Franța, Lille
...Gestionarea reclamațiilor consumatorilor este un serviciu crucial pentru orice companie care dorește să mențină o relație pozitivă cu clienții săi. Acest serviciu implică primirea, analiza și rezolvarea plângerilor clienților într-un mod eficient și profesional. Prin gestionarea reclamațiilor într-un mod proactiv, companiile pot nu doar să rezolve problemele individuale, ci și să identifice...
Germania, Rheinböllen
...REM.Net vă susține cu rapoarte 8D, diagrame Ishikawa, metoda celor 5 De ce-uri și multe altele în fluxul dumneavoastră zilnic de gestionare a reclamațiilor.
Franța, Paris
...Optimizați-vă gestionarea administrativă cu serviciul nostru de Telesecretariat externalizat. Din Madagascar, vă oferim un suport personalizat: gestionarea emailurilor, programarea întâlnirilor, recepția apelurilor telefonice și multe altele. Beneficiați de un asistent virtual profesionist și receptiv, capabil să se adapteze la cerințe variate. Asigurăm o dezvoltare continuă a competențelor echipelor noastre pentru o calitate a serviciului neegalată. Profitați de o asistență administrativă de primă clasă la un cost foarte competitiv.
Germania, Dortmund
... completitudinii) -Elaborarea documentației precise de expediere -Gestionarea șantierelor, inclusiv controlul de recepție a mărfurilor la destinație -Fișiere îmbunătățite pentru un management eficient al reclamațiilor -Completați fișele clienților cu informații logistice...
Țările de Jos, Breda
... pachet software include, printre altele, înregistrarea reclamațiilor, gestionarea reclamațiilor, ticketing și este extensibil cu CRM. Este potrivit pentru a gestiona atât notificările clienților și furnizorilor, cât și reclamațiile interne ale colegilor și IT-ului. Pachetul este foarte rentabil și ideal pentru IMM-uri (întreprinderi mici și mijlocii).
Germania, Hamburg
... conflictelor și gestionarea plângerilor, precum și sfaturi pentru a rămâne calm și profesionist chiar și în situații stresante. Prin exerciții practice și jocuri de rol, veți învăța cum să vă optimizați abilitățile de comunicare la telefon și veți câștiga mai multă încredere și autoritate, în special în situații dificile. Vor fi simulate diferite scenarii pentru a vă pregăti pentru diverse situații de conversație.
Franța, Le Mans
...Servicii de externalizare a permanenței telefonice în domeniul juridic - Mediphone își pune la dispoziție expertiza în externalizarea permanenței telefonice pentru activitățile dumneavoastră de telesecretariat juridic: avocați, executori judecătorești, meșteșugari și juriști. Indiferent de profesia dumneavoastră, Mediphone asigură gestionarea completă a permanenței telefonice, incluzând atât apelurile primite, cât și cele efectuate, gestionarea agendei și a reclamațiilor clienților dumneavoastră.
Germania, Rodenbach
... • Gestionarea stocurilor și depozitare • Ambalare conform cerințelor clienților • Gestionarea expedițiilor Cu plăcere vă oferim consultanță în legătură cu sarcinile din domeniul asamblării grupurilor!
Spania, Adeje-Tenerife
... • Primirea oaspeților în zona de lobby și la intrarea restaurantului hotelului • Managementul reclamațiilor • Informarea oaspeților despre serviciile hotelului • Gestionarea rezervărilor, pregătirea facturilor și check-out-urilor Profilul tău • Student/Practicant în Managementul Ospitalității, Limbi Străine, Comunicare, Studii Economice, Relații Publice, Managementul Marketingului etc...
Germania, Harsewinkel-Marienfeld
...Serviciu de recondiționare prin control, sortare și lucrări de finisare Serviciu industrial cu pregătirea muncii, organizare, supraveghere, lucrări de montaj/demontaj, gestionarea reclamațiilor Externalizare / Logistică prin transport, prelucrare în locația noastră, colectare și ambalare la comandă Depozitarea celor mai diverse produse într-un mediu flexibil...
Produse corespunzătoare
Servicii
Servicii
Țările de Jos, Etten-Leur
...Soluții ERP la nivel de companie bazate pe Microsoft Dynamics® NAV și AX. Complectate cu software standard specific pentru industria alimentară: SI Foodware®. Soluția pentru Confectie Software la nivel de companie Plată pe utilizator pe lună Pe server propriu sau în Cloud Producție și Comerț FUNCȚIONALITATE PENTRU EXEMPLE EDI & Scanare RF Specificații ale produselor Planificarea producției Controlul calității (Urmărire & Trasabilitate) Gestionarea stocurilor CRM, financiar, achiziții & vânzări Înregistrarea reclamațiilor Marcă privată...
