Produse pentru administrare (131)

Construcție

Construcție

Fabricăm piese individuale și de serie de înaltă precizie pentru utilizare în fabricarea uneltelor, mașinilor și construcția de mașini speciale, precum și în tehnologia medicală.
Publicitate de Obiecte

Publicitate de Obiecte

Facem tehnică de publicitate și design pentru firme din și în jurul Ansbach-ului. Fie că este vorba de antreprenori individuali sau de companii mai mari. Lăsați-vă consiliați de noi la un nivel de egalitate. Fără jargon de marketing inutil, ci răspunsuri oneste la întrebările, dorințele sau nevoile dumneavoastră. De la noi veți primi măsurile de publicitate de care are cu adevărat nevoie compania dumneavoastră, nu cele pe care vrem să le vindem. Din 1994, suntem activi în domeniul publicității pentru clienți din regiune.
Asamblare

Asamblare

O etapă importantă în realizarea proiectului este instalarea la fața locului. Profesioniști cu mulți ani de experiență internațională în proiecte mari coordonează întregul proces.
Supravegherea Construcțiilor

Supravegherea Construcțiilor

Supravegherea noastră în construcții asigură că proiectul dumneavoastră de construcție este implementat cu succes. Coordonăm toate părțile implicate și ne asigurăm că totul decurge conform planului.
Încuierea Materialelor

Încuierea Materialelor

Materiale de trecere (active, passive și parțial active) pentru controlul intrării și ieșirii materialelor între camere curate cu clase de puritate diferite. Ca furnizor de sisteme, clean-tek produce treceri active, passive și parțial active de materiale, adaptate cerințelor fiecărui proces de producție. Prin fabricația noastră proprie, vă oferim ca furnizor de sisteme un set de module, cu ajutorul căruia dezvoltăm soluții optime pentru camere curate. Soluțiile personalizate fac parte din standardul nostru. Datorită flexibilității componentelor noastre de sistem, putem garanta o variabilitate aproape nelimitată. Toate trecerile de materiale clean-tek sunt echipate cu un sistem electric de blocare a ușilor. Pe lângă dimensiunile noastre standard, fabricăm și treceri personalizate pentru cazul dumneavoastră de utilizare.
Corp de iluminat MACH LED PLUS.forty

Corp de iluminat MACH LED PLUS.forty

• Tehnologie LED fără întreținere • Lumină omogenă, fără umbre, cu tranziții graduale • Opțiune cu emisie luminoasă cu rază îngustă sau largă • Diametru exterior de 40 mm pentru integrarea în spații foarte restrânse • Carcasă robustă din aluminiu cu difuzor din sticlă de siguranță rezistent • Elemente laterale din plastic de înaltă performanță • Conexiune cu mufa M12 turnată • Garnitură Viton® pentru un tip înalt de protecție • Rezistență chimică la multe substanțe, cum ar fi uleiul sau lubrifiantul • Rezistent la șocuri și vibrații • Ideal în condiții de solicitare mecanică și termică ridicată • Conexiune directă la tensiunea mașinii • Variante cu interfață PWM pentru clipire și dimmerare fără flicker și intrare digitală pentru comutare fără alimentare electrică • Aparatele conectate în serie
Asigurare pe termen scurt

Asigurare pe termen scurt

CU O PLĂCUȚĂ DE ÎNREGISTRARE PE TERMEN SCURT, BUCURAȚI-VĂ DE UN PLUS DE PROTECȚIE Ca un serviciu de înregistrare de încredere pentru Leipzig și regiune, ne ocupăm cu plăcere de emiterea unei asigurări auto pe termen scurt pentru vehiculul dumneavoastră. Dacă doriți să utilizați o plăcuță de înregistrare pe termen scurt, aveți nevoie, pe lângă numărul eVB, și de cartea verde. Plăcuță de înregistrare pe termen scurt sau plăcuță de export? O plăcuță de înregistrare pe termen scurt este suficientă doar dacă doriți să conduceți vehiculul timp de până la cinci zile sau să-l transferați în interiorul Germaniei. Dacă planificați o ședere permanentă în străinătate, aveți nevoie de o plăcuță de export pentru vamă. Asigurarea de răspundere civilă include condiții speciale, care pot fi adaptate individual nevoilor dumneavoastră. Astfel, sunteți complet protejat în cazul unei defecțiuni sau al unui accident în această perioadă.
Conformitate Legală Quentic

