
avocați - administrativ

avocați - administrativ

Răspunderea patrimonială a administrației Accidente și căderi în spațiile publice Neglijență medicală Contestația amenzilor și sancțiunilor Resurse administrative Zgomote și deranjuri de vecinătate Licențe de urbanism Exproprieri
Servicii de Consultanță Juridică și Tehnică

Servicii de Consultanță Juridică și Tehnică

Serviciile de consultanță juridică și tehnică sunt fundamentale pentru a garanta conformitatea normativă și optimizarea proceselor în diverse industrii. Aceste servicii oferă orientare expertă în domeniile juridice și tehnice, ajutând companiile să identifice și să rezolve probleme complexe într-un mod eficient. Cu un accent personalizat, consultanții colaborează strâns cu clienții pentru a dezvolta soluții adaptate nevoilor lor specifice, asigurând succesul și sustenabilitatea pe termen lung. În plus față de furnizarea de consultanță strategică, serviciile de consultanță juridică și tehnică includ și gestionarea formalităților administrative și reprezentarea în fața organismelor de reglementare. Acest lucru permite companiilor să se concentreze pe operațiunile lor principale, în timp ce experții se ocupă de aspectele legale și tehnice. Alegând aceste servicii, companiile pot îmbunătăți eficiența operațională, reduce riscurile și asigura conformitatea cu reglementările în vigoare, contribuind la un mediu de afaceri mai sigur și competitiv.
Stagiu hotelier în Spania: Relații Publice/Receptie pe Lan

Stagiu hotelier în Spania: Relații Publice/Receptie pe Lan

• Vei lucra 40 de ore pe săptămână cu 2 zile libere • Cazarea și masa sunt oferite de hotel • Vei primi o remunerație de 180 € pe lună • Perioada de stagiu: minimum 2 luni • Începerea stagiului tău în străinătate: de acum înainte sau mai târziu Sarcinile tale • Primirea oaspeților, check-in și tururi ale hotelului • Managementul relațiilor cu clienții • Pregătirea corespondenței internaționale • Primirea oaspeților în zona de lobby și la intrarea restaurantului hotelului • Managementul reclamațiilor • Informarea oaspeților despre serviciile hotelului • Gestionarea rezervărilor, pregătirea facturilor și check-out-urilor Profilul tău • Student/Practicant în Managementul Ospitalității, Limbi Străine, Comunicare, Studii Economice, Relații Publice, Managementul Marketingului etc. • Mentalitate deschisă, încrezător în sine, comunicativ și cu o apariție prietenoasă • Ești într-o stare bună și îți place să interacționezi cu oaspeți internaționali • Cunoștințele de limba engleză sunt necesare, alte limbi străine sunt un avantaj
Avocat administrativ - Reclamații împotriva administrațiilor publice

Avocat administrativ - Reclamații împotriva administrațiilor publice

Avem o experiență îndelungată în domenii legate de dreptul administrativ, cum ar fi dreptul urbanistic, exproprierile, sancțiunile administrative etc.
SERVICIUL DE RECUPERARE TIPP EUROPA - TIPP FRANȚA, BELGIA, OLANDA

SERVICIUL DE RECUPERARE TIPP EUROPA - TIPP FRANȚA, BELGIA, OLANDA

Taxa internă pe produsele petroliere "TICPE" este un impozit special care se aplică combustibilului în Franța, pe lângă TVA. Datorită creșterii costurilor pe care transportul le suportă în ultimii ani, autoritățile franceze restituie o parte din acest impozit companiilor de transport de mărfuri și pasageri. TICPE poate fi solicitată în fiecare perioadă de 6 luni: ianuarie/iunie - iulie/decembrie. Suma recuperată variază în fiecare semestru. NOUTATE IMPORTANTĂ: combustibilul B10 diesel achiziționat începând cu 1 iulie 2019 este eligibil pentru rambursare. Această taxă se aplică și în țări precum Belgia și Italia, iar Gestion Transport VAT Consulting vă poate ajuta cu recuperarea în aceste țări, pe lângă Franța. În Franța și Belgia, se poate solicita restituirea pentru o perioadă de până la trei ani, iar în Italia pentru o perioadă de până la doi ani.
SERVICII CONSILIUM - SPAȚIU B2B! RETRAGERE

SERVICII CONSILIUM - SPAȚIU B2B! RETRAGERE

Ne adaptăm nevoilor fiecărui profesionist. Broker de asigurări. Consultanță juridică. Consultanță financiară. Consultanță fiscală. Consultanță energetică (Puncte de încărcare pentru VEHICULE ELECTRICE). Proiectarea strategiei corporative și gestionarea mărcii. Crearea de site-uri WEB/Comerț electronic. Organizarea de evenimente. LOPD și conformarea cu noul Regulament de Protecție a Datelor. Serviciu de fotogrametrie cu DRONE.
Străini comunitari - Cerere pentru Card Comunitar

Străini comunitari - Cerere pentru Card Comunitar

Solicitarea cardului comunitar Familiații cetățeanului spaniol sau al unui alt stat membru al Uniunii Europene Soți Copii Ascendenți Orice membru al familiei care este în întreținerea cetățeanului Uniunii Care intenționează să rezideze în Spania pentru o perioadă mai mare de trei luni Solicitant: Cetățean UE Să fie angajat în Spania, sau Să fie lucrător independent în Spania, sau Să fie student și să fie înscris la o instituție publică sau privată Să aibă asigurare de sănătate și resurse economice suficiente pentru unitatea familială
Traduceri Certificate în Madrid - Traducători Certificați Urgente

