Produse pentru administrare (2)

Înregistrarea și administrarea companiilor - Înregistrări rapide, accesibile și profesionale pentru UE

Înregistrarea și administrarea companiilor - Înregistrări rapide, accesibile și profesionale pentru UE

Pe baza experienței noastre semnificative, biroul nostru de contabilitate oferă clienților o gamă completă de consultanță și asistență în ceea ce privește înregistrarea companiilor, inclusiv: - Selectarea unei forme corporative adecvate; - Pregătirea documentelor pentru înregistrarea companiilor, sucursalelor și birourilor de reprezentare; - Finalizarea înregistrărilor și înscrierilor necesare ale companiei, conform legislației, la autoritățile și instituțiile respective, cum ar fi Registrul Comerțului, Inspecția Muncii, Institutul Național de Asigurări Sociale, Comisia pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal etc.; - Finalizarea înregistrării și radierea conform Legii TVA; - Asistență în desfășurarea adunărilor generale ale acționarilor/asociaților, creșterea și reducerea capitalului social și alte modificări corporative, pregătirea oricăror documente ale companiei (statut, act constitutiv etc.); - Asistență în orice tipuri de transformări și restructurări (fuziune, divizare, separare, schimbare a formei juridice etc.)
Servicii administrative suplimentare - Servicii administrative rapide, accesibile și profesionale

Servicii administrative suplimentare - Servicii administrative rapide, accesibile și profesionale

Pe lângă serviciile de bază enumerate aici, la biroul nostru putem, de asemenea, să facem următoarele pentru dumneavoastră: - prezentarea ordinelor de plată și a chitanțelor de depunere la sucursala băncii dumneavoastră; - primirea extraselor de cont bancar; - completarea oricăror documente bancare care nu sunt legate de obligațiile fiscale și de asigurări sociale; - efectuarea de operațiuni de banking online; - depunerea unei cereri și obținerea unui certificat de disponibilitate sau lipsă a oricăror obligații; - depunerea unei cereri și obținerea unui certificat de bună conduită al companiei; - publicarea raportului financiar anual la Registrul Comerțului; - completarea oricăror documente pentru creditare și finanțare de către instituțiile bancare; - întocmirea oricăror acorduri, anexe și memorii de înțelegere cu partenerii dumneavoastră; - pregătirea oricăror alte declarații și rapoarte necesare managementului companiei.