Conformitate Legală Quentic

Quentic este software-ul pentru managementul conformității. Evaluați astfel necesitatea acțiunilor legale în raport cu reglementările extinse din domeniul sănătății și securității în muncă și al dreptului mediului. Cu Quentic Legal Compliance, îndepliniți toate obligațiile de diligență conform reglementărilor extinse ale dreptului muncii și ale dreptului mediului. Reduceți riscul de răspundere la un minim. Quentic Legal Compliance vă oferă o imagine de ansamblu în „jungla de paragrafe” și vă facilitează evaluarea necesității acțiunilor legale. În același timp, primiți instrumente eficiente pentru a asigura conformitatea legală în cadrul companiei. Datele uniforme și actualizate vă permit să demonstrați în orice moment acțiunile conforme din toate nivelurile organizației.
Măsurător laser de distanță 30 m ± 3 mm IP 54 PROMAT

Măsurător laser de distanță 30 m ± 3 mm IP 54 PROMAT

Producător NORDWEST Handel AG Informații suplimentare Conținutul livrării: distanțier laser, cablu USB Notă privind eliminarea bateriilor și acumulatorilor Deoarece comercializăm baterii și acumulatori sau dispozitive care conțin baterii și acumulatori, suntem obligați conform Legii bateriilor (BattG) să vă informăm despre următoarele: Simbolul coșului de gunoi tăiat de pe baterii sau acumulatori înseamnă că acestea nu trebuie eliminate în gunoiul menajer după utilizare. Dacă bateriile sau acumulatorii conțin mercur, cadmiu sau plumb, veți găsi simbolul chimic corespunzător (Hg, Cd sau Pb) sub simbolul coșului de gunoi tăiat. Fiecare utilizator de baterii sau acumulatori este obligat prin lege să returneze bateriile și acumulatorii vechi. Puteți face acest lucru gratuit la punctul de vânzare sau la un alt punct de colectare din apropierea dumneavoastră. Număr articol: 4000845000 Distanță: 30 m Precizie de măsurare: ± 3 mm Alimentare: acumulator Li-Ion Marcă: PROMAT Grad de protecție: IP 54 Clasa laser: 2 Număr tarifar: 90153010 Țara de origine: China Expediere: serviciu de curierat EAN: 4015448783749 KS-Schl: PB05
Protecția datelor - Formare pentru ofițerii de protecție a datelor

Protecția datelor - Formare pentru ofițerii de protecție a datelor

Regulamentul General privind Protecția Datelor EU-GDPR - Seminar de jumătate de zi - Regulamentul General privind Protecția Datelor EU-GDPR - implementarea în cadrul întreprinderii - Seminar Workshop (1 zi) Securitatea datelor în cadrul companiei Seminar: • Mesaje cheie din BDSG, TKG, GDPR • Impactul GDPR asupra companiilor, liber profesioniștilor, asociațiilor, întreprinderilor de meserii • Documente inclusiv formulare și indicații referitoare la textul legislativ Workshop Seminar: • Mesaje cheie din GDPR • Integrarea GDPR în legislația existentă • Implementarea întreprinderii a EU-GDPR • Impactul GDPR asupra companiilor, liber profesioniștilor, asociațiilor, întreprinderilor de meserii • Hartă generală și individuală • Implementare cu 5S, KVP • Cele mai bune practici și abordare pragmatică • Documente inclusiv formulare și indicații referitoare la textele legislative
Conformitate Legală Quentic