Traduceri Certificate în Madrid - Traducători Certificați Urgente

ENGLEZĂ, FRANCEZĂ, GERMANĂ, ITALIANĂ, RUSĂ, CHINEZĂ, ALBANEZĂ, FINLANDEZĂ, MACEDONEANĂ, OLANDEZĂ, ARABĂ, NORVEGIANĂ, BELARUSĂ, GREACĂ, BULGARĂ, HEBREASCĂ, POLONEZĂ, MAGHIARĂ, PORTUGHEZĂ, CEHĂ, ENGLEZĂ, ROMÂNĂ, CROATĂ, JAPONEZĂ, SÂRBĂ, DANĂ, SUEDĂ, SLOVACĂ, LITUANIANĂ, UCRAINEANĂ
Gestionarea proprietăților miniere

Gestionarea proprietăților miniere

Administrarea proprietăților în Madrid, situate în capitala Madrid. Suntem o echipă de tehnicieni și ingineri specializați în gestionarea activelor imobiliare, monitorizarea și evaluarea lucrărilor, gestionarea contractelor de întreținere, salarii, contabilitate și optimizarea resurselor Comunităților de Proprietari de toate tipurile. Pilonii noștri de gestionare sunt: Profesionalism Încredere Siguranță Garanție Apropiere Angajament Dedicare Responsabilitate
Apertura de Locuințe în Execuții Hipotecare

Apertura de Locuințe în Execuții Hipotecare

Clar Cerrajeros realizează deschiderea locuințelor în execuții ipotecare în colaborare cu autoritățile și entitățile financiare. Acest serviciu garantează un acces sigur și îndeplinește toate cerințele legale în Valencia. Echipa noastră de experți este dedicată să ofere soluții eficiente și sigure, respectând toate reglementările legale. Alegând Clar Cerrajeros, beneficiați de un partener de încredere în gestionarea situațiilor de execuție ipotecară.
Certificat de cazier judiciar - Cetățeni străini

Certificat de cazier judiciar - Cetățeni străini

Certificatul de Antecedente Penale Spaniol Cetățeni străini. Verificarea pașaportului la Consulatul spaniol sau la Notariatul din Țara de Rezidență Mandat către Gestor Trimiterea ambelor documente către Gestor prin poștă Plata taxei 790 Gestionare și ridicare la Ministerul Justiției
Servicii administrative - Soluții pentru servicii administrative

Servicii administrative - Soluții pentru servicii administrative

Externalizează-ți departamentul de administrare în totalitate sau parțial. Realizarea avizelor de însoțire, gestionarea corectă a facturării companiei, elaborarea de oferte personalizate și menținerea la zi a reviziilor bancare sunt sarcini care pot fi dificile pentru companiile de transport și care necesită mult timp. De aceea, îți oferim toate serviciile administrative combinate necesare pentru o gestionare corectă a administrației unei afaceri, alături de profesioniști specializați în companii de transport, la un preț competitiv. În plus, ne ocupăm de gestionarea formalităților necesare pentru posibilele inspecții în companiile de transport. Economisește timp și bani, având încredere în noi pentru a realiza gestiunile administrative ale companiei tale.
Certificat de cazier judiciar - Cetățeni spanioli

Certificat de cazier judiciar - Cetățeni spanioli

Certificatul de Antecedente Penale Spaniol Cetățeni spanioli. A se prezenta personal la Consulatul spaniol unde reside. Documente de adus: D.N.I, original și copie Datele firmei de gestiune, care va ridica certificatul de la Ministerul Justiției din Madrid Consulatul trimite cererea la Ministerul Justiției Firma de gestiune din Madrid, plătește taxa 790 și ridică certificatul
Gestionare Administrativă Cuprinzătoare - Proceduri fiscale, cereri, permise, licențe, legalizări, certificat

Gestionare Administrativă Cuprinzătoare - Proceduri fiscale, cereri, permise, licențe, legalizări, certificat

Cu siguranță veți obține o satisfacție mai mare a serviciului în orice domeniu al gestionării administrative, consultanței pentru freelanceri sau întreprinderi mici și mijlocii, sau pentru persoane fizice.
Colectarea Credentialului, Titlu Acreditat - Studenți Universitari, Studenți Non-Universitari

Colectarea Credentialului, Titlu Acreditat - Studenți Universitari, Studenți Non-Universitari

RECOLTARE CREDENȚIALE Trimiteți, prin poștă recomandată sau curier, la adresa noastră. Copia comunicării de la Minister Copia pașaportului Autorizarea către Gestionar Onorarii economice Plata gestionării se va face în cont bancar*, prin depunere de numerar sau transfer. * Solicitați, telefonic, prin e-mail Indicați în concept: numele solicitantului sau titularului documentului. Atașați numărul de telefon sau e-mail Termen de gestionare, unul până la două zile.
Installatie van Hoogbeveiligde Sloten voor Bedrijven

Installatie van Hoogbeveiligde Sloten voor Bedrijven

Clar Cerrajeros is gespecialiseerd in de installatie van hoogbeveiligde sloten in bedrijven in Valencia. Wij bieden op maat gemaakte oplossingen om kantoren, winkels en commerciële panden te beschermen tegen mogelijke inbraken en diefstallen. Onze hoogbeveiligde sloten zijn ontworpen om de hoogste mate van bescherming te bieden, met geavanceerde technologieën die ongeoorloofde toegang voorkomen. Door te investeren in onze beveiligingsoplossingen, kunnen bedrijven hun eigendommen en gevoelige informatie veiligstellen, wat bijdraagt aan een veilige werkomgeving.