Polonia, Lublin
...Conținutul scăzut de umiditate și reziduurile minime prelungesc perioada de valabilitate a produselor noastre, reducând deșeurile și îmbunătățind gestionarea stocurilor în sectoarele angro și cu amănuntul. Ambalare eficientă: Paletizarea personalizată conform dorințelor cumpărătorului asigură o stocare și transport optim, reducând costurile logistice și îmbunătățind operațiunile din lanțul de aprovizionare.
Produse corespunzătoare
Cărbune Premium
Cărbune Premium
... dvs. de vânzări. Rappels, întâlniri, comunicarea cu clienții – software-ul de vânzări vă sprijină proactiv în managementul lead-urilor și oportunităților. Urmăriți și gestionați lead-urile dvs. de la primul contact, prin elaborarea ofertei, până la încheierea cu succes. De asemenea, sunt integrate procesele de servicii pentru clienți pentru gestionarea solicitărilor clienților, de exemplu, în domeniul suportului pentru clienți sau managementului reclamațiilor. Tipuri de operare: Cloud sau On-Premise...
Germania, Kempten
... de servicii, expediere, precum și gestionarea retururilor și reclamațiilor. Ne folosim know-how-ul într-un mod orientat spre succes pentru dumneavoastră. Datorită volumelor mari de expediere zilnice, obținem prețuri de expediere avantajoase: un alt avantaj al ofertei noastre de Fulfillment.
Germania, Möckmühl
... 8D, Ishikawa, 5 Why, analiza problemelor, metoda de soluționare a problemelor, analiza cauzelor, gestionarea garanțiilor, analiza pieselor defecte în teren, evaluarea raportului 8D - FMEA analiza posibilităților de defecte și influență - Controale de calitate, controale de sortare, refaceri - Documentație, formulare, pregătire pentru certificare - Formări...
Germania, Köln
... oferă condiții speciale, pe care le transferim clienților noștri. Astfel, utilizăm și efectele de sinergie, care au, de asemenea, un impact pozitiv asupra costurilor. Serviciul nostru de achiziții pentru dumneavoastră nu se limitează doar la desfășurarea activităților de achiziție. Ca Art Display, ne ocupăm și de managementul furnizorilor, inclusiv acorduri de bonus, respectarea politicilor de livrare, monitorizarea producției, gestionarea reclamațiilor, formări/workshop-uri, vizite la târguri și pregătiri și multe altele. Aveți întotdeauna un singur punct de contact: Art Display!
Germania, Mannheim
... accent pe relații repetabile, în care, pe o perioadă lungă, s-a condiționat o relație corectă și constructivă în ambele direcții. Astfel, în situații uneori critice, cum ar fi gestionarea reclamațiilor sau întârzierea plăților din partea clienților, s-au găsit soluții simple. De asemenea, putem astăzi, cu mare încredere, să numim majoritatea furnizorilor noștri clienți, fără ca aceștia să fie deserviți direct, iar chiar și în cazul solicitărilor directe, le primim înapoi cu încredere.
... și dinamic. Este partenerul dinamic de soluții al industriei, devenind din ce în ce mai preferat datorită prețurilor competitive și eticii de afaceri bazate pe calitate. Baz Electronic deține certificatul de sistem de calitate ISO-9001, certificatul de sistem de management de mediu ISO 14001, certificatul de satisfacție a clienților și gestionarea reclamațiilor ISO 10002 și certificatul de sistem...
Germania, Schöps
... noastre, nu doar că evitați deteriorarea bunurilor expediate, ci și afectarea imaginii. Astfel, economisiți nu doar nervi, ci și costuri pentru gestionarea reclamațiilor. Domeniul nostru de specializare sunt ambalajele pentru căni. Acestea sunt disponibile în diferite calități și dimensiuni. De asemenea, culoarea cutiilor este variată – de la tradiționalul maro, la alb și până la o suprafață...
Germania, Straubing
... manipularea alimentelor / bunurilor cu termen de valabilitate (avertizări MHD) sau controlul detaliat al intrărilor și verificarea calității fiecărui articol. De asemenea, sunt posibile înserții de pachete orientate către grupuri țintă sau facilitarea schimbului de crossflyer între clienții Reinsch. Consultanță de produs, preluarea comenzilor și gestionarea reclamațiilor / daunelor le preluăm...