Conformitate Legală Quentic

Quentic este software-ul pentru managementul conformității. Evaluați astfel necesitatea acțiunilor legale în raport cu reglementările extinse din domeniul sănătății și securității în muncă și al dreptului mediului. Cu Quentic Legal Compliance, îndepliniți toate obligațiile de diligență conform reglementărilor extinse din domeniul sănătății și securității în muncă și al dreptului mediului. Reduceți riscul de răspundere la un minim. Quentic Legal Compliance oferă o imagine de ansamblu în „jungla de paragrafe” și vă facilitează evaluarea necesității acțiunilor legale. În același timp, obțineți instrumente eficiente pentru a asigura conformitatea legală în cadrul companiei. Datele uniforme și actualizate vă permit să demonstrați în orice moment acțiunile conforme din toate nivelurile organizației.
Quentic Securitate în Muncă

Quentic Securitate în Muncă

Quentic este software-ul pentru siguranța muncii. Creați evaluări de risc și desfășurați instruiri online direct pe ecran, conform ISO 45001. Quentic Siguranța Muncii vă ajută să consolidați protecția muncii și a sănătății în cadrul companiei. Respectați obligațiile legale ca angajator sau superior și reduceți riscul de răspundere. Verificați și îmbunătățiți condițiile de muncă existente. Instruiți angajații cu privire la comportamentul corect. Creați instrucțiuni clare și faceți toate informațiile accesibile acolo unde sunt necesare. Folosiți pentru toate acestea Quentic – un sistem software, a cărui adecvare pentru a susține sistemul dumneavoastră de management conform ISO 45001 este oficial confirmată.
Gestionarea documentelor

Gestionarea documentelor

Soluții sigure și economice Cu soluții inovatoare de servicii, le oferim clienților noștri o gestionare atentă a datelor sensibile de afaceri și clienți. Din 2010, suntem certificați de TÜV Süd conform standardului DIN ISO 9001:2003. Soluții sigure și economice Pentru a asigura o serviciu uniform și de înaltă calitate, am standardizat toate procesele și fluxurile de lucru. Asigurarea continuă a securității și confidențialității documentelor și informațiilor sensibile este în centrul acțiunilor noastre. Portofoliul nostru de servicii • Managementul arhivelor • Managementul dosarelor și documentelor • Managementul suporturilor de date • Logistică de curierat • Securitas DataSafe® Backup online • Birouri poștale interne (serviciu de corespondență)
Extinderea Fibrelor Optice

Extinderea Fibrelor Optice

Internet rapid și furnizarea de servicii pentru cetățeni și companii cu o infrastructură performantă pentru comunicațiile IT devin din ce în ce mai importante pentru societatea modernă. Indiferent de conceptul de extindere dorit, fie că este vorba de Fiber to the Curb (FttC), Fiber to the Building (FttB) sau Fiber to the Home (FttH), Schandl GmbH oferă servicii complete pentru extinderea rețelei dvs. de fibră optică. Împreună cu partenerii noștri, vă oferim un pachet complet, care, în funcție de dorințe, poate acoperi întreaga gamă de servicii, de la lucrările de săpătură pentru instalarea sistemelor de tuburi necesare, la introducerea cablurilor de fibră optică, până la tehnologia de îmbinare și măsurarea traseelor de fibră.
Quentic Riscuri & Audite

Quentic Riscuri & Audite

Quentic este software-ul pentru managementul calității. Software-ul asigură mai multă flexibilitate și fiabilitate în verificarea proceselor dumneavoastră de îmbunătățire continuă (KVP). Quentic Risks & Audits vă sprijină flexibil, fiabil și eficient în examinarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de afaceri. Atât responsabilii de management, cât și auditorii beneficiază de numeroasele funcții. Lăsați-vă ghidați în toate etapele auditurilor interne și externe de Quentic Risks & Audits. Începând cu planificarea, continuând cu desfășurarea, până la identificarea și eliminarea neconformităților, Quentic vă oferă întotdeauna instrumentul potrivit. Astfel, economisiți timp prețios și implicați toți participanții în procesul de audit fără dificultăți.
Management, Pregătirea muncii, Sisteme 3D CAD-CAM