Țările de Jos, Apeldoorn
... riscuri și măsuri de control, gestionarea reclamațiilor, RI&E, înregistrări, notificări, gestionarea sarcinilor, audite, managementul documentelor, integrarea, evaluări, gestionarea resurselor, RASCI, cereri de concediu, evaluări, registrul certificatelor, măsuri de mediu și multe altele. Stabilită în Olanda, sprijinim cu mândrie sute de companii la nivel mondial.
Germania, Eschweiler
...fabricarea corectă din punct de vedere profesional a produselor noastre, livrarea la timp, precum și gestionarea promptă a reclamațiilor. Idei. De fapt. Vrem să oferim în continuare clienților noștri produse și servicii inovatoare. Știm că cerința cu care clientul nostru se adresează astăzi poate fi piatra de temelie pentru un produs inovator de mâine.
Germania, Trierweiler
Suntem un furnizor de servicii complete cu 20 de ani de experiență profesională în logistică de depozit și expediere. Ne specializăm în companii care își depozitează bunurile și produsele în depozitul nostru. Pentru aceste companii, realizăm întreaga logistică de depozit, achiziții, procesarea comenzilor, picking, gestionarea stocurilor, gestionarea reclamațiilor și expedierea către comercianții...
... din 2000, a integrat în serviciile tradiționale cele avansate online în sectoarele accidentelor navale și import-export. Această alegere strategică permite o gestionare internațională a sinistrilor, pe orice tip de poliță și orice grup de asigurare, garantând o supraveghere tehnică eficientă. În plus, Media Service se ocupă de gestionarea și instruirea reclamațiilor de sinistru și/sau a cererilor...
Belgia, Belgrade (namur)
...Compania Arpaweb dezvoltă 3 piețe: • gestionarea relației cu clienții sau cetățenii prin intermediul propriilor instrumente ("Manager de reclamații" pentru gestionarea reclamațiilor și "Scuirel" ca manager al relației cu clienții pentru IMM-uri) sau prin instrumente de pe piață (Netsuite, MS CRM, ...) • asistență în analiza nevoilor și formalizarea acestora în timpul redactării caietului de sarcini în domeniul IT pentru sectorul privat sau public • gestionarea proiectelor personalizate (aspect de gestionare și dezvoltări).
Germania, Hamburg
Oferim un software de management al creditului ca serviciu, care acoperă obținerea automată a rapoartelor de credit, gestionarea asigurării de credit comercial, gestionarea automată a notificărilor de plată cu diferite fluxuri de lucru, managementul reclamațiilor, precum și raportarea automată flexibilă. Modulul de asigurare a creditului comercial poate fi, de asemenea, rezervat ca PolicyManager standalone. De asemenea, ne ocupăm de managementul creditului conform cerințelor dumneavoastră, în regim de outsourcing. În plus, oferim managementul creanțelor la nivel mondial, adică servicii de încasare.
Germania, Pfinztal
... standardele precum ISO 9001 și cerințele FDA și să simplifice documentația. Software-ul acoperă șase domenii centrale, inclusiv gestionarea instrumentelor de testare, managementul reclamațiilor și verificarea bunurilor la intrare și ieșire. Un mare avantaj al CAQ360 este implementarea rapidă și fără riscuri, care nu necesită proiecte complexe. Companiile pot beneficia imediat de funcționalități și...
Germania, Remscheid
...clienții sau în compania dumneavoastră, prin fax sau e-mail Verificările de calitate, lucrările ulterioare și gestionarea reclamațiilor sunt diferite de la caz la caz. Desigur, toate metodele de verificare sau lucrările ulterioare respectă cu strictețe cerințele dumneavoastră. Contactați-ne!
Germania, Langenfeld
...>Asigurarea calității (Servicii de calitate)</STRONG></U><br /> - Inspecții, sortare și lucrări de corectare<br /> - Teste de materiale<br /> - Suport specific pentru clienți<br /> - Servicii de logistică<br /> - Management de urgență la fața locului<br /> - Resident & Troubleshooting<br /> - Porți de calitate și suport pentru linii<br /> - Inspecții de final de linie<br /> - Gestionarea reclamațiilor<br...
Trevios este un software orientat spre viitor pentru gestionarea tuturor proceselor de îmbunătățire ale companiei dumneavoastră. Modulele web variate vă permit să gestionați: • Sistemul de sugestii (managementul ideilor), • Managementul inovației, • KVP și • Managementul reclamațiilor. Toate formularele și fluxurile de lucru sunt 100% personalizabile în funcție de procesele companiei...
Țările populare pentru acest termen de căutare

Aplicația europages este aici!

Folosește căutarea îmbunătățită a furnizorilor sau creează-ți cererile pe drum cu noua aplicație europages pentru cumpărători.

Descărcare din App Store

App StoreGoogle Play