Management, Pregătirea muncii, Sisteme 3D CAD-CAM

Cu competența acumulată în urma unor decenii de experiență, realizăm soluții pentru o producție economică. În acest sens, ne bazăm pe performanța unui sistem modern 3D-CAD/CAM. Aici sunt utilizate SolidWorks, SolidCAM și CAMWorks. Pentru a răspunde tuturor cerințelor clienților, sunt disponibile diverse interfețe de date, cum ar fi DXF, STEP, IGES, CATIA V5 și Parasolid.
Trusă de Prim Ajutor Profesională SPECIALĂ Administrație B400xH300xT150 aprox. mm portocalie SÖHNGEN

Trusă de Prim Ajutor Profesională SPECIALĂ Administrație B400xH300xT150 aprox. mm portocalie SÖHNGEN

Producător W. Söhngen GmbH Număr de fabrică 0360110 Informații suplimentare Conținut suplimentar, inclusiv: bandaj de sprijin pentru încheietura mâinii SÖHNGEN® spray de răcire seturi de curățare pentru mâini și răni bandaje ideale cu un conținut crescut de aluderm® aluplast plasturi aluderm® bandaje speciale pensetă pentru cioburi utilizabil mobil și staționar special pentru locuri de muncă cu activitate predominantă de birou, asigurări, departamente administrative din industrie, comerț și servicii carcasă de valiză rezistentă la șocuri din plastic ABS inclusiv suport de perete cu blocare la 90° culoarea valizei portocalie Această valiză este conformă cu DIN 13157:2021 cu umplutură suplimentară! Număr articol: 4000386038 Înălțime aprox: 300 mm Lățime aprox: 400 mm Adâncime aprox: 150 mm Normă: DIN 13157-2021 + Profesie SPECIAL Administrare Marcă: SÖHNGEN Material: plastic ABS Număr tarif vamal: 30065000 KS-Schl: YB19 EAN: 4250108800347
JUDIKAT Software de Administrare Forțată

JUDIKAT Software de Administrare Forțată

Soluția software special concepută pentru cerințele complexe ale administrării forțate.
ConSol CM/CRM

ConSol CM/CRM

Software-ul CRM ConSol CM vă oferă o perspectivă de 360 de grade asupra clienților dvs., inclusiv managementul lead-urilor, elaborarea ofertelor, gestionarea întâlnirilor și integrarea e-mailurilor. De asemenea, procesele de servicii pentru clienți sunt integrate. Cu software-ul CRM ConSol CM, aveți o perspectivă de 360 de grade asupra clienților dvs., fiind ghidați în siguranță prin procesele dvs. de vânzări. Rappels, întâlniri, comunicarea cu clienții – software-ul de vânzări vă sprijină proactiv în managementul lead-urilor și oportunităților. Urmăriți și gestionați lead-urile dvs. de la primul contact, prin elaborarea ofertei, până la încheierea cu succes. De asemenea, sunt integrate procesele de servicii pentru clienți pentru gestionarea solicitărilor clienților, de exemplu, în domeniul suportului pentru clienți sau managementului reclamațiilor. Tipuri de operare: Cloud sau On-Premise
Verificarea Datelor și Achiziția de Componente

Verificarea Datelor și Achiziția de Componente

Layout-urile clienților livrate sunt supuse unei verificări amănunțite a datelor, cu eventuală optimizare a producției, după consultare. Managementul nostru de achiziții include cercetarea și achiziția la nivel mondial de plăci de circuit, componente SMD/THT, componente speciale și componente de conectare. Sau putem asambla cu componentele furnizate de client.
Asigurarea Calității

Asigurarea Calității

Turnarea și prelucrarea fără defecte a pieselor, adesea cu un grad ridicat de dificultate, necesită un sistem de management al calității bine dezvoltat. Pe baza sistemului de management al calității certificat conform TS 16949, desfășurăm un management de proiect cuprinzător - de la solicitare până la producția în serie. Întregul proces de producție este supus unei verificări constante - de la topire până la piesa gata de livrare. Ritter Leichtmetallguss utilizează tehnologie inovatoare, cum ar fi procesarea electronică a imaginilor, instalații de raze X, analize spectrale și mașini de măsurat pe care ne măsurăm produsele în raport cu setul de date CAD. Această asigurare constantă a calității ne oferă posibilitatea de a influența devreme procesul de fabricație.
Serviciul Viledon filterCair

Serviciul Viledon filterCair

Viledon filterCair: Managementul calității aerului cu servicii legate de filtrare și igiena aerului pentru industria auto, alimentară, farmaceutică, precum și pentru dedustare și filtrarea gazelor Managementul calității aerului Viledon filterCair este un pachet complet format dintr-un program cuprinzător de filtre, plus servicii și analize personalizate pentru clienți, plus garanții pentru costuri fixe garantate. Experții Viledon filterCair identifică potențialele de optimizare și oferă recomandări detaliate pentru menținerea calității aerului în procesul dumneavoastră.
Gestionarea Digitală a Vizitatorilor și Administrarea Vizitatorilor

Gestionarea Digitală a Vizitatorilor și Administrarea Vizitatorilor

Gestionarea vizitatorilor nu a fost niciodată atât de ușoară, sigură și ușor de integrat. Digitalizați întregul proces de la invitație, prin sosire, până la plecare. Totul într-un singur sistem.
PROIECT

PROIECT

Colaborează digital, realizează mai mult. Cu PROJEKTA, obții o imagine de ansamblu și transparență.
Analiza Eficienței Leadership-ului

Analiza Eficienței Leadership-ului

Un instrument de management care arată unde conducerea ajunge cu adevărat la angajați. Un instrument de măsurare și analiză care oferă transparență și abordări pentru optimizare. - "Numai conducerea care funcționează contează."
Dispozitiv modular TAMETO (fix) - Dispozitiv modular TAMETO (fix)

Dispozitiv modular TAMETO (fix) - Dispozitiv modular TAMETO (fix)

TAMETO este disponibil cu tehnologie cu lămpi fluorescente T5 sau tehnologie LED de ultimă generație. Aparatele universale oferă diverse posibilități de montaj. • La alegere cu tehnologie LED fără întreținere sau cu tehnologie cu lămpi fluorescente foarte eficientă • Lumină absolut omogenă, fără reflexii și pâlpâiri • Emisie luminoasă cu structură prismatica conică pentru un anti-orbire perfect • Dimming continuu (variante) • Diverse lungimi la alegere pentru suprafețe de lucru și cerințe de iluminare diferite • Carcasă robustă din aluminiu • Structură închisă pentru a proteja interiorul aparatului și a menține suprafața de lucru curată • Canale T integrate • Aparatele pot fi controlate din exterior și conectate în serie
Depozit și Inventar

Depozit și Inventar

Modulul de depozitare se ocupă cu mișcarea fizică a bunurilor.
Dispozitiv LED SPOT - Dispozitiv LED SPOT

Dispozitiv LED SPOT - Dispozitiv LED SPOT

SPOT LED reprezintă un aparat cu un design extrem de compact și putere mare: în carcasa rotundă din aluminiu robust sunt incluse trei LED-uri care permit obținerea unui fascicul larg sau punctiform, în funcție de variantă. Totul fără sclipiri. Așadar, nu este doar designul acestui aparat spot LED care atrage atenția. • Tehnologie LED fără întreținere • LED-uri de mare putere pentru o lumină maximă • La alegere cu emisie luminoasă cu rază îngustă sau largă • Carcasă robustă din aluminiu cu difuzor din sticlă de siguranță rezistent • Tip de protecție ridicat • Rezistență chimică la multe substanțe precum ulei sau lubrifianți • Conectare directă la tensiunea mașinii
Reducerea Costurilor

Reducerea Costurilor

Dacă căutați achiziții globale, gestionarea furnizorilor, gestionarea categoriilor sau e-procurement, sunteți în locul potrivit.
factro® - platforma pentru managementul proiectelor și gestionarea sarcinilor

factro® - platforma pentru managementul proiectelor și gestionarea sarcinilor

Software de management al proiectelor - simplu, transparent și rapid. Toate sarcinile și proiectele - centralizate într-un cloud german, conform GDPR-ului